Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 36682 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #40 Gepost op: 1-11-2012, 21:54:10 »
Paul heeft 3 munten hè, dus dat was niet zeker geweest. Afhankelijk van hoeveel hij er in ging zetten. Was in ieder geval geen zekerheid.

Paul heeft er 2,
hij kon er dus maximaal 2 inzetten.
Als hij er dus 2 inzette was het 4-4,
en als ie er minder inzette (zoals hij ook deed) had Paul eruit gelegen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #41 Gepost op: 1-11-2012, 21:56:23 »
Fatima Moreiro De Melo. Hoe een zorvuldig, in jaren opgebouwd imago van publiekslieveling in een paar weken om zeep wordt geholpen.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #42 Gepost op: 1-11-2012, 21:56:30 »


 ::rofl:: ::tandpastasmiley:: ::rofl::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #43 Gepost op: 1-11-2012, 21:59:10 »
Fatima Moreiro De Melo. Hoe een zorvuldig, in jaren opgebouwd imago van publiekslieveling in een paar weken om zeep wordt geholpen.

Verschrikkelijk jammer is dat :(
De kijkers zien niet in dat het een spel is, en ze speelt het spel.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #44 Gepost op: 1-11-2012, 22:03:03 »
Fatima Moreiro De Melo. Hoe een zorvuldig, in jaren opgebouwd imago van publiekslieveling in een paar weken om zeep wordt geholpen.
Wat een onzin. Fatima blijft een hockey-heldin. Dit is gewoon een tv-spelletje.. ;)

Offline anja69

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #45 Gepost op: 1-11-2012, 22:14:21 »
OK, misschien hockey-heldin maar geen echte Robinson. Die broertjes trouwens ook niet. Leuke tactieken maar aan die paal blijven hangen, ho maar. Ben blij:)

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #46 Gepost op: 1-11-2012, 22:15:38 »
Wat een onzin. Fatima blijft een hockey-heldin. Dit is gewoon een tv-spelletje.. ;)
Jaa, en sommige mensen hadden ook al voor het spel een soort van hekel aan d'r XD Dus ik denk dat 't niet heel erg veel uitmaakt ;p En daarbij.. Wat heeft ze te verliezen? XD

Maar ik vond 't een mooie aflevering.. Ik schrok me echt kapot toen Matthias op die knop drukte.. Maar z'n zin was veel te lang al sowieso (ze zeiden vier woorden en hij had d'r vijf).. Beetje dom.. Ik zag 'm de vorige keer met Tess niet zo snel, maar nu toch wel ;p En ook al is zoiets al lang verleden tijd, je zit daar toch met je beste wil te hopen dat Min Hee het wint van Matti.. En inderdaad.. Da's wel heel fijn dan.. Het pokertrio opgebroken.. Mooi zo.

En het ziet eruit dat volgende week Peggy gaat overlopen en de halve tweeling en Fatima in de steek laat. Ik hoop het!

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #47 Gepost op: 1-11-2012, 22:19:37 »
Het is wel een spel, maar toch.. je ziet een andere kant van iemand. In het begin vond ik Fatima nog leuk. Ik vind haar nu alleen maar vervelend. Steeds alles doen ten koste van anderen en alles 100% tactisch doen. Het wordt nu duidelijk dat je daar niet altijd mee wint. Waarschijnlijk was ze verder gekomen op karakter, dan wat ze nu doet. Ik hoop dat ze er volgende week uitgaat en die kans is aanzienlijk.

En ik denk dat het wel degelijk invloed heeft hoe mensen over je denken. Ook uit het verleden is gebleken dat je niet altijd alles tactisch hoeft te spelen om te winnen. Ik vind het zelf leuker om naar mensen te kijken die ook voor de ervaring en ook op basis van vriendschap en persoonlijkheid keuzes maken. Ik kan me herinneren dat Marnix uit 2005 puur op karakter won en het ook nog opnam voor Esther die door Carl en John was weggepest.

Als het pokertrio op Gene had gestemd, waren ze er nog. Gelukkig is dat niet gebeurd. En idd super irritant dat ze heel duidelijk in het water plannen staan te maken terwijl Min Hee en Paul aan de kant toekijken. Kan het nog erger. Gadver. Die Peggy mag er van mij ook uit.

"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #48 Gepost op: 1-11-2012, 22:24:23 »
Met z'n tweeën kunnen ze nu niet al te veel meer. Ik snap de keuze voor Fajah bij het complot betrekken ook niet helemaal, ze wisten dat Fajah sluw was. Beter hadden ze Min Hee of Paul gerekruteerd...

Maar ik klaag niet, jammer dat van de drie net Matthias eruit moest, maar dat is ook het enige kleine minpuntje :)

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #49 Gepost op: 1-11-2012, 22:27:35 »
Ik vond het eerlijk gezegd ook een beetje dom van ze.. Ze wisten toch dat Fajah niet aan hun kant stond? Tenminste.. Ik had dat d'r wel uit begrepen toen ze zei dat ze 't een naaistreek vond dat Lodewijk d'ruit ging.. Ze hadden kunnen verwachten dat ze dat toch wel ging wreken.. En sowieso zou ze wel inzien dat ze totaal niet sterk stond in dat complot ;p

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #50 Gepost op: 1-11-2012, 22:29:09 »
Ja, ik vond dat ook niet slim. Voor de hand liggend was Chris. Het brein achter de complotten. En dan had Min Hee niet hoeven strijden. Maar ben blij dat het zo loopt. Fatima hopelijk de volgende. ::pinokkio::
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #51 Gepost op: 1-11-2012, 22:31:48 »
Ik ben inderdaad ook blij dat ze 't zo dom gespeeld hebben vandaag.. Vooral omdat Min Hee d'r zo hulpeloos bij liep hadden ze haar makkelijk kunnen inpalmen, en beter iemand anders kunnen kiezen om d'ruit te stemmen.. 't Was tactisch bijvoorbeeld beter geweest voor ze om Fajah d'ruit te stemmen.. Maargoed XD Blij dat 't zo gegaan is en hopen dat de andere twee volgen :)

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: Aflevering 9
« Reactie #52 Gepost op: 1-11-2012, 22:34:29 »
Ik vind het nog steeds een heel leuke serie. ::ok:: Fijn dat stemafspraken geen taboe meer zijn.
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #53 Gepost op: 1-11-2012, 22:37:46 »
Voor de hand liggend was Chris.
Achteraf gezien wel, aangezien hij zijn munt niet heeft ingezet en omdat Min Hee ook op hem stemde. Maar ik denk dat Kamp Noord voor Matthias heeft gekozen vanwege het feit dat hij geen munten heeft en dus een makkelijkere prooi was dan Christophe.
🜃

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #54 Gepost op: 1-11-2012, 22:40:15 »

Dat is waar ook. Dat dacht ik ook gelijk, maar was het weer vergeten. Logische keuze dus.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #55 Gepost op: 1-11-2012, 22:47:03 »
Fatima mag er overigens wat mij betreft ook snel uit, door haar gekonkel met de broertjes.. ;)
« Laatst bewerkt op: 1-11-2012, 22:50:53 door bertje51 »

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #56 Gepost op: 1-11-2012, 22:48:02 »
Achteraf gezien wel, aangezien hij zijn munt niet heeft ingezet en omdat Min Hee ook op hem stemde. Maar ik denk dat Kamp Noord voor Matthias heeft gekozen vanwege het feit dat hij geen munten heeft en dus een makkelijkere prooi was dan Christophe.

Dan nog was Fatima een logischer keus geweest, die heeft ook geen munten meer.

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #57 Gepost op: 1-11-2012, 22:53:01 »
Had allebei gekund, alleen de broertjes zijn nog hechter
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 9
« Reactie #58 Gepost op: 1-11-2012, 22:53:28 »
Ik vind dit seizoen echt geweldig, maar wel heel jammer dat 'Robinson-waardigheid' echt totaal geen rol meer speelt! :(
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #59 Gepost op: 1-11-2012, 23:00:45 »
't Is gewoon een wedstrijd.. Wie naait elkaar het best een oor aan?