Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 38182 keer)

Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 4-10-2012, 22:03:59 »
Heerlijk om te zien dat het plannetje van Gene mislukt. Zoe eruit in plaats van ruud  ::tandpastasmiley:: En dan vraag ik me echt af of hij geprobeerd heeft om Min Hee en Paul te overtuigen op Ruud te stemmen? Zo niet, slecht tactisch spel aangezien zoe duidelijk de zwakste is...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 4-10-2012, 22:04:07 »
Hij mag de Nederlanders gewoon niet...

De enige motivatie om op Ruud te stemmen is dan ook: "Ik blijf mijn gevoel volgen!"

wat een nietszeggende motivatie... ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #22 Gepost op: 4-10-2012, 22:31:13 »
Wat een flapdrol die Gene.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #23 Gepost op: 4-10-2012, 22:40:27 »
Ik snap nog steeds niet waarom niemand reageerde toen Ruud tijdens z'n buurtbezoekje met Paul aan het andere kamp verklapte dat ze alle bananen hadden meegenomen.  ???

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #24 Gepost op: 4-10-2012, 22:41:29 »
Ben ik de enige die het heel weird vindt dat Joke bij de herindeling eerst voor Ruud kiest en 'm daarna weg probeert te stemmen tijdens de eilandraad? XD

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #25 Gepost op: 4-10-2012, 22:42:53 »
Ben ik de enige die het heel weird vindt dat Joke bij de herindeling eerst voor Ruud kiest en 'm daarna weg probeert te stemmen tijdens de eilandraad? XD

Misschien koos ze hem wel om hem te kunnen wegstemmen? ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #26 Gepost op: 4-10-2012, 22:43:47 »
Misschien koos ze hem wel om hem te kunnen wegstemmen? ;D

 ::jaja::

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #27 Gepost op: 4-10-2012, 22:45:02 »
Misschien koos ze hem wel om hem te kunnen wegstemmen? ;D
Daar lijkt het wel op ja XD
« Laatst bewerkt op: 4-10-2012, 22:49:00 door Lukie4, Reden: zo is het ook duidelijk »

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #28 Gepost op: 4-10-2012, 22:46:16 »
Als ze 1 van de broers hadden gekozen was het 3-3 geweest, nu was het een beetje 2-1-3
Ik denk dat ze simpelweg geen clubje van 3 in hun kamp wilden

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #29 Gepost op: 4-10-2012, 22:53:52 »
Tis toch ongelooflijk dat Gene en Joke maar niet op Zoë stemmen terwijl nog duidelijker dan voorheen te zien was dat Zoë dit kamp alleen maar de afgrond in helpt.
Vrij logisch lijkt me. Hun positie binnen de groep zou met Zoë een stuk sterker zijn geweest, aangezien Zoë toch niet op hen zal stemmen. Dat ze de proeven steeds verliezen, maakt dan verder niet uit.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #30 Gepost op: 4-10-2012, 22:58:52 »
Als ze 1 van de broers hadden gekozen was het 3-3 geweest, nu was het een beetje 2-1-3
Ik denk dat ze simpelweg geen clubje van 3 in hun kamp wilden
Huh, maar hoe bedoel je dat dan? Dat ze 3 mensen van 't andere kamp hebben dan, maar dan waren Joke, Gene en Zoe kunnen samenspannen met in dit geval Matthias.. En mss zelfs ook wel Min Hee.. Maarja, van de andere kant hadden ze dan Paul d'ruit moeten stemmen en wie daarna? Want ik ga d'r niet vanuit dat ze volgende keer wel winnen XD Maargoed..

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Aflevering 5
« Reactie #31 Gepost op: 4-10-2012, 23:01:29 »
Ik vrees voor de positie van Tess. Zij is de ENIGE "rode" speler op Kamp Zuid. Wat als ze haar wegstemmen?  :\'( het zou zo erg zijn voor mijn Pool
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #32 Gepost op: 4-10-2012, 23:17:23 »
Een leuke aflevering..
Ik hoop dat Lodewijk verder komt. Misschien is hij niet zo dom, en volgt hij de tactiek "Hou je vrienden dichtbij, maar je vijanden dichterbijer"..  ;)
De Vlamingen bleven consequent op Ruud stemmen, dus Zoë had haar stemmen te danken aan Paul, Ruud en Min Hee..
« Laatst bewerkt op: 4-10-2012, 23:24:19 door bertje51 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5
« Reactie #33 Gepost op: 4-10-2012, 23:29:41 »
vergeet niet dat Min Hee ook een Vlaming is ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #34 Gepost op: 4-10-2012, 23:33:39 »
Weer een leuke aflevering!

Ik dacht echt dat Peggy het niet ging kunnen inhouden en dat het rode team eens ging winnen, maar opnieuw won geel. Deze aflevering was Zoë overduidelijk de zwakste, dus nu zou ik ook op haar hebben gestemd, ondanks dat ze toch wel mentaal sterk bleef en grappig was. Gene en Joke hebben gewoon een te goede band met haar om op haar te stemmen, dus op zich heb ik daar geen problemen mee dat ze liever op Ruud stemmen. Hoogstwaarschijnlijk zal Fajah wel van Zoë winnen, maar ik zou het heerlijk vinden moest Zoë toch winnen op één of andere manier, enkel en alleen omdat Fajah Zoë in haar gezicht op een vanzelfsprekende manier de zwakste noemde.

Tess toonde zich sterk, maar ik vond wel dat ze zich iets te zeer wou 'bewijzen'. Dan vond ik Min Hee, die ook in een nieuw kamp zat, 10 keer sterker. Hoe koelbloedig, kalm en efficiënt ze bleef tijdens de proef en op de eilandraad... pluimpje! Ook in de mangrove wist ze echt van aanpakken en hoe 'het spel te spelen' door bijvoorbeeld alle bananen mee te nemen. Joke deed het overigens ook goed. Fatima en de tweeling hebben veel geluk gehad en het is inderdaad vreemd dat niemand bedenkingen heeft bij deze coalitie, zeker Lodewijk toont zich niet slim. Hij zal zitten vloeken wanneer hij de afleveringen nu bekijkt. Ook Peggy zou argwanend moeten zijn om haar eigen positie te bewaren. Spijtig dat de herindeling niet nog drastischer was. Fatima en de tweeling en Gene, Joke en Zoë hadden voor mij gesplitst mogen worden, zodat er echt een nieuwe wending was.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #35 Gepost op: 4-10-2012, 23:52:49 »
Je merkt wel wat meer rust in het mangroveteam door de wisselingen. Waarschijnlijk omdat Min Hee en Paul een andere sfeer meenemen. Ze weten natuurlijk niet wat er allemaal gespeeld heeft en zijn beide positief ingesteld. Dat zorgt voor een positievere sfeer in het team.

vergeet niet dat Min Hee ook een Vlaming is ;)

Ik denk niet dat Min Hee op nationaliteit stemt. Daarbij kent ze de groep nog niet zo goed, net als Paul, en heeft daarom op degene gestemd die volgens haar het zwakste was. Ze heeft, buiten Paul, nog geen hechte vrienden gemaakt, zoals Gene, Joke en Zoë wel zijn geworden.

Ik vind het trouwens ook jammer dat de broertjes bij elkaar gebleven zijn, was een mooie twist geweest als die tegen elkaar hadden moeten strijden. Na het zien van de aflevering hoop ik toch echt dat Lodewijk het door gaat krijgen en net zo'n soort coup gaat plegen als Tess en Ruud gedaan hebben. Het driespan Fatima en de tweeling had van mij opengebroken mogen worden. (En tegelijk ben ik benieuwd of ze het voor elkaar gaan krijgen, >:D)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #36 Gepost op: 5-10-2012, 00:00:11 »
Vrij logisch lijkt me. Hun positie binnen de groep zou met Zoë een stuk sterker zijn geweest, aangezien Zoë toch niet op hen zal stemmen. Dat ze de proeven steeds verliezen, maakt dan verder niet uit.

Tja, als dat zo is heeft Gene vorige keer wel een kapitale blunder gemaakt om niet ook op Tess te stemmen. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 5
« Reactie #37 Gepost op: 5-10-2012, 00:02:11 »
Weer een super aflevering. Het viel me ook heel erg mee dat deze BN'ers en BV'ers (bijna) allemaal voor het hoogste gingen en het gewoon weg tikte ::ok::. ( met uitzondering van Zoë dan). Respect!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #38 Gepost op: 5-10-2012, 00:20:54 »
Tja, als dat zo is heeft Gene vorige keer wel een kapitale blunder gemaakt om niet ook op Tess te stemmen. ::)

Gene had toch op Tess gestemd. de 2 dames stemden op Ruud.

of bedoel je dat hij beter op Ruud had gestemd, dan zaten ze nu idd wel een beetje comfortabeler...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #39 Gepost op: 5-10-2012, 00:23:07 »
Gene had toch op Tess gestemd. de 2 dames stemden op Ruud.

of bedoel je dat hij beter op Ruud had gestemd, dan zaten ze nu idd wel een beetje comfortabeler...

Ja, ik bedoelde alle drie op dezelfde persoon. ::jaja::

Alhoewel het uiteindelijk op deze eilandraad waarschijnlijk niet had uitgemaakt.
Ben niet helemaal wakker. waarschijnlijk had Ruud er dan uitgelegen?
« Laatst bewerkt op: 5-10-2012, 00:28:40 door Test »
Geniet nooit met mate...