Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 23063 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #60 Gepost op: 26-10-2012, 15:56:25 »
Als Peggy zich echt aansluit bij het pokertrio, is ze nog dommer dan dom.
Ik hoop dat Ruud, Fayah en de rest Peggy wakker schudden.
Fayah heeft verdient het laatste duel van Tess gewonnen, ze heeft 16 dagen in die akelige mangrove gezeten, en alle duels gewonnen, dus ze verdient het dik dat ze er nog in zit.
En ik denk dat ik volgende week op het randje van mijn bank zal zitten, in de stellige hoop dat een van het pokertrio  er uit vliegt, ik ben die drie zo zat als kouwe pap.
Als het pokertrio er maar geen gebruik van gaat maken dat Paul twee zwarte stemmen heeft,, want als zij met z'n drieen op Paul stemmen heeft hij vijf stemmen tegen.
En ik kan bijna niet geloven dat Peggy zo dom is om zich bij het pokertrio aan te sluiten, zou ze echt zo dom zijn.


Je snapt het echt nier met Peggy heh?
Zo dom is ze niet.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 8
« Reactie #61 Gepost op: 26-10-2012, 18:45:39 »
De andere 6 moeten echt afspreken!
Ze zijn het wel allemaal eens dat er 1 van die 3 weg moet.
Maar als de stemmen verdeeld zijn: 2 Christophe, 2 Fatima en 2 Matthias dan schieten ze ook niet op.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #62 Gepost op: 26-10-2012, 19:35:18 »
Wat zou het toch grappig zijn geweest als bij de slaapproef de eerste die in slaap viel Evi was.. ::tandpastasmiley::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #63 Gepost op: 26-10-2012, 20:11:47 »
Wat zou het toch grappig zijn geweest als bij de slaapproef de eerste die in slaap viel Evi was.. ::tandpastasmiley::

Haha ja inderdaad. Zij had er volgens mij ook wel genoeg van na een tijdje :P

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #64 Gepost op: 26-10-2012, 22:07:04 »
Ach, dat pokertrio verdwijnt vanzelf wel een keer uit het spel. Als het niet door een stemafspraak is, dan wel m.b.h. van zwarte stemmen. Het lijkt me stug dat ze die maar voor één proef gebruiken en de kans is met drie man natuurlijk best groot dat één van de drie ze krijgt. Eenmaal zwarte stemmen voor één van de drie en de keus is gauw gemaakt voor de rest.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #65 Gepost op: 30-10-2012, 18:19:10 »
Jammer voor Tess dat ze naar huis moest, maar Fajah wel oververdiend door naar de samensmelting! ::ok::
Ik vond dit ook absoluut één van de spannendste duels, ontzettend leuk duel om te kijken.

Ben net als zovelen hier nu ook echt benieuwd hoe het spel verder zal gaan. Ik hoop ook echt dat de anderen nu echt een keer het trio uit elkaar gaan halen. Als ze het nu nog niet gaan doen dan zijn ze echt euh...dom :P
Ik vond het trouwens echt grappig toen Christophe zo over de stemming aan het praten was zo van: "Ik zat vrij relaxed op die stemming want ik dacht ik krijg er toch één", en vervolgens krijgt ie er geen omdat zijn eigen broer niet op hem stemt. ::rofl::

De slaapproef: geweldige proef natuurlijk! ::bravo:: Ik hoopte dan ook echt dat Christophe de 2 zwarte stemmen zou krijgen, - had helemaal geweldig geweest na die domme actie van z'n broer - maar helaas werd het Paul. :(

Enfin, ik ben heel benieuwd wat het wordt volgende week! :D De proef aan de balk vind ik ook altijd supertof om te kijken, maar inderdaad wel jammer dat er al zoveel verklapt wordt in de preview.
Ik denk (en hoop) trouwens ook wel dat Min Hee er niet uit gaat. Ligt er te dik op. Hooelijk wordt het 1 van de 3, wie van de 3 maakt me niet zo uit want ze mogen er van mij alle 3 uit. :P

Vraag me trouwens ook af of de mangrove nog enige rol van betekenis zal gaan hebben?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #66 Gepost op: 30-10-2012, 20:44:03 »
Je snapt het echt nier met Peggy heh?
Zo dom is ze niet.
_____________________________________________________________________________________________
Ik hoop het, we zullen zien.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #67 Gepost op: 30-10-2012, 20:52:33 »
Je snapt het echt nier met Peggy heh?
Zo dom is ze niet.

