Auteur Topic: De Glazen Bol  (gelezen 38313 keer)

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #20 Gepost op: 7-10-2012, 11:01:02 »
Ik denk dat Matthias of Lodewijk de meeste stemmen gaan krijgen. Matthias omdat hij geen munten heeft (dacht ik) en omdat de anderen op langtermijn de tweelingcoalitie liever willen vermijden. Als de tweeling en Fatima daadwerkelijk een complot gaan smeden, denk ik dat ze op Lodewijk gaan stemmen, aangezien die veel munten heeft en omdat hij misschien de enige is die een beetje een buitenstaander is op sociaal gebied. Als ze écht sluw zijn, kunnen ze beter Lodewijk ompraten om in een nepcomplot te stappen om zogezegd Peggy ofzo eruit te stemmen. Dat zou natuurlijk smerig zijn, maar niet onwaarschijnlijk.  :)


Ik zat er enkele weken geleden niet ver naast! Mja, zo onwaarschijnlijk was het plan van de tweeling en Fatima nu ook weer niet.  :P

Voor het verdere verloop:

- Ik denk dat Fajah gaat winnen tegen Zoë.
- Het rode kamp is op dit moment zeer moeilijk in te schatten hoe ze de volgende keer zouden stemmen. Ik denk dat het tussen Ruud en Gene gaat gaan. Fysiek en mentaal zijn alle rode kampgenoten wel aan mekaar gewaagd. Het zou spijtig zijn moest Ruud op Joke stemmen, want ik zie Joke toch niet echt als een zwakke kandidate en heerst toch een beetje vijandigheid tussen Gene en Ruud. Gene en Joke zullen waarschijnlijk dus weer op Ruud stemmen. Ruud zal niet op Paul of Min Hee stemmen en Min Hee zal niet op Paul stemmen. Ik twijfel ook of Min Hee op Joke zou stemmen, want misschien wil ze toch wat girl power bewaren in hun team. Alles hangt natuurlijk af op welke manier ze de eliminatieproef zouden verliezen. Sommigen zullen waarschijnlijk op basis daarvan beslissen op wie te stemmen, zoals nu met Zoë is gebeurd. 

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #21 Gepost op: 7-10-2012, 11:43:09 »
De tweeling en Fatima besluiten de volgende proef te gaan verliezen. Het is hun enige kans om Lodewijk voor de samensmelting weg te krijgen. Ze doen dit op zo'n manier dat de rest het niet in de gaten heeft.
Na de stemming, waarbij Lodewijk door het drietal weggestemd wordt, heeft de rest wel in de gaten dat het drietal gevaarlijk is. Dit zal de eerste breuk in het kamp veroorzaken.

Het andere team is blij eindelijk op het strand te zijn. De sfeer verbetert nog meer, ook omdat Fajah in de mangrove is gebleven (zij heeft van Zoë gewonnen).

En dan...dan komt de samensmelting???  ???

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #22 Gepost op: 7-10-2012, 12:12:35 »
De tweeling en Fatima besluiten de volgende proef te gaan verliezen. Het is hun enige kans om Lodewijk voor de samensmelting weg te krijgen. Ze doen dit op zo'n manier dat de rest het niet in de gaten heeft.
Na de stemming, waarbij Lodewijk door het drietal weggestemd wordt, heeft de rest wel in de gaten dat het drietal gevaarlijk is. Dit zal de eerste breuk in het kamp veroorzaken.

Het andere team is blij eindelijk op het strand te zijn. De sfeer verbetert nog meer, ook omdat Fajah in de mangrove is gebleven (zij heeft van Zoë gewonnen).

En dan...dan komt de samensmelting???  ???

