Auteur Topic: Oneerlijke twists.  (gelezen 31270 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oneerlijke twists.
« Reactie #100 Gepost op: 8-12-2012, 18:56:24 »
gebaseerd op ?

Peggy geeft zelf div. keren aan dat ze met haar voet op het touw staat en dus voordat dat doorgehakt wordt haar evenwicht moet vinden, ze doet het echter niet!! Dat was Fajah nog Fatima nooit overkomen denk ik, maar goed het blijft uiteraard gissen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Oneerlijke twists.
« Reactie #101 Gepost op: 8-12-2012, 19:00:11 »
Peggy geeft zelf div. keren aan dat ze met haar voet op het touw staat en dus voordat dat doorgehakt wordt haar evenwicht moet vinden, ze doet het echter niet!! Dat was Fajah nog Fatima nooit overkomen denk ik, maar goed het blijft uiteraard gissen.
[/b

;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oneerlijke twists.
« Reactie #102 Gepost op: 8-12-2012, 19:12:19 »
[/b

;)

Anders gezegd, ik schat Fatima en Fajah slimmer in als Peggy.   ::zwaai::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Oneerlijke twists.
« Reactie #103 Gepost op: 8-12-2012, 21:55:55 »
Anders gezegd, ik schat Fatima en Fajah slimmer in dan Peggy.   ::zwaai::
Sorry Miek, ik kon het niet laten. ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oneerlijke twists.
« Reactie #104 Gepost op: 9-12-2012, 11:07:21 »
Peggy geeft zelf div. keren aan dat ze met haar voet op het touw staat en dus voordat dat doorgehakt wordt haar evenwicht moet vinden, ze doet het echter niet!! Dat was Fajah nog Fatima nooit overkomen denk ik, maar goed het blijft uiteraard gissen.

Ja,hoe moeilijk is het om een stapje naar achteren te doen als je nog op twee balken staat. Idioot dat ze dat niet deed.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oneerlijke twists.
« Reactie #105 Gepost op: 9-12-2012, 14:31:28 »
Ja,hoe moeilijk is het om een stapje naar achteren te doen als je nog op twee balken staat. Idioot dat ze dat niet deed.

Precies, ik heb het desbetreffende stukje nog eens bekeken, op 21:18 zegt Peggy dat ze nu toch echt haar voet moet gaan verplaatsen omdat Evi zo het touw door komt hakken, op 26:23 zeg Fatima precies hetzelfde maar voegt daarbij ook meteen de daad bij het woord.

Op het moment dat Evi het touw de eerste keer doorhakt zien we peggy's voet echter nog steeds OP het touw staan en als ze er dan om 27:28 afspringt zegt ze  " wat dom van me, ik had dit kunnen winnen".

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oneerlijke twists.
« Reactie #106 Gepost op: 9-12-2012, 15:34:29 »
De enigen die op het moment van kappen beide voeten op één balk hadden waren Chris en Fajah.. ;)