Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 41202 keer)

Offline andriesvdenden

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #100 Gepost op: 23-09-2012, 20:22:57 »
Ik heb een vraagje... Kan Fajah ook weer echt bij haar team terugkomen? Stel dat ze wint van olivier is ze dan weer volledig lid van het team? (zodat ze ook mee mag doen met de proeven en ze mag stemmen)

Want anders blijft de verhouding nog steeds 3-2 tussen bel - ned...

Wie weet dit?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #101 Gepost op: 23-09-2012, 20:27:30 »
Ik heb een vraagje... Kan Fajah ook weer echt bij haar team terugkomen? Stel dat ze wint van olivier is ze dan weer volledig lid van het team? (zodat ze ook mee mag doen met de proeven en ze mag stemmen)

Want anders blijft de verhouding nog steeds 3-2 tussen bel - ned...

Wie weet dit?
nee, ze moet duels blijven winnen tot de samensmelting. De teams worden waarschijnlijk volgende aflevering toch weer door elkaar gegooid zoals elk seizoen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline andriesvdenden

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #102 Gepost op: 23-09-2012, 20:28:21 »
Ok thanks ;)


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 3
« Reactie #103 Gepost op: 24-09-2012, 14:34:50 »
Wate een fantastische4 aflevering was dit! Wat mij betreft misschien wel de beste aflevering sinds BN/BV-ers meedoen. De aflevering zat perfect in elkaar. En leuke en vooral eerlijke afvallingsproef, een interessante gewone proef (al was vantevoren al te bedenken wie er zou gaan winnen met een ex-turnster; misschien zou het leuker geweest zijn als iemand anders de touwladder had moeten opklimmen) En tot slot een verrassende twist op de eilandraad. Mooi hoe Olivier in de 'val' van de Nederlanders trapte... Voor het verloop van het spel is het denk ik wel mooi dat Tess nog wat mag blijven...
Ich bin ein Bärliner!

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 3
« Reactie #104 Gepost op: 25-09-2012, 17:22:07 »
Hier even mijn mening over deze aflevering :

Eerst en vooral,fantastisch!
Het duel tussen Willie en Fajah was geweldig spannend en elke minuut genoot ik ervan!
Hetzelfde met de proef,toen Evi zei dat Aagje opnieuw moest beginnen dmv het aanraken met de handen kwam er pas echt spanning aantoe,maar geef toe,iedereen wist wel dat Aagje zou winnen van Joke,alhoewel,mocht kamp noord dezelfde tactiek gebruiken,hadden ze een kans,maar Rambrrogantie was zeker dat hij het kon,met als gevolg,een nederlaag.
In welk opzicht heeft Ruud de proef verpest als ik vragen mag?
Ik vind namelijk dat Olivier meer heeft verpest als Ruud.
Over Ruud gesproken,vond het complotje echt geweldig!Maar Tess gaat er waarschijnlijk volgende week uit,als ze nu met hun 3en op Tess stemmen,is Tess eruit ( dmv geen munten ),daarna stemmen op Ruud,dan zet Ruud zijn munten in,en stemt nog 1 belg eruit,en dan 2 belgen tegen Ruud,maar in die tijd is er allang kampwissel gebeurt xD
Ik ben echt benieuwd wie volgende week het duel wint,Olivier zou,als alles goed verloopt,winnen,Fajah
zou kunnen winnen als Olivier's arrogantie opspeelt en hij toch nog die ene keer kan lopen voordat de emmer leegloopt en dan niet onderschat hoe snel dat water eruitloopt en verliest.
Anders zie ik Olivier alle duels wel winnen,tenzij hij tegen Lodewijk moet.
Kamp Zuid moet toch ooit wel eens verliezen,misschien hebben ze volgende week een proef die wat aan de kwaliteiten van Kamp Noord voldoet?
Maarja,wat kun je doen,Olivier was de fysieke kracht van kamp Noord,nu heb je een zanger,modellen,ex-miss Belgiërs,een VJ en een acteur,ligt het aan mij of is Kamp Zuid nu niet in het voordeel met Aagje ( ex-topturnster ),Lodewijk ( krachtpantser en momenteel aangezien Olivier weg is waarschijnlijk degene met de meest fysieke kracht ),en Fatima ( ook ex-topsporter )...
Verder heeft Kamp Zuid ook nog echte doorzetters,Kamp Zuid is momenteel zowel Mentaal als Fysiek beter...