Ik voorspel inderdaad dat het pokertrio gaat proberen de proef te verliezen.
Maar dit zullen ze erg onopvallend doen,
misschien komt het ook nieteens in beeld dat ze het gedaan hebben.
Fajah wint van Zoë inderdaad.
Ik denk dat het pokertrio en met name Chris gaat proberen Tess tijdelijk bij het complot te krijgen.
Doordat Chris Tess heeft geholden bij het touwklimmen (afl. 1) zal Tess hier gewillig in meegaan.
Denk dus dat het team niet gaat breken ofzo,
omdat Peggy de enige is die overblijft die niet op lodewijk stemde.
Doordat het rode team eindelijk op het strand komt, zal de sfeer inderdaad wel verbeteren denk ik.
Overgens zal Peggy het volgende slachtoffer worden van kamp geel.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: De Glazen Bol
« Reactie #23 Gepost op: 7-10-2012, 13:30:06 »
Ik denk dat Fatima, Lodewijk of iemand van de tweeling uiteindelijk gaat winnen, maar ik hoop heel hard dat Tess wint!
Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De Glazen Bol
« Reactie #24 Gepost op: 7-10-2012, 14:19:44 »
Ik denk dat Dennis W. onverwacht ziek wordt en dat Willie W. Manuel Venderbos het presentatie stokje over neemt!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #25 Gepost op: 7-10-2012, 14:34:39 »
Ik denk dat Dennis W. onverwacht ziek wordt en dat Willie W. Manuel Venderbos het presentatie stokje over neemt!

Als het een grap is snap hem niet,
en als het geen grap is, waar bazeer je dat vermoeden dan op?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De Glazen Bol
« Reactie #26 Gepost op: 7-10-2012, 22:24:16 »
Als het een grap is snap hem niet,
en als het geen grap is, waar bazeer je dat vermoeden dan op?

Grap zit hem er denk ik in dat Manuel zelf vervangen moest worden als presentator in de Pelgrimscode. Ook in De Mol van 2010 moest ie ziek het toneel verlaten.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De Glazen Bol
« Reactie #27 Gepost op: 7-10-2012, 22:50:55 »
Grap zit hem er denk ik in dat Manuel zelf vervangen moest worden als presentator in de Pelgrimscode. Ook in De Mol van 2010 moest ie ziek het toneel verlaten.

 ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Vahnstad

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #28 Gepost op: 9-10-2012, 21:04:16 »
Fajah wint van Zoe.

Als zuid verliest:
En dat gaat niet gebeuren :), dan stemmen Christophe, Matthias, Tess (werd geholpen in eerste oefeningsproef door Matthias, wellicht gaat haar schoonheid er iets mee te maken hebben :p zo iemand zou ik ook helpen) en Fatima op Lodewijk. 4 stemmen tegen. Fajah wint van Lodewijk, en de samensmelting is een feit. Daar start Fajah echter niet goed. Peggy haalt de samensmelting niet eens.

Door tess' twitters zie ik ook.     Tess Milne ‏@Tessmilne
Lodewijk is zich van geen kwaad bewust.. #expeditierobinson Dat ze tegen Lodewijk gaat stemmen.

Tess Milne ‏@Tessmilne
Hoe durfen mensen nog op Ruud te stemmen terwijl Zoe KEER OP KEER bewijst dat ze expeditie NIET aan kan?! #expeditierobinson

Als noord verliest:
Joke, Gene gaan stemmen op Ruud. Min Hee en Paul gaan stemmen op de zwakste en dat is Joke. Ruud volgt hen daarin, en hangt zijn karretje eraan, en stemmen ook op Joke. Joke valt af. Joke verliest tegen Fajah.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Glazen Bol
« Reactie #29 Gepost op: 9-10-2012, 21:06:38 »
Fajah vs Lodewijk word wel spannend. Ik denk dat Fajah de samensmelting toch haalt.

Bij zuid denk ik idd ook dat Lodewijk er door de broertjes, fatima en tess word uitgestemd.

Bij noord denk ik dat ze op Gene gaan ipv Joke.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #30 Gepost op: 9-10-2012, 21:10:19 »
Fajah wint van Zoe.

Als zuid verliest:
En dat gaat niet gebeuren :), dan stemmen Christophe, Matthias, Tess (werd geholpen in eerste oefeningsproef door Matthias, wellicht gaat haar schoonheid er iets mee te maken hebben :p zo iemand zou ik ook helpen) en Fatima op Lodewijk. 4 stemmen tegen. Fajah wint van Lodewijk, en de samensmelting is een feit. Daar start Fajah echter niet goed. Peggy haalt de samensmelting niet eens.

