Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 43186 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #40 Gepost op: 11-10-2012, 21:51:36 »
Waarom is Tess niet als een gek naar Lodewijk en Peggy gerend, hebben zij niet afgesproken op welke broer ze gaan stemmen, en zette Lodewijk geen munten in? Tactisch dom, van zowel Lodewijk (teveel vertrouwd op goede band) als Tess.

Ik snap niet dat ze niet allang hadden bedacht dat er een broer uit moest.

Ik dacht precies hetzelfde. Maar blijkbaar heeft Tess dat tactische inzicht niet. Als ze even had nagedacht had ze kunnen weten dat zij de volgende kan zijn die kan vertrekken als ze weer naar de eilandraad moeten. Het pokertrio laat elkaar natuurlijk niet vallen. Maar blijkbaar denkt Tess maar 1 eilandraad vooruit. Maar goed, wij kijken ook met meer info dan de kandidaten op dat moment hebben.
Geniet nooit met mate...

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #41 Gepost op: 11-10-2012, 21:52:50 »
Ik ben wel blij dat het een mix van NL BE-ers is anders zouden we dat weer krijgen hier.  ::rofl::
::rofl::
There's no show like a reality show ;)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #42 Gepost op: 11-10-2012, 21:53:30 »
Haha, Fatima is echt flink het haasje op Twitter. Wordt voor de meest walgelijke dingen uitgemaakt. Good for her.  ::rofl::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #43 Gepost op: 11-10-2012, 21:55:41 »
Ik dacht precies hetzelfde. Maar blijkbaar heeft Tess dat tactische inzicht niet. Als ze even had nagedacht had ze kunnen weten dat zij de volgende kan zijn die kan vertrekken als ze weer naar de eilandraad moeten. Het pokertrio laat elkaar natuurlijk niet vallen. Maar blijkbaar denkt Tess maar 1 eilandraad vooruit. Maar goed, wij kijken ook met meer info dan de kandidaten op dat moment hebben.
Ik heb er ook over nagedacht waarom ze dat niet deed, maar ik denk dat het een slimme keuze is geweest. Als ze met het verhaal naar Lodewijk was gestopt, had hij dit denk ik niet geloofd, omdat hij zo overtuigd was van zijn band met de broertjes. Waarschijnlijk had Lodewijk het gezien als een laatste kans van Tess om zichzelf te redden. En als hij de broertjes geconfronteerd had met het verhaal van Tess, dan zouden ze natuurlijk ontkennen. Daarbij zouden zij hun vertrouwen in Tess hebben verloren en zou zij eruit hebben gelegen. Ik denk dat Tess dit goed heeft aangepakt op de manier zoals ze het nu heeft gespeeld.
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #44 Gepost op: 11-10-2012, 21:55:52 »
Haha, Fatima is echt flink het haasje op Twitter. Wordt voor de meest walgelijke dingen uitgemaakt. Good for her.  ::rofl::

Is dat zo? Aardig zwak van die mensen als je het mij vraagt.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #45 Gepost op: 11-10-2012, 21:56:15 »
Haha, Fatima is echt flink het haasje op Twitter. Wordt voor de meest walgelijke dingen uitgemaakt. Good for her.  ::rofl::
Hoezo good for her? Doe toch normaal
There's no show like a reality show ;)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 6
« Reactie #46 Gepost op: 11-10-2012, 21:57:53 »
Waarom is Tess niet als een gek naar Lodewijk en Peggy gerend, hebben zij niet afgesproken op welke broer ze gaan stemmen, en zette Lodewijk geen munten in? Tactisch dom, van zowel Lodewijk (teveel vertrouwd op goede band) als Tess.

Ik snap niet dat ze niet allang hadden bedacht dat er een broer uit moest.

