Hier even mijn mening over deze aflevering :
Eerst en vooral,fantastisch!
Het duel tussen Willie en Fajah was geweldig spannend en elke minuut genoot ik ervan!
Hetzelfde met de proef,toen Evi zei dat Aagje opnieuw moest beginnen dmv het aanraken met de handen kwam er pas echt spanning aantoe,maar geef toe,iedereen wist wel dat Aagje zou winnen van Joke,alhoewel,mocht kamp noord dezelfde tactiek gebruiken,hadden ze een kans,maar Rambrrogantie was zeker dat hij het kon,met als gevolg,een nederlaag.
In welk opzicht heeft Ruud de proef verpest als ik vragen mag?
Ik vind namelijk dat Olivier meer heeft verpest als Ruud.
Over Ruud gesproken,vond het complotje echt geweldig!Maar Tess gaat er waarschijnlijk volgende week uit,als ze nu met hun 3en op Tess stemmen,is Tess eruit ( dmv geen munten ),daarna stemmen op Ruud,dan zet Ruud zijn munten in,en stemt nog 1 belg eruit,en dan 2 belgen tegen Ruud,maar in die tijd is er allang kampwissel gebeurt xD
Ik ben echt benieuwd wie volgende week het duel wint,Olivier zou,als alles goed verloopt,winnen,Fajah
zou kunnen winnen als Olivier's arrogantie opspeelt en hij toch nog die ene keer kan lopen voordat de emmer leegloopt en dan niet onderschat hoe snel dat water eruitloopt en verliest.
Anders zie ik Olivier alle duels wel winnen,tenzij hij tegen Lodewijk moet.
Kamp Zuid moet toch ooit wel eens verliezen,misschien hebben ze volgende week een proef die wat aan de kwaliteiten van Kamp Noord voldoet?
Maarja,wat kun je doen,Olivier was de fysieke kracht van kamp Noord,nu heb je een zanger,modellen,ex-miss Belgiërs,een VJ en een acteur,ligt het aan mij of is Kamp Zuid nu niet in het voordeel met Aagje ( ex-topturnster ),Lodewijk ( krachtpantser en momenteel aangezien Olivier weg is waarschijnlijk degene met de meest fysieke kracht ),en Fatima ( ook ex-topsporter )...
Verder heeft Kamp Zuid ook nog echte doorzetters,Kamp Zuid is momenteel zowel Mentaal als Fysiek beter...
Dit is mijn mening,bedankt voor dit te lezen!