Auteur Topic: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012  (gelezen 36874 keer)

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #20 Gepost op: 13-09-2012, 22:07:44 »
Ik vond het wel terecht dat de broertjes zo dachten. Het is heel nadelig om met iemand met 5 munten in de samensmelting te zitten.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #21 Gepost op: 13-09-2012, 22:08:15 »
Veel gepraat, weinig actie?  ::ohno::

Niet mijn seizoen dit jaar.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #22 Gepost op: 13-09-2012, 22:11:04 »
Misschien vergis ik me in kleur, maar het was precies het beeld wat we even later zagen

het gele kamp heeft gewonnen, het logo was rood, dus aan de hand van het shot van het logo zou je denken dat rood zou winnen (of heb je vooraf een shot van de gele achterkant gezien?)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #23 Gepost op: 13-09-2012, 22:28:30 »
Nee, ik zag juist allemaal gele dingentjes eromheen.. vlaggetjes ofzo....

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #24 Gepost op: 13-09-2012, 22:37:52 »
oh dan heb ik niet goed gekeken, gelukkig :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #25 Gepost op: 13-09-2012, 22:54:15 »
jawel je kon het vantevoren zien. Die puzzel die helemaal rechts stond ging winnen.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #26 Gepost op: 13-09-2012, 22:59:23 »
jawel ik heb die broertjes wel gehoord in het water maar dat ging erom om iemand zijn munten te laten kwijtspelen, dat is ook wel een complot maar ik bedoelde dat ik hun niet snel een complot zie maken puur op nationaliteit
Waarom hadden ze het dan niet over Aagje? Die heeft ook 5 munten..

Fajah: "Maar dat is typisch Belgisch hè, niet rechtdoorzee zijn"
En wie zijn weer de eersten in team Zuid die aan het konkelfoezen zijn om Lodewijk eruit te werken? Juist, de Belgische broertjes..

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #27 Gepost op: 14-09-2012, 01:41:49 »
Die zogenaamde spanning op die eilandraad was ook nergens voor nodig. Zodra Gene zijn stem aan de camera liet zien, was de uitslag bekend.

Het was mooi als Willie die Belgen zover had gekregen om op Ruud te stemmen en vervolgens tegen Ruud en Tess had gezegd: Hee Ruud, die Belgen willen jou eruit stemmen omdat jij vijf munten hebt en het niet ziet aankomen. Als jij nou twee munten inzet, dan kunnen wij met drieën Olivier eruit knikkeren en worden we niet een voor een geëlimineerd.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #28 Gepost op: 14-09-2012, 02:05:03 »
Ik vrees voor de Nederlanders in team Noord.. De Belgen stemmen niet op elkaar, dus Tess is next.. >:(
« Laatst bewerkt op: 14-09-2012, 02:39:24 door bertje51 »

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De EilandRaad
« Reactie #29 Gepost op: 14-09-2012, 03:38:41 »
Ik denk dat Zoë zo zelfzeker geen munt inzette omdat ze zeker wist dat alle 4 stemmen naar Willie zouden gaan..
« Laatst bewerkt op: 14-09-2012, 04:26:56 door bertje51 »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De EilandRaad
« Reactie #30 Gepost op: 14-09-2012, 06:55:48 »
Klopt ook, het was gwn een belgisch complot.
Dat is zo duidelijk als wat.
Hier had je btw geen nieuw topic voor aan hoeven maken.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #31 Gepost op: 14-09-2012, 07:28:16 »
Leuke aflevering, jammer van Willie. Snap ook echt niet dat die Belgen niet op Ruud gegaan zijn. Al zal hij wel de volgende zijn op de lijst.
Waarom zouden ze niet meegaan met dat complotje? Ruud heeft veel te veel munten.
Fajah is leuk, met haar Jhonny Bravo stukje, die kop van Rambo erbij ::rofl::
wat heeft die vent een minderwaardigheidscomplex zeg. Kijk mij nou eens leuk zijn, en goed en sterk.  ::ohno:: Zelden zo'n irritante vent gezien.
Die tweeling is nu al tactisch aan het denken en richt de pijlen op Lodewijk. Tja was te verwachten maar zou het niet leuk vinden als hij er snel uit gaat.
Vind Lodewijk een echte Robinson qua survival skills dan he.
Die Belgen in kamp Zuid vind ik erg leuk, ( vind heel kamp zuid leuk trouwens ) maar die in Noord en dan vooral die Gene en Rambo vind ik vreselijk om naar te kijken.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #32 Gepost op: 14-09-2012, 10:03:49 »
Ik vond het ook een goede aflevering, hoewel de uitslag van de eilandraad al zeer snel duidelijk was. Het was een goede combinatie van survival en strategie, dus als het seizoen qua vorm zo doorgaat, kan het een zeer goed seizoen worden. ::ok::

Overigens vind ik het wel een beetje te voorbarig om alle Belgen in deze editie over één kam te scheren. Vooral omdat ik Aagje en Min Hee niet zo snel op Paul zie stemmen en de broertjes overduidelijk willen samenwerken met Fatima. Maar in de context van Kamp Noord ben ik het wel eens met de reacties over de Belgen.  :P

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: De EilandRaad
« Reactie #33 Gepost op: 14-09-2012, 11:03:14 »
blargh.

