Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 41212 keer)

Offline connick

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #40 Gepost op: 20-09-2012, 23:58:11 »
Held. Enorm bedankt, het lijkt inderdaad om een variatie te gaan, maar hiermee kom ik echt een stuk verder. Thnx


Graag gedaan! Als je nog wat wil identificeren hoor ik het wel  ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #41 Gepost op: 21-09-2012, 00:47:21 »
Wat een geweldige aflevering! Echt de hele aflevering zat gewoon super in elkaar, de goed bedachte proef, het breekpunt van aagje dat bereikt is als emotioneel stuk, de lol die kamp zuid heeft en dan een geweldig tactisch einde :). Zoals het hoort. Als dit de rest van het seizoen doorgaat zo dan word dit een geweldig seizoen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #42 Gepost op: 21-09-2012, 05:36:48 »
Sluit ik me helemaal bij aan. Een superspannende aflevering waar alles in zat, met als toetje een onverwacht slot..
Heb ervan genoten.. ::tandpastasmiley::

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 3
« Reactie #43 Gepost op: 21-09-2012, 07:15:22 »
Het valt me op dat er soms verkeerd ondertiteld wordt!

Vorige week bij Olivier werd ondertiteld "we doen de minst leuke" maar in feite moest dit zijn "we doen het minst leuke".
Gisteren ook bij Aagje "Ik kan mijn best niet doen" maar dit moest zijn "ik kan niet NIET mijn best doen."

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 3
« Reactie #44 Gepost op: 21-09-2012, 07:18:29 »
Wat een coole aflevering zeg.
Alles wat Robinson mooi maakt zat erin. Beetje emotie bij de tranen van Aagje en Fatima, wat had ik met aagje te doen zeg.
Wat een sterke meid is dat. Al vrees ik wel dat ze een kandidaat is om op te geven, ze is volgende week nog niet uit haar dip leek wel.
Die proef was op haar lijf geschreven natuurlijk, denk dat Joke sowieso geen kans had, zag haar die ladder nog niet opkomen.

En nog een mooie hiu-kwan achtige twist op de eiland raad. Ik zag het niet aankomen, dacht dat ze op Gene of Joke zouden stemmen.
Ik dacht: wat heeft het nou voor nut om op Rambo te stemmen, hij heeft 4 munten. Toen dacht ik: oh ja hij heeft ze niet in gezet dus kan het wel. Briljant gedaan van Tess en Ruud ::bravo::
Fajah moet hem er nu even uit werken. Hoop echt zo dat het haar lukt. Die irritante vlegel snel naar huis graag.

Toen aagje trouwens op die toren was en moest huilen schoot ik bijna zelf ook even vol. Mooi moment om te zien.  ::love::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #45 Gepost op: 21-09-2012, 08:26:53 »
Het hele team deed het geweldig goed, en Aagje was fantastisch.. Ik moest ook een paar traantjes wegpinken.. ;D
Mooi om te zien hoe het Belgische complot met een slimme tactiek opgeblazen werd..
« Laatst bewerkt op: 21-09-2012, 09:27:58 door bertje51 »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #46 Gepost op: 21-09-2012, 08:30:08 »


Ik vond wel dat Tess er nog eventjes over deed om de zin te vinden. Ik had het echt waar na 1 seconde al gezien!


Ik ook, maar ik zat dan ook weldoorvoed met een grote zak chippies zonder wedstrijdspanning achter de tv.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Medic

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #47 Gepost op: 21-09-2012, 09:21:26 »
Citaat: "En nog een mooie hiu-kwan achtige twist op de eiland raad."

Haha, we hebben een kenner, hier! Ik was al bang dat ik de enige was die deze overeenkomst zag. Heerlijke afleverinig inderdaad, waar alles inzat. Stiekem hoop ik toch een beetje dat Rambo erin blijft. Een uurtje ergernis is soms ook best leuk!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #48 Gepost op: 21-09-2012, 09:31:13 »
neh, Als Fajah erin blijft kan ze ook nog even bitchen tegen Gene en Zoë :P. Dat is veel leukere tv.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #49 Gepost op: 21-09-2012, 09:37:21 »
Olivier: "Pardon?"


