Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 38190 keer)

Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #60 Gepost op: 5-10-2012, 16:07:17 »
"Ja? Op wie zouden ze anders moeten stemmen?"

Zoe!
Want zij is de minst sterke speler zoals je zelf toelicht

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 5
« Reactie #61 Gepost op: 5-10-2012, 16:32:51 »
Dan nog, hij was veilig, tot Ruud zelf besliste om met een complot de sterkste eruit te stemmen omdat die het niet zou verwachten.
Hij was niet veilig. Ruud en Tess wisten niet op wie de Belgen zouden stemmen en dat lieten ze ook blijken door beide 2 munten in te zetten!

Citaat
Op zich niets op tegen, maar om dat dan te herhalen als Olivier er niet bij is om zich te verdedigen met een spottende ondertoon vind ik natrappen.
Dus als hij iets zou zeggen over dat Fajah als eerste is weggestemd dan is hij ook aan het natrappen? Dat Olivier het niet verwachtte dat hij werd weggestemd heeft hij zelf ook gezegd en is gewoon een feit.

Citaat
Ja? Op wie zouden ze anders moeten stemmen?
Zoë natuurlijk, ze is eerder een last in het kamp dan een aanwinst. Ze willen toch niet alle proeven verliezen? want als ze Zoë blijven beschermen maken ze het kamp zuid wel erg makkelijk.

Citaat
Het feit dat dit niet gebeurd is bewijst dat ze niet de juiste mentaliteit hebben om complotten te smeden en enkel op hun gevoel stemmen. Case closed lijkt mij.
Als je een discussie wilt eindigen dan moet je stoppen met reageren ipv case closed posten ::).

Citaat
Tess vind ik overschat, ze kon haar touw niet naar boven in de eerste proef maar dacht wel vanaf dag 1 dat ze sterker is dan bijvoorbeeld Joke, lijkt mij een beetje arrogant.
Ik heb nergens gelezen dat Tess sterker bevonden word dan Joke. Op het forum is Tess wel populairder maar dat zegt niets over of ze sterker is dan Joke. Joke is volgens mij een best wel sterke vrouw ::jaja::.

Citaat
Als lezer van dit forum vind ik dat exact het omgekeerde gebeurt. Olivier was sinds dag 1 volgens velen irritant en Gene werd een kwal genoemd, iedereen negeert de vele momenten waarin Zoe lacht en plezier maakt met haar kampgenoten ondanks hoe slecht het met haar gaat, men zwijgt hier niet over complottheoriën, terwijl elke scheet die de Nederlanders laten opgehemeld wordt. En als ik iets zie waar ik het niet eens mee ben dan laat ik dat weten door gefundeerd kritiek te geven.
Ik zie niet hoe 'de Nederlanders' hier worden opgehelderd. Fajah krijgt eveneens heel veel kritiek en is toevallig ook een Nederlander. Het ligt toch erg aan de persoon en niet aan de nationaliteit. Voorbeeld: Min Hee is erg populair op het forum en een Belg, Gene niet en ook een Belg. Fajah is niet populair en een Nederlander, Tess is weer wel populair en ook een Nederlander. ???

Citaat
Het is duidelijk dat ze besefte hoe ze overkwam, of niet wou overkomen zoals ze eigenlijk was. Lees eens een paar van de interviews van Olivier over hoe ze op dag 1 tegen Zoë deed, zelfs iemand als Fajah beseft dat zoiets voor de camera's haar felle reacties van kijkers zou opleveren. ja? Mij leek het dat Paul met iedereen in het kamp goed overweg kon. Dat zei hij ook op de eilandraad. Nogmaals, toen Zoë op dag 1 een suikertekort had was ze zo gemeen tegen haar dat ze eruit gestemd is. Op dag 1 en als sterke kandidaat! Dat wil toch al iets zeggen denk ik. Dat je haar nu als Moeder Theresa wil voorstellen snap ik niet, als je de context kent.
Als Fajah had meegedaan om goed in beeld te komen dan had ze het heus wel wat rustiger aan gedaan in de eerste afleveringen. Het boeit haar niet wat mensen van haar denken dus het lijkt me sterk dat ze er nu opeens over na gaat denken.

Citaat
Inderdaad, alle kritiek op Olivier, Gene en Zoë hier is gepost door evenwichtige rationele mensen puur op basis van de beelden, alle kritiek op Fajah en Ruud kan alleen maar komen van iemand die een minderwaardigheidscomplex heeft. Goeie observatie, doe zo voort!
Zoals gezegd: Er zijn ook veel Nederlanders die kritiek hebben op Fajah.

