Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 43201 keer)

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 11-10-2012, 21:33:59 »
Ik vond het wel echt sneu voor Lodewijk. Maar goed, ze hebben natuurlijk wel gelijk. Als Lodewijk de samensmelting haalt, dan haalt ie ook sowieso wel de finale. Lijkt me dan wel weer leuk als ie wint van Fajah, dan wordt de samensmelting nog heel gezellig.  ;D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 11-10-2012, 21:34:13 »
Bah, wat een rot einde van deze aflevering. Het meest misselijkmakende onderdeel van een prachtige serie is het gedoe op de eilandraad.
Wat hoop ik nu toch dat Lodewijk volgende week de kans krijgt om die pokervriendjes (en vriendinnetje) gigantisch voor joker te zetten.

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline christien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 11-10-2012, 21:34:31 »
Wordt een spannend duel volgende week. Ik vind Lodewijk een leuke kandidaat, maar ik hoop toch dat Fajah wint.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 11-10-2012, 21:35:12 »
arme lodewijk. Maar nu weet wel iedereen van het pokercomplot. Er zal nu toch een lichtje moeten gaan branden bij de anderen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 11-10-2012, 21:35:26 »
Zo, Zoe maakte de lage verwachtingen voor het duel overtuigend waar... ::) Kansloze aftocht...

Volgende keer gaat Fajah het wel zwaarder krijgen want dan mag ze tegen Lodewijk... Maar ze heeft al eens een (lichamelijk) sterke tegenstander weggespeeld en haar ervarings-voordeel wordt alleen maar groter zo...

Arme Lodewijk, maar goed, hij zag het totaal niet aankomen, dus heeft hij het ook wel enigszins aan zichzelf te danken...
Zou het niet erg vinden als hij van Fajah wint (al gun ik het haar ook nog steeds), lijkt me leuk om hem met zijn 5 munten en geopende ogen wat tactisch spelen betreft een herkansing te zien krijgen...

Toffe proef trouwens, je ziet toch steeds dat hoe groot de voorsprong om is de puzzel nog steeds beslissend kan zijn...
« Laatst bewerkt op: 11-10-2012, 21:36:57 door Belgarath »

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 11-10-2012, 21:36:22 »
Tja, Peggy zal zich nu toch ook ernstig zorgen gaan maken, dat ze als enige buiten het complot was gelaten.

Offline livingsin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 11-10-2012, 21:36:52 »
ja voor mn pool is het ook goed  ::tandpastasmiley::

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 11-10-2012, 21:36:59 »
Jammer voor Lodewijk, maar wel begrijpelijk van de rest van de kampleden (lees: het 'pokertrio').

Ik blijf er wel bij dat ik het compleet gestoord vind van de productie om 2 broers mee te laten doen, en dan ook nog eens Fatima erbij. Ze wisten na 5 minuten research heus wel dat ze elkaar al kenden. Niettemin is het niet slim van de andere spelers geweest om in ieder geval de 2 broers in hetzelfde team te laten. Maar goed, daar zijn ze hopelijk nu ook achter en zullen ze zelf óók tactisch gaan stemmen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #28 Gepost op: 11-10-2012, 21:37:08 »
Waarom is Tess niet als een gek naar Lodewijk en Peggy gerend, hebben zij niet afgesproken op welke broer ze gaan stemmen, en zette Lodewijk geen munten in? Tactisch dom, van zowel Lodewijk (teveel vertrouwd op goede band) als Tess.

Ik snap niet dat ze niet allang hadden bedacht dat er een broer uit moest.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #29 Gepost op: 11-10-2012, 21:38:02 »
En Dennis gaf nog een aanwijzing door Fatima met de vraag te confronteren..

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #30 Gepost op: 11-10-2012, 21:38:08 »
Ja daar hoopte ik ook nog even op Swifty, maar Tess was allang blij dat ze nu haar eigen huid kon redden en dacht niet verder vooruit...

Offline michaelfan

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #31 Gepost op: 11-10-2012, 21:39:35 »
Voor de tweede keer dit seizoen zitten juichen voor de tv. Eindelijk weer eens een Expeditie Robinson waar de kandidaten over lijken gaan en er tactisch gespeeld wordt! Alleen jammer van die duels, die halen de impact van de eilandraden toch een beetje weg. Zou toch wel een anticlimax zijn als Lodewijk er nu gewoon in blijft, ondanks dat het een zeer sterke kandidaat is.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #32 Gepost op: 11-10-2012, 21:40:53 »
Voor de tweede keer dit seizoen zitten juichen voor de tv. Eindelijk weer eens een Expeditie Robinson waar de kandidaten over lijken gaan en er tactisch gespeeld wordt! Alleen jammer van die duels, die halen de impact van de eilandraden toch een beetje weg. Zou toch wel een anticlimax zijn als Lodewijk er nu gewoon in blijft, ondanks dat het een zeer sterke kandidaat is.

Nee, juist gaaf, als zo'n getergde kandidaat nog lekker blijft terugkomen ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #33 Gepost op: 11-10-2012, 21:42:28 »
Inderdaad daar verheug ik me ook enorm op. Ik hoop echt dat Lodewijk wint, dat wordt heerlijke televisie dan.  :D

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #34 Gepost op: 11-10-2012, 21:43:22 »
Nee, juist gaaf, als zo'n getergde kandidaat nog lekker blijft terugkomen ;D

 ::jaja::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #35 Gepost op: 11-10-2012, 21:43:40 »
Nee, juist gaaf, als zo'n getergde kandidaat nog lekker blijft terugkomen ;D
Ja precies en het leukste is als er later een complot is waarbij de eerdere complotmakers een bom in hun gezicht krijgen,
zoals toen met Geert en Hiu-kwan, wat heb ik daar van genoten, geweldig gewoon  ::tandpastasmiley::

Offline michaelfan

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #36 Gepost op: 11-10-2012, 21:44:41 »
Zou leuk zijn geweest als hij terug zou keren ala Koenraad, de Moerasketiers of Ryan, maar het hele idee dat je na de eilandraad nog niet bent afgevallen ben ik inmiddels wel een beetje beu... Hebben we sowieso al voor het 4e jaar op een rij, hopelijk volgend seizoen niet meer.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 6
« Reactie #37 Gepost op: 11-10-2012, 21:45:19 »
Ik verafschuw de België-Nederland-complotjes, maar dit pokertriocomplot vind ik wel een leuke wending hebben
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #38 Gepost op: 11-10-2012, 21:46:42 »
Ik verafschuw de België-Nederland-complotjes, maar dit pokertriocomplot vind ik wel een leuke wending hebben

Ik ben wel blij dat het een mix van NL BE-ers is anders zouden we dat weer krijgen hier.  ::rofl::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #39 Gepost op: 11-10-2012, 21:47:52 »
vond de aflevering wat minder... vanaf na bekend was met de proef was al overduidelijk wie ermet Fajah aan de gang moet. Einde van de proef was heel erg spannend, leek in het begin al gewonnen te zijn. Ik mis vooral de ruzietjes onderling, zal als het goed is volgende week wat veranderen... mnee vond de aflevering matig