Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 35244 keer)

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #60 Gepost op: 29-09-2012, 07:09:47 »
Mooie aflevering, leuke proef. Ook opvallend is dat de Vlamingen niet gelijk op Tess of Ruud stemden. Misschien is Zoë opofferingsgezind geworden en liet ze zich eruit stemmen. Ik denk dat ze zelf wel beseft dat er kandidaten zijn die liever zouden blijven dan zijzelf.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 4
« Reactie #61 Gepost op: 29-09-2012, 09:17:09 »
...Toen begon ik na te denken. Er een duidelijk nog steeds een complot (zie vorige eilandraden), maar ik denk dat Gene (het vermoedelijke 'brein' achter het complot) dacht dat er unaniem voor Aagje ging gestemd worden, daarom heeft hij niet met Joke en Zoë gesproken over wat er zou gebeuren als Aagje zonder stemming zou moeten vertrekken. Niet slim van het 'brein'.
...
Daar zeg je wat... Je hebt inderdaad Gene, Zoë en Joke na komst van Aagje met elkaar zien smoezen. Het zou zomaar kunnen zijn dat ze dachten dat Aagje weggestemd kon worden. In dat geval een toptwist van de redactie van ER!
Ich bin ein Bärliner!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #62 Gepost op: 29-09-2012, 12:30:07 »
Zo had ik het ook nog niet bekeken. Dan wel goed bedacht van ER om Aagje naar kamp Noord te sturen.. ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #63 Gepost op: 29-09-2012, 12:35:09 »
maar aagje zei zelf ook iets in de trend van: Stem mij alsjeblieft weg
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #64 Gepost op: 1-10-2012, 16:36:26 »
Was dan wel dom van ze. Want Zoë zegt toch op een bepaald moment nog: Ik hoop dat als Aagje weg gaat we niet meer hoeven te stemmen.

Ze hoopt daar op? Dus je bent niet zeker? Dan lijkt het me toch handig om dat dan met je mede-complotters te bespreken.

Ach, ik vind het prima zoals het gelopen is.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 4
« Reactie #65 Gepost op: 2-10-2012, 16:18:19 »
Hier mijn mening over aflevering 4 :

Het duel tussen Olivier en Fajah was geweldig!
Iedereen dacht dat Olivier de emmer niet in de gaten ging houden terwijl hij er te veel mee bezig was...En ondangs zijn verlies blijft hij zijn arrogantie houden,waardat hij wel voor de helft gelijk was,en dat was dat fajah dit al eens heeft gedaan...
De proef was ook super!Echt heel spannend,en een geweldige tactiek van kamp Zuid!
Vind het ook zeer tof dat Aagje toch mocht opgeven,ze zag het echt niet meer zitten,en was een mogelijke schakel tot een verlies van Kamp Zuid omdat ze het zelf wou...
De eilandraad was ook best lol,aangezien niemand had verwacht dat ze nogmaals moesten stemmen,en zo zie je wel dat er toch complotten zijn geweest,aangezien nu Gene op Ruud stemde i.p.v. op Tess zoals er zou gebeurd zijn mocht Aagje niet opgeven...

hier eindigt mijn mening
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #66 Gepost op: 2-10-2012, 16:28:41 »
De eilandraad was ook best lol,aangezien niemand had verwacht dat ze nogmaals moesten stemmen,en zo zie je wel dat er toch complotten zijn geweest,aangezien nu Gene op Ruud stemde i.p.v. op Tess zoals er zou gebeurd zijn mocht Aagje niet opgeven...

Gene stemde wel op Tess, Joke en Zoë stemden beide op Ruud.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 4
« Reactie #67 Gepost op: 2-10-2012, 16:33:16 »
Echt,was het omgekeerd?
Sorry dan  ::schaam::

Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #68 Gepost op: 2-10-2012, 16:35:56 »
Echt,was het omgekeerd?
Sorry dan  ::schaam::


maakt niet uit, ik dacht de eerste ook dat het logischer was dat Gene op Ruud zou stemmen maar ze hebben zijn stem op Tess laten zien ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #69 Gepost op: 2-10-2012, 20:51:03 »
Natuurlijk zou Gene niet op Ruud stemmen! Dan zou hij de volgende proef helemaal alleen moeten doen; de dames tellen daarbij immers niet mee in zijn ogen. :-\\
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #70 Gepost op: 2-10-2012, 20:59:33 »
Natuurlijk zou Gene niet op Ruud stemmen! Dan zou hij de volgende proef helemaal alleen moeten doen; de dames tellen daarbij immers niet mee in zijn ogen. :-\\
::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #71 Gepost op: 2-10-2012, 21:42:07 »

De eilandraad was ook best lol,aangezien niemand had verwacht dat ze nogmaals moesten stemmen,en zo zie je wel dat er toch complotten zijn geweest,aangezien nu Gene op Ruud stemde i.p.v. op Tess zoals er zou gebeurd zijn mocht Aagje niet opgeven...
Waarom? Tijdens de aflevering werd duidelijk hoe irriant Ruud geworden was sinds het vertrek van Rambo. Lijkt mij dus logisch dat mensen die op Tess stemden van mening kunnen veranderen.

Er is nog altijd geen enkel, maar dan ook geen enkel bewijs van een complot van de Vlamingen, dat bestaat enkel in de hoofden van de Nederlanders.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #72 Gepost op: 2-10-2012, 21:49:50 »
Er is nog altijd geen enkel, maar dan ook geen enkel bewijs van een complot van de Vlamingen, dat bestaat enkel in de hoofden van de Nederlanders.
en het gesprek tussen Zoë en Joke dat ze geen Belgen eruit stemmen dan? En het gesprek tussen alle vier de Belgen voor de eilandraad dat Olvier eruit gestemd werd toen er werd overlegd om op Tess te stemmen dan? Er zijn meerdere bewijzen dat de vlamingen een complot hadden tegen de nederlanders.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #73 Gepost op: 2-10-2012, 21:51:43 »
En Ruud is opeens irritant geworden? ::rofl::
Geniet nooit met mate...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #74 Gepost op: 2-10-2012, 21:55:52 »
En Ruud is opeens irritant geworden? ::rofl::

Kon vanaf het begin ook al zijn maar niet uitgezonden ofzo  >:D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #75 Gepost op: 2-10-2012, 22:04:37 »
En Ruud is opeens irritant geworden? ::rofl::
fanatiek is nu opeens irritant :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #76 Gepost op: 2-10-2012, 22:09:43 »
fanatiek is nu opeens irritant :P.

Onlangs een quote tegengekomen die naar mijn mening wel toepasselijk is bij realityprogramma's


“Everything we hear is an opinion, not a fact. Everything we see is a perspective, not the truth.”

Marcus Aurelius

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #77 Gepost op: 2-10-2012, 23:01:54 »
en het gesprek tussen Zoë en Joke dat ze geen Belgen eruit stemmen dan? En het gesprek tussen alle vier de Belgen voor de eilandraad dat Olvier eruit gestemd werd toen er werd overlegd om op Tess te stemmen dan? Er zijn meerdere bewijzen dat de vlamingen een complot hadden tegen de nederlanders.

Ik heb het verschil al meerdere malen uitgelegd, maar speciaal voor jou zal ik het nog eens doen: een complot is per definitie een expliciete stemafspraak.

Ik heb het stukje waar je op doelt net herbekeken:
Gene vraagt Zoë op wie ze gaat stemmen
Zoe antwoordt: Tess
Gene vraagt Olivier op wie hij gaat stemmen
Olivier antwoordt dat de Nederlanders Joke of Zoe eruit willen dus dat ze ofwel Tess moet kiezen ofwel 1 van de 2 meisjes eruit zijn.
Zoe vraagt: wie kiezen jullie
Olivier: Tess
Joke: ja, dat zou ook mijn keuze zijn

-zeggen dat je op iemand gaat stemmen is geen complot
-vragen aan iemand op wie hij/zij gaat stemmen is geen complot
-je stem aanpassen omdat iemand je vertelt dat hij/zij op een bepaald persoon gaat stemmen is geen complot
-de stem van andere kandidaten voorspellen is geen complot
-de mogelijke uitslagen van een stemronde voorspellen is geen complot
-samen afspreken in de zin van "we stemmen op iemand die het niet verwacht" is wel een complot

Case Closed.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #78 Gepost op: 2-10-2012, 23:04:01 »
nee dat is jouw definitie van een complot, in mijn definitie is dit dus wel degelijk een complot ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #79 Gepost op: 2-10-2012, 23:07:44 »
En Ruud is opeens irritant geworden? ::rofl::
Bij de schatzoektocht eist hij de leiding op en, het is moeilijk om 100% zeker te zijn door de montage, maar hij klungelt maar wat aan, kijkt op de kaart, is een paar keer verkeerd voor de schat gevonden is. Als je het niet kan, laat je het aan iemand anders over want leiding opeisen en het niet aankunnen wordt volgens mij door niemand geapprecieerd. Hij deed trouwens hetzelfde in de tweede proef.