Trouwens dat er hier word verwezen naar 'de Belgen' die steeds deze reacties maken wil ik even uitlichten dat dit slechts een paar zijn. Er zijn ook een heleboel gezellige Belgen op dit forum ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #62 Gepost op: 5-10-2012, 16:57:16 »
ZZstar, je punt is duidelijk, je bent voor alle Vlamingen en tegen alle Nederlanders, het zou fijn zijn als je nu niet tegen élk positief bericht over Nederlanders of negatief bericht over Vlamingen in ging.

Dankje.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #63 Gepost op: 5-10-2012, 17:09:18 »
Ja? Op wie zouden ze anders moeten stemmen? Het is duidelijk dat Gene Joke Zoë vrienden zijn, Min Hee is een versterking voor het team en met Paul komen ze goed overeen en hij lijkt een sterke kandidaat. Trouwens, het was vrij voorspelbaar dat er een aantal mensen op Zoe zouden stemmen en dat ze een zwarte stem hadden, hadden ze het tactisch gespeeld dan hadden ze 1 van de 2 nieuwe, waarschijnlijk Paul omdat die schrik had, overtuigd om op Ruud te stemmen en een complot te vormen. Het feit dat dit niet gebeurd is bewijst dat ze niet de juiste mentaliteit hebben om complotten te smeden en enkel op hun gevoel stemmen. Case closed lijkt mij.
Op zich kan ik me wel vinden in je verhaal, maar hoe interpreteer je de woorden van Gene ("Ik denk dat het complot van twee kanten komt") en Zoë ("Ik doe dit omdat ik er niet uit wil") op de eilandraad waar Willie werd weggestemd dan?

"Ja? Op wie zouden ze anders moeten stemmen?"

Zoe!
Want zij is de minst sterke speler zoals je zelf toelicht
Zoals eerder gesteld in dit topic: het zou tactisch gezien niet slim zijn van Gene en Joke om op Zoë te stemmen. Hun positie binnen de groep zou met Zoë namelijk een stuk sterker zijn geweest, aangezien Zoë toch niet op hen zal stemmen. Dat ze de proeven steeds verliezen, maakt dan verder niet uit. Zeker niet nu er al een kampwissel is geweest.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #64 Gepost op: 5-10-2012, 17:46:06 »
Citaat
Zoë natuurlijk, ze is eerder een last in het kamp dan een aanwinst. Ze willen toch niet alle proeven verliezen? want als ze Zoë blijven beschermen maken ze het kamp zuid wel erg makkelijk.
::rofl::
Nu is het al de schuld van Zoë dat ze 5 proeven verloren hebben! Misschien is het ook de schuld van Zoë dat het regende die avond?
Je kan Zoë eventueel het verlies van de laatste proef aanwrijven, al had het slechts gelijkstand geweest indien ze wel geslaagd was en hadden ze dus nog altijd 50% kans om te verliezen. Maar Ruud verknoeide de 2e proef eigenhandig en maakte een grote fout bij de 4e met de plank te laten vallen. Als je dus het verlies van 5 proeven in rekening brengt om te stemmen moet Ruud eruit.

En kijken jullie naar hetzelfde programma als ik? Zien jullie dan niet dat Zoë in het kamp zeer goed in de groep ligt en vrolijk is en probeert om plezier te maken met iedereen (met uitzondering van haar inzinking van deze aflevering)? Is het niet te begrijpen dat je de leukste erin houdt ten koste van een sterkere kandidaat met wie je weinig hebt?
Citaat
Ik zie niet hoe 'de Nederlanders' hier worden opgehelderd. Fajah krijgt eveneens heel veel kritiek en is toevallig ook een Nederlander. Het ligt toch erg aan de persoon en niet aan de nationaliteit. Voorbeeld: Min Hee is erg populair op het forum en een Belg, Gene niet en ook een Belg. Fajah is niet populair en een Nederlander, Tess is weer wel populair en ook een Nederlander. ???
Uitzonderingen bevestigen de regel. Fajah heeft meer fans dan critici, Gene Olivier en Zoë hebben bijna uitsluitend critici.
Citaat
Als Fajah had meegedaan om goed in beeld te komen dan had ze het heus wel wat rustiger aan gedaan in de eerste afleveringen. Het boeit haar niet wat mensen van haar denken dus het lijkt me sterk dat ze er nu opeens over na gaat denken.
1. Als geen camera's draaien is Fajah heel grof tegen Zoë
2. Als er wel camera's draaien is Fajah lief tegen Zoë

