Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 36672 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 9
« Reactie #100 Gepost op: 3-11-2012, 18:41:17 »
Ik heb zojuist de nieuwe preview gezien. Voor de mensen die nog niks willen weten, zal ik het in een spoiler zetten ;)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Het wordt weer spannend!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #101 Gepost op: 3-11-2012, 18:49:56 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Pfff, wat een koningsgedrag zeg... Ik mag wel maar anderen mogen niet...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 9
« Reactie #102 Gepost op: 3-11-2012, 18:51:06 »
ja joke heeft het inderdaad over iemand die heel lief tegen haar doet. Ik denk dat ze daar Fatima of Christophe mee bedoelt, eigenlijk.

Zag er spannend genoeg uit. (spoiler niet nodig btw )
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 9
« Reactie #103 Gepost op: 3-11-2012, 19:01:56 »
ja joke heeft het inderdaad over iemand die heel lief tegen haar doet. Ik denk dat ze daar Fatima of Christophe mee bedoelt, eigenlijk.

Zag er spannend genoeg uit. (spoiler niet nodig btw )
Zou ook kunnen!
En wat betreft de spoiler, ik weet dat het niet hoeft, maar zo kan iedereen die het wil het gewoon lezen met één klik en zien de mensen die het niet willen lezen het niet. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #104 Gepost op: 3-11-2012, 21:42:13 »
Nog even mijn reactie over de afgelopen aflevering.

Het pokertrio heeft z'n eigen graf gegraven. Ze zijn één van de belangrijkste regels van hun eigen spel vergeten; laat niet in je kaarten kijken. Dat hebben ze het bij het eruit stemmen van Lodewijk wel duidelijk gedaan. Matthias was het makkelijkste doelwit, want hij had als enige van de 2 broertjes geen munten.

Ik ben wel benieuwd wat de volgende stemming gaat opleveren. Dat complot ligt in duigen, maar Fajah is ook overduidelijk niet te vertrouwen en dat heeft de rest wel door. Ook zij heeft gevaarlijk spel gespeeld. Ik ben benieuwd of dat haar op de lange termijn gaat helpen. Tot nu toe durf ik alleen Paul aan te wijzen als een zekerheidje bij de laatste 5 (die vind iedereen aardig), voor de rest kan het alle kanten op.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #105 Gepost op: 3-11-2012, 22:08:33 »
Jammer dat dat winnaarseiland er weer is. Dat heeft echt veel te veel invloed op het spel. Die munten zijn nog tot daar aan toe, die zwarte stemmen hebben al een behoorlijke invloed op het spel en dan komt er ook nog dat achterlijke winnaarseiland bij. Het is m.i. een stuk interessanter om het spel op één eiland te laten plaatsvinden.

Verder leuk en aardig al dat tactische geleuter, maar het gaat nu nergens anders meer over. Een beetje meer afwisseling zou wel fijn zijn. Wat dat betreft mag het overlevingsaspect wel wat meer naar voren worden geschoven.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #106 Gepost op: 4-11-2012, 04:04:23 »
Het was Ruud die tegen Gene zei, ze proberen ons over te halen.
En toen Joke zei ze doen zo lief tegen mij en nu moet ik op ze gaan stemmen, toen ze dat zei lieten ze Chris en Fatima zien.
Dus ik denk dat Chris en Fatima Joke proberen over te halen, en nu extra aardig en lief tegen Joke doen.

Offline Ichiko

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #107 Gepost op: 4-11-2012, 12:10:05 »
Ik heb maar 1 ding te zeggen over deze aflevering; Fajah, bedankt voor het wraak nemen op het pokertrio n.a.v. wat ze Lodewijk aangedaan hebben!

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #108 Gepost op: 5-11-2012, 00:13:12 »
Ik heb net de aflevering bekeken en heb op het laatst vol spanning gezeten....

Mijn beeld van deze aflevering:
Ongelovelijk dat het fatima en matti (of chris) er zo snel af gingen....
Dat Ruud, Joke en Fajah zo lan bleven hangen!! geweldig
En toen MinHee viel...... ben blij dat ze geen last heeft van haar stuitje.
Het zag er allemaal pijnlijk uit.

Het winnaarseiland is een mooie wending om onderlinge communicatie te dwarsbomen.

En toen het stemmen...
MinHee heeft overduidelijk op de verkeerde gestemd, schrok wel toen ze haar stem in beeld brachten. Chris.... sjips, Matti had ze moeten doen.
Paul snapt het spel ook niet. Hij moet toch kunnen zien dat er hechte banden zijn en dan gaat hij stemmen op Gene. Ik vind dat een beetje onnozel.

