Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 23054 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 25-10-2012, 21:45:24 »
Hmmzz was aan het begin van de slaapproef al te merken door de woordkeuze van Paul dat hij het niet zou halen. MAar goed, voor mij mag hij er uiteindelijk volgende week ook uit. Zoveel waarde heeft hij niet qua robinson.. probeerd alleen maar geinig te doen.


Mooie endning dat die broer niet op zijn ander broer stemde... jammer dat het tot nu toe geen gevolgen heeft gehad...

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 25-10-2012, 21:46:02 »
Leuk die slaapproef, maar wel heel jammer dat Paul verloor. Ik vind het ook wel stom dat het pokertrio op Min Hee gaat stemmen.  ::niet-ok::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 25-10-2012, 21:47:40 »
Paul gaat er nog niet uit hoor, die vinden ze veel te leuk. En hij heeft munten. Maar hij is ongevaarlijk, dus die zal het langer volhouden dan Min Hee blijkbaar.
Het pokertrio ziet in Min hee een sterke kandidaat en we weten wat ze daarmee doen.  :-X
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 25-10-2012, 21:47:51 »
Denk wel dat Peggy gelijk had, dat Paul het minst te vrezen heeft met die 2 zwarte stemmen. Voor Chris of Gene was het exit geweest.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 25-10-2012, 21:52:06 »
Ja idd Swifty.
Maar ach we zien het volgende week wel. Denk toch echt dat een van het viertal eruit gaat, het pokertrio is sterk en dat weet iedereen. Dus denk dat ze hun pijlen op Fatima gaan richten of op Matthias ( mits hij de proef wint ) want die heeft geen munten.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 25-10-2012, 21:52:13 »
Een teleurstellende aflevering.. Ik had gehoopt dat het pokertrio ontbonden zou worden..
Wel leuk dat Fajah door is.. :)
« Laatst bewerkt op: 25-10-2012, 22:35:56 door bertje51 »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 25-10-2012, 21:54:11 »
Volgende week denk ik bertje.
Als de rest slim is doen ze dat nu. Beseffen ze dat ze te gevaarlijk zijn.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 8
« Reactie #27 Gepost op: 25-10-2012, 21:55:05 »
het ligt er nu te dik op dat Min Hee eruit gaat. Kan me niet voorstellen dat dat echt zo is.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #28 Gepost op: 25-10-2012, 21:56:10 »
Ik denk dat het trio het nog lastig gaat krijgen.
Fajah en Gene hebben allebei hun peilen op het trio gericht.
Ondanks hun moeizame start zie ik die twee nog een pact sluiten.
There's no show like a reality show ;)

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #29 Gepost op: 25-10-2012, 21:56:15 »
Kan nog wel, bijna heel kamp Noord was het eens met het ontbinden van de broertjes en Fajah wil niks liever ;D

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #30 Gepost op: 25-10-2012, 21:57:15 »
Ik denk dat het trio het nog lastig gaat krijgen.
Fajah en Gene hebben allebei hun peilen op het trio gericht.
Ondanks hun moeizame start zie ik die twee nog een pact sluiten.
Nouja Gene had toch ook gezegd dat Fajah behoorlijk in zijn achting gestegen was :p Dus mss dat ze uiteindelijk toch een pact sluiten :p Hoop 't wel iig.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 8
« Reactie #31 Gepost op: 25-10-2012, 22:00:33 »
ik denk dat het wel goed komt. De productie zet ons steeds op het verkeerde been, ze lieten het ook lijken dat Tess voor stond op het duel, dus Min Hee zal wel niet naar huis gaan. Ze zijn maar met 4 he, dus dat zijn vier stemmen voor min hee. Als de rest op Fatima of de tweeling stemt is er niks aan de hand.
Ze proberen ons gewoon gek te maken joh.  ;D
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #32 Gepost op: 25-10-2012, 22:08:43 »
Gene,Ruud,Fajah,Paul zullen vermoedelijk allemaal op 1 van de 3 pokeraars gaan stemmen. Als ze allemaal op dezelfde stemmen kan het spel volledig omslaan. Kijken hoe de overige 2 zich dan staande houden. Wordt interessant volgende week :)
When life knocks you down, fight back!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 8
« Reactie #33 Gepost op: 25-10-2012, 22:12:55 »
Je vergeet Joke, die stemt wel met Gene mee.  ;)
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #34 Gepost op: 25-10-2012, 23:44:53 »
Jammer voor Tess dat ze eruit is, maar Fajah verdiende het meer, die heeft veel meer inzicht getoond in het spel... Tess was meer eye candy, ook belangrijk natuurlijk... ;D Zij heeft een leuke ervaring gehad en ze nam haar verlies sportief op...

