Auteur Topic: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]  (gelezen 47731 keer)

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #100 Gepost op: 2-11-2012, 11:48:40 »
Ik ben erg blij dat Min Hee nu nog in de expeditie zit, maar ik vind het jammer dat het pokertrio haar alsnog veel schade heeft toegebracht. Het is in een volgende eilandraad heel gemakkelijk om Min Hee alsnog naar huis te sturen door haar grote hoeveelheid eerdere stemmen. Of Min Hee krijgt de meeste stemmen en moet naar huis, of er is een gelijke stand en dan moet Min Hee alsnog naar huis (door de vier stemmen van aflevering 9). Ik verwacht dat Christophe en Fatima alsnog zullen proberen haar te elimineren.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #101 Gepost op: 2-11-2012, 11:58:23 »
Ik heb gisteren wederom heel goed op zitten letten of het aantal munten bij haar naam zou verschijnen, wat bij vrijwel iedereen gebeurde maar niet bij Min Hee, ze moet er toch zeker 2 hebben? Hoe kan het dan dat ze er geen inzette terwijl ze zich bedreigd voelde?

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #102 Gepost op: 2-11-2012, 13:02:19 »
Ik ben erg blij dat Min Hee nu nog in de expeditie zit, maar ik vind het jammer dat het pokertrio haar alsnog veel schade heeft toegebracht. Het is in een volgende eilandraad heel gemakkelijk om Min Hee alsnog naar huis te sturen door haar grote hoeveelheid eerdere stemmen. Of Min Hee krijgt de meeste stemmen en moet naar huis, of er is een gelijke stand en dan moet Min Hee alsnog naar huis (door de vier stemmen van aflevering 9). Ik verwacht dat Christophe en Fatima alsnog zullen proberen haar te elimineren.

Met wie moeten Chris en Faat dat dan realiseren? 2 stemmen zijn niet voldoende, Peggy is onzeker, en derest sluit zich noooit aan bij deze 2. Ik blijf erbij, Fatima is afgeschreven, niemand vertrouwd haar, niemand heeft echt iets met haar. Als Christophe slim is en echt voor het spel wil gaan laat hij Fatima vallen en stemd hij ook op Fatima!! Iedereen zal dan verbaasd zijn en zijn mening over Christophe bijstellen. Vervolgens moet Christophe een complot gaan vormen met de belgen, dat kan nog lukken ook!

Al denk ik niet dat Christophe de ballen heeft om Fatima te laten vallen.. maar dat is zijn enige redding ::vergroot::

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #103 Gepost op: 2-11-2012, 13:34:46 »
Met wie moeten Chris en Faat dat dan realiseren? 2 stemmen zijn niet voldoende, Peggy is onzeker, en derest sluit zich noooit aan bij deze 2. Ik blijf erbij, Fatima is afgeschreven, niemand vertrouwd haar, niemand heeft echt iets met haar. Als Christophe slim is en echt voor het spel wil gaan laat hij Fatima vallen en stemd hij ook op Fatima!! Iedereen zal dan verbaasd zijn en zijn mening over Christophe bijstellen. Vervolgens moet Christophe een complot gaan vormen met de belgen, dat kan nog lukken ook!

Al denk ik niet dat Christophe de ballen heeft om Fatima te laten vallen.. maar dat is zijn enige redding ::vergroot::

Nou dat laatste weet ik zo net nog niet. Hun doel was om met zijn 3en de finale te halen. Nu dit niet gebeurd is kan hij wel zijn koers wijzigen. Daarnaast is hij er doortrapt genoeg voor.

Persoonlijk hoop ik dat ze een kunststukje uit 2004 zullen gaan herhalen. Toen wilde Darline die in het mangroveteam was opgenomen stiekem weer overlopen naar haar oude vrienden. Ze werd hier genadeloos voor afgestraft. Hopelijk wacht Peggy hetzelfde lot.

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #104 Gepost op: 2-11-2012, 14:29:04 »
Ik denk dat Min Hee wel had uitgerekend dat de kandidaten op winnaarseiland en Paul niet op haar gingen stemmen, waardoor ze vermoedde dat munten inzetten niet nodig was. Een gevaarlijk gokje, zeker omdat ze geen actie ondernam met Paul, terwijl ze wel samen op het strand hun bedenkingen aan het delen waren. Het werd haar dan ook bijna fataal. Hoe verder het spel vordert hoe nuttiger de munten gaan zijn, dus nu zijn haar kansen weer een beetje groter. Ze doet er slim aan om de volgende keer ook geen munten in te zetten. Van Joke, Gene en Paul hoeft ze niets te vrezen.

Ik wil haar ook gewoon eens immuniteit zien winnen.  ::bravo::


Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #105 Gepost op: 2-11-2012, 18:54:54 »
Ik heb gisteren wederom heel goed op zitten letten of het aantal munten bij haar naam zou verschijnen, wat bij vrijwel iedereen gebeurde maar niet bij Min Hee, ze moet er toch zeker 2 hebben? Hoe kan het dan dat ze er geen inzette terwijl ze zich bedreigd voelde?

Ze hoopte volgens mij dat het voor de vier op het winnaarseiland even duidelijk was als voor haar dat Christophe het brein is van het trio...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #106 Gepost op: 2-11-2012, 19:22:00 »
Ze hoopte volgens mij dat het voor de vier op het winnaarseiland even duidelijk was als voor haar dat Christophe het brein is van het trio...


Ja daar moet ik haar dan wel weer gelijk in geven!  ::rofl::

I-love-paars

  • Gast
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #107 Gepost op: 4-11-2012, 20:21:29 »
Net een choreografie gezien van Min Hee gezien in sytycd!

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #108 Gepost op: 8-11-2012, 15:09:43 »
Met wie moeten Chris en Faat dat dan realiseren? 2 stemmen zijn niet voldoende, Peggy is onzeker, en derest sluit zich noooit aan bij deze 2. Ik blijf erbij, Fatima is afgeschreven, niemand vertrouwd haar, niemand heeft echt iets met haar. Als Christophe slim is en echt voor het spel wil gaan laat hij Fatima vallen en stemd hij ook op Fatima!! Iedereen zal dan verbaasd zijn en zijn mening over Christophe bijstellen. Vervolgens moet Christophe een complot gaan vormen met de belgen, dat kan nog lukken ook!

Al denk ik niet dat Christophe de ballen heeft om Fatima te laten vallen.. maar dat is zijn enige redding ::vergroot::

Het lijkt me dat Peggy wel mee blijft stemmen met de pokeraars en dan hoeft er maar één ander persoon tactisch te stemmen op Min Hee (bijvoorbeeld Joke) om haar er alsnog uit te stemmen. Als iemand zo'n onzekere basis heeft door zoveel eerdere stemmen dan zou ik - als ik tactisch zou willen stemmen - alsnog op Min Hee stemmen.

Maar eigenlijk hoop ik het niet, want ik vind Min Hee een veel leukere kandidaat dan Fatima. Ook gun ik haar de expeditie veel meer dan de pokeraars.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #109 Gepost op: 15-11-2012, 22:10:09 »
Echt wederom niet tactisch van Min Hee om Gene die gouden munt zo ongeveer in z'n schoot te werpen, waarom er niet zelf voor gaan!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #110 Gepost op: 15-11-2012, 23:45:51 »
Echt wederom niet tactisch van Min Hee om Gene die gouden munt zo ongeveer in z'n schoot te werpen, waarom er niet zelf voor gaan!
Inderdaad. Maar aan de andere kant zal Gene ook wel zo dom zijn om de munt gewoon aan Minhee te geven als ze hem nodig blijkt te zijn :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #111 Gepost op: 16-11-2012, 00:23:42 »
Vond het wel lullig dat ze weer niet naar winnaarseiland mocht

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #112 Gepost op: 16-11-2012, 00:31:37 »
Ik vond Min Hee voor de samensmelting veel leuker.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #113 Gepost op: 16-11-2012, 01:50:45 »
Ik vond Min Hee voor de samensmelting veel leuker.
Ik ook, zie haar nu het liefste zo snel mogelijk vertrekken.
There's no show like a reality show ;)

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #114 Gepost op: 16-11-2012, 05:25:26 »
Ik vond Min Hee voor de samensmelting veel leuker.

Inderdaad he. Toen kwam ze over als 'n zelfstandig persoon die zich overal boven kon plaatsen en koel en zakelijk keek wat de beste oplossing was.
Nu lijkt ze meer 'n klagend aanhangsel dat geen enkel initiatief toont.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #115 Gepost op: 16-11-2012, 06:50:52 »
Ik ook, zie haar nu het liefste zo snel mogelijk vertrekken.

Eens. Vond haar zo zeuren gisteren en vorige week. Ben haar beu.
Maar Joke nog meer. Dus die mag eerst. Dan Min Hee.  ::zwaai::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #116 Gepost op: 16-11-2012, 14:45:48 »
Sinds de samensmelting is ze inderdaad alleen maar aan het zeuren, en zuur aan het kijken. Er kan echt geen lachje meer vanaf bij haar. Ze is inderdaad als enige nog niet meegeweest naar winnaarseiland, maar zal dat ook niet aan haarzelf hebben gelegen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #117 Gepost op: 17-11-2012, 15:25:03 »
Ik heb het idee dat Minhee niet lekker in haar vel zit en geen zin meer in heeft beetje jammer vind ik dat er zit geen power meer in!

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #118 Gepost op: 17-11-2012, 23:33:56 »
Ze heeft gewoon zin in rijst en als ze die niet krijgt wordt ze chagerijnig  >:D

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Min Hee Bervoets [Kandidaat BE]
« Reactie #119 Gepost op: 18-11-2012, 00:12:50 »
Tja ze komt oorspronkelijk uit het land van de