Dat is Peggy wel. Als we de nieuwste preview moeten geloven

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #68 Gepost op: 30-10-2012, 21:17:46 »
Dat is Peggy wel. Als we de nieuwste preview moeten geloven

Owja?
Dan moet ik ff de preview kijken want dan heb ik toch iets gemist.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 8
« Reactie #69 Gepost op: 30-10-2012, 21:24:21 »
Dat is Peggy wel. Als we de nieuwste preview moeten geloven
Wat gebeurde er dan in die preview? In de preview die ik heb gezien was Peggy niet eens te zien.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #70 Gepost op: 30-10-2012, 21:25:45 »
Als met de preview gewoon de vooruitblik naar de volgende week bedoeld word die aan het eind van elke aflevering zit, dan zit peggy er inderdaad niet in.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 8
« Reactie #71 Gepost op: 30-10-2012, 21:29:51 »
Als met de preview gewoon de vooruitblik naar de volgende week bedoeld word die aan het eind van elke aflevering zit, dan zit peggy er inderdaad niet in.
Nee, dat vraag ik me dus af. Waarschijnlijk bedoelt muizje een preview op tv.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 8
« Reactie #72 Gepost op: 30-10-2012, 21:48:25 »
Heb zojuist ook de preview gezien (ik was toch benieuwd naar dat programma van Ewout ::schaam::). Ziet er spannend uit! Het pokertrio/kwartet probeert Fajah voor zich te winnen, die gaat een soort dubbelrol spelen. Ze doet volgens mij alsof ze zich aansluit bij het kwartet maar smeedt ondertussen een complot om hun eruit te krijgen.
Gevolg is ben ik bang dat de anderen ook niet meer zeker weten of zij wel te vertrouwen is.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #73 Gepost op: 30-10-2012, 22:14:08 »
Heb zojuist ook de preview gezien (ik was toch benieuwd naar dat programma van Ewout ::schaam::). Ziet er spannend uit! Het pokertrio/kwartet probeert Fajah voor zich te winnen, die gaat een soort dubbelrol spelen. Ze doet volgens mij alsof ze zich aansluit bij het kwartet maar smeedt ondertussen een complot om hun eruit te krijgen.
Gevolg is ben ik bang dat de anderen ook niet meer zeker weten of zij wel te vertrouwen is.

Waar kan ik die preview vinden dan, want het laatste filmpje op de officiele site is dat van hoe Evi wakker blijft bij de slaapproef?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 8
« Reactie #74 Gepost op: 30-10-2012, 22:50:44 »
Waar kan ik die preview vinden dan, want het laatste filmpje op de officiele site is dat van hoe Evi wakker blijft bij de slaapproef?
Dat kan alleen op tv.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #75 Gepost op: 30-10-2012, 23:00:14 »
Sjeee daar hebben we een spoiler topic voor

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 8
« Reactie #76 Gepost op: 30-10-2012, 23:01:24 »
Nee Emiel, het is gewoon op TV daar is het spoilertopic niet voor. Dat kan gewoon hier besproken worden.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #77 Gepost op: 30-10-2012, 23:44:28 »
Stel nu dat degene die er eerst afvalt bij de volgende proef net als Paul ook 2 zwarte stemmen haalt...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 8
« Reactie #78 Gepost op: 31-10-2012, 00:20:00 »
Stel nu dat degene die er eerst afvalt bij de volgende proef net als Paul ook 2 zwarte stemmen haalt...
dan krijgen we een overkill aan zwarte stemmen :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #79 Gepost op: 31-10-2012, 19:27:11 »
Nee Emiel, het is gewoon op TV daar is het spoilertopic niet voor. Dat kan gewoon hier besproken worden.
Previews bergen ook spoilers hoor... maarja jammer om zo dingen te weten te komen die die normaal niet was opgevallen. Bovendien is dit afleverign 8 topic en wordt er over aflevering 9 gesproken... Gooi dan in het vervolg na de uitzending het topic van de voglende uitzending open, kan daar gespeculeerd worden over de volgende aflevering en kan ik dat topic overslaan.


Weerhoudt me op deze manier helaas om nog mee te doen/kijken hier...