Auteur Topic: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]  (gelezen 47767 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #40 Gepost op: 1-10-2012, 22:45:51 »
Ik vind Min Hee grappig. Ze is... zo enorm monotoon dat het grappig is. Ze zegt ALLES in dezelfde (lethargische) toonaard.  ::rofl::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #41 Gepost op: 4-10-2012, 22:16:09 »
Na vijf afleveringen begin ik haar steeds meer te waarderen.  ::jaja::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #42 Gepost op: 4-10-2012, 22:18:52 »
Wat een bikkel!  ::ok::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #43 Gepost op: 4-10-2012, 22:27:52 »
Ik vind dat ze zoveel kracht, maar ook veerkracht uitstraalt. Een positief mens en ook zeker heel vindingrijk, ik begin steeds meer fan van haar te worden!
Hopelijk blijft ze er nog lang in wat mij betreft  ::ok::

I-love-paars

  • Gast
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #44 Gepost op: 4-10-2012, 22:58:07 »
Min hee is gewoon geweldig!
Echt top!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #45 Gepost op: 5-10-2012, 00:10:01 »
Toch een vreemde actie om alle bananen weg te kapen zodat het andere team ze niet zou krijgen..
Wat zou ze gedaan hebben als er 10 bananenbomen stonden?  Alles wegkappen en in zee gooien?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #46 Gepost op: 5-10-2012, 00:10:51 »
Deze aflevering heeft ze zich opnieuw bewezen als mijn favoriet ::ok::. Erg blij dat ze niet met de 'vervelende belgen' mee stemde. Daarnaast is ze gewoon top!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #47 Gepost op: 5-10-2012, 08:42:52 »
Ik denk dat ze nog wel ver zou kunnen komen, zo makkelijk als ze omswitcht van de ene naar de andere situatie.  ::ok::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #48 Gepost op: 5-10-2012, 15:23:35 »
Ik denk ook dat Min Hee heel veel kans maakt !

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #49 Gepost op: 6-10-2012, 14:24:40 »
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb zelf ook veel sympathie voor Min Hee. Toch vraag ik me af waarom juist zij zo geliefd is op het forum. Wat doet zij anders/beter dan de anderen?
Nogmaals, dit is bij mij zelf ook het geval, ook al snap ik niet helemaal waarom ik haar zo leuk vind. :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #50 Gepost op: 6-10-2012, 14:52:48 »
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb zelf ook veel sympathie voor Min Hee. Toch vraag ik me af waarom juist zij zo geliefd is op het forum. Wat doet zij anders/beter dan de anderen?
Nogmaals, dit is bij mij zelf ook het geval, ook al snap ik niet helemaal waarom ik haar zo leuk vind. :P

Ik vind haar vooral leuk omdat ze zo zelfstandig en kordaat te werk gaat, met die bananen bv (die ze overigens eerst door niet als een mak schaap achter de leider aan te lopen eerder al zelf had ontdekt!) gaat ze niet eerst, zoals we vaak bij de oorspronkelijke samenstelling van dit kamp zagen, in overleg waarbij iedereen door elkaar heen stond te kakelen, maar zet gewoon hoppekee dat hakmes in die trossen en deelt mee dat ze allemaal mee moeten al is het maar voor de "mindfuck", iedereen ging daar ook meteen in mee, ik vind dat schitterend!


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #51 Gepost op: 6-10-2012, 15:11:14 »
Waar ik me deze aflevering wel wat aan ergerde was het feit dat zij ook in de groep regelmatig Engelas sprak...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #52 Gepost op: 6-10-2012, 15:21:05 »
Ik vind haar vooral leuk omdat ze zo zelfstandig en kordaat te werk gaat, met die bananen bv (die ze overigens eerst door niet als een mak schaap achter de leider aan te lopen eerder al zelf had ontdekt!) gaat ze niet eerst, zoals we vaak bij de oorspronkelijke samenstelling van dit kamp zagen, in overleg waarbij iedereen door elkaar heen stond te kakelen, maar zet gewoon hoppekee dat hakmes in die trossen en deelt mee dat ze allemaal mee moeten al is het maar voor de "mindfuck", iedereen ging daar ook meteen in mee, ik vind dat schitterend!


Oke, dankje voor de uitleg!