En toen de uitslag.....
Die kop van Fatima... geweldig.

En het tassie met de letters.
Ik zag al  in een klein stukje een aantal letters, en dacht het antwoord is
Ik wil blijven.
Toen bleken het 4 woorden te zijn.
ik maar denken en denken
Ik wil graag blijven????

En met de letters overduidelijk in beeld had ik gelijk al eht antwoord.

Matti die 5 woorden zei... oh wat een opluchting...
Maar ja, toen duurde het nog ff....
En Min Hee die eindelijk drukte en het antwoord gaf....

Wat een opluchting....
Ben reuze benieuwd naar donderdag.... ohnee, dan kijkt mijn manneke naar voetbal.....
vrijdag dus....
reuze spannend.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Nonanie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #109 Gepost op: 6-11-2012, 14:57:09 »
Ben een trouwe kijker van het programma maar, na Nico vorig jaar , maken een groep deelnemers echt wel bont. Het laat hen koud wie Robinson-waardig is, enkel de zege en ik vermoed vooral de geldprijs. kan men volgend jaar de geldprijs niet verminderen zodat al dat soort kuiperijen achterwege gelaten worden. Lodewijk werd er tot zijn verbazing uitgestemd, naïef zal de cynicus zeggen, triest zegt degene die feelgoodprogramma wil van een paar mensen samen op avontuur. Ik vind ook dat de programmadirectie moet kunnen ingrijpen wanneer deelnemers er een harteloos spelletje van maken. Super dus het wegstemmen van Mattias, stuur er gauw die tweelingbroer - indien dit de nieuwe politici worden dan hebben ze reeds een sterk staaltje hypocrisie en onethisch handelen laten zien. Men weze gewaarschuwd. Shame on them !- en hun maatje ook maar uit zodat we terug normale mensen in aktie kunnen. Faja, niet mijn favoriet maar toch respect voor de frankheid waarmee ze die ijskoude deelnemers op hun nummer zet. Zij was natuurlijk ook getuige van de aangeslagen Lodewijk... Ik erger me aan het lafhartig wegstemmen door minderwaardige figuren van een sterke nietsvermoedende kandidaat, in een spel en bij uitbreiding in het dagelijkse leven aarzelen sommigen niet anderen neer te sabelen en dit straffeloos. Verander het format en stop met dit soort sensatiejacht. Ik herinner me een episode lang geleden zonder mediafiguren waarbij een rechercheur won. Dat was een mooie reeks... Maar zoals gezegd, hopelijk wordt het nu terug beter. En wie is mijn persoonlijke favoriet ? Een sterk vrouw zoals Tania Dexters maar op een eigen manier : Min Hee. 

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #110 Gepost op: 6-11-2012, 15:54:38 »
Ben een trouwe kijker van het programma maar, na Nico vorig jaar , maken een groep deelnemers echt wel bont. Het laat hen koud wie Robinson-waardig is, enkel de zege en ik vermoed vooral de geldprijs. kan men volgend jaar de geldprijs niet verminderen zodat al dat soort kuiperijen achterwege gelaten worden. Lodewijk werd er tot zijn verbazing uitgestemd, naïef zal de cynicus zeggen, triest zegt degene die feelgoodprogramma wil van een paar mensen samen op avontuur. Ik vind ook dat de programmadirectie moet kunnen ingrijpen wanneer deelnemers er een harteloos spelletje van maken. Super dus het wegstemmen van Mattias, stuur er gauw die tweelingbroer - indien dit de nieuwe politici worden dan hebben ze reeds een sterk staaltje hypocrisie en onethisch handelen laten zien. Men weze gewaarschuwd. Shame on them !- en hun maatje ook maar uit zodat we terug normale mensen in aktie kunnen. Faja, niet mijn favoriet maar toch respect voor de frankheid waarmee ze die ijskoude deelnemers op hun nummer zet. Zij was natuurlijk ook getuige van de aangeslagen Lodewijk... Ik erger me aan het lafhartig wegstemmen door minderwaardige figuren van een sterke nietsvermoedende kandidaat, in een spel en bij uitbreiding in het dagelijkse leven aarzelen sommigen niet anderen neer te sabelen en dit straffeloos. Verander het format en stop met dit soort sensatiejacht. Ik herinner me een episode lang geleden zonder mediafiguren waarbij een rechercheur won. Dat was een mooie reeks... Maar zoals gezegd, hopelijk wordt het nu terug beter. En wie is mijn persoonlijke favoriet ? Een sterk vrouw zoals Tania Dexters maar op een eigen manier : Min Hee. 