Door tess' twitters zie ik ook.     Tess Milne ‏@Tessmilne
Lodewijk is zich van geen kwaad bewust.. #expeditierobinson Dat ze tegen Lodewijk gaat stemmen.

Tess Milne ‏@Tessmilne
Hoe durfen mensen nog op Ruud te stemmen terwijl Zoe KEER OP KEER bewijst dat ze expeditie NIET aan kan?! #expeditierobinson

Als noord verliest:
Joke, Gene gaan stemmen op Ruud. Min Hee en Paul gaan stemmen op de zwakste en dat is Joke. Ruud volgt hen daarin, en hangt zijn karretje eraan, en stemmen ook op Joke. Joke valt af. Joke verliest tegen Fajah.

Je voorspelde afvaller als kamp geel verliest klopt waarschijnlijk,
afgezien van dat chris tess hielp, en niet matti.

Ik denk ook dat je gelijk hebt over dat joke afvalt als kamp rood verliest.
Of heel misschien gene, omdat hij het niet verw8 en min hee, paul en ruud een complot smeden.
Joke verliest het duel sowieso van Fajah denk ik,
Lodewijk maakt een hele goede kans, helaas weet Fajah natuurlijk precies wat te doen.
Hetzal het misschien nog spannend worden maar Fajah zal toch winnen gok ik.

Ben verder benieuwd wat de samensmeltings-twist zal zijn.
Wat denken jullie dat het is, of wat hoop je dat het is?

Edit: Gene wordt waarschijnlijk irritanter gevonden dan Joke,
daarom is het misschien hij wel die afvalt, en niet Joke.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #31 Gepost op: 10-10-2012, 01:03:17 »
Ik heb een nieuwe glazen bol gekocht en zal hierbij de rest van de expeditie verklappen.  ::trots::

Kamp rood wint volgende week eindelijk de proef en hoeft niet naar de eilandraad. Op de eilandraad wordt Lodewijk -> ::oink:: weggestemt door de tweeling ::zwaai:: ::zwaai:: en fatima ::zwaai::.

Nadat Fajah de proef eenvoudig van Zoë (13e) gewonnen heeft. zal ze ook de zwaar gedesillusioneerde Lodewijk (12e) verslaan. Hij zal vol emotie vertellen hoe Fatima hem adviseerde om zijn munten te sparen en net als hen op Tess te gaan stemmen. Hij geeft aan nooit meer poker te zullen kijken/ spelen.

De week daarna verliest zoals gewoonlijk het rode kamp weer. Ruud verliest met 3-2 van Gene en moet duelleren. In het duel klopt hij Fajah door meer risico te nemen en zo verlaat Fajah (11e) eindelijk de expeditie. Bij Ruuds terugkomst in de Mangrove reageert iedereen heel verheugd waar hij niks van wilt weten.

Het laatste duel voor de samensmelting word gewonnen door team Rood en bij Geel wordt Peggy weggestemt. Zij verliest het duel van Ruud waardoor ook hij nog meegaat in de samensmelting. Peggy (10e)blijft huilend achter.

Tijdens het samensmeltingsdiner is iedereen dolenthousiast. Vooral Gene die ziet dat ze met 5 belgen, 3 ollanders en 1 brit zijn. Dit kan niet mis voor hem gaan. Hij besluit om de tweeling te vragen of ze mee willen in zijn plan om alle Nederlanders weg te stemmen. Ze zeggen dit te doen. Maar besluiten daarna samen dat Gene hun eerste slachtoffer wordt. Ze hebben immers al een verbond met Fatima dat ze nooit zullen doorbreken omdat ze allebei heel erg verliefd op haar zijn. Gene (9e) wordt als eerste weggestemd en snauwt naar Dennis dat het oneerlijk is dat hij geen duel krijgt en dit vast is omdat hij een Belg is.