Ik begin Gene steeds meer te mogen, dat had ik in het begin niet verwacht, goed van hem dat hij in staat is zijn mening over Fajah te herzien...

Tof dat ze de slaapproef deden nadat men zich eerst vol mocht vreten, leuke twist... Denk ook dat Paul het wel kan hebben, de komende eilandraad wordt meteen een belangrijke, kijken hoe het pokertrio (en Fatima) het tegen de rest doet, of dat er een tegen offensief wordt georganiseerd door mensen als Ruud/Gene/Fajah. Ik denk het wel, en anders verdienen ze het dat de pokercrew over ze heen walst... ;D

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #35 Gepost op: 26-10-2012, 02:57:41 »
Ik begrijp Peggy echt niet, die moet toch ook snappen dat als zij met de broers en Fatima overblijft, zij als eerste eruit ligt?!
Bij de laatste vier wordt echt niet meer gestemd, hoor.

Maar als volgende week Matthias of Fatima niet afvalt, dan snapt de rest er niks van. Ze hebben allebei geen munten, dus gewoon even afspreken wie het wordt en klaar is Kees.

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #36 Gepost op: 26-10-2012, 05:30:03 »

Vind het toch wel opvallend dat ze zich zo vol overgave volproppen op het eetfestijn.
Het is toch vrij algemeen bekend dat als je lichaam ruim twee weken op rantsoen is gezet,
het ongelimiteerde voedselopname niet kan verwerken, en alcohol... Kan het wel goed begrijpen echter  :P
Dacht wel meteen: wedden dat ze daarna die immuniteitsproef moeten doen. Werden de vier anderen, logisch natuurlijk. Maar dat ze daar helemaal geen rekening mee hadden gehouden,
het is immers al eerder zo gegaan (remember Maxime).
Hoopte dat Gene of Paul de proef zou verliezen, omdat zij het minst interessant zullen zijn in het spel dat als het goed is gaat volgen. Paul lijkt de dubbele tegenstem inderdaad het best te kunnen dragen; hij is geen target en iedereen vindt hem tof. Gelden die zwarte stemmen alleen voor de volgende raad of blijft hij die met zich meedragen? In dat geval is hij natuurlijk wel gedupeerd. Vond zijn stem op 'Fire' -ik weet niet hoe je het schrijft- wel lief.

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #37 Gepost op: 26-10-2012, 07:13:38 »
Normaal zijn de zwarte stemmen alleen voor de eerstvolgende eilandraad...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #38 Gepost op: 26-10-2012, 08:03:14 »
De slaapproef was ooit al eens eerder gebruikt (in welke serie ook weer, iemand?) in mijn beleving wastie toen spannender maar het blijft een leuke proef  ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #39 Gepost op: 26-10-2012, 08:15:05 »
Twee keer eerder volgens mij, laatste keer was bij de Strijd der Titanen, en een aantal mensen hier op het forum vonden het nogal oneerlijk toen dat gedoodverfde winnaar (volgens hen) Maxime er door die proef uit lag...
Keep calm and eat chocolates!