Het levert gewoon betere televisie op, die complotjes.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 9
« Reactie #111 Gepost op: 6-11-2012, 16:19:38 »
Ben een trouwe kijker van het programma maar, na Nico vorig jaar , maken een groep deelnemers echt wel bont. Het laat hen koud wie Robinson-waardig is, enkel de zege en ik vermoed vooral de geldprijs. kan men volgend jaar de geldprijs niet verminderen zodat al dat soort kuiperijen achterwege gelaten worden. Lodewijk werd er tot zijn verbazing uitgestemd, naïef zal de cynicus zeggen, triest zegt degene die feelgoodprogramma wil van een paar mensen samen op avontuur. Ik vind ook dat de programmadirectie moet kunnen ingrijpen wanneer deelnemers er een harteloos spelletje van maken. Super dus het wegstemmen van Mattias, stuur er gauw die tweelingbroer - indien dit de nieuwe politici worden dan hebben ze reeds een sterk staaltje hypocrisie en onethisch handelen laten zien. Men weze gewaarschuwd. Shame on them !- en hun maatje ook maar uit zodat we terug normale mensen in aktie kunnen. Faja, niet mijn favoriet maar toch respect voor de frankheid waarmee ze die ijskoude deelnemers op hun nummer zet. Zij was natuurlijk ook getuige van de aangeslagen Lodewijk... Ik erger me aan het lafhartig wegstemmen door minderwaardige figuren van een sterke nietsvermoedende kandidaat, in een spel en bij uitbreiding in het dagelijkse leven aarzelen sommigen niet anderen neer te sabelen en dit straffeloos. Verander het format en stop met dit soort sensatiejacht. Ik herinner me een episode lang geleden zonder mediafiguren waarbij een rechercheur won. Dat was een mooie reeks... Maar zoals gezegd, hopelijk wordt het nu terug beter. En wie is mijn persoonlijke favoriet ? Een sterk vrouw zoals Tania Dexters maar op een eigen manier : Min Hee. 

Over de geldprijs en de kandidaten kan je gelijk hebben,daarom heb ik liever ( please don't kill me ) mensen als Björn ( 2003 en Strijd der Titanen ) die graag op het eiland zitten,en het echt als avontuur beleven,niet mensen die voor de geldprijs gaan...
Als Matti of Chris won,deelden ze waarschijnlijk het geld toch in 2,daarom dat zij graag in de finale wouden geraken met Fatima.
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #112 Gepost op: 6-11-2012, 18:50:23 »
Ben een trouwe kijker van het programma maar, na Nico vorig jaar , maken een groep deelnemers echt wel bont. Het laat hen koud wie Robinson-waardig is, enkel de zege en ik vermoed vooral de geldprijs. kan men volgend jaar de geldprijs niet verminderen zodat al dat soort kuiperijen achterwege gelaten worden. Lodewijk werd er tot zijn verbazing uitgestemd, naïef zal de cynicus zeggen, triest zegt degene die feelgoodprogramma wil van een paar mensen samen op avontuur. Ik vind ook dat de programmadirectie moet kunnen ingrijpen wanneer deelnemers er een harteloos spelletje van maken. Super dus het wegstemmen van Mattias, stuur er gauw die tweelingbroer - indien dit de nieuwe politici worden dan hebben ze reeds een sterk staaltje hypocrisie en onethisch handelen laten zien. Men weze gewaarschuwd. Shame on them !- en hun maatje ook maar uit zodat we terug normale mensen in aktie kunnen. Faja, niet mijn favoriet maar toch respect voor de frankheid waarmee ze die ijskoude deelnemers op hun nummer zet. Zij was natuurlijk ook getuige van de aangeslagen Lodewijk... Ik erger me aan het lafhartig wegstemmen door minderwaardige figuren van een sterke nietsvermoedende kandidaat, in een spel en bij uitbreiding in het dagelijkse leven aarzelen sommigen niet anderen neer te sabelen en dit straffeloos. Verander het format en stop met dit soort sensatiejacht. Ik herinner me een episode lang geleden zonder mediafiguren waarbij een rechercheur won. Dat was een mooie reeks... Maar zoals gezegd, hopelijk wordt het nu terug beter. En wie is mijn persoonlijke favoriet ? Een sterk vrouw zoals Tania Dexters maar op een eigen manier : Min Hee. 

Dit is niet aanvallend bedoeld, begrijp dat goed, maar wat heeft robinsonwaardigheid hiermee te maken, wat is robinsonwaardigheid? Lodewijk in dit geval was iemand die goed kon klussen, en fysiek veel reserves had is dat robinsonwaardig, is een kandidaat die minder handig is en minder fysiek is het dan minder waardig om te winnen? Maakt het feit dat nicolas van vorig jaar een persoon is die gewoon niet kan stilzitten en daarom de hele tijd bezig robinsonwaardig?
 