De week daarna geeft Paul(8e) ineens op vanuit het niets. Hij geeft aan er geen plezier meer in te hebben en hij vind zijn expeditie geslaagd. Daarnaast heeft hij hele erge ruzie met Gaston gehad en dat laat hem niet onberoerd. Na een emotioneel afscheid verlaat hij de expeditie.

Nu er nog maar 7 expeditieleden over zijn begint het bij Ruud en Tess door te dringen dat dit de laatste kans is om het pokercomplot te doorbreken. Ze krijgen Min Hee en Joke zover om met hun mee te stemmen. Muntloze Matthias heeft de slechtste kaarten en wordt weggestemd. Hij ontvangt een stem van zijn broer Christophe en Fatima, uit angst dat ze kwaad bloed zullen zetten bij één van de anderen.

De volgende die weggestemd wordt is Ruud. Reden: Hij veralgemeniseerd soms en dat is foutief.

Joke eindigt op een vijfde plaats. Op zich een hele prestatie voor iemand waarvan ze pas op dag 21 ontdekt hadden dat ze WEL kon praten. Zoals verwacht neemt Joke zwijgzaam haar verlies.

De laatste die voor de finale afvalt is Fatima. Nadat Min Hee met immuniteit de finale bereikt denkt Tess dat haar laatste uur geslagen heeft. Maar ineens fluistert Fatima haar toe dat ze op Christophe wilt stemmen. Tess besluit om dit tegen Min Hee te zeggen en samen stemmen ze op Fatima. Fatima stemt op Christophe en Christophe gewoon op Tess. Fatima merkt dat ze is afgebluft door Min Hee en Tess. Als betuiging van respect schenkt ze haar tijgerblouse en haar roze luier.

Terug op het eiland is Christophe in tranen. Niet vanwege het verraad, maar omdat zijn grote liefde nu weg is. Nadat zijn broer vertrok dacht hij haar voor eeuwig met haar samen te kunnen zijn. Tess zegt dat ze Christophe ook lief vind maar dit helpt niet.
De dag daarna is de evenwichtsproef. Die uiteraard door Min Hee gewonnen word omdat ze Aziatisch bloed heeft.
De proef daarna wordt gewonnen door Christophe omdat Tess verwacht dat hij voor haar weer in een touw klimt. Maar dit weigert hij omdat hij per sé wilt winnen voor Fatima.

In de studio valt de finale zoals altijd tegen. Wordt er krampachtig gelachen, niks onthult of gezegd. Ziet iedereen er ineens heel anders uit met make up en extra kilootjes. Doet Dennis erg quasi lollig en wint Min Hee deze versie van expeditie Robinson.


Het kan zijn dat ik er hier en daar een beetje naast zit, maar in grote lijnen klopt het vast wel ::hypocriet::





Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #32 Gepost op: 10-10-2012, 02:19:07 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #33 Gepost op: 10-10-2012, 10:54:24 »
Ook ik heb een nieuwe glazen bol, en in die bol zie ik dat jij een paar fouten hebt gemaakt.
Ik zal ze voor je verbeteren.

Ik heb een nieuwe glazen bol gekocht en zal hierbij de rest van de expeditie verklappen.  ::trots::

Kamp rood wint volgende week eindelijk de proef en hoeft niet naar de eilandraad. Op de eilandraad wordt Lodewijk -> ::oink:: weggestemt door de tweeling ::zwaai:: ::zwaai:: en fatima ::zwaai::.

Dit stukje klopt.
Alleen zal Chris ook Tess overhalen om op Lodewijk te stemmen.
Tess zal hier gewillig in meegaan zoals Chris al zei.
Hierdoor komt de rest niet te weten dat er een complot is tussen de tweeling en fatima.
Het lijkt door tess erbij te halen erop dat gwn bijna iedereen samen heeft afgesproken op lodewijk te stemmen.

