Auteur Topic: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012  (gelezen 32725 keer)

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #80 Gepost op: 11-09-2012, 13:13:18 »
Zou kunnen, maar heb dat tot dusver niet kunnen ontdekken. Ben wel benieuwd waar je dat dan uit afleidt.

In de voorstukjes voor volgende week wordt het gesuggereerd.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #81 Gepost op: 11-09-2012, 15:03:26 »
Om te beginnen een oplossing voor de reclame: Met de digitale tv die zowat iedereen tegenwoordig heeft, zet je de aflevering aan het begin op pauze en begin je een kwartier later met kijken. Reclame? Even doorspoelen! Anders aflevering opnemen en ook doorspoelen bij reclame. Veel makkelijker dan downloaden op internet of tegen betaling moeten terugkijken.

Mooie afwisselende eerste aflevering!
- Wat mij betreft had Zoe weggestemd mogen worden, afgaande op de beelden was ze inderdaad zéér zwak.
- Te veel munten, ik wil terug naar het "pre-muntentijdperk". Hooguit dat er een keer één munt is verstopt ergens of te winnen bij het een of ander. Er zijn leukere dingen om op tv naar te kijken dan naar kandidaten die enkel over "de munten" praten...
- Afvaller blijft in de mangrove: Dat vind ik dan weer een leuke vorm van tactiek (i.v.m. contact met mogelijks beide kampen)
- Olivier: te grote mond. Willie: geen toegevoegde waarde. Over de rest durf ik nog geen oordeel te vormen.

De groep lijkt me in zijn geheel genomen wel behoorlijk jong.
Of komt dat omdat ik in alle jaren ER al heel wat ouder geworden ben?! :o

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #82 Gepost op: 11-09-2012, 16:34:33 »
Ik krijg ook zo'n zenuwen van die Olivier,ok,dat veralgemenen klopt wel,maar is dat echt zo'n drama?Zeg er gewoon niets over en ga verder...
Vind hem ook een rasechte opschepper,in plaats van de munten gaat hij gewoon door naar het einde waarschijnlijk om gewoon op te scheppen van ik ben eerste enz...

Vind het ook belachelijk toen hij zei : "Ik heb geen schrik van de kandidaten,want in het echte leven pak ik ze een per een"...
In mijn opinie is Lodewijk de allersterkste kandidaat,en Willie is gewoon geweldig!Doet me denken aan Iwein of Kobe.
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #83 Gepost op: 11-09-2012, 16:37:16 »
Ik ben geen Olivierfan en ik vind het een opschepperig machomannetje, maar hij had wel 4 munten. Hij heeft dus maar 1 toren overgeslagen, dus wat je zegt Lemmyfan klopt niet.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #84 Gepost op: 11-09-2012, 16:40:22 »
klopt, en hij was de laatste toren vergeten, teminste dat zei hij.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #85 Gepost op: 11-09-2012, 16:46:52 »
Ik ben geen Olivierfan en ik vind het een opschepperig machomannetje, maar hij had wel 4 munten. Hij heeft dus maar 1 toren overgeslagen, dus wat je zegt Lemmyfan klopt niet.

Oeps,sorry,was ik namelijk vergeten...  ::schaam::

Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #86 Gepost op: 11-09-2012, 17:02:33 »
Geeft niet, kan gebeuren he :)

Ik heb vandaag de screenshots gemaakt van afl. 1, maar die 1.12 uur die de aflevering duurde was eigenlijk best wel lang. En het was heel irritant dat er steeds nog de voorstelfilmpjes tussen zaten die wij in aflevering 0 ook al gezien hebben. Been there done that.... Als ze dat voor de Belgen gedaan hebben, hadden ze die aflevering 0 wat mij betreft niet uit hoeven te zenden.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #87 Gepost op: 11-09-2012, 17:19:09 »
Ik denk dat de voorstelaflevering niet veel nut had ( ik,als Belg had hem niet gezien ),
Ik moet mijn mening over Paul wel herzien,bij nader inzien vind ik hem absoluut geweldig!!!

