Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 35255 keer)

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #80 Gepost op: 2-10-2012, 23:10:28 »
nee dat is jouw definitie van een complot, in mijn definitie is dit dus wel degelijk een complot ::jaja::.
You can call a pig a duck but it won't quack.

In elk geval proficiat met jou definitie! ::hand::


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #81 Gepost op: 2-10-2012, 23:20:43 »
Bij de schatzoektocht eist hij de leiding op en, het is moeilijk om 100% zeker te zijn door de montage, maar hij klungelt maar wat aan, kijkt op de kaart, is een paar keer verkeerd voor de schat gevonden is. Als je het niet kan, laat je het aan iemand anders over want leiding opeisen en het niet aankunnen wordt volgens mij door niemand geapprecieerd. Hij deed trouwens hetzelfde in de tweede proef.
ze konden natuurlijk ook wachten tot kamp zuid de schat had ingepikt ::).

You can call a pig a duck but it won't quack.

In elk geval proficiat met jou definitie! ::hand::


dat mag wel iets respectvoller ::hand::. Zoë en Joke hebben op scherm gezegd niet op Belgen te stemmen, dat is toch zeker wel een stemafspraak. ( je weet wel, afspraken over de stemming ::)).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #82 Gepost op: 2-10-2012, 23:30:40 »
Zoë en Joke hebben op scherm gezegd niet op Belgen te stemmen, dat is toch zeker wel een stemafspraak. ( je weet wel, afspraken over de stemming ::)).

Zeggen op wie je niet gaat stemmen is dus een stemafspraak. hmm klinkt logisch...

'Onrechtstreeks' kan men er dan altijd wel iets van maken. 




Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #83 Gepost op: 2-10-2012, 23:30:54 »
dat mag wel iets respectvoller ::hand::. Zoë en Joke hebben op scherm gezegd niet op Belgen te stemmen, dat is toch zeker wel een stemafspraak. ( je weet wel, afspraken over de stemming ::)).
Sorry hoor, maar als je begint met "volgens mijn definitie heb ik gelijk en jij ongelijk" zonder jou definitie ergens te vermelden (de mijne is terug te vinden in oudere posts) dan zijn we wat mij betreft uitgepraat. Je kan namelijk geen discussie voeren zonder argumenten, en ik heb geen zin in jou kinderachtig welles-nietes spelletje.

En zoals ik al zei, als iemand zegt dat ze niet op een bepaalde persoon stemt, waarom is dat dan een stemafspraak? Een afspraak met zichzelf ofzo? ::dom:: Denk aub na voordat je post.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #84 Gepost op: 2-10-2012, 23:36:43 »
Zeggen op wie je niet gaat stemmen is dus een stemafspraak. hmm klinkt logisch...

'Onrechtstreeks' kan men er dan altijd wel iets van maken. 




Als Zoë toch tegen Joke zegt ik stem niet op jou en Joke zegt: ik ook niet op jou. Dan is dat een stemafspraak want je stemt niet op elkaar.

Sorry hoor, maar als je begint met "volgens mijn definitie heb ik gelijk en jij ongelijk" zonder jou definitie ergens te vermelden (de mijne is terug te vinden in oudere posts) dan zijn we wat mij betreft uitgepraat. Je kan namelijk geen discussie voeren zonder argumenten, en ik heb geen zin in jou kinderachtig welles-nietes spelletje.

En zoals ik al zei, als iemand zegt dat ze niet op een bepaalde persoon stemt, waarom is dat dan een stemafspraak? Een afspraak met zichzelf ofzo? ::dom:: Denk aub na voordat je post.
Als je wat beter leest dan zie je mijn argumenten. Joke en Zoë zeggen niet op elkaar te stemmen. Daarnaast hebben de Belgen allemaal Tess genoemd om op te stemmen. Want als zeggen dat je op iemand gaat stemmen ook geen complot is dan was dat van Ruud en Tess ook geen complot aangezien hun ook alleen zeiden: Okee dan gaan we op Olivier stemmen. tsja ze zeiden alleen op wie ze gingen stemmen toch? ::)

Trouwens als je hier alleen komt om ruzie te zoeken en beledigende opmerkingen te maken dan kan je beter weg blijven ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #85 Gepost op: 2-10-2012, 23:43:18 »
Als Zoë toch tegen Joke zegt ik stem niet op jou en Joke zegt: ik ook niet op jou. Dan is dat een stemafspraak want je stemt niet op elkaar.
 