Het wordt:
Lodewijk: 4 stemmen
Tess: 1 stem (want het pokertrio heeft met Lodewijk afgesproken om allemaal op Tess te stemmen.'
Matthias 1 stem (de stem van Peggy)


Nadat Fajah de proef eenvoudig van Zoë (13e) gewonnen heeft. zal ze ook de zwaar gedesillusioneerde Lodewijk (12e) verslaan. Hij zal vol emotie vertellen hoe Fatima hem adviseerde om zijn munten te sparen en net als hen op Tess te gaan stemmen. Hij geeft aan nooit meer poker te zullen kijken/ spelen.
Dit is misschien een tikje overdreven, maar je zal wel ongeveer gelijk hebben.
Zoe verliest het duel inderdaad.
Maar Lodewijk verslaat gelukkig eindelijk Fajah.
Lodewijk hoort bij terugkomst van het pokertrio dat ze het niet persoonlijk hebben bedoelt,
ze vertellen dat hij gevaarlijk was omdat hij 5 munten had en dat hij daarom moest worden weggestemd.

De week daarna verliest zoals gewoonlijk het rode kamp weer. Ruud verliest met 3-2 van Gene en moet duelleren. In het duel klopt hij Fajah door meer risico te nemen en zo verlaat Fajah (11e) eindelijk de expeditie. Bij Ruuds terugkomst in de Mangrove reageert iedereen heel verheugd waar hij niks van wilt weten.
Hier heeft jou bol het wel bijna bij het rechte eind gehad,
Het rode team verliest, maar Gene verliest met 3-2 van Ruud.
Gene zet geen munten in want hij verwacht geen stemmen.
Gene moet naar het duel en verliest dit van Lodewijk.

Het laatste duel voor de samensmelting word gewonnen door team Rood en bij Geel wordt Peggy weggestemt. Zij verliest het duel van Ruud waardoor ook hij nog meegaat in de samensmelting. Peggy (10e)blijft huilend achter.
De laatste proef wint inderdaad team Rood,
Peggy zal worden weggestemd, misschien zelfs unaniem.
Lodewijk zal terugkeren in de expeditie doordat hij Peggy verslaat in het duel.
Peggy blijft inderdaad huilent achter, dat had je erg goed voorspeld.

``Tijdens het samensmeltingsdiner ........ van expeditie Robinson.´´

In dit stukje zitten heel veel fouten,
Er zal niet meteen een samensmeltingsduel komen, maar nog een onverwachtte twist.
Deze zal een beetje lijken op de twist van vorig jaar
waarbij Jochem net won van Kobe waardoor Kobe afviel.
Er zal ook worden gestemd en Matthias zal daarvan in ieder geval een paar stemmen krijgen.
Ze spelers willen namelijk niet de tweeling samen in de samensmelting hebben.
Er zal weer een soort wedstrijd komen waarbij matthias verliest en net voor de samensmelting afvalt.

De voorspellingen van tijdens de samensmelting volgen nog, maar het belooft spannend te worden.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: De Glazen Bol
« Reactie #34 Gepost op: 10-10-2012, 13:47:05 »
Laat het spel alsjeblieft verlopen zoals jorge dat heeft voorspeld, dat wordt pas leuke televisie!  ::rofl:: ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Vahnstad

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #35 Gepost op: 10-10-2012, 14:21:17 »
Valt weg:
Lodewijk
Peggy
Gene

Fajah keert terug. En dan schieten nog over

Fajah
Christophe
Matthias
Fatima
Ruud
Paul
Joke
Min Hee
Tess.

Kamp Zuid en Kamp noord mag iemand naar samensmeltingseiland sturen. Kamp Rood kiest voor Joke, omwille van haar moedige prestaties, en omdat ze de mama van de groep is. Kamp zuid kiest voor Fatima, omdat de tweelingsbroertjes kost wat kost haar naar het samensmeltingseiland willen. Daarna komt er een proef. 8 mogen naar samensmeltingseiland. 1 iemand valt af. De proef is in 3 delen. Christophe, Tess, Min Hee en Ruud zetten zich veilig. Er mogen er nog 2 van de 3 door. Tess en Fajah kloppen Paul.