Wat is jouw verklaring dan? Misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik vind dit iets te toevallig.
Citaat
ZZstar, je punt is duidelijk, je bent voor alle Vlamingen en tegen alle Nederlanders, het zou fijn zijn als je nu niet tegen élk positief bericht over Nederlanders of negatief bericht over Vlamingen in ging.
Je kan misschien eens proberen om mijn posts te lezen vooraleer kritiek te geven. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik niet veel heb voor de tweeling of Min Hee. Controleer eerst je feiten of laat anders die belachelijke persoonlijke aanvallen maar achterwege.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5
« Reactie #65 Gepost op: 5-10-2012, 17:55:24 »
Citaat
1. Als geen camera's draaien is Fajah heel grof tegen Zoë
2. Als er wel camera's draaien is Fajah lief tegen Zoë
Jij was erbij lees ik?  Of baseer je dit op gesprekken die je hebt gehad met haar na afloop? Want ik (en ik denk vele anderen) baseren onze mening gewoon op wat we zien tijdens de uitzendingen.

Citaat
En kijken jullie naar hetzelfde programma als ik?
ja hoor.
Citaat
Zien jullie dan niet dat Zoë in het kamp zeer goed in de groep ligt en vrolijk is en probeert om plezier te maken met iedereen (met uitzondering van haar inzinking van deze aflevering)?
Ik heb haar nog niet veel gezien hoor, een aantal keer alleen met Joke terwijl ze stemafspraken aan het maken waren. Het is volgens de beelden nu niet echt de vrolijke factor hoor in de groepsgesprekken. Daar is ze zelfs een beetje stil en op de achtergrond.

En je eerste reactie is ook niet logisch. Zoë is gewoon zwak qua lichamelijke gesteldheid. Ze had in aflevering 1 al een inzinking en nu weer. Ze geeft het ook zelf toe.  Vandaar dat het als je alleen naar de proeven kijkt, het slim is om haar er uit te stemmen.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 5
« Reactie #66 Gepost op: 5-10-2012, 17:56:09 »
::rofl::
Nu is het al de schuld van Zoë dat ze 5 proeven verloren hebben! Misschien is het ook de schuld van Zoë dat het regende die avond?
Je kan Zoë eventueel het verlies van de laatste proef aanwrijven, al had het slechts gelijkstand geweest indien ze wel geslaagd was en hadden ze dus nog altijd 50% kans om te verliezen. Maar Ruud verknoeide de 2e proef eigenhandig en maakte een grote fout bij de 4e met de plank te laten vallen. Als je dus het verlies van 5 proeven in rekening brengt om te stemmen moet Ruud eruit.
Lees eens wat beter, dat zeg ik niet! Ik citeer:' Zoë is eerder een last tot het kamp dan een aanwinst'. Ik geef haar niet de schuld van het verlies van de 5 proeven, sowieso kan je dat niet op één persoon vastpinnen. Maar ze heeft nog niets gepresteerd in de proeven en is duidelijk de zwakste schakel.

Citaat
Uitzonderingen bevestigen de regel. Fajah heeft meer fans dan critici, Gene Olivier en Zoë hebben bijna uitsluitend critici.
Dat is niet het punt. Het punt is dat anderen op dit forum niet zo erg naar nationaliteit kijkt als sommige andere forummers hier. Peggy krijgt ook kritiek van Nederlanders omdat ze saai is, het is niet zo dat alleen de vlaamse kandidaten kritiek krijgen!

Citaat
1. Als geen camera's draaien is Fajah heel grof tegen Zoë
2. Als er wel camera's draaien is Fajah lief tegen Zoë

Wat is jouw verklaring dan? Misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik vind dit iets te toevallig.
Ik weet niet hoe jij weet dat Fajah grof is als de camera's niet draaien want dat ziet niemand ::). En het interview is met Olivier. Olivier en Fajah mogen elkaar duidelijk niet, dus om daar nou conclusie's uit te trekken ::).

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5
« Reactie #67 Gepost op: 5-10-2012, 18:06:55 »
We zijn het eens D*N :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #68 Gepost op: 5-10-2012, 18:08:31 »
Zoals eerder gesteld in dit topic: het zou tactisch gezien niet slim zijn van Gene en Joke om op Zoë te stemmen. Hun positie binnen de groep zou met Zoë namelijk een stuk sterker zijn geweest, aangezien Zoë toch niet op hen zal stemmen. Dat ze de proeven steeds verliezen, maakt dan verder niet uit. Zeker niet nu er al een kampwissel is geweest