Zoals jij het zegt ''minderwaardige figuren''die een sterkere kandidaat eruit stemmen, is dat niet robinsonwaardig?, in de natuur is gaat ook volgens het principe Diegene die slim genoeg zijn om zich aan te passen overleven. In dit geval is aanpassen dan een sterkere kanidaat eruit stemmen om je eigen winkansen te vergroten. Is dan de ''minderwaardige'' kandidaat juist niet robinsonwaardiger als je het zo bekijkt?

Zelf ben ik fel tegen het begrip ''robinsonwaardig'' omdat het vaak op gaat voor fysiek sterke mannen die handig zijn met klussen en vissen, daarbij komt voor ieder persoon heeft het een andere ivulling, het is heel abstract.

nogmaals ik bedoel dit niet aanvallend bedoeld, maar ik probeer jouw gedachtegang te begrijpen, en jou te laten zien hoe ik het zie.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #113 Gepost op: 6-11-2012, 18:54:58 »
Dit is niet aanvallend bedoeld, begrijp dat goed, maar wat heeft robinsonwaardigheid hiermee te maken, wat is robinsonwaardigheid? Lodewijk in dit geval was iemand die goed kon klussen, en fysiek veel reserves had is dat robinsonwaardig, is een kandidaat die minder handig is en minder fysiek is het dan minder waardig om te winnen? Maakt het feit dat nicolas van vorig jaar een persoon is die gewoon niet kan stilzitten en daarom de hele tijd bezig robinsonwaardig?
 
Zoals jij het zegt ''minderwaardige figuren''die een sterkere kandidaat eruit stemmen, is dat niet robinsonwaardig?, in de natuur is gaat ook volgens het principe Diegene die slim genoeg zijn om zich aan te passen overleven. In dit geval is aanpassen dan een sterkere kanidaat eruit stemmen om je eigen winkansen te vergroten. Is dan de ''minderwaardige'' kandidaat juist niet robinsonwaardiger als je het zo bekijkt?

Zelf ben ik fel tegen het begrip ''robinsonwaardig'' omdat het vaak op gaat voor fysiek sterke mannen die handig zijn met klussen en vissen, daarbij komt voor ieder persoon heeft het een andere ivulling, het is heel abstract.

nogmaals ik bedoel dit niet aanvallend bedoeld, maar ik probeer jouw gedachtegang te begrijpen, en jou te laten zien hoe ik het zie.

::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #114 Gepost op: 6-11-2012, 23:41:53 »
Ben een trouwe kijker van het programma maar, na Nico vorig jaar , maken een groep deelnemers echt wel bont. Het laat hen koud wie Robinson-waardig is, enkel de zege en ik vermoed vooral de geldprijs. kan men volgend jaar de geldprijs niet verminderen zodat al dat soort kuiperijen achterwege gelaten worden. Lodewijk werd er tot zijn verbazing uitgestemd, naïef zal de cynicus zeggen, triest zegt degene die feelgoodprogramma wil van een paar mensen samen op avontuur. Ik vind ook dat de programmadirectie moet kunnen ingrijpen wanneer deelnemers er een harteloos spelletje van maken. Super dus het wegstemmen van Mattias, stuur er gauw die tweelingbroer - indien dit de nieuwe politici worden dan hebben ze reeds een sterk staaltje hypocrisie en onethisch handelen laten zien. Men weze gewaarschuwd. Shame on them !- en hun maatje ook maar uit zodat we terug normale mensen in aktie kunnen. Faja, niet mijn favoriet maar toch respect voor de frankheid waarmee ze die ijskoude deelnemers op hun nummer zet. Zij was natuurlijk ook getuige van de aangeslagen Lodewijk... Ik erger me aan het lafhartig wegstemmen door minderwaardige figuren van een sterke nietsvermoedende kandidaat, in een spel en bij uitbreiding in het dagelijkse leven aarzelen sommigen niet anderen neer te sabelen en dit straffeloos. Verander het format en stop met dit soort sensatiejacht. Ik herinner me een episode lang geleden zonder mediafiguren waarbij een rechercheur won. Dat was een mooie reeks... Maar zoals gezegd, hopelijk wordt het nu terug beter. En wie is mijn persoonlijke favoriet ? Een sterk vrouw zoals Tania Dexters maar op een eigen manier : Min Hee. 


Die rechercheur, was dat niet Marnix?
Dat seizoen waarin men het meisje waarmee hij eerst op die rots zat uit alle macht heeft proberen weg te treiteren?