Kamp noord is de bitse opmerkingen van Fajah echter nog niet vergeten, en willen haar naar huis. Maar Fajah maakt de tweeling zot (en het groepje) om op Ruud te stemmen. Zo krijgen ze een sterke kandidaat weg die het niet verwacht. Maar hij moet naar afvallerseiland. Fajah valt nadien dan toch af. Min Hee zegt te opvallend dat er iemand weg moet, te opvallend, want de tweeling krijgt dit door, en samen met Tess en Fatima wordt zij naar huis gestuurd. Zowel Tess en Fatima krijgen gevoelens voor  de twins. En Joke beseft dat het geen zin heeft. Het gaat zelfs zo ver dat Christophe op het eiland nadat ze gewonnen hebben op winnaarseiland de romantiek de wensen overstijgt. Met een glaasje champagne in het bubbelbad geven ze mekaar een eerste kus. Een week later is het echter de beurt aan Matthias die het zelfde overdoet met zijn Fatima. Ze heeft er de brui aan, en vraagt dat ze haar naar afvallerseiland stuurt. 5 personen mogen meedoen aan de evenwichtsproef, en Min Hee wordt gestuurt vanaf afvallerseiland. Maar Fatima wint de evenwichtsproef. De tweeling doet een goede laatste proef, maar zit echter vast bij de puzzel. Ook Min Hee kan de puzzel niet oplossen, en Tess neemt een voorsprong. Min hee doet nog moeite, maar Christophe en Matthias doen dat niet, en zorgen er enkel voor dat Min Hee niet wint. Tess mag echter tegen Fatima strijden in een eilanddraad in Nederland zelf. Dennis probeert grappig te doen, en Evi lacht mee met zijn moppen. Fajah moet haar verantwoorden voor daden, en Dennis pest zijn maatje Willie nog wat, omdat hij als eerste eruit lag.Tess wint, en dan plots komt Christophe naar voor, en knielt hij zich, en doet hij een huwelijksaanzoek bij Tess. Tess is zo diep onder de indruk dat ze ja zegt. Daarna doet Fatima een mededeling dat ze de 50.000 euro niet hoefde, omdat ze in verwachting is van Matthias, en dat ze dat meer waard vindt dan die 50.000 euro. En ze zegt: "Ik ben enorm blij dat mijn schoonzus heeft gewonnen.". Dennis zegt al lachend "Amai, wat is me dat hier allemaal, een Robinson-aanzoek, en een Robinsonzoekje. Misschien moeten we zelf maar een relatie starten". Evi knikt, en kijkt huilend naar haar man, denkend 'wat voor een gozert is me dat.' Expeditie Robinson wordt afgesloten met een spetterend einde, waarbij Dennis de mededeling doet, dat iedereen zich weer kan inschrijven voor ER (door de gebrekkige interesse van ER) voor de ultieme, zwaarste en laatste editie. Iedereen is welkom. Prost, en geniet ervan." Een maand later raakt bekend dat Evi de presentatie niet meer voor haar rekening neemt. Tanja Dexters wordt de opvolgster.

Offline Carter

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #36 Gepost op: 10-10-2012, 15:10:58 »
Ik denk dat jullie het redelijk bij het juiste eind hebben!!

Zie het inderdaad al voor me dat Christophe, MinHee en Tess als laatste 3 overblijven.
(al kan dit ook Fatima zijn)

Ik verwacht het niet, maar ik hoop toch echt dat Ruud of Lodewijk ook de finale haalt.

Wat er ook gebeurd, MIN-HEE mag niet winnen!:( Te voorspelbaar.. en wederom een vrouw en niet eens Tess:O

Hoop nog altijd dat 1 van de volgende 4 wint:

*Christophe
*Tess
*Ruud
*Lodewijk

 ::joehoe::

Offline Carter

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #37 Gepost op: 10-10-2012, 15:17:05 »
Misschien dat Matti er eerder uit gaat dan verwacht, en dat Fatima Christophe betrapt op rollenbollen met Tess, en dat er dan geen 3 mans complot is ::rofl::

Offline Vahnstad

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #38 Gepost op: 10-10-2012, 15:37:20 »
Weet er iemand of Tess facebook heeft ?  ::love::

Offline Carter

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #39 Gepost op: 10-10-2012, 15:58:00 »
Ja dat zal wel! Moet je gewoon even in het zoekveld: Tess Milne intypen! ;)