Dat klopt wel echter hadden ze kunnen voorspellen dat Zoe met haar zwarte stem en haar algehele staat de stemmen van de rest zou krijgen. Nu ligt Zoe eruit en zijn ze de meerderheid kwijt. Onder het mom van If you can't beat them, join them' wAs het een mooi moment geweest van tactiek te wijzigen.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #69 Gepost op: 5-10-2012, 19:04:02 »

Dat klopt wel echter hadden ze kunnen voorspellen dat Zoe met haar zwarte stem en haar algehele staat de stemmen van de rest zou krijgen. Nu ligt Zoe eruit en zijn ze de meerderheid kwijt. Onder het mom van If you can't beat them, join them' wAs het een mooi moment geweest van tactiek te wijzigen.
Mja, onder het mom van niet geschoten is altijd mis kun je dan beter gewoon met z'n drieën op één persoon stemmen en hopen dat de anderen op verschillende personen stemmen (hoewel die kans nu inderdaad klein was ja).
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #70 Gepost op: 5-10-2012, 19:14:24 »

Dat klopt wel echter hadden ze kunnen voorspellen dat Zoe met haar zwarte stem en haar algehele staat de stemmen van de rest zou krijgen. Nu ligt Zoe eruit en zijn ze de meerderheid kwijt. Onder het mom van If you can't beat them, join them' wAs het een mooi moment geweest van tactiek te wijzigen.

Misschien is het een kwestie van Ruud zijn munten (toch nog 3) te laten inzetten de volgende keer en zo weten de nieuwkomers dan ook meteen hoe het zit...ik denk trouwens dat ze "wij gaan vanavond hamburgertjes eten" nog niet vergeten zijn.
« Laatst bewerkt op: 5-10-2012, 19:29:40 door planetwave »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 5
« Reactie #71 Gepost op: 5-10-2012, 19:18:19 »

Dat klopt wel echter hadden ze kunnen voorspellen dat Zoe met haar zwarte stem en haar algehele staat de stemmen van de rest zou krijgen. Nu ligt Zoe eruit en zijn ze de meerderheid kwijt. Onder het mom van If you can't beat them, join them' wAs het een mooi moment geweest van tactiek te wijzigen.
Ik denk dat het ook beter was geweest voor hun positie ::jaja::. Vooral na het zien van de verwarde gezichten van Paul en Min Hee op de eilandraad toen Ruud 3 stemmen kreeg. Ik denk niet dat ze hiermee een eventuele samenwerking met Paul en Min Hee verspilt hebben.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #72 Gepost op: 5-10-2012, 19:52:46 »
Ik weet niet hoe jij weet dat Fajah grof is als de camera's niet draaien want dat ziet niemand ::). En het interview is met Olivier. Olivier en Fajah mogen elkaar duidelijk niet, dus om daar nou conclusie's uit te trekken ::).
Denk jullie* echt dat Olivier vlakaf gaat liegen in interviews? Hij zou het misschien een beetje kunnen bijkleuren, maar als citeert en zegt dat Fajah zei ’Stel je niet zo aan’ en ’Ga naar huis, aansteller’, dan zie ik geen enkele, maar dan echt geen enkele reden om aan te nemen dat ze dat niet letterlijk gezegd heeft. Te meer omdat Fajah zou gereageerd hebben in de pers indien hij haar woorden in de mond gelegd zou hebben, wat ze niet gedaan heeft. Voor mij zijn interviews achteraf een mooie aanvulling op wat er op TV te zien is, ze helpen je om te begrijpen wat er echt gebeurd is.

*jij en Lukie

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 5
« Reactie #73 Gepost op: 5-10-2012, 19:59:23 »
Denk jullie* echt dat Olivier vlakaf gaat liegen in interviews? Hij zou het misschien een beetje kunnen bijkleuren, maar als citeert en zegt dat Fajah zei ’Stel je niet zo aan’ en ’Ga naar huis, aansteller’, dan zie ik geen enkele, maar dan echt geen enkele reden om aan te nemen dat ze dat niet letterlijk gezegd heeft. Te meer omdat Fajah zou gereageerd hebben in de pers indien hij haar woorden in de mond gelegd zou hebben, wat ze niet gedaan heeft. Voor mij zijn interviews achteraf een mooie aanvulling op wat er op TV te zien is, ze helpen je om te begrijpen wat er echt gebeurd is.

*jij en Lukie
Nog een keer beter lezen: Ik zeg niet dat Olivier liegt, ik zeg alleen dat je alleen zijn kant van het verhaal leest en deze beïnvloed kan zijn met zijn mening over Fajah. Hij kan het erger voor doen dan het was.

