Ik ben blij dat het duidelijk geworden is dat er van een complot aan Vlaamse zijde geen sprake is of was. Ze hebben effectief de eerste 2 weken op de meest irritante gestemd, de 3e week op de minst nuttige.
Ik ben enorm blij dat Zoë erin blijft, ze is mijn favoriete bij kamp Noord. Fysiek misschien de zwakste, maar altijd het zonnetje in huis, grappig, lief voor haar teamgenoten. Trouwens, als de Nederlanders de fysiek zouden waarderen hadden ze Olivier vorige week niet naar huis gestuurd, dus het nu als argument gebruiken om op Zoe te stemmen en te blijven stemmen is nonsens.
Verder:
-Fajah in de openingsscene is totaal ongepast. Het team heeft niet gewonnen, maar de eerste keer faalden ze collectief hoewel Olivier als eerste bij de puzzelstukken was, de tweede keer lag het aan Ruud die eerst de rol van leider opeiste en het verknalde door geen leiding te geven maar aan blokken te gaan trekken, de derde proef was gedeeltelijk Olivier zijn fout, al had het volgens mij nooit haalbaar geweest om Aagje te verslaan.
-Olivier kwam tekort op zijn proef. Op geen enkel moment spannend, hij had een gebrek aan tactisch inzicht, als je 3 tegen 4 achterligt is het niet het moment om nog wat water in een emmer te gieten, dan is het lopen en hopen dat hij niet leeg is, anders verlies je zeker. Een gebrek aan ervaring en inzicht, dat gestuntel met de emmer was waar ik naar verwees in mijn eerdere posts.
-Olivier weer erg sportief. Chapeau! Dat is hoe je met mensen omgaat, daar kunnen Faja en de andere Nederlanders op kamp Noord nog heel veel van leren! Elke keer als er een Nederlander uitgestemd wordt zijn ze weer kleine verliezers.
-Fajahs opmerkingen na het verlies van de proef. Mensen die in de put zitten nog wat dieper erin duwen... altijd als ik denk dat ik kan vatten wat voor verschrikkelijk rotkarakter ze heeft verrast ze mij door nog erger te zijn dan ik dacht.
-Gene komt over als een sympathieke kerel, en dat is moeilijk om toe te geven want ik had het er niet voor voor ER. Fajah zoekt een nieuwe vijand om te proberen pesten en kleineren nu Olivier weg is, en dat zal waarschijnlijk Gene worden.
-NOG een week langer met Fajah opgezadeld
-Tot nu toe heb ik zeer weinig affectie met kamp Zuid, ze hebben het veel te gemakkelijk en het is niet leuk om te kijken naar een kamp dat in harmonie leeft en niet hard afziet.