Poll

Wie mag er weg?  (na afl. 15)

Christophe
14 (21.2%)
Christophe
13 (19.7%)
Fatima
8 (12.1%)
Fatima
7 (10.6%)
Fajah
4 (6.1%)
Fajah
4 (6.1%)
Peggy
8 (12.1%)
Peggy
8 (12.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: Wie mag er weg?  (gelezen 99764 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #120 Gepost op: 13-10-2012, 15:04:59 »
Ik vind Tess wel de leukste ::bravo::

Maar respecteer andermans favorieten ook hoor, want bijvoorbeeld Min Hee en Fatima vind ik ook super ::ok::

(maar net iets minder super dan Tess  ;) )

Dat weten we nu wel dat je tess super geweldig vind. Het word een beetje cheerleader achtig meid. Ietsje minder mag wel ;)
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #121 Gepost op: 14-10-2012, 01:49:36 »
Van mij mag nog altijd Gene weg. De laatste aflevering vond ik hem wel oke, maar alle afleveringen daarvoor heeft hij het al echt verpest bij mij. Paul mocht eerst ook beslist weg gestemd worden van mij, maar hij heeft wel veel laten zien de laatste aflevering. Dus nu mag hij nog wel even blijven, maar liever ook niet te lang. Lodewijk kan ik ook wel missen. Hoewel hij sterkt is en heel erg handig is om erbij te hebben op het eiland, vind ik hem echt dodelijk saai. Ik denk wel dat hij nu voor wat vuurwerk gaat zorgen, maar toch zal ik hem niet missen.

Joke en Peggy vind ik nog wat kleurloos. Had van te voren erg hoge verwachtingen van Peggy, vond haar op tv in interviews altijd heel leuk overkomen, maar ze is me tegen gevallen. Met haar vertrek zou ik ook niet zitten. Joke daar heb ik wel sympathie voor als ze in beeld komt, de laatste afleveringen in ieder geval. Dus als ze haar wat meer in beeld brengen dan mag ze nog wel blijven.

Mijn lijstje van mensen die ik het liefste zie vertrekken:
1. Gene
2. Lodewijk
3. Paul
4. Peggy

De rest vind ik allemaal wel leuk of op zijn minst oké.
There's no show like a reality show ;)

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #122 Gepost op: 15-10-2012, 08:00:47 »
Ik wil niet weten wat jij wel boeiend vindt, hoor ?
En ze heeft wel spelinzicht en wel kwaliteit. Waarom allemaal op Tess kritiek geven. Is het zo erg dat jullie vriendje Lodewijk is weggestemd. Ochére toch. Ik zit met jullie in. Als Lodewijk echter wel sterk is, keert hij nog wel terug hoor. En Tess is wel degelijk sterk. Daar mag je vanuit gaan. Misschien niet met de pure kracht, maar mentaal heeft ze echter een tijgerkarakter, en ik denk dat Tess wel goed is, in wat ze goed moet zijn. Spelinzicht: ze heeft het al 2x bewezen.

Sorry voor mijn foutieve bewoording, ik persoonlijk vind haar niet veel boeiender dan Joke, Peggy en voorheen Zoe. Ze komt alleen wel iets prominenter in beeld. Ik weet ook niet waarom ze zoveel fans heeft hier, omdat ze er goed uit ziet en positief overkomt? Gold ook voor Zoe, alhoewel die idd 'n stuk slomer en zwakker overkwam.
Tess heeft geen tweemaal bewezen spelinzicht te hebben; in het plan Olivier weg te werken (Ruuds plan) moest Ruud meerdere malen uitleggen wat het idee was alvorens ze snapte (?) dat ze niet op Zoe moest stemmen. Laatste aflevering liftte ze dankbaar mee op het bestaande complot, dat kwam haar goed uit, zonder er enige gedachte over te laten gaan.
Ze geeft dus geen enkele blijk van initiatief of kracht (het touw en het zwemmen), laat staan inzicht.
Daarom zie ik haar liever gaan (van Peggy en Joke hebben we immers nog niet gezien of ze misschien meer in hun mars hebben, wellicht verrassen ze ons nog) dan Lodewijk of Fajah, die beiden voor de betere confrontaties/televisie kunnen zorgen. Jammer dat het tussen die twee moet.

Mijn vriendje is Lodewijk overigens niet, ik vind hem  wel sympathiek en goed, maar ondanks dat de dolksteek zo vroeg kwam, had hij toch kunnen rekenen, indien zijn gedroomde samensmelting, dat een en een drie is, en hij er als eerste uit ligt. Ik vind hem dus wel degelijk naief.

Beste speler vind ik MinHee





Speciaal voor ZZStar Ik ben anti Tess en pro MinHee (zelfNL)

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #123 Gepost op: 15-10-2012, 20:10:03 »
Ik heb het pokertrio gestemd, gedeeltelijk omdat ze mijn favoriet eruit hebben gestemd maar ook omdat ik het nog steeds oneerlijk vind dat ze bij elkaar zitten, vooral de tweeling. Dat had eigenlijk vanaf aflevering 1 al niet gemoeten ::ohno::

Verder Gene gestemd, vind hem nog altijd niet erg sympathiek, al begint het langzaam al wel in de positievere richting uit te gaan, dus wie weet :)

« Laatst bewerkt op: 15-10-2012, 20:11:45 door Lukie4, Reden: onnodig uitlokken helpt ook niet »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #124 Gepost op: 16-10-2012, 07:36:19 »
Ja over de twins ben ik het met je eens, maar dat is niet hun schuld dat ze bij elkaar zitten he.
De productie heeft dat gedaan de eerste keer en door tactisch gebrek aan inzicht hebben de kampen vergeten ze uit elkaar te halen de 2e keer. Dus ja daar kunnen zij weinig aan doen.
Een grote inschattingsfout ja, want Lodewijk betaalt nu de prijs.
maar niet hun schuld.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #125 Gepost op: 16-10-2012, 17:32:28 »
Citaat
Ik heb het pokertrio gestemd, gedeeltelijk omdat ze mijn favoriet eruit hebben gestemd maar ook omdat ik het nog steeds oneerlijk vind dat ze bij elkaar zitten, vooral de tweeling. Dat had eigenlijk vanaf aflevering 1 al niet gemoeten

Haha,dat vind ik nu net ook.
Vind het zeer oneerlijk dat ze samen zijn,vindt het nog oneerlijker dat ze samen met Fatima zijn,en ik vind het het oneerlijkst dat de regie er niets aan doet...
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #126 Gepost op: 16-10-2012, 18:42:26 »
Je snapt toch dat dit volledig in handen van de regie ligt.
De regie heeft de tweeling en fatima bij elkaar in het team gezet.
Tijdens de teamwissel was de rest gewoon zo dom dat ze ze niet uit elkaar haalde.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #127 Gepost op: 16-10-2012, 18:46:39 »
Peggy raadde bij de teamwissels Fatima nog aan om Ruud te nemen, maar ze ging voor Chris..
Ook Lodewijk had een voorkeur voor de broertjes, vanwege zijn fantasie over de samensmelting.. :)
« Laatst bewerkt op: 16-10-2012, 21:44:48 door bertje51 »

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #128 Gepost op: 16-10-2012, 18:50:54 »
Wat dacht je anders zelf?
Kamp Zuid heeft nu 5 leden,Fatima,Christophe en Mattias zijn 3 handen op 1 buik,in de teamfase zullen ze enkel indien nodig elkaar wegstemmen.
Dus mochten ze nogmaals verliezen is het bye bye Peggy of Tess,tenzij ze munten inzetten.
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #129 Gepost op: 16-10-2012, 18:52:20 »
Peggy wilde de tweeling dus wel uit elkaar halen (waarschijnlijk).
Maar zij was wel weer te dom om intezien dat Fatima en de twins een complot hadden. (waarschijnlijk)

Dus mochten ze nogmaals verliezen is het bye bye Peggy of Tess,tenzij ze munten inzetten.

Die hebben ze niet :(
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #130 Gepost op: 16-10-2012, 18:58:07 »
Peggy wilde de tweeling dus wel uit elkaar halen (waarschijnlijk).
Maar zij was wel weer te dom om intezien dat Fatima en de twins een complot hadden. (waarschijnlijk)
nouja te dom? Ik denk dat het voor ons natuurlijk vrij duidelijk is maar voor de kandidaten niet ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #131 Gepost op: 16-10-2012, 19:11:44 »
Ja daar heb je wel gelijk in.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #132 Gepost op: 16-10-2012, 19:35:42 »
Tja,op een onbewoond eiland heb je wel andere dingen in je hoofd dan letten op de andere kandidaten.
Weet eigenlijk iemand anders,op Lodewijk na,dat het broertjes zijn?
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #133 Gepost op: 16-10-2012, 19:39:42 »
Dat het de broertjes zijn die een complot hebben?
Volgens mij weet iedereen dat.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #134 Gepost op: 16-10-2012, 21:46:48 »
Wel ironisch dat juist door Lodewijk het 'paard van Troje'(Fatima, Christopher, Matthias) bij het team kwam.. ;)

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #135 Gepost op: 16-10-2012, 22:49:19 »
Je snapt toch dat dit volledig in handen van de regie ligt.
De regie heeft de tweeling en fatima bij elkaar in het team gezet.
Tijdens de teamwissel was de rest gewoon zo dom dat ze ze niet uit elkaar haalde.
Ik denk dat het wel gewoon willekeurig bepaald was wie in welk team zou komen, anders zou het inderdaad heel oneerlijk zijn ::niet-ok::

En ik snap dat de tweeling er zelf niet veel aan kan doen en dat het ook niet eerlijk van mij is om ze daarom minder te mogen, maar ik hoef niet eerlijk te zijn ;D

Maar even serieus, ik verloor echt respect toen Matthias (?) eerst tegen Lodewijk zei dat hij niet zou vergeten dat hij dankzij Lodewijk bij dat team zat en enkele momenten later een complot tegen hem smeedde, het was totaal niet nodig om dat nog tegen Lodewijk te zeggen...

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #136 Gepost op: 16-10-2012, 22:53:10 »
Dat was Chris.
Fatima en Chris komen vaak in beeld terwijl ze het over hun complot hebben.
Matthias zie je daar niet bij, terwijl hij duidelijk wel bij het complot hoort.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #137 Gepost op: 18-10-2012, 20:42:51 »
Een nieuwe stemming..

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #138 Gepost op: 18-10-2012, 20:45:04 »
Kan ik mijn antwoord nog veranderen? In mijn enthousiasme heb ik iedereen behalve Peggy ingevuld, maar dat slaat natuurlijk nergens op. :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #139 Gepost op: 18-10-2012, 20:45:19 »
Nog altijd Gene of Matthias en van de vrouwen toch Joke.