Auteur Topic: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]  (gelezen 47769 keer)

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #60 Gepost op: 12-10-2012, 04:01:27 »
Ik vind haar het leukste/sterkste, omdat haar kracht zonder veel gedoe 'effortless' is. Ze gaf zelf ook aan heel goed te kunnen 'switchen' van mentaliteit en haar emoties te baas te kunnen, zonder een harteloos/koud persoon te zijn, want ze leefde bijvoorbeeld wel hard mee met Aagje. Tess weet me ook wel te bekoren als kandidate, maar zij vond het precies nodig om zich meer te bewijzen/te tonen tijdens de eetproef(, naar mijn mening misschien net iets te veel. Toch, respect dat ze gewoon voor een nummertje 4 ging! ::ok::) Min Hee zat min of meer in dezelfde positie als Tess, aangezien ook zij in een nieuw kamp zat, maar bleef ontzettend koelbloedig en sterk: 'Als zij (Tess) dat kan, dan kan ik dat ook.' En hupsakee, dat koeienoog ging naar binnen! Het ostentatief braken van Tess had volgens mij dan ook totaal geen effect op Min Hee.  ;D

Ze is daadkrachtig en durft het initiatief te nemen en ik heb de indruk dat de andere kandidaten hier geen probleem mee hebben. Ze is niet té aanwezig of té dominant, waardoor ze volgens mij niet snel stemmen gaat krijgen. Het valt af te wachten hoe ze individuele proeven gaat volbrengen, maar ik vermoed dat ze fysiek toch sterk is, gezien haar achtergrond. Verder komt ze ook grappig en relaxed over (vooral dan tijdens de tussenstukjes waar ze voor de camera zit). Tot slot schat ik de kans groot in dat ze de samensmelting gaat halen, tenzij dat er een of andere 'twist' zit aan te komen. Joke en Gene zullen waarschijnlijk niet op haar stemmen en Paul denk ik ook niet.

Zo, nu stop ik met mijn verafgoding, maar dit is het Min Hee-topic voor iets.  :)

 

Haha, daar is niets mis mee hoor, Min Hee is nu een maal een godin. Zij heeft voor mij al gewonnen. Wat was zij een beest in die proef, zeg!  ::love::

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #61 Gepost op: 12-10-2012, 07:26:36 »
Respect voor ijzersterke Min Hee ::ok::
Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #62 Gepost op: 12-10-2012, 15:37:30 »
Wat een sterke teamspeler! Hopelijk is ze individueel minstens even sterk.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #63 Gepost op: 12-10-2012, 17:43:54 »
Geweldig hoe ze het team oppepte en de proef uitvoerde, ze genoot ook met volle teugen van de overwinning en komt in z'n geheel ook minder ernstig over, het lijkt wel of ze zich steeds meer op haar gemak voelt, echt een topwijf!  ::ok::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #64 Gepost op: 12-10-2012, 22:49:40 »
Haha, daar is niets mis mee hoor, Min Hee is nu een maal een godin. Zij heeft voor mij al gewonnen. Wat was zij een beest in die proef, zeg!  ::love::
Ja geweldig, go Min Hee  ::bravo::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #65 Gepost op: 13-10-2012, 03:12:08 »
Ik vind haar ook top. Hoop dat ze wint. Geen idee hoeveel munten ze heeft, maar voor Matti, Chris en Faat zal ze straks wel moeten oppassen.

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #66 Gepost op: 13-10-2012, 18:27:07 »
Ja, ik ben benieuwd... Als Min Hee ook nog eens het pokertrio kan overtroeven met een geniaal plan door tactisch te stemmen, dan bezit ze voor mij echt wel het totaalpakket om te mogen winnen. Maar, het trio is natuurlijk niet te onderschatten. Min Hee gaat gewoon steeds de immuniteitsproef winnen. :)

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #67 Gepost op: 18-10-2012, 16:44:57 »
Ik heb 3 favorieten, en Min Hee is daar absoluut één van! ::bravo:: Wat een sterke meid!

Ze blijkt echt van goudwaarde in de proeven. Hoe ze de laatste 2 proeven voltooide: erg sterk! ::ok::
Eerst de eetproef waar ze zich niet liet intimideren door de ontzettend sterke prestatie van Tess, koelbloedig bleef en zelf ook het oog 'vlotjes' naar binnenwerkte. ::ok:: En dan in de laatste proef eerst je team zo oppeppen en vervolgens zo'n sterke prestatie neerzetten. ::ok::

Ik hoop (en verwacht) dat ze de samensmelting haalt. Ben heel benieuwd hoe ze het spel dan zal gaan verder spelen op haar eentje.
Ze is ontzettend sterk fysiek, maar volgens mij is haar grootste kracht haar mentale kracht. Ik denk dat zij het 2de deel van het spel zelf mentaal heel sterk gaat (proberen) blijven, en zo anderen proberen klein te krijgen. (Op het mentale spelen is ze nu ook al wat mee bezig door bv bij de banenboom alles mee te nemen.)

Als ze blijft verder doen zoals ze bezig is, is ze volgens mij zeker een kandidate voor de finale en mag ze die wat betreft ook wel gewoon halen! :)
« Laatst bewerkt op: 18-10-2012, 16:47:11 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #68 Gepost op: 18-10-2012, 19:43:21 »
Zit ook zeker in mijn top 3! Hoop alleen niet dat ze wint, beetje voorspelbaar.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #69 Gepost op: 19-10-2012, 02:00:12 »
Ze kwam deze keer opvallend veel in beeld en had ook veel biechten. Ik heb echt het gevoel dat ze toch minstens een halve finalist word aan de montage te zien ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #70 Gepost op: 19-10-2012, 05:09:53 »

Ze was er natuurlijk maar pas twee keer bij,
en ditmaal deed Geel misschien niet echt zijn best,
toch vind ik het opvallend hoe rustig en gestructureerd Rood de proeven
uitvoert sinds zij erbij is.
Ze toont kracht en overzicht, en schijnbaar ook overwicht.

