Auteur Topic: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012  (gelezen 36835 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #120 Gepost op: 18-09-2012, 18:38:22 »
Haha nee, D*N bedoelt duel tussen Willie en Fajah meteen na de eilandraad waar Willie werd weggestemd. Dan volgt daarna pas weer de opdracht en daarna weer een eilandraad.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #121 Gepost op: 18-09-2012, 20:55:53 »
Verder vind ik de eliminatie van Willie echt oneerlijk,Zoë zou er allang uit moeten zijn,same thing met Joke.
Dat je denkt dat Joke fysiek zwakker is dan Fajah kan ik aannemen, maar waaruit leid je precies af dat Joke zwakker is dan bijvoorbeeld Tess? Of bedoelde je dat als Zoë eruit gaat de Vlamingen in de minderheid zijn en Joke er dus gegarandeerd als 2e zou uitgaan omdat de Nederlanders in blok stemmen op de zwakste Vlaming?

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #122 Gepost op: 19-09-2012, 12:32:42 »
Ik denk dat Joke zwakker is als Tess,
en idd,mocht Zoë die munt niet hebben ingezet,zou Joke waarschijnlijk hierna afvallen.
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 donderdag 13 september 2012
« Reactie #123 Gepost op: 19-09-2012, 14:10:26 »
Zelfs al waren er geen Vlaamse complotten, dan nog zouden de Nederlanders er zien, volgens mij.
Ook hier op het forum blijkt dat heel duidelijk

Maar bij mijn weten is de enige die tot hiertoe openlijk een complot heeft willen smeden, Willie Wartaal. En kijk waar dat hem heeft gebracht.

Het valt me trouwens ook op dat de afvallers deze keer zo'n actieve rol kunnen blijven spelen. Hun invloed bij de volgende stemronde is niet te onderschatten, lijkt me.
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.