I thought it was going to be a tiny bit...makkelijker xD
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #88 Gepost op: 11-09-2012, 17:52:55 »
Dat veralgemenen klopt wel,maar is dat echt zo'n drama?Zeg er gewoon niets over en ga verder...

Drama niet, maar kan wel irriterend worden als men dat op regelmatige basis doet.

Het kan de persoonlijke overbrenging wegnemen, misschien al dan niet bewust gedaan zodat men persoonlijk minder ten laste kan worden gelegd over bepaalde uitspraken.

Ik had wel de indruk dat zowel Ruud als Olivier op datzelfde moment zich wilden verduidelijken maar de ene gaf niet af voor de andere...

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #89 Gepost op: 11-09-2012, 17:59:33 »
Daar heb je wel weer gelijk in,maar ik vind gewoon dat Olivier er niet echt zoveel over moest zeggen,in de "Volgende week" teaser zag je ook dat men Olivier gewoon erg irritant ging vinden...
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #90 Gepost op: 11-09-2012, 18:23:39 »
Daar heb je wel weer gelijk in,maar ik vind gewoon dat Olivier er niet echt zoveel over moest zeggen,in de "Volgende week" teaser zag je ook dat men Olivier gewoon erg irritant ging vinden...

Dat is voor de volgende aflevering en in het verleden waren deze teasers ook spannender gemonteerd dan het uiteindelijk was.   Vergeet niet dat Olivier ook een personal trainer en coach is en dat die mensen zichzelf ook af en toe moeten oppeppen.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #91 Gepost op: 11-09-2012, 18:27:06 »
En wederom geef ik je gelijk,maar toch vind ik hem redelijk irriterend,vooral omdat hij opschept,dat over die 'Foutief,foutief' vond ik best grappig,maar ik vind dat hij echt opschept,en dat maakt hem ( imo ) de meest irritante kandidaat.
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #92 Gepost op: 11-09-2012, 18:58:13 »
In de voorstukjes voor volgende week wordt het gesuggereerd.
Zoals reaver hierboven al zegt: die stukjes worden vaak nogal overdreven voor de sensatie. Het is enkel Fajah die zich zichtbaar aan hem ergert.

De groep lijkt me in zijn geheel genomen wel behoorlijk jong.
Of komt dat omdat ik in alle jaren ER al heel wat ouder geworden ben?! :o
Klopt, Gene is de oudste met zijn 39 jaar. Al zal in dat laatste ook wel een kern van waarheid zitten. ;)

Willie: geen toegevoegde waarde.
Waarom niet?
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #93 Gepost op: 11-09-2012, 23:31:37 »
Klopt, Gene is de oudste met zijn 39 jaar. Al zal in dat laatste ook wel een kern van waarheid zitten. ;)

Haha, is Gene de oudste? Sta ik van te kijken, ik dacht dat die vent veel jonger was!.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #94 Gepost op: 11-09-2012, 23:51:01 »
Haha, is Gene de oudste? Sta ik van te kijken, ik dacht dat die vent veel jonger was!.
ik vond idd Oliver er ouder uit zien >:D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #95 Gepost op: 12-09-2012, 09:21:43 »
Olivier gedraagt zich echter als een veertienjarige tiener, dus ik vermoedde dat Gene op z'n minst mentaal ouder was.  ;)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #96 Gepost op: 12-09-2012, 11:47:04 »
Haha, is Gene de oudste? Sta ik van te kijken, ik dacht dat die vent veel jonger was!.
Ja, als er had gestaan dat hij pakweg 28 was, had ik het ook wel geloofd.