Dit is mijn mening,bedankt voor dit te lezen!
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #105 Gepost op: 25-09-2012, 19:14:23 »
Hier even mijn mening over deze aflevering :

Eerst en vooral,fantastisch!
Het duel tussen Willie en Fajah was geweldig spannend en elke minuut genoot ik ervan!
Hetzelfde met de proef,toen Evi zei dat Aagje opnieuw moest beginnen dmv het aanraken met de handen kwam er pas echt spanning aantoe,maar geef toe,iedereen wist wel dat Aagje zou winnen van Joke,alhoewel,mocht kamp noord dezelfde tactiek gebruiken,hadden ze een kans,maar Rambrrogantie was zeker dat hij het kon,met als gevolg,een nederlaag.
In welk opzicht heeft Ruud de proef verpest als ik vragen mag?
Ik vind namelijk dat Olivier meer heeft verpest als Ruud.
Over Ruud gesproken,vond het complotje echt geweldig!Maar Tess gaat er waarschijnlijk volgende week uit,als ze nu met hun 3en op Tess stemmen,is Tess eruit ( dmv geen munten ),daarna stemmen op Ruud,dan zet Ruud zijn munten in,en stemt nog 1 belg eruit,en dan 2 belgen tegen Ruud,maar in die tijd is er allang kampwissel gebeurt xD
Ik ben echt benieuwd wie volgende week het duel wint,Olivier zou,als alles goed verloopt,winnen,Fajah
zou kunnen winnen als Olivier's arrogantie opspeelt en hij toch nog die ene keer kan lopen voordat de emmer leegloopt en dan niet onderschat hoe snel dat water eruitloopt en verliest.
Anders zie ik Olivier alle duels wel winnen,tenzij hij tegen Lodewijk moet.
Kamp Zuid moet toch ooit wel eens verliezen,misschien hebben ze volgende week een proef die wat aan de kwaliteiten van Kamp Noord voldoet?
Maarja,wat kun je doen,Olivier was de fysieke kracht van kamp Noord,nu heb je een zanger,modellen,ex-miss Belgiërs,een VJ en een acteur,ligt het aan mij of is Kamp Zuid nu niet in het voordeel met Aagje ( ex-topturnster ),Lodewijk ( krachtpantser en momenteel aangezien Olivier weg is waarschijnlijk degene met de meest fysieke kracht ),en Fatima ( ook ex-topsporter )...
Verder heeft Kamp Zuid ook nog echte doorzetters,Kamp Zuid is momenteel zowel Mentaal als Fysiek beter...

Dit is mijn mening,bedankt voor dit te lezen!

Graag gedaan kerol!
Kamp Zuid is egt ontzettund in het voordeel inderdaad, dus tess en Ruud zijn afhankelijk van een teamwissel.

Die gaat er ook komen.
De vraag is alleen wanneer, in de vooruitblik van volgende week zie je dat de kampen een kaart krijgen van het eiland, ze komen erachter dat ze op hetzelfe eiland zitten.
Dit zou een teamwissel kunnen betekenen.

Als er geen teamwissel komt en kamp noord verliest de proef weer dan ligt Tess er gewoon sowieso uit.
Als kamp zuid verliest (voor het eerst) is het waarschijnlijk Aagje,
omdat de rest van het kamp op haar stemmen het makkelijkst vind
omdat zij het waarschijnlijk het minst erg zal vinden om naar huis te moeten.
als het niet Aagje is, is het Matthias,
aangezien hij het slechts in de groep ligt (lijkt me)
en geen munten heeft.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #106 Gepost op: 25-09-2012, 19:56:02 »
Het leuke van de vooruitblik is dat het meestal heel anders wordt.. ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #107 Gepost op: 26-09-2012, 00:18:56 »
Juist nog eens gekeken naar dat duel:

Indien de bak waar de sticks in moesten aan dezelfde kant had gestaan, had Willie gewonnen  ::vergroot::  Fajah komt van de balk  af en moet gewoon naar voor stappen terwijl Willie een halve draai moest maken...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #108 Gepost op: 26-09-2012, 00:34:39 »
Of de stick in zijn andere hand vasthouden ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #109 Gepost op: 26-09-2012, 01:10:39 »
Of de stick in zijn andere hand vasthouden ::jaja::

Had niets uitgemaakt, daar sluit je die halve draai niet mee uit.
Enkel als hij met het rechterbeen vooraan had gelopen over de balk (in verhouding met hoe hij de stick gaat halen) kon hij die uitsluiten.  Maar in het terugkomen leek hij toch sneller dus links voor was zijn troef maar ook van Fajah maar die had dan de 'voordeel'positie van haar bak mee.