Hopelijk beseffen ze volgende week eindelijk dat er een broer uit moet..  ::)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #47 Gepost op: 11-10-2012, 21:58:21 »
Haha, Fatima is echt flink het haasje op Twitter. Wordt voor de meest walgelijke dingen uitgemaakt. Good for her.  ::rofl::

Ik zie het niet hoor, welke hashtag?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 6
« Reactie #48 Gepost op: 11-10-2012, 22:01:06 »
Gelukkig is Tess door wat heeft zij toch altijd de grote pech dat ze steeds in het verkeerde kamp zit en vaak proeven verliest hmmm, ik vind het rottig maar ze heeft gelijk dat ze mee moest doen aan het complot want, anders had Tess echt wel eruit gegaan.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 6
« Reactie #49 Gepost op: 11-10-2012, 22:02:20 »
neenee zoals al gezegd had tess naar lodewijk moeten stappen
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 6
« Reactie #50 Gepost op: 11-10-2012, 22:02:52 »
Hoezo good for her? Doe toch normaal
idd, fatima denkt gewoon logisch na. ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #51 Gepost op: 11-10-2012, 22:03:20 »
Rot voor Lodewijk, maar what comes around, goes around. Vanuit pokerperspectief tactisch niet zo sterk gespeeld. 't Is slechts één zet vooruit gedacht door de pokertrio.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 6
« Reactie #52 Gepost op: 11-10-2012, 22:03:34 »
neenee zoals al gezegd had tess naar lodewijk moeten stappen

Ja en dan lekker de boel lopen op laten stoken nou dan had Tess helemaal haar graf gegraven.

Offline christien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #53 Gepost op: 11-10-2012, 22:15:22 »
De samensmelting zit er nu toch ook wel aan te komen, toch?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 6
« Reactie #54 Gepost op: 11-10-2012, 22:15:46 »
De samensmelting zit er nu toch ook wel aan te komen, toch?

Ik denk niet volgende week maar die erop denk ik wel ja.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #55 Gepost op: 11-10-2012, 22:19:15 »
Rot voor Lodewijk, maar what comes around, goes around. Vanuit pokerperspectief tactisch niet zo sterk gespeeld. 't Is slechts één zet vooruit gedacht door de pokertrio.
Exact wat ik dacht  ;)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #56 Gepost op: 11-10-2012, 22:21:30 »
Tweet van Dennis:


DennisWeening Reactie van een vriendin op vertrek Lodewijk: Ik vind het zooooo zielig voor Lodewijk! Gelukkig wordt er bij CSI nu een pokerspeler vermoord


 ::rofl::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #57 Gepost op: 11-10-2012, 22:23:53 »
Ik heb er ook over nagedacht waarom ze dat niet deed, maar ik denk dat het een slimme keuze is geweest. Als ze met het verhaal naar Lodewijk was gestopt, had hij dit denk ik niet geloofd, omdat hij zo overtuigd was van zijn band met de broertjes. Waarschijnlijk had Lodewijk het gezien als een laatste kans van Tess om zichzelf te redden. En als hij de broertjes geconfronteerd had met het verhaal van Tess, dan zouden ze natuurlijk ontkennen. Daarbij zouden zij hun vertrouwen in Tess hebben verloren en zou zij eruit hebben gelegen. Ik denk dat Tess dit goed heeft aangepakt op de manier zoals ze het nu heeft gespeeld.

Maar dan blijft het uitstel van executie voor haar, mocht het team weer verliezen. en die kans is nu groter nu de sfeer aardig verpest is door dit complot.
Geniet nooit met mate...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 6
« Reactie #58 Gepost op: 11-10-2012, 22:26:03 »
Het is inderdaad al de hele tijd uitstel van executie maar, als ze de samensmelting haalt zit ze voorlopig weer goed en die is al vrij gauw denk ik denk na volgende week en Ruud is ook iemand die in een benarde situatie zit hetzelfde als Tess eigenlijk.

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #59 Gepost op: 11-10-2012, 22:26:10 »
Het blijft toch een gok van de pokervrienden. Het kan ook zijn dat de ex kampleden en andere kandidaten tegen ze gaan keren. Maar misschien vindt ook niemand het erg dat er een sterke uit is. Maar als Lodewijk terugkomt kan alles nog veranderen. Ik vrees dat Fajah gaat winnen tegen Lo. Ze is inmiddels zo geoefend in de proef ( niet eerlijk ).

Ik begrijp de broertjes ook wel. Ze blijven een makkelijk doelwit, dus ze spelen het 100% tactisch. Het is niet nobel, en ik zie zelf ook liever iemand winnen die respect heeft gewonnen van de andere kampleden. Maar het blijft natuurlijk een finale met een geldprijs. Mensen kunnen heel ver gaan met zoiets.

Lodewijk is een beetje naief en Tess is een beetje dom, door Lodewijk Robinson 2012 te noemen en eerdere opmerkingen. Maar ze is niet sterke en daarom wordt ze gespaard.

Ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"