Waar ik me deze aflevering wel wat aan ergerde was het feit dat zij ook in de groep regelmatig Engelas sprak...
Deed ze dat niet gewoon vanwege Pauls aanwezigheid?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #53 Gepost op: 6-10-2012, 15:26:34 »
Deed ze dat niet gewoon vanwege Pauls aanwezigheid?
Volgens mij ook als hij niet direct in de buurt was. Daarbij, als je met meerdere mensen bent (ook al is Paul erbij) is het dan niet 'normaal' om Nederlands te praten? Paul verstaat immers best wel Nederlands (althans die idee krijg ik)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #54 Gepost op: 6-10-2012, 17:29:39 »
Evi praatte tijdens de eilandraad en tevens tijdens de laaaaange uitleg van de allereerste proef ook gewoon nederlands tegen paul en hij begreep het zo te zien gewoon.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #55 Gepost op: 6-10-2012, 18:02:13 »
Ook in The Ultimate Dancebattle strooide ze aan de lopende band met allerlei engelse kreten. Ik vind haar in ER overigens vééél leuker dan in TUDB!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #56 Gepost op: 6-10-2012, 19:50:54 »
Ik vind haar het leukste/sterkste, omdat haar kracht zonder veel gedoe 'effortless' is. Ze gaf zelf ook aan heel goed te kunnen 'switchen' van mentaliteit en haar emoties te baas te kunnen, zonder een harteloos/koud persoon te zijn, want ze leefde bijvoorbeeld wel hard mee met Aagje. Tess weet me ook wel te bekoren als kandidate, maar zij vond het precies nodig om zich meer te bewijzen/te tonen tijdens de eetproef(, naar mijn mening misschien net iets te veel. Toch, respect dat ze gewoon voor een nummertje 4 ging! ::ok::) Min Hee zat min of meer in dezelfde positie als Tess, aangezien ook zij in een nieuw kamp zat, maar bleef ontzettend koelbloedig en sterk: 'Als zij (Tess) dat kan, dan kan ik dat ook.' En hupsakee, dat koeienoog ging naar binnen! Het ostentatief braken van Tess had volgens mij dan ook totaal geen effect op Min Hee.  ;D

Ze is daadkrachtig en durft het initiatief te nemen en ik heb de indruk dat de andere kandidaten hier geen probleem mee hebben. Ze is niet té aanwezig of té dominant, waardoor ze volgens mij niet snel stemmen gaat krijgen. Het valt af te wachten hoe ze individuele proeven gaat volbrengen, maar ik vermoed dat ze fysiek toch sterk is, gezien haar achtergrond. Verder komt ze ook grappig en relaxed over (vooral dan tijdens de tussenstukjes waar ze voor de camera zit). Tot slot schat ik de kans groot in dat ze de samensmelting gaat halen, tenzij dat er een of andere 'twist' zit aan te komen. Joke en Gene zullen waarschijnlijk niet op haar stemmen en Paul denk ik ook niet.

Zo, nu stop ik met mijn verafgoding, maar dit is het Min Hee-topic voor iets.  :)

 

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #57 Gepost op: 6-10-2012, 20:00:51 »
Volgens mij is Min Hee echt ijzersterk ::ok::

(Maar ik vind Tess nog net iets leuker ::bravo::)
Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #58 Gepost op: 7-10-2012, 22:50:33 »
Ik vind haar vooral leuk omdat ze zo zelfstandig en kordaat te werk gaat, met die bananen bv (die ze overigens eerst door niet als een mak schaap achter de leider aan te lopen eerder al zelf had ontdekt!) gaat ze niet eerst, zoals we vaak bij de oorspronkelijke samenstelling van dit kamp zagen, in overleg waarbij iedereen door elkaar heen stond te kakelen, maar zet gewoon hoppekee dat hakmes in die trossen en deelt mee dat ze allemaal mee moeten al is het maar voor de "mindfuck", iedereen ging daar ook meteen in mee, ik vind dat schitterend!


Ja dit hadden mijn woorden kunnen zijn, ook een fan van Min Hee dus  ::bravo::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #59 Gepost op: 12-10-2012, 00:35:09 »
Ik vind haar echt heel cool  ::ok:: hopelijk wint zij.