Meest neutrale positie is gewoon in lijn met de balk aan de emmers denk ik.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #110 Gepost op: 26-09-2012, 09:40:05 »
Had niets uitgemaakt, daar sluit je die halve draai niet mee uit.
Enkel als hij met het rechterbeen vooraan had gelopen over de balk (in verhouding met hoe hij de stick gaat halen) kon hij die uitsluiten.  Maar in het terugkomen leek hij toch sneller dus links voor was zijn troef maar ook van Fajah maar die had dan de 'voordeel'positie van haar bak mee.

Meest neutrale positie is gewoon in lijn met de balk aan de emmers denk ik.

Of hij had andersom op de touwen moeten gaan staan dus met zijn rug naar Fajah/de camera toe om zo uit te komen dat hij geen draai had hoeven maken.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #111 Gepost op: 26-09-2012, 10:37:16 »
Fajah had natuurlijk het voordeel dat ze steeds twee handen vrij had om de touwen te grijpen omdat ze een handige opbergplek had voor de stick.  Willie moest daarentegen steeds een touw pakken met de stick in zijn hand.. :)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #112 Gepost op: 26-09-2012, 11:01:25 »
Willy had dat ding toch ook tussen de band van zijn broek oid kunnen doen?   ::)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #113 Gepost op: 26-09-2012, 13:01:38 »
Of hij had andersom op de touwen moeten gaan staan dus met zijn rug naar Fajah/de camera toe om zo uit te komen dat hij geen draai had hoeven maken.

Enkel als hij met het rechterbeen vooraan had gelopen over de balk (in verhouding met hoe hij de stick gaat halen) kon hij die uitsluiten.  Maar in het terugkomen leek hij toch sneller dus links voor was zijn troef

Meest neutrale positie is gewoon in lijn met de balk aan de emmers denk ik.

Dat bedoelde ik ook maar hij was sneller op die manier (vond ik) ieder heeft een dominante zijde (met enkele uitzonderingen die zowel links als rechts alles hetzelfde kunnen) en bij willie was dat met linkerbeen voor.

Fajah had natuurlijk het voordeel dat ze steeds twee handen vrij had om de touwen te grijpen omdat ze een handige opbergplek had voor de stick.  Willie moest daarentegen steeds een touw pakken met de stick in zijn hand.. :)


::vergroot:: ;)

Offline buzzybus

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #114 Gepost op: 26-09-2012, 13:25:58 »
Iedereen is hier blijkbaar erg tegen Olivier? :s
Ok, hij misplaatste zijn zin "niet slim dat je mij eruit stemt, want ik ben de sterkste".
Maar al bij al heeft hij ook wel gelijk? De proeven vielen hem nu nog wat tegen met balans, puzzel,..
En wat is dat voor zever, proef om uit expeditie robinson te liggen is een zakje losmaken en een zin zoeken.
Wat heeft dat nog in godsnaam te maken met robinson zijn. Noem het programma dan quiz 2012 fzo.
En zo giechelen die Fajah, kan haar totaal niet zien, stuk arrogant wijf.
Ze ligt als eerste uit expeditie en nog zo'n grote mond telkens, bah !
En constant zagen over het al dan niet smeden van complotten, komt zo afgezaagd.
Als je nu nog niet weet dat er complotten gesmeed worden, doe dan niet mee aan expeditie en jank thuis verder.
Grote mond heeft ze wel, vind het écht sterk van Olivier dat hij nooit uitvliegt.
Na de stemming en zelfs tijdens zijn proef zitten ze daar te giechelen als kleine kindjes.
Jonges toch, kwam echt slecht ervan, had zin om ze allemaal een klets te geven.
i.t.t. Olivier en de Belgen chapeau om zo sportief te zijn en niet altijd klagen en zagen.
Zou echt koppijn krijgen in de plaats vd Belgen in dat team. Hatelijk dat ze dan nog Willie uit expeditie schopt, vond hem echt grappig.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #115 Gepost op: 26-09-2012, 13:34:16 »
Pfffff, het is een spel hoor.... Er is nog een leven buiten ER, dus wind je niet op...