 :P

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #50 Gepost op: 21-09-2012, 10:25:34 »
neh, Als Fajah erin blijft kan ze ook nog even bitchen tegen Gene en Zoë :P. Dat is veel leukere tv.

Eindelijk willen jullie dan toch toegeven dat Fajah een bitch is. Ze is de irritantste van heel ER. Ze denkt dat ze iedereen kan overblaffen.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #51 Gepost op: 21-09-2012, 10:37:24 »
Eindelijk willen jullie dan toch toegeven dat Fajah een bitch is. Ze is de irritantste van heel ER. Ze denkt dat ze iedereen kan overblaffen.

Dat weet ze zelf ook wel. Niet voor niets riep ze bij terugkomst in kamp Noord: "the witch is back!"   ;D
« Laatst bewerkt op: 21-09-2012, 11:08:07 door bertje51 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #52 Gepost op: 21-09-2012, 11:10:52 »
Eindelijk willen jullie dan toch toegeven dat Fajah een bitch is. Ze is de irritantste van heel ER. Ze denkt dat ze iedereen kan overblaffen.
ik heb nooit ontkent dat Fajah een bitch is en dat ontkent niemand denk ik ( inclusief zijzelf). Ik zeg alleen dat ik er wel van houd en ik het een leuke eigenschap vind voor in ER. ;)
« Laatst bewerkt op: 21-09-2012, 11:18:47 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Medic

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #53 Gepost op: 21-09-2012, 11:17:23 »
Ik vermoed dat Fajah niet beseft dat de scheiding tussen "recht voor zijn raap zijn" en "onbeschoft zijn" flinterdun is. En dat het bovendien van persoon tot persoon verschilt in welke categorie het valt!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #54 Gepost op: 21-09-2012, 12:23:54 »
Wat zijn die vier Belgen een stelletje klojo's bij elkaar zeg. Zelden heeft de nationaliteit zo'n rol gespeeld als dit jaar. En dat wil wat zeggen. En iedereen heeft het wel over Olivier en Gene, maar die twee meiden zijn net zo erg, stemmen op Tess en ondertussen zeggen dat het ze haar zo geweldig vinden. Huichelaars. De belegen laten zich echt van hun meest bekrompen kant zien dit jaar.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #55 Gepost op: 21-09-2012, 12:39:14 »
Wat een geweldige aflevering! Echt de hele aflevering zat gewoon super in elkaar, de goed bedachte proef, het breekpunt van aagje dat bereikt is als emotioneel stuk, de lol die kamp zuid heeft en dan een geweldig tactisch einde :). Zoals het hoort. Als dit de rest van het seizoen doorgaat zo dan word dit een geweldig seizoen.

Sluit ik me 100% bij aan. ::ok::
Zeker één van de beste afleveringen van de afgelopen jaren van ER.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #56 Gepost op: 21-09-2012, 13:04:41 »
Haha Olivier vind dat Fajah gemeen uit de hoek kan komen omdat ze tegen hem zegt 'ja jij bent zo fantastisch' ::)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #57 Gepost op: 21-09-2012, 13:33:42 »
Haha Olivier vind dat Fajah gemeen uit de hoek kan komen omdat ze tegen hem zegt 'ja jij bent zo fantastisch' ::)

"Jij vindt jezelf echt fantastisch." Dat is wat anders. Sowieso heeft hij gewoon gelijk over Fajah, die lacht mensen gewoon uit waar ze bij staan.

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #58 Gepost op: 21-09-2012, 13:35:22 »

Olivier had wel een bord voor zijn kop dat ie dit niet heeft zien aankomen. Als ie 1 munt had ingezet was het klaar geweest.

Fajah is echt super irritant en arrogant. Ik hoop toch dat Olivier wint van Fajah. De eerste is toch echt iets minder vervelend dan de laatste. Ook al ben ik dan Nederlands.

 ::ohno::
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #59 Gepost op: 21-09-2012, 13:39:16 »
Ok, Fajah kun je irritant vinden. Maar echt arrogant is Olivier, dat ie er niet aan denkt een munt in te hoeven zetten.. ;)