Iet wat late reactie, maar goed.
Erg leuke proef weer!!
Erg knappe prestatie van Fajah, verdiend gewonnen!
Ik denk inderdaad ook dat Min Hee & Gene samen op zoek gingen naar de gouden munt, al denk ik dat Min Hee toch beter alleen op zoek was gegaan. (Dat kon ze makkelijk want ze had alle clues) Gene heeft de munt en hij kan er meedoen wat hij wil. Hij zegt nu wel dat hij ze zou doorgeven aan één van hun als dat nodig mocht zijn (en ik geloof hem op zich ook wel dat hij dat gaat doen) maar je weet het toch nooit helemaal zeker. Er kan altijd iets veranderen, daar is deze aflevering een goed bewijs van.
Had Min Hee alleen gaan zoeken en ze gevonden, dan kon zij zelf doen met de munt wat ze wil... Dus ik snap haar eigenlijk niet helemaal waarom ze zelf niet meer op zoek ging.
Jammer de exit van Ruud. Ik vond hem wel een leuke en sterke kandidaat. Ik vond hem eigenlijk niet echt arrogant op de eilandraad, eerder gewoon eerlijk.
Hij gaf in mijn ogen gewoon eerlijk toe dat ie te veel met zijn eigen spel bezig was, te veel toekomstplannetjes maakte, en dat de anderen het goed gespeeld hadden.
Ik ben erg benieuwd ook hoe alles nu verder zal lopen. OF de groepen nog een keer gaan veranderen, of ze toch zo blijven. En natuurlijk ook naar de discussie tussen Fajah & Joke
Wel een minpuntje: ondanks dat ik het echt wel een leuk seizoen vind, vind ik het toch wel jammer dat het overleven volledig naar achteren is geschoven...
Hopelijk gaat de komende aflevering niet alleen maar over tactiek maar ik vrees ervoor...