Specifiek is dan toch geen complot want een complot is tegen iemand, maw op wie je wel gaat stemmen.
« Laatst bewerkt op: 2-10-2012, 23:45:48 door reaver »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #86 Gepost op: 2-10-2012, 23:45:28 »
Ja maar dat specifiek is dan toch geen complot want een complot is tegen iets of iemand, maw op wie je wel gaat stemmen.
dat is dan het verschil tussen een complot en een stemafspraak. Ze hebben de aflevering later wel expliciet Tess genoemd, dat is dus een complot. Het voorbeeld van Zoë en Joke is een stemafspraak. ( sorry was ik zelf niet zo duidelijk over ;)).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #87 Gepost op: 2-10-2012, 23:49:23 »
dat is dan het verschil tussen een complot en een stemafspraak. Ze hebben de aflevering later wel expliciet Tess genoemd, dat is dus een complot. Het voorbeeld van Zoë en Joke is een stemafspraak. ( sorry was ik zelf niet zo duidelijk over ;)).

Dus een naam expliciet noemen ongeacht de achterliggende reden is dus altijd een complot volgens jou?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #88 Gepost op: 2-10-2012, 23:51:21 »
Dus een naam expliciet noemen ongeacht de achterliggende reden is dus altijd een complot volgens jou?
nee de achterliggende reden in deze context was zoo obvious. Olivier: We moeten op Tess stemmen anders zijn we één van onze meisjes kwijt. Ten eerste noemt hij het 'onze meisjes', wat duid op groepjesvorming. Daarnaast stelt hij Tess voor aan de rest en die stemmen er mee in.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #89 Gepost op: 2-10-2012, 23:55:41 »
nee de achterliggende reden in deze context was zoo obvious. Olivier: We moeten op Tess stemmen anders zijn we één van onze meisjes kwijt. Ten eerste noemt hij het 'onze meisjes', wat duid op groepjesvorming. Daarnaast stelt hij Tess voor aan de rest en die stemmen er mee in.

obvious in de context van wat we van de productie voorgeschoteld krijgen bedoel je toch?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 4
« Reactie #90 Gepost op: 2-10-2012, 23:57:47 »
obvious in de context van wat we van de productie voorgeschoteld krijgen bedoel je toch?
Dat is flauw Reaver. Dat is hetgeen we allemaal onze mening op moeten baseren.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #91 Gepost op: 2-10-2012, 23:58:37 »
Bij de schatzoektocht eist hij de leiding op en, het is moeilijk om 100% zeker te zijn door de montage, maar hij klungelt maar wat aan, kijkt op de kaart, is een paar keer verkeerd voor de schat gevonden is. Als je het niet kan, laat je het aan iemand anders over want leiding opeisen en het niet aankunnen wordt volgens mij door niemand geapprecieerd. Hij deed trouwens hetzelfde in de tweede proef.

Tis maar net hoe je ernaar kijkt. Jij vindt dat hij de leiding opeist, ik vind dat hij zijn kampgenoten aanspoort te gaan zoeken naar de schat. Dat is hoogstens het initiatief nemen ivp de leiding opeisen.

Daarnaast al had hij de leiding genomen (opeisen klinkt wel heel zwaar) is hij dan verplicht op rechtstreeks naar de schat toe te lopen? Beetje vreemde conclusie vind ik persoonlijk en moeilijk iemand kwalijk te nemen als dat niet à la minuut lukt. Dan kunnen we heel wat mensen dingen kwalijk gaan nemen. :-X  
Geniet nooit met mate...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #92 Gepost op: 3-10-2012, 00:00:28 »
Dat is flauw Reaver. Dat is hetgeen we allemaal onze mening op moeten baseren.

