Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 38160 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Aflevering 5
« Gepost op: 4-10-2012, 20:22:59 »
We staan op het punt van beginnen.
De aflevering met de eetproef.
Wie eet alles en wie krijgt niets ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 4-10-2012, 20:24:48 »
Ik zit er klaar voor... 8)
Geniet nooit met mate...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 4-10-2012, 20:27:08 »
met een snack?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 4-10-2012, 20:38:18 »
Toch geen koeienogen hoop ik  ::rofl::
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 4-10-2012, 20:42:31 »
Wat dom dat ze de tweeling niet gesplitst hebben! Ongelooflijk, iedereen had toch moeten bedenken dat die 2 in verschillende kampen moesten...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 4-10-2012, 20:43:53 »
Geniet nooit met mate...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 4-10-2012, 20:44:46 »
Min Hee verkoos Paul boven de jongens. En Joke kiest Ruud boven Mathhias. Zij hadden het in handen om te veranderen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 4-10-2012, 20:46:57 »
Ja precies, 2x... Ik snap op zich de keuze voor Ruud wel, ware het niet dat op dat moment even zwaarder had moeten wegen dat die tweeling uit elkaar moest...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 4-10-2012, 20:47:49 »
Ben nu al benieuwd naar de stemmen in kamp swap.. ::nieuwsgierig:: Of zullen ze eindelijk eens een proef winnen.

En Fajah mag nog wat langer blijven. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 4-10-2012, 20:54:14 »
bietjes of rode kool ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #10 Gepost op: 4-10-2012, 21:23:58 »
Is het ooit al eens eerder voorgekomen dat een ploeg vijf keer achter elkaar heeft verloren? Wat mij betreft gaat dat zo door tot de samensmelting. Hoewel ik het heel jammer zou vinden als Paul of Min Hee eruit zou gaan.

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #11 Gepost op: 4-10-2012, 21:41:54 »
Erg stom dat ze de tweeling niet uit elkaar gehaald hebben bij de herindeling...

Gene was weer lekker bezig met de schat... Ruud, we hebben geen stress, Tess weet toch niet waar hij ligt... Terwijl Tess het ze net heeft verteld en ze hem daarna ook vinden... Wat een dweil... ::)

Arme Lodewijk, hij denkt dat het allemaal van een leien dakje gaat maar als zijn kamp ooit een keer verliest kon hij wel eens onaangenaam verrast worden...

En die kans is zowaar iets groter nu bij de anderen eindelijk de zwakste (Zoe) eruit is, ondanks dat de drie Belgen weer alle drie los van elkaar op hun gevoel op een Nederlander gestemd hebben... :-X
Nu gaan ze oogsten wat ze gezaaid hebben en zelf achter elkaar eruit als ik het in moet schatten...

Respect voor Tess voor de eetproef trouwens, maar toch ook wel voor Zoe die in elk geval alles gaf... Die vliegt er tegen Fajah hoogstwaarschijnlijk uit volgende keer, heeft geestelijk en lichamelijk niet de kracht om te winnen, nog los van het voordeel dat Fajah heeft door haar ervaring in het duel...


Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #12 Gepost op: 4-10-2012, 21:43:23 »
Gelukkig zit Ruud er nog in! En gelukkig is Zoe er nu eindelijk uit..

Ik ben vooral benieuwd hoe het gaat als het andere kamp een keer naar de eilandraad moet. De poker-minds zijn in ieder geval gericht. Ik poker dagelijks en ik weet dan ook dat je bij pokeren vooruit moet denken en dat je ook je tegenstander moet leren kennen en daarop inspelen. Het wegstemmen van Lodewijk is in mijn ogen een goede zet. Ze hebben geluk dat ze met z'n 3en (Fatima en de broertjes) nog steeds bij elkaar zitten. Inderdaad erg dom van de rest. Ik denk dat de broertjes samen met fatima nog wel voor vuurwerk kunnen zorgen, en dat hoop ik ook van harte! We hebben nog niet veel van ze gezien en in de pool van favorieten scoren de broertjes ook niet hoog maar voor wie van tactisch spel houdt zou dit nog wel kunnen veranderen  ::ok:: Ik ben voor!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5
« Reactie #13 Gepost op: 4-10-2012, 21:46:19 »
heey als christophe wint, win ik wel de pool :) Die heb ik vanaf aflevering 1 als winnaar ::)
Jammer dat ik Lodewijk als nummer twee heb en die is nogal eeeh hoe zeg ik dat netjes... de pineut.

De twee nieuwe in Kamp Noord stemmen allebei op Zoë. En nog iets opmerkelijks. Fajah leek opeens wel lief te doen en ze begroette haar kamp niet met "pannenkoek".

Wat hebben ze trouwens veel te eten. Ze krijgen nu zo maar weer meel
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 5
« Reactie #14 Gepost op: 4-10-2012, 21:47:30 »
En nog iets opmerkelijks. Fajah leek opeens wel lief te doen en ze begroette haar kamp niet met "pannenkoek".

 ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #15 Gepost op: 4-10-2012, 21:48:34 »
Tis toch ongelooflijk dat Gene en Joke maar niet op Zoë stemmen terwijl nog duidelijker dan voorheen te zien was dat Zoë dit kamp alleen maar de afgrond in helpt.

Dan het complot tegen Lodewijk. Tis natuurlijk heel triest voor hem, maar wel te snappen.
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #16 Gepost op: 4-10-2012, 21:49:15 »
Kon toch niet anders dan Zoe eruit, dankzij haar de proef verloren, en een zwarte stem...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #17 Gepost op: 4-10-2012, 21:49:24 »
De eetproef, altijd een hoogtepunt.
Respect voor Min Hee en Tess!
Zoe eruit, de 4-eenheid is nu teruggebracht tot een 2-eenheid.
En Fajah krijgt de volgende aflevering om Zoe eruit te mikken, net zoals ze met Olivier gedaan heeft  ;D

Dit seizoen is nu al stukken leuker dan het vorige.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #18 Gepost op: 4-10-2012, 21:52:21 »
En Fajah krijgt de volgende aflevering om Zoe eruit te mikken, net zoals ze met Olivier gedaan heeft  ;D

Dat wordt de volgende ronde voor Fajah. Is makkelijker dan een 1000 jarig ei opeten. Maar niet overmoedig worden Fajah >:D
Geniet nooit met mate...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #19 Gepost op: 4-10-2012, 22:00:37 »
Tis toch ongelooflijk dat Gene en Joke maar niet op Zoë stemmen terwijl nog duidelijker dan voorheen te zien was dat Zoë dit kamp alleen maar de afgrond in helpt.

In het filmpje waarbij ze met zijn allen bij Joke terugkijken naar de aflevering, heeft Gene het ook alleen maar over "de Belgen". En dat de Nederlanders zo luidruchtig zijn.
Hij mag de Nederlanders gewoon niet...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.