Olivier gedraagt zich echter als een veertienjarige tiener, dus ik vermoedde dat Gene op z'n minst mentaal ouder was.  ;)
Hm, bestaan er ook veertienjarige twintigers? :P
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #97 Gepost op: 13-09-2012, 00:13:07 »
Gave eerste aflevering! ::tandpastasmiley::
Geweldige eerste proef ook, inderdaad! Proeven waar zowat alles in zit en die alle kanten opkunnen, zijn het leukst vind ik! Het enige minpuntje vond ik ook wel dat de teams op voorhand vast gelegd zijn. Het is zoveel leuker als dat doormiddel van de proef gebeurd... En dan de tweeling samen mét nog een keer die andere pokerspeelster erbij ook, nee, dat hoefde voor mij ook niet. Hun hadden ze echt moeten scheiden vind ik, maar goed. :P

Verder vind ik de mangrove echt een leuke twist en vooral ook dat de afgevallen kandidaat gewoon terug meegaat! :P Dat kan wel eens voor vuurwerk gaan zorgen in de loop van de tijd denk ik! :D Duel vind ik ook goed op zich, zo krijgen weggestemde mensen zelf nog een kans om terug in het spel te komen. Ben Benieuwd wat voor een duel het zal worden.

En verder inderdaad leuke groep mensen. Enkel jammer dat de stemming alweer gebasseerd was op nationaliteit. Ik zou zelf nooit op iemand stemmen omwille van zijn of haar nationaliteit. Maakt echt niks uit wat mij betreft waar iemand van afkomstig is. Zoë was gewoon de zwakste en had moeten weggestemd worden. En Olivier die mag inderdaad ook gaan als ie niet veranderd... :P
Denk verder ook dat we dit jaar minder opgevers zullen zien, wat het zoveel leuker maakt. De mangrove vind ik op het eerste zicht trouwens ook leuker dan de grot van vorig jaar.

Ik heb er wel hoop op dat we dit jaar toch een leuk seizoen krijgen. Ik kijk alvast ook uit naar de volgende aflevering! :D
« Laatst bewerkt op: 13-09-2012, 13:13:32 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #98 Gepost op: 15-09-2012, 11:00:59 »
Eindelijk de eerste aflevering gekeken en ik vond het nogal tegenvallen. Mijn minpunten:
- Een eerste proef die veel te lang duurde en moeilijk te volgen was.
- Onduidelijke hoe de indeling van de teams was, jammer dat er niet een momentje werd genomen waarin gezegd werd wie in welk team zat. Tot de eilandsraad had ik geen idee dat Gene in team Noord zat (of dat er überhaupt een Gene meedeed).
- Vreemd dat de tweelingbroers bij elkaar in een team worden gestopt? En dan nog met "vriendin" Fatima erbij.
- De hele Nederland-België strijd weer. Kunnen we niet terug naar de onbekende mensen? Dan heb je én een grotere poule om interessante mensen uit te selecteren én minder kans op dit soort complotjes.
- Volgens mij was er geen voorstellingsfilmpje van Zoë terwijl er wel één van Fayah was, waardoor het voorspelbaar was dat Fayah de meeste stemmen zou krijgen.

Pluspunten:
- De afvaller mag mee terug naar het team, hopelijk lukt het hen om voor wat confrontatie te zorgen.
- De Mangrove, misschien dat Klaar en Ernestine nog ergens verstopt zitten?
Nog even niks.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 donderdag 6 september 2012
« Reactie #99 Gepost op: 15-09-2012, 16:03:37 »
Eindelijk de eerste aflevering gekeken en ik vond het nogal tegenvallen. Mijn minpunten:
- Een eerste proef die veel te lang duurde en moeilijk te volgen was.
- Onduidelijke hoe de indeling van de teams was, jammer dat er niet een momentje werd genomen waarin gezegd werd wie in welk team zat. Tot de eilandsraad had ik geen idee dat Gene in team Noord zat (of dat er überhaupt een Gene meedeed).

De proef was juist een pluspunt vond ik en had geen moeite hem te volgen.
Je hoort Dennis na de proef heel duidelijk samenvatten wie in welk team zat.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.