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #115 Gepost op: 7-11-2012, 21:22:09 »
Diegene van winnaarseiland die volgende keer niet meegaat naar winnaarseiland, zal op Kador met interesse kijken naar de rotsen.. ;D
« Laatst bewerkt op: 7-11-2012, 21:23:48 door bertje51 »

Offline sunray

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #116 Gepost op: 8-11-2012, 03:37:56 »
Min Hee had door wat er moest gebeuren, maar had waarschijnlijk het aantal munten niet in rekening genomen.

En amai de antwoorden van Chris op de eilandraad voor de mensen van winnaarsland er waren: kon het nog duidelijker hoe die man denkt? Controle hebben? Mensen beïnvloeden?

Qua de discussie voor robinsonwaardig en bedrieglijke achterbakse spelletjes zoals het pokertrio? Ik vind dat eerder sociopatisch, niet robinsonwaardig. Sociopaten doen ook niets liever dan eerlijke, openhartige, liefhebbende en vrijgevige mensen te beduvelen en te bedriegen en ze dan achter hun rug uit te lachen. En als hun slachtoffer het dan door krijgt en zich bedrogen voelt dan krijgen ze nog vaak ook de schuld om zo "naïef" te zijn, dat ze erom gevraagd hebben. Maar mensen die een ander geen kwaad wensen, gaan er automatisch van uit dat anderen ook zo zijn. Terwijl het net vaak egoïstische narcisten en sociopaten net diegenen zijn die zo achterdochtig zijn dat ze van bedrieglijke motieven in anderen uitgaan. Sociopaten zijn ook de mensen die zichzelf superieur voelen over anderen, omdat ze zonder greintje schuldgevoel machiaveistisch kunnen handelen. Ik moet zo'n mensen helemaal niet. Zij zijn het die de maatschappij verzieken. Heeft niks met overleven te maken. We zijn geen solitaire dieren, maar sociale dieren.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #117 Gepost op: 8-11-2012, 09:52:28 »
Grote woorden, hoor.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #118 Gepost op: 8-11-2012, 13:43:57 »
En amai de antwoorden van Chris op de eilandraad voor de mensen van winnaarsland er waren: kon het nog duidelijker hoe die man denkt? Controle hebben? Mensen beïnvloeden?

Qua de discussie voor robinsonwaardig en bedrieglijke achterbakse spelletjes zoals het pokertrio? Ik vind dat eerder sociopatisch, niet robinsonwaardig. Sociopaten doen ook niets liever dan eerlijke, openhartige, liefhebbende en vrijgevige mensen te beduvelen en te bedriegen en ze dan achter hun rug uit te lachen. En als hun slachtoffer het dan door krijgt en zich bedrogen voelt dan krijgen ze nog vaak ook de schuld om zo "naïef" te zijn, dat ze erom gevraagd hebben. Maar mensen die een ander geen kwaad wensen, gaan er automatisch van uit dat anderen ook zo zijn. Terwijl het net vaak egoïstische narcisten en sociopaten net diegenen zijn die zo achterdochtig zijn dat ze van bedrieglijke motieven in anderen uitgaan. Sociopaten zijn ook de mensen die zichzelf superieur voelen over anderen, omdat ze zonder greintje schuldgevoel machiaveistisch kunnen handelen. Ik moet zo'n mensen helemaal niet. Zij zijn het die de maatschappij verzieken. Heeft niks met overleven te maken. We zijn geen solitaire dieren, maar sociale dieren.



Matthias heeft imo gewoon een vrij nuchtere kijk op het spelelement en als dat mogelijk gevoelloos overkomt is dat waarschijnlijk zijn pokerface die hij doortrekt.  Maar hem bestempelen als sociopaat vind ik er toch wat over.  Hij heeft tenslotte een sterke band met zijn broer en Fatima, ook voelde zich k.t toen hij geen positieve stem aan Christophe had gegeven dus zo gewetenloos zal hij dan toch niet zijn.

Hij is heel open over zijn tactiek en het belangrijkste voor de camera, hetgeen van enkele andere deelnemers niet gezegd kan worden...

Los van het pokertrio en enkel op het gebied van overleven hebben sociopaten zelfs een streep voor aangezien ze zich niet met morele dingen gaan bezighouden in zo'n situatie en de klik op survivalmode reeds half hebben gemaakt in hun dagelijkse leven.   


 

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #119 Gepost op: 8-11-2012, 13:45:15 »
Niko was wel een top kandidaat vorig jaar! Won de proeven, ging voor de winst, ja maar daar gaat het ook om! Het is een spel, het is overleven, je moet de laatste zijn die overblijft daar;)