Dat was toen ze nog bij Geel zat ook wel te zien, maar misschien minder
opvallend omdat Fatima er ook was, die die kwaliteiten ook heeft.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #71 Gepost op: 21-10-2012, 17:53:35 »
Daar ben ik het helemaal mee eens. Min Hee toont leiderschap, rust, kracht en structuur en sinds zij er is heeft rood 2x gewonnen. Ook misschien omdat zuid zijn best niet deed maar dan nog.
Je merkt dat Gene een goede zet gedaan heeft met Min Hee. Ook met Paul trouwens.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #72 Gepost op: 21-10-2012, 19:44:08 »
Ik heb niks tegen haar, en eigenlijk ook niet veel met haar.
Maar het feit dat ze het spel niet speelt (dat idee heb ik tenminste) gaat haar denk ik de kop kosten.
Als het pokertrio doorkrijgt hoe sterk en geliefd ze is ligt ze er zo uit denk ik.
There's no show like a reality show ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #73 Gepost op: 21-10-2012, 20:00:23 »
Ik heb niks tegen haar, en eigenlijk ook niet veel met haar.
Maar het feit dat ze het spel niet speelt (dat idee heb ik tenminste) gaat haar denk ik de kop kosten.
Als het pokertrio doorkrijgt hoe sterk en geliefd ze is ligt ze er zo uit denk ik.
Ik weet niet maar volgens mij kan ze het spel wel spelen maar hebben we dit gewoon nog niet gezien omdat ze nog maar slechts 1 eilandraad heeft meegemaakt ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #74 Gepost op: 21-10-2012, 20:07:25 »
Ik weet niet maar volgens mij kan ze het spel wel spelen maar hebben we dit gewoon nog niet gezien omdat ze nog maar slechts 1 eilandraad heeft meegemaakt ;).

Precies, dat ze het spel wel speelt bleek wel uit het feit dat ze alle bananen meenam, waar ze aan toevoegde "al was het maar voor de mentale dreun" o.i.d. daaruit valt toch zeker wel op te maken dat ze donders goed weet hoe ze het spelletje moet spelen.  ::jaja::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #75 Gepost op: 21-10-2012, 21:05:36 »
Het is ook niet dat ik denk dat ze het niet kan, maar je hoort haar nooit praten over haar strategie of tactisch stemmen.
Maar was inderdaad vergeten dat ze pas 1 x heeft hoeven stemmen, dus ze heeft er ook nog niet heel veel mee bezig hoeven zijn.
There's no show like a reality show ;)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #76 Gepost op: 21-10-2012, 21:18:38 »
Het is ook niet dat ik denk dat ze het niet kan, maar je hoort haar nooit praten over haar strategie of tactisch stemmen.
Maar was inderdaad vergeten dat ze pas 1 x heeft hoeven stemmen, dus ze heeft er ook nog niet heel veel mee bezig hoeven zijn.

Ze stond Joke ook al aardig te peilen in de laatste afl.  ::trots::

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #77 Gepost op: 21-10-2012, 21:56:57 »
Ja, met Joke was ze toch een beetje het spel aan het overdenken. Ik hoop dat ze het gevaar van het pokertrio inziet. Dat moet haast wel, zeker nadat Gene en Ruud op visite waren geweest in de mangrove. 'Dat ze het spel niet speelt' klopt niet echt naar mijn mening. Ze heeft nu steeds in het team gezeten waar de sfeer goed zat en nog maar 1 eilandraad meegemaakt, dus ze heeft nog niet daadwerkelijk moeten 'spelen', maar ze zei toch min of meer tegen Joke dat ze niemand vertrouwt en dat ze niet bijvoorbeeld tegen Paul, iemand waar ze goed mee kan opschieten, haar levensverhaal zou vertellen. Ondanks dat ze dus steeds in goede sferen zit, lijkt het dat ze op haar hoede is. Tijdens de proeven is ze dan weer steeds supergeconcentreerd en ook wel fanatiek.

Ze gaf ook aan goed mentaal te kunnen switchen en dat ze snel dingen achter haar kan laten. Hieruit leid ik af dat wanneer de tijd daar is, ze het hard durft te spelen tijdens proeven en eilandraden.

De slotscène van de begingeneriek geeft me hoop dat ze het inderdaad nog ver gaat schoppen.  ::tandpastasmiley::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #78 Gepost op: 22-10-2012, 11:07:39 »
Ze stond Joke ook al aardig te peilen in de laatste afl.  ::trots::

Ik had juist het idee dat Joke haar stond te peilen. En een beetje stond in te palmen. Door Min Hee bij het groepje van haar en Gene te trekken heeft Joke een goede zet gedaan. Denk dat ze daar aan het doen was. Min Hee peilen om te zien wie ze vertrouwd en waar ze goed mee ligt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #79 Gepost op: 22-10-2012, 12:48:22 »
Ik had juist het idee dat Joke haar stond te peilen. En een beetje stond in te palmen. Door Min Hee bij het groepje van haar en Gene te trekken heeft Joke een goede zet gedaan. Denk dat ze daar aan het doen was. Min Hee peilen om te zien wie ze vertrouwd en waar ze goed mee ligt.
Ik had inderdaad ook meer het idee dat Joke de gene was die aan het peilen was,
en die probeerde zieltjes te winnen met haar 'Ik vertrouw alleen Gene en U' (of iets in die trant).
Wel slim aangepakt van Joke.
There's no show like a reality show ;)