Dat Fajah hier niet op heeft gereageerd is ook logisch want je gaat niet op elk artikel/ interview waarin je genoemd word reageren. Het is daarnaast een Belgisch artikel en ik denk niet dat Fajah de Belgische tijdschriften doorbladerd.

De uitspraak: stel je niet zo aan, vind ik trouwens verre van een grove uitspraak. Als je dat grof vind dan ben je wel erg snel op je teentjes getrapt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #74 Gepost op: 5-10-2012, 20:19:31 »
Ik vond het weer een sterke aflevering. Kamp Geel s nog steeds mijn favoriet. Met Tess hebben ze een leuke speler erbij gekregen en mijn minst favorieten van voormalig Geel zitten nu in team Rood. Ook vond ik Tess erg sterk bij de eetproef. Ik denk niet dat ze haar als eerste eruit stemmen. Zeker als Christophe, Matthias en Fatima een plan hebben om Lodewijk eruit te werken. Die zal dan eerst gaan vermoed ik. Maar dan moeten ze eerst een proef verliezen. En dat zal ook niet gemakkelijk zijn. ;)

Fijn dat Min Hee niet meedoet met het Belgencomplot in het Rode Kamp. Ze speelt het gewoon hard en goed en ik zie haar wel als een kandidaat eindwinnaar.  ::jaja::

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #75 Gepost op: 5-10-2012, 21:02:48 »
Je kan misschien eens proberen om mijn posts te lezen vooraleer kritiek te geven. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik niet veel heb voor de tweeling of Min Hee. Controleer eerst je feiten of laat anders die belachelijke persoonlijke aanvallen maar achterwege.
Ach ja, je hebt gelijk... hoe kom ik er ook bij dat jij voor de Belgen en tegen de Nederlanders ben.

En persoonlijke aanval? Ik formuleerde mijn bericht volgens mij heel netjes, je kan misschien eens proberen om mijn post te lezen vooraleer kritiek te geven. :P

Offline christien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #76 Gepost op: 5-10-2012, 23:15:10 »
Denk jullie* echt dat Olivier vlakaf gaat liegen in interviews? Hij zou het misschien een beetje kunnen bijkleuren, maar als citeert en zegt dat Fajah zei ’Stel je niet zo aan’ en ’Ga naar huis, aansteller’, dan zie ik geen enkele, maar dan echt geen enkele reden om aan te nemen dat ze dat niet letterlijk gezegd heeft. Te meer omdat Fajah zou gereageerd hebben in de pers indien hij haar woorden in de mond gelegd zou hebben, wat ze niet gedaan heeft. Voor mij zijn interviews achteraf een mooie aanvulling op wat er op TV te zien is, ze helpen je om te begrijpen wat er echt gebeurd is.

*jij en Lukie

Ik vind dat ook niet zo grof om te zeggen hoor. Ook wel terecht eigenlijk. Zoë heeft er zelf voor gekozen om mee te doen aan ER en om dan al op dag 1 te gaan lopen klagen. Ze weet toch waar ze aan begint als ze mee gaat doen. Lijkt mij echt heel irritant als je zo iemand in je team hebt op het moment dat je zelf net enthousiast aan de expeditie begonnen bent. Dat je dan zegt dat ze zich niet moet aanstellen en anders gewoon naar huis moet gaan vind ik eigenlijk een hele normale reactie.

Offline christien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #77 Gepost op: 5-10-2012, 23:18:36 »
Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat je nooit een dip mag hebben tijdens ER, maar op dag 1 al?? Kom aan!

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #78 Gepost op: 5-10-2012, 23:48:35 »
Ik dacht eigenlijk dat de camera's er altijd bij zijn, behalve als ze gaan slapen? Dus waarom zou de produktie van ER haar deze aflevering niet zo bitcherig tonen?

Ik denk zelf dat Olivier en Fajah op elkaar werkten als een rode lap op een stier. En dat bedoel ik wederzijds. Ik vind haar dan ook een stuk minder bitcherig sinds Olivier weg is. Maar ach, als mensen eenmaal een beeld van je hebben gaat dat moeilijk weg, Fajah is natuurlijk de bitch en kan dus nooit maar dan ook nooit iets aardigs doen of zeggen en het menen. En Gene zal natuurlijk voor de rest van zijn leven complotten smeden en een hekel hebben aan nederlanders.

 ;D

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 5
« Reactie #79 Gepost op: 6-10-2012, 09:20:45 »
Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat je nooit een dip mag hebben tijdens ER, maar op dag 1 al?? Kom aan!

Waarom niet vanaf dag 1?
Op die moment moet je net wennen aan de nieuwe omstandigheden en lijkt het me normaal dat je dan een dipje hebt.