Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 23057 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 8
« Reactie #80 Gepost op: 31-10-2012, 19:49:23 »
Previews bergen ook spoilers hoor... maarja jammer om zo dingen te weten te komen die die normaal niet was opgevallen. Bovendien is dit afleverign 8 topic en wordt er over aflevering 9 gesproken... Gooi dan in het vervolg na de uitzending het topic van de voglende uitzending open, kan daar gespeculeerd worden over de volgende aflevering en kan ik dat topic overslaan.


Weerhoudt me op deze manier helaas om nog mee te doen/kijken hier...
Sorry, ik zal in het vervolg niks meer over de volgende aflevering in een 'normaal' topic plaatsen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 8
« Reactie #81 Gepost op: 1-11-2012, 13:08:19 »
Previews bergen ook spoilers hoor... maarja jammer om zo dingen te weten te komen die die normaal niet was opgevallen. Bovendien is dit afleverign 8 topic en wordt er over aflevering 9 gesproken... Gooi dan in het vervolg na de uitzending het topic van de voglende uitzending open, kan daar gespeculeerd worden over de volgende aflevering en kan ik dat topic overslaan.


Weerhoudt me op deze manier helaas om nog mee te doen/kijken hier...
Jammer, maar op deze manier gaan wij hier met mogelijke spoilers om. Ik vind dat iedereen zich daar keurig aan houdt, dus dan blijft het jouw keuze.

Aflevering 9 topic gaat open, als aflevering 9 begint. Dat heeft als reden dat we anders te veel postjes krijgen als:  "ik heb er zin" , " ik kan niet wachten" . Tja wij moeten ook keuzes maken.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #82 Gepost op: 1-11-2012, 14:47:48 »
Jammer, maar op deze manier gaan wij hier met mogelijke spoilers om. Ik vind dat iedereen zich daar keurig aan houdt, dus dan blijft het jouw keuze.

Aflevering 9 topic gaat open, als aflevering 9 begint. Dat heeft als reden dat we anders te veel postjes krijgen als:  "ik heb er zin" , " ik kan niet wachten" . Tja wij moeten ook keuzes maken.
Dat snap ik inderdaad, maar dat soort berichten kan je als moderator ook weer verwijderen (of puur in de openingspost van de nieuwe aflevering aangeven dat er enkel en alleen alvast gediscusseerd kan worden n.a.v. vooruitblik en reclames..?) Maar ik vind het gewoon jammer om zo toch achter dingen te komen die eigelijk niet 1,2,3 opvallen..

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #83 Gepost op: 1-11-2012, 18:15:48 »
Dat snap ik inderdaad, maar dat soort berichten kan je als moderator ook weer verwijderen (of puur in de openingspost van de nieuwe aflevering aangeven dat er enkel en alleen alvast gediscusseerd kan worden n.a.v. vooruitblik en reclames..?) Maar ik vind het gewoon jammer om zo toch achter dingen te komen die eigelijk niet 1,2,3 opvallen..

Dit kun je dus echt geen spoiler noemen. Dit is gewoon het warm maken voor de volgende aflevering want wat komen we nu eigenlijk meer te weten. Niet veel mijn inziens.
Dit topic kan wel aflevering 8 heten maar het is logisch dat er al over aflevering 9 wordt gesproken want waar wil je het anders over hebben, aflevering 8 ligt allang weer achter ons.
Als je spoilers wilt lezen dan moet je in het spoiler topic kijken. Daar worden dingen gepost die je ECHT niet wilt lezen.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 8
« Reactie #84 Gepost op: 1-11-2012, 18:51:40 »
Zullen we het vanaf nu weer over aflevering 8 hebben of wachten tot de volgende aflevering en daar over praten? :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 8
« Reactie #85 Gepost op: 1-11-2012, 18:52:21 »
Zullen we het vanaf nu weer over aflevering 8 hebben of wachten tot de volgende aflevering en daar over praten? :)
::cheerleader::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #86 Gepost op: 1-11-2012, 19:25:47 »
Zullen we het vanaf nu weer over aflevering 8 hebben of wachten tot de volgende aflevering en daar over praten? :)

 ::rofl::