Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 41179 keer)

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #120 Gepost op: 26-09-2012, 16:56:19 »
Als je goed oplet is dat ook geknipt en zou het zelf ook gedaan hebben als men blijft inhakken terwijl mensen geeneens de mensen laat uitspreken. Wat ze tijdens de 2de eilandraad ook deed terwijl Olivier doelde dat er geen complot zou zijn vanuit de Nederlanders... haakte fajah in dat ze het moeten toegeven terwijl het gewoon niets te maken had met wat Olivier wilde zeggen.
[...]
geweldige tv
Heb ik tijden geleden ook al gezegd. Ik hoop dat ze na de opname op de vingers getikt is zodat als ze de proef overleeft (hopelijk niet) ze zich toch een beetje beheerst en de presentatoren hun werk laat doen, namelijk vragen stellen waarop de kandidaten kunnen antwoorden.

En voor zij die dit goeie TV vinden: persoonlijke kijk ik naar expeditie robinson omdat het een survivalspel is, en omdat het realityTV gedeelte tot nu toe altijd op een serene manier gebracht wordt, niet met opgeklopt drama. Als ik marginalen wou zien die elkaar respectloos behandelen had ik wel naar De Villa gekeken, of Oh Oh Cherso ofzo.

Offline buzzybus

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #121 Gepost op: 26-09-2012, 17:01:42 »
Pfffff, het is een spel hoor.... Er is nog een leven buiten ER, dus wind je niet op...

Ik kan heel slecht tegen Alpha-mannetjes en dat opschepperige gedoe en die quotes als: "Dit is heel goed voor het team, de sterkte eruit stemmen." en met die tasjesproef "Ik heb dat al eens in 5 seconden gedaan," dus ik vond het eigenlijk wel grappig dat hij nu het deksel op de neus kreeg van Tess en Ruud.

En tja... dat die er giechelig van werden snap ik wel. Ze hebben een mooie streek geleverd en die hebben zich waarschijnlijk vanaf het begin al op zitten vreten van spanning. Eerst al in de hoop dat Oliver geen munt in zou zetten en daarna tot zijn stemmen getrokken zouden worden :) En spanning komt er vaak via lachen uit.

Ja, maar met zo iemand zou ik veel liever ER doen dan met die Fajah die echt constant bij wat je zegt zit te greinzen en arrogant te doen als een 10-jarig kindje. Kzie soms echt Gene, Olivier en Joke kijken van:  ::zweet:: oké, we gaan er maar niet op reageren zeker. Willy zegt het dan nog tenminste op volwassen manier in hun gezicht, zij gewoon uitlachen.
Hopelijk doet Olivier hetzelfde als hij haar uit de proef speelt, dat zou echt zalig zijn maja zo kinderachtig is Olivier niet.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #122 Gepost op: 26-09-2012, 17:05:26 »
Hopelijk doet Olivier hetzelfde als hij haar uit de proef speelt, dat zou echt zalig zijn maja zo kinderachtig is Olivier niet.

nee Olivier staat te juichen als een klein kind als hij een kokosnoot uit de boom weet te halen. YES YES YES! Alsof hij de meeste kinderpostzegels heeft verkocht ofso.

Ik zie ook echt niet wat er mis is met grijnzen, dat is toch gewoon een manier van lachen :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #123 Gepost op: 26-09-2012, 17:17:47 »
Ik zie ook echt niet wat er mis is met grijnzen, dat is toch gewoon een manier van lachen :P.

*manier van uitlachen

Niets mis mee, maar is iets wat agressie kan opwekken en dan moet je daarna niet komen zeuren dat je een dikke lip hebt ofzo  >:D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 3
« Reactie #124 Gepost op: 26-09-2012, 17:18:16 »
::oink:: ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #125 Gepost op: 26-09-2012, 17:52:10 »
*manier van uitlachen

Niets mis mee, maar is iets wat agressie kan opwekken en dan moet je daarna niet komen zeuren dat je een dikke lip hebt ofzo  >:D
meh als mensen het daar al moeilijk mee hebben dan hebben ze echt agressie problemen ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 3
« Reactie #126 Gepost op: 26-09-2012, 17:53:40 »
die post van Reaver was met humor bedoeld hoor ;)

*** kom op mensen hou het vriendelijk hier aub ***
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #127 Gepost op: 26-09-2012, 17:55:11 »
die post van Reaver was met humor bedoeld hoor ;)

*** kom op mensen hou het vriendelijk hier aub ***
de grap is alleen al 5 keer gemaakt zo ondertussen dus ik begon bijna te denken dat ie het echt over karma heeft ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #128 Gepost op: 26-09-2012, 18:08:55 »
meh als mensen het daar al moeilijk mee hebben dan hebben ze echt agressie problemen ::jaja::.


Tja maar als je weet dat het bij bepaalde personen (niet enkel binnen ER) triggert kan het als 'uitlokken' en in een ergere graad als 'pesterijen' geïnterpreteerd worden. Wie heeft er dan een probleem?

Ik keur fysiek geweld absoluut niet goed maar verbaal geweld wordt iets te vaak onderschat.  ::jaja::


die post van Reaver was met humor bedoeld hoor ;)

 ;)




Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #129 Gepost op: 27-09-2012, 00:05:01 »
Ik zal er geen traan om laten als Olivier morgen naar huis moet, vind het een irritante vent met een hele hoge dunk van zichzelf.
Net als vorig jaar die bokser Eddie hete hij geloof ik, die dacht ook dat ie tarzan was.
Ja Fahja is niet altijd even leuk, heeft een groot mondje maar zie toch veel liever Olivier vertrekken. ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 27-09-2012, 00:07:26 door Vinkje »

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Aflevering 3
« Reactie #130 Gepost op: 27-09-2012, 12:59:14 »
Juist nog eens gekeken naar dat duel:

Indien de bak waar de sticks in moesten aan dezelfde kant had gestaan, had Willie gewonnen  ::vergroot::  Fajah komt van de balk  af en moet gewoon naar voor stappen terwijl Willie een halve draai moest maken...


Heb net de aflevering gezien en dit viel mij ook meteen op. Het lijkt wel of Willies bak ook een stuk verder staat. Daarnaast had Willie ook beter in het water kunnen springen, had ie net als Fajah ook een volle emmer. (Ja, ik was voor Willie.)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #131 Gepost op: 2-10-2012, 21:54:03 »
Met het duel liet fajah haar emmer touw vallen , sprong erachter aan en kwam met een volle emmer terug op het platform ::vergroot::

Ik vraag me af of dat eigenlijk toegelaten was, aangezien ze toch vanop het platform met een touw die emmer naar beneden moesten gooien.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #132 Gepost op: 2-10-2012, 22:05:15 »
als het niet mocht dan had Evi dat gezegd lijkt me ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #133 Gepost op: 2-10-2012, 22:10:53 »
als het niet mocht dan had Evi dat gezegd lijkt me ;)

Dennis was slootmeester dat moment ::vergroot::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #134 Gepost op: 2-10-2012, 22:29:58 »
Dennis was slootmeester dat moment ::vergroot::
ach whatever, één van beiden ;D.

Edit: Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze er gewoon niet aan gedacht hebben dat zoiets kon en er dus geen duidelijke regel over hebben gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 2-10-2012, 23:24:28 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #135 Gepost op: 3-10-2012, 00:00:51 »
Dennis was slootmeester dat moment ::vergroot::

Oh, dus de spelleiding is ook al partijdig? Moet niet gekker worden zeg... ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #136 Gepost op: 3-10-2012, 00:04:37 »
Oh, dus de spelleiding is ook al partijdig? Moet niet gekker worden zeg... ::niet-ok::

Waar heb ik dat beweerd?  D*N zei dat het Evi was en ik corrigeer dat het Dennis was.

Maar als we het over Dennis hebben bij de winst van tess op de eilandraad vond ik zijn enthousiasme wel boekdelen spreken eigenlijk...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #137 Gepost op: 3-10-2012, 00:08:37 »
Waar heb ik dat beweerd?  D*N zei dat het Evi was en ik corrigeer dat het Dennis was.

Maar als we het over Dennis hebben bij de winst van tess op de eilandraad vond ik zijn enthousiasme wel boekdelen spreken eigenlijk...
Zolang hij niet handelt naar partijdigheid is er geen probleem ;). Je kan een voorkeur van een presentator niet verbieden want iedereen beoordeelt bewust of onbewust. Evi zal ook zo haar favoriete kandidaten hebben als ze de serie zou kijken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #138 Gepost op: 3-10-2012, 00:10:10 »
Waarom zou hij niet blij zijn voor iemand die een spannende proef wint? Evi zou dat ook geweest zijn..
Zelfs de Vlamingen zaten te klappen.. :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #139 Gepost op: 3-10-2012, 00:14:58 »
Waar heb ik dat beweerd?  D*N zei dat het Evi was en ik corrigeer dat het Dennis was.

Dan heb ik je daar verkeerd begrepen.

Maar als we het over Dennis hebben bij de winst van tess op de eilandraad vond ik zijn enthousiasme wel boekdelen spreken eigenlijk...

Maar hier suggereer je dus wel partijdigheid? Of wat bedoel je met "sprak boekdelen"?
Geniet nooit met mate...