Ik ben belg, maar ik hoop dat alle vier de belgen nog voor de samensmelting verdwijnen.  ::ohno:: Stop met het entertainment weg te stemmen, zeg.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #34 Gepost op: 14-09-2012, 11:05:18 »
Ik hoop dat dit Kamp Noord ons equivalent van Ulong wordt, met Tess en Ruud as Bobby Jon en Stephenie.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #35 Gepost op: 14-09-2012, 11:29:18 »
Die zogenaamde spanning op die eilandraad was ook nergens voor nodig. Zodra Gene zijn stem aan de camera liet zien, was de uitslag bekend.

Het was mooi als Willie die Belgen zover had gekregen om op Ruud te stemmen en vervolgens tegen Ruud en Tess had gezegd: Hee Ruud, die Belgen willen jou eruit stemmen omdat jij vijf munten hebt en het niet ziet aankomen. Als jij nou twee munten inzet, dan kunnen wij met drieën Olivier eruit knikkeren en worden we niet een voor een geëlimineerd.

Inderdaad! Ik ergerde me zelfs aan het "spannende" muziekje bij de laatste stem, alsof er ook maar enige twijfel was voor wie hij zou zijn... ::)

En zo hadden de Nederlanders het in elk geval kunnen proberen ja, maar de Belgen gingen toch voor Willie, ondanks dat ze hem allemaal zo tof vonden... ???

Mag je de munten eigenlijk delen (zoals je in Survivor het immuniteits- beeldje aan iemand anders mag geven), dat zou veel meer tactische zetten mogelijk maken, als je voelt aankomen dat er op iemand zonder munten gestemd mag worden dan kan iemand die er bv vijf heeft er een paar aan die persoon geven voor de eilandraad... Zal wel niet mogen anders was het al eens ooit gedaan, maar ik kan me zo niet herinneren of er ooit iets over is gezegd dat het wel of niet mag...
« Laatst bewerkt op: 14-09-2012, 11:31:53 door Belgarath »

Offline Morph82

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #36 Gepost op: 14-09-2012, 11:36:58 »
Het lijkt wel of de makers van het programma een soort test aan het doen zijn. Alle "echte" vlamingen in kamp noord en de geadopteerde belgen (op de broertjes na) in kamp zuid. Kamp noord maakt zichzelf kapot op deze manier want er blijft niemand over door de onderlinge afspraken van die vervelende vlamingen. Ze kunnen nooit een proef winnen met maar 4 belgen..

Ik heb normaal niks tegen belgen maar elk jaar, door dit programma, krijg ik een schijt hekel aan dat volk. Zo achterbaks

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #37 Gepost op: 14-09-2012, 12:12:10 »
Het was weer een mooie aflevering met een leuke proef. Alleen vind ik het wel heel erg jammer dat de proef al voor de eerste reclame afgelopen was. Waarom de uitkomst niet in ieder geval tot na de reclame rekken.

De eilandraad was net als vorige week weer een farce. De Vlamingen hadden net zo goed meteen kunnen zeggendat ze niet hoefden te stemmen omdat de uitslag al vast stond... Jammer dat met name Olivier en zijn hondje Gene hun kamp om zeep lijken te helpen. Ik begin nu toch te vrezen in dat kamp voor Tess... Jammer ook dat men gewoon niet ruiterlijk toegeeft dat er afspraken zijn geweest. Duidelijker dan dit had je het toch niet kunnen krijgen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #38 Gepost op: 14-09-2012, 12:23:03 »
Kan iemand de aflevering op het internet zetten zodat de Belgen op het forum niet tot MAANDAG moeten watchen om ze te bekijken?
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #39 Gepost op: 14-09-2012, 12:24:45 »
Kan iemand de aflevering op het internet zetten zodat de Belgen op het forum niet tot MAANDAG moeten watchen om ze te bekijken?

Je moet niet wachten tot maandag hoor:p
Ik heb de 2 afleveringen al gezien op internet:p. (En ben ook uit België)
Die verschijnen meteen nadat de aflevering in Nederland op tv is geweest op de site van rtl xl.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/8ccb7b3d-9317-38f0-ae38-2d6eaa1cca0f