Het is wel een spel, maar toch.. je ziet een andere kant van iemand. In het begin vond ik Fatima nog leuk. Ik vind haar nu alleen maar vervelend. Steeds alles doen ten koste van anderen en alles 100% tactisch doen. Het wordt nu duidelijk dat je daar niet altijd mee wint. Waarschijnlijk was ze verder gekomen op karakter, dan wat ze nu doet. Ik hoop dat ze er volgende week uitgaat en die kans is aanzienlijk.
En ik denk dat het wel degelijk invloed heeft hoe mensen over je denken. Ook uit het verleden is gebleken dat je niet altijd alles tactisch hoeft te spelen om te winnen. Ik vind het zelf leuker om naar mensen te kijken die ook voor de ervaring en ook op basis van vriendschap en persoonlijkheid keuzes maken. Ik kan me herinneren dat Marnix uit 2005 puur op karakter won en het ook nog opnam voor Esther die door Carl en John was weggepest.
Als het pokertrio op Gene had gestemd, waren ze er nog. Gelukkig is dat niet gebeurd. En idd super irritant dat ze heel duidelijk in het water plannen staan te maken terwijl Min Hee en Paul aan de kant toekijken. Kan het nog erger. Gadver. Die Peggy mag er van mij ook uit.