Er zijn toch artikels in kranten en tijdschriften die iets meer achtergrondinfo geven...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #93 Gepost op: 3-10-2012, 00:02:24 »
Er zijn toch artikels in kranten en tijdschriften die iets meer achtergrondinfo geven...

En die bevatten DE WAARHEID?

Vind het allemaal erg kinderachtig worden zo. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #94 Gepost op: 3-10-2012, 00:05:45 »
Het was wel duidelijk te zien dat de Vlamingen samen stiekem afspraken om op Tess te stemmen. Of je dat een stemafspraak of een complot noemt is om het even, het komt op hetzelfde neer..

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #95 Gepost op: 3-10-2012, 00:06:20 »
Er zijn een miljoen artikelen over beroemdheden die volgens de artikelen onder tussen al 10 keer zwanger zijn geweest. Daarnaast zijn de artikelen meestal interviews waarin ook gewoon een mening word gegeven door de desbetreffende kandidaat, dat hoeft ook niet 'de waarheid' te zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #96 Gepost op: 3-10-2012, 00:10:19 »
Waarom? Tijdens de aflevering werd duidelijk hoe irriant Ruud geworden was sinds het vertrek van Rambo. Lijkt mij dus logisch dat mensen die op Tess stemden van mening kunnen veranderen.

Er is nog altijd geen enkel, maar dan ook geen enkel bewijs van een complot van de Vlamingen, dat bestaat enkel in de hoofden van de Nederlanders.
______________________________________________________________________________________________________________________________
Hoe kom je daar nou bij dat de belgen geen complottemn smeden.
Dat doen ze al van voor de eerste eilandraad, en ze doen het iedere keer weer.
Kijk jij misschien naar een andere ER dan wij.
Kijk de afleveringen maar eens terug dan zie je het.
Evi vraagt niet voor niets iedere keer of er complotten gesmeed zijn, want ook zij ziet er hoort alles.
En ook zij weet dat het wel degelijk het geval is dat de belgen stem afspraken maken.  ::niet-ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #97 Gepost op: 3-10-2012, 00:11:56 »
Er zijn een miljoen artikelen over beroemdheden die volgens de artikelen onder tussen al 10 keer zwanger zijn geweest. Daarnaast zijn de artikelen meestal interviews waarin ook gewoon een mening word gegeven door de desbetreffende kandidaat, dat hoeft ook niet 'de waarheid' te zijn.

We weten ook(of zouden moeten beseffen) dat beelden langs alle kanten geknipt en geplakt (kunnen) worden, en ook al is dat blijkbaar het enige waar bepaalde meningen hier geapprecieerd worden, vind ik het persoonlijk interessant om alle pistes open te houden en alle info rond ER ook mee te nemen...
« Laatst bewerkt op: 3-10-2012, 00:28:55 door reaver »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #98 Gepost op: 3-10-2012, 00:12:33 »
Wat een vervelende discussie, zeg. Ik moet zeggen dat het ook steeds minder leuk wordt om hier te komen, sinds types als ZZ Star en debby70 de dienst uit denken te maken door andere mensen hun mening op te dringen (die wat mij betreft trouwens helemaal nergens op slaat, maar dat doet nog niet eens ter zake) en totaal niet open te staan voor een andere visie dan de hunne.

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #99 Gepost op: 3-10-2012, 00:14:29 »
Bij de schatzoektocht eist hij de leiding op en, het is moeilijk om 100% zeker te zijn door de montage, maar hij klungelt maar wat aan, kijkt op de kaart, is een paar keer verkeerd voor de schat gevonden is. Als je het niet kan, laat je het aan iemand anders over want leiding opeisen en het niet aankunnen wordt volgens mij door niemand geapprecieerd. Hij deed trouwens hetzelfde in de tweede proef.
___________________________________________________________________________________________________________________
Maar hij vond wel de schatkist met blikken eten.  ::ok:: ::ok::