Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 24897 keer)

Offline anja69

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #20 Gepost op: 8-11-2012, 21:51:19 »
Leuk dat Joke mocht komen ontbijten op winnaarseiland maar Chris ontpopte zich tot een geweldige leugenaar door Joke wijs te maken dat ze haar echt niet hadden gekozen om tactische redenen. Dat was zeker voor Chris juist de ENIGE reden om voor haar te kiezen. Daarom ben ik blij dat Joke niet zich om heeft laten praten.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #21 Gepost op: 8-11-2012, 21:51:55 »
Ik vind 't ook een beetje apart ja. Zelfs eerst in het spel wel met Lo vriendjes worden.. En zeggen dat ze samen naar de samensmelting gaan.. En dan keihard een dolk in z'n rug en 'm d'ruit stemmen..
Paar dagen later doet Fajah dat, en dan is het gemeen enzo..
Terwijl, in mijn ogen, Fatima d'r meer van genoot om Tess en Lodewijk d'ruit te stemmen met die complotjes.. En zij sowieso, want ze zitten de hele tijd de rest uit te lachen dat ze zo dom aan het spelen zijn enzo.. En dan doen ze zoiets en dan is het laf en weet ik 't.. XD

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #22 Gepost op: 8-11-2012, 21:54:22 »
Leuk dat Joke mocht komen ontbijten op winnaarseiland maar Chris ontpopte zich tot een geweldige leugenaar door Joke wijs te maken dat ze haar echt niet hadden gekozen om tactische redenen. Dat was zeker voor Chris juist de ENIGE reden om voor haar te kiezen. Daarom ben ik blij dat Joke niet zich om heeft laten praten.
Ja die kan liegen dat het gedrukt staat, helemaal top van Joke  ::ok::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #23 Gepost op: 8-11-2012, 21:57:11 »
Die Ruud zit ook te mekkeren zeg, over de rijst, zit eerst de dag ervoor z'n mik lekker vol te stouwen en staat dan de andere te klagen dat Min Hee ervoor heeft gezorgd dat er MEGA veel rijst door is gegaan, had dan zelf niks genomen jongen!

Offline anja69

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #24 Gepost op: 8-11-2012, 21:58:05 »
Ik ben me ervan bewust dat montage van gefilmd materiaal heel manipulerend kan werken maar als die Chris echt is wie wij als kijker nu te zien krijgen dan vind ik het een grote eikel (excusez le mot)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #25 Gepost op: 8-11-2012, 21:58:18 »
Complotten smeden, okee, het spel spelen, prima..... maar keer op keer gewoon glashard liegen, ik vind dat toch niet echt hoe het moet. En als een ander het spel ook speelt gaan zitten piepen. Wat een jankbal die Chris.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 10
« Reactie #26 Gepost op: 8-11-2012, 22:02:38 »
Ik snap dat mensen het goed vinden van Joke, maar ze heeft echt niet zo gestemd omdat ze Christophe niet geloofde. Ze vond die drie (en nu ging het om Peggy dus) erg aardig, maar wilde gewoon haar eigen 'groep' niet verraden.
Dat ze zo gestemd heeft zegt dus absoluut niet dat ze niet naïef is.
Neemt niet weg dat ik het knap van haar vind om trouw te blijven, ook al was Peggy helaas het slachtoffer.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #27 Gepost op: 8-11-2012, 22:04:40 »
Ik snap dat mensen het goed vinden van Joke, maar ze heeft echt niet zo gestemd omdat ze Christophe niet geloofde. Ze vond die drie (en nu ging het om Peggy dus) erg aardig, maar wilde gewoon haar eigen 'groep' niet verraden.
Dat ze zo gestemd heeft zegt dus absoluut niet dat ze niet naïef is.
Neemt niet weg dat ik het knap van haar vind om trouw te blijven, ook al was Peggy helaas het slachtoffer.
Maar dat zegt toch niemand?

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #28 Gepost op: 8-11-2012, 22:08:49 »
Maar dat zegt toch niemand?
Ik denk dat ie probeert te zeggen dat 't helemaal niet zo goed of knap is van Joke dat ze d'r woord heeft gehouden.. Dat 't in feite niets betekent dat ze ze trouw is gebleven.. (Ze deelt immers wel haar tip met Fatima volgende week) Ze heeft nu alleen haar oude complot niet verraden (wss ook omdat ze weet wat dat teweeg brengt - Fajah).. Maargoed XD

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: Aflevering 10
« Reactie #29 Gepost op: 8-11-2012, 22:09:45 »
Jaaa Evi, we weten nu wel dat wanneer jij naar de ene kijkt dat de stem juist voor de ander is..  :P

 ::rofl::

Dit keer vergat ze het een keer bijna leek het; keek ze eerst heel even naar Fajah, dan heel duidelijk naar iemand anders en toen bleek de stem toch voor Fajah te zijn. ;D

Leuke proef ook weer trouwens.
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline anja69

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #30 Gepost op: 8-11-2012, 22:12:08 »
Ik snap dat mensen het goed vinden van Joke, maar ze heeft echt niet zo gestemd omdat ze Christophe niet geloofde. Ze vond die drie (en nu ging het om Peggy dus) erg aardig, maar wilde gewoon haar eigen 'groep' niet verraden.
Dat ze zo gestemd heeft zegt dus absoluut niet dat ze niet naïef is.
Neemt niet weg dat ik het knap van haar vind om trouw te blijven, ook al was Peggy helaas het slachtoffer.

Ik denk dat Joke Chris op z'n blauwe ogen geloofde. Dat ligt niet aan de naiviteit van Joke (waar zit dat trema?)maar aan de vakkundige leugenaar Chris. Hij komt zo geloofwaardig over, je zou bijna zelf gaan geloven wat hij zegt.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #31 Gepost op: 8-11-2012, 22:12:58 »
Wat een tegenvaller na vorige week. Chris en Fatima zijn nu wel echt gezakt op mijn lijstje, wat een slechte verliezers... Jammer van Paul, maar zo blijven wel de meest tactische spelers over en ja dat geeft toch meer spanning! Ben benieuwd of Peggy volgende week de gouden munt vindt, ik heb zo'n vermoeden dat dit gaat gebeuren en dat Ruud moet oppassen voor Min Hee & Co.
🜃

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #32 Gepost op: 8-11-2012, 22:13:51 »
Ik denk dat Joke Chris op z'n blauwe ogen geloofde. Dat ligt niet aan de naiviteit van Joke (waar zit dat trema?)maar aan de vakkundige leugenaar Chris. Hij komt zo geloofwaardig over, je zou bijna zelf gaan geloven wat hij zegt.

Fatima gelooft ook helemaal in hem hoor!

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #33 Gepost op: 8-11-2012, 22:14:29 »
Ik denk dat Joke Chris op z'n blauwe ogen geloofde. Dat ligt niet aan de naiviteit van Joke (waar zit dat trema?)maar aan de vakkundige leugenaar Chris. Hij komt zo geloofwaardig over, je zou bijna zelf gaan geloven wat hij zegt.
Je moet op een gegeven moment toch ook wel gaan inzien dat het hele spel voor hen puur tactisch is en dat er bij hen niets persoonlijks aan te pas komt. Als je dat nu nog niet ziet dan ben je wel degelijk naïef, hoe goed Chris ook kan liegen.

Naïviteit trouwens :P

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #34 Gepost op: 8-11-2012, 22:17:01 »
::rofl::

Dit keer vergat ze het een keer bijna leek het; keek ze eerst heel even naar Fajah, dan heel duidelijk naar iemand anders en toen bleek de stem toch voor Fajah te zijn. ;D

Leuke proef ook weer trouwens.
Ja dat doet ze altijd  ::rofl::

Offline anja69

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #35 Gepost op: 8-11-2012, 22:21:22 »
Gelukkig heeft Fatima iets anders aan kunnen trekken  ::tandpastasmiley::. Ik heb me 9 afleveringen lang afgevraagd waarom ze koos voor die lelijke roze korte broek met dat afschuwelijke panterblousje

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 10
« Reactie #36 Gepost op: 8-11-2012, 22:35:43 »
Gelukkig heeft Fatima iets anders aan kunnen trekken  ::tandpastasmiley::. Ik heb me 9 afleveringen lang afgevraagd waarom ze koos voor die lelijke roze korte broek met dat afschuwelijke panterblousje

.. om vervolgens voor dat prachtige neonroze truitje met doodshoofd op de achterkant te kiezen!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #37 Gepost op: 8-11-2012, 22:36:45 »
.. om vervolgens voor dat prachtige neonroze truitje met doodshoofd op de achterkant te kiezen!
Mss denkt ze dat ze ongedierte wegjaagt..

Re: Aflevering 10
« Reactie #38 Gepost op: 8-11-2012, 23:37:53 »
wat een zielig mannetje is die Christopher toch. Wraak nemen op diegene die zijn broer eruit heeft gestemd. Was hij vergeten wat ze Lodewijk hebben geflikt. En die Fatima, bweeeeeuh. Net goed dat ze immuniteit had als Paul eruit stapt. Hopelijk wordt één van die twee er de volgende aflevering eruit gewerkt.
Voor mij mogen of Fajah, of Ruud, of Min Hee winnen. De rest is het niet waard. ::oink::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #39 Gepost op: 8-11-2012, 23:54:06 »
Ik hoop dat er volgende keer een fysieke proef is. Dan zullen mollige Fatima en slappe Chris gauw afhaken.. ;D