Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 32071 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #20 Gepost op: 15-11-2012, 21:48:12 »
Wat zijn Joke en die Peggy een meelopers zeg.... ook zonder enig vorm van eigen mening of besef.. met name peggy.. Zijn nog erger dan Cristophe en Fatima... hopen dat Fatima wint volgende week anders is het spel duidelijk....

Joke meteen ook afkappen met het verwijt door te zeggen: Niet wijzen


Saaie aflevering verder... ging 95% alleen over het stemmem etc... en eindelijk eens een ruzie komende met de eilandraad, wordt ie afgekapt..

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 11
« Reactie #21 Gepost op: 15-11-2012, 21:48:19 »
Wauw, Joke toont een andere emotie dan verdrietig, eenzaam of iets anders niet-vrolijks.
Namelijk: boos!
Dit was wel echt schokkend.
Fajah: 'Jij moet nu je mond houden, want je bent echt een schijnheil.'
Joke: 'Ja, jij ook. Ja...ja...ja.'
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #22 Gepost op: 15-11-2012, 21:49:46 »
En Fatima en Peggy ook nog slijmen bij Ruud na het stemmen... bah vrouwen in een spel... mnee,,,

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #23 Gepost op: 15-11-2012, 21:53:01 »
Toen min hee en gene samen naar de munt gingen zoeken was het enigste wat ik dacht, min hee je weet dat je op die rots moet staan, waarom laat je gene dat doen?
Jammer dat de ''slimme, en taktische'' fatima niet doorheeft dat door mee te stemmen met de belgen zij in de minderheid komt, de belgen zullen vast en zeker proberen de hollanders eruit te stemmen.
Ik vond het echt een leuek en heel orginele proef! Echt top dat Fajah immuniteit won, heel knap.

Jammer dat Ruud eruit is, maar aan de andere kant zorgt dit wel voor een super spannende aflevering volgende week

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 11
« Reactie #24 Gepost op: 15-11-2012, 21:54:18 »
Daar ben ik nog niet zo zeker van, Chris is er ook nog he ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #25 Gepost op: 15-11-2012, 21:55:49 »


Jammer dat Ruud eruit is, maar aan de andere kant zorgt dit wel voor een super spannende aflevering volgende week
Juist niet, alleen als Fajah weer wint.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #26 Gepost op: 15-11-2012, 22:00:13 »
Ja, tenzij ze immuniteit wint, is het nu al zeker dat Fajah er volgende week uit ligt.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #27 Gepost op: 15-11-2012, 22:05:52 »
Daar ben ik nog niet zo zeker van, Chris is er ook nog he ;)
Ja dat is zo, maar die zal vast niet met alle nederlanders stemmen, maar wie weet
Juist niet, alleen als Fajah weer wint.

Fajah zal er alsnog alles aan doen om zelf niet te worden weggestemd, of ten minste mensen proberen over te halen om op een ander te stemmen. Ook zal ze denk ik geen blad voor haar mond nemen dat ze pissed off is. Ik ben iig benieuwd

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 11
« Reactie #28 Gepost op: 15-11-2012, 22:08:10 »
Ik denk dat Chris met Fatima meestemt, en die zal altijd met de Nederlanders meestemmen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline anja69

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #29 Gepost op: 15-11-2012, 22:09:11 »
Ja, tenzij ze immuniteit wint, is het nu al zeker dat Fajah er volgende week uit ligt.

Wacht, we hebben nu twee kampen....Gene, Min Hee en Joke aan de ene kant en Chris, Fatima en Peggy aan de andere kant. 3-3 dus. Daartussen zweeft Faja nog. Het zou me niet verbazen als Chris, Fatima en Peggy Fajah in hun complot gaan betrekken om zo een front te vormen tegen het andere drietal.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 11
« Reactie #30 Gepost op: 15-11-2012, 22:12:07 »
Ik denk dat Chris met Fatima meestemt, en die zal altijd met de Nederlanders meestemmen.
::jaja:: want die andere 3 Belgen houden ook niet voor niets de gouden munt geheim voor Chris. In feite zullen Fatima, Chris Fajah en Peggy blijven samenwerken. Net als Min Hee, Gene en Joke dat doen. Alleen heeft het Vlaamse 3tal de munt in handen en speelt immuniteit ook nog een rol. Ik ben echt heel benieuwd hoe het spel zich nu gaat ontwikkelen..

Offline anja69

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #31 Gepost op: 15-11-2012, 22:13:18 »
In de preview die we zagen, is Fajah boos op Joke omdat ze schijnheilig zou zijn. Schijnheilig omdat ze nu met de anderen meestemt?Vind Fajah een topwijf maar dat had ze niet moeten doen. Fajah, wat deed je zelf toen je een complot gesmeed had met de pokeraars? Jij speelt het spel, laat Joke dat ook doen.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #32 Gepost op: 15-11-2012, 22:35:14 »
In de preview die we zagen, is Fajah boos op Joke omdat ze schijnheilig zou zijn. Schijnheilig omdat ze nu met de anderen meestemt?Vind Fajah een topwijf maar dat had ze niet moeten doen. Fajah, wat deed je zelf toen je een complot gesmeed had met de pokeraars? Jij speelt het spel, laat Joke dat ook doen.

De reden waarom ze dat zegt is nog helemaal niet duidelijk het was immers maar een preview, even afwachten dus maar.

Offline Duco

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #33 Gepost op: 15-11-2012, 23:18:23 »
Haha echt dit seizoen stinkt van de hypocrieten. Stinkt hier zo @!!*!* hard door robinson dat ik vannacht met alle ramen en deuren op slaap terwijl het buiten -5 is.

Ik snap gewoon niet hoe mensen zelf onbeleefde,valse, niet naar de waarheid dingen doen (zoals dat joke een minuut na de belofte haar woord verbreekt), maar wel tegen een ander durft te zeggen dat wijzen onbeleefd is. Wat ook zo is! Maar kijk in godsnaam naar jezelf man.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2012, 23:21:35 door Duco »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 11
« Reactie #34 Gepost op: 15-11-2012, 23:36:55 »
Ik durf het bijna niet te zeggen,

maar ik vind het het leukste seizoen in jaren :D
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11
« Reactie #35 Gepost op: 15-11-2012, 23:40:15 »
Ik weet niet, ik heb mijn sympathie voor bijna elke kandidaat die nog in het spel zit verloren met uitzondering van Fajah dan.

Achja misschien ben ik gewoon niet gewend dat waarschijnlijk mijn favoriet niet gaat winnen na 2 expedities waarin mijn favoriet het wint :(.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #36 Gepost op: 15-11-2012, 23:43:40 »
Leuke aflevering weer en mooi om te zien hoe de rollen van bepaalde personen omdraaide in 2 dagen tijd.  ::ok::

Joke, Gene en Min Hee zijn nu duidelijk in het voordeel gezien het feit dat zij allen nog 1 munt hebben, Min Hee misschien zelfs 2, en uiteraard de gouden munt. In feite zouden zij nu zonder immuniteit te behalen volgende week de finale kunnen bereiken, aangezien zij volgende week allemaal 1 munt in kunnen zetten, stemmen op een persoon die geen munten heeft en meer stemmen na de samensmelting heeft gehad dan één van hen, te weten Peggy. Als Peggy dan weg is, is het 3-3 en kunnen ze iemand naar keuze wegstemmen, waarschijnlijk Fajah, en kan de gouden munt ingezet worden door degene met de meeste tegenstemmen na de samenstelting, waarschijnlijk nog steeds Min Hee (minimaal 4) op dat moment. Als Min Hee inderdaad twee munten heeft, is overigens de hele gouden munt niet meer nodig en kan Min Hee ook haar laatste munt inzetten.

Als Peggy immuniteit wint volgende week, dan is er nog een andere oplossing... Joke en Gene zetten allebei hun munt in op de volgende eilandraad, Gene geeft de gouden immuniteitsmunt aan Min Hee en zij zet deze in. Joke, Gene en Min Hee stemmen allemaal op Fajah. Als de andere vier dan besluiten om ook op 1 iemand te stemmen, indien Min Hee: 3-0 in het voordeel van Min Hee, indien Gene of Joke: 3-3, stemmen na de samensmelting: Fajah 3, Gene 2, Joke 0; dus Fajah exit. Volgende eilandraad Min Hee zet haar munt(en) in en de drie Belgen stemmen op Peggy: 3-3, stemmen na de samensmelting: Gene, 5, Joke 3, Min Hee 4, Peggy 6. Peggy exit.

Als Peggy dus nu tweemaal achtereenvolgens immuniteit wint, dan gaan ze het niet redden tot aan de finale met z'n drieën, maar die kans is slechts 1 op 42. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze hier lang niet achter zijn gekomen, dat het zo makkelijk is.

Ik vind het knap als iemand dit gelezen heeft en nog begrijpt.
 ;D
🜃

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #37 Gepost op: 15-11-2012, 23:57:48 »
En Fatima en Peggy ook nog slijmen bij Ruud na het stemmen... bah vrouwen in een spel... mnee,,,

Dit idd. Brrrr

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #38 Gepost op: 16-11-2012, 00:12:00 »
Gaat het een keer eventjes over iets anders dan tactiek, zijn het brieven van thuis! Bah, dat vind ik altijd zo'n gezever.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11
« Reactie #39 Gepost op: 16-11-2012, 00:14:23 »
Gaat het een keer eventjes over iets anders dan tactiek, zijn het brieven van thuis! Bah, dat vind ik altijd zo'n gezever.
Ik vond het deze keer nog best mij vallen ;D. Geen kandidaat die een uur na het lezen van de brief nog aan het janken is, is toch wel een verademing :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human