Ik kan heel slecht tegen Alpha-mannetjes en dat opschepperige gedoe en die quotes als: "Dit is heel goed voor het team, de sterkte eruit stemmen." en met die tasjesproef "Ik heb dat al eens in 5 seconden gedaan," dus ik vond het eigenlijk wel grappig dat hij nu het deksel op de neus kreeg van Tess en Ruud.

En tja... dat die er giechelig van werden snap ik wel. Ze hebben een mooie streek geleverd en die hebben zich waarschijnlijk vanaf het begin al op zitten vreten van spanning. Eerst al in de hoop dat Oliver geen munt in zou zetten en daarna tot zijn stemmen getrokken zouden worden :) En spanning komt er vaak via lachen uit.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 3
« Reactie #116 Gepost op: 26-09-2012, 13:45:37 »
vind het écht sterk van Olivier dat hij nooit uitvliegt.
Dan heb je zijn handgebaar aan het einde van aflevering 2 zeker even gemist...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #117 Gepost op: 26-09-2012, 14:07:37 »
Dan heb je zijn handgebaar aan het einde van aflevering 2 zeker even gemist...

Als je goed oplet is dat ook geknipt en zou het zelf ook gedaan hebben als men blijft inhakken terwijl mensen geeneens de mensen laat uitspreken. Wat ze tijdens de 2de eilandraad ook deed terwijl Olivier doelde dat er geen complot zou zijn vanuit de Nederlanders... haakte fajah in dat ze het moeten toegeven terwijl het gewoon niets te maken had met wat Olivier wilde zeggen.

Nu met eilandraad 3 deed ze hetzelfde, het lijkt alsof ze Olivier nooit kan laten uitpraten.  En als ze iets zegt is het altijd redelijk aanvallend naar zijn persoon toe. 

Naar mijn mening heeft ze zelfs niet het recht om haar mond open te doen op de eilandraad laat staan bij de groep te zitten want dit zorgt er tenslotte voor dat ze iets te gemakkelijk in haar vel voelt en voor extra verdeeldheid zorgt in de groep.  (geweldige tv maar als dan Olivier ff een armbeweging maakt wordt em dat wel aangerekend) 


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 3
« Reactie #118 Gepost op: 26-09-2012, 14:09:48 »
Ik ben het helemaal met je eens dat zij niet bij de eilandraad hoort te zijn. En ook dat ze verrekte irritant kan doen. Echter, ik reageerde op het voorgaande dat Olivier nooit uit zijn sloffen vliegt, en dat heeft hij in mijn ogen met zijn armgebaar toch zeker gedaan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #119 Gepost op: 26-09-2012, 15:32:03 »
Ik ben het helemaal met je eens dat zij niet bij de eilandraad hoort te zijn. En ook dat ze verrekte irritant kan doen. Echter, ik reageerde op het voorgaande dat Olivier nooit uit zijn sloffen vliegt, en dat heeft hij in mijn ogen met zijn armgebaar toch zeker gedaan...

Bwa dat is een imo ontschuldige ontlading, net zoals Fatima haar dubbele birdflip tijdens de proef, uit sloffen schieten is echt beginnen roepen en schelden of in ergste geval fysiek geweld gebruiken. 

Fajah vind ik anders wel goed gecast in de zin dat het zo'n bitch is dat het bloed onder je nagels kan halen.  Maar als ze erop afgerekend wordt, telkens in de slachtofferrol om aandacht vraagt om dan in een zwak moment van de anderen terug met persoonlijke aanvallen begint...

Even over de proef,  het gele team was anders wel verontwaardigd toen aagje het de volgende paal haar handen aanraakte, misschien waren de regels niet duidelijk uitgelegd? een gelijkaardig proef was al eens te zien in survivor en daar werd de persoon in kwestie op 1 paal overgedragen, zou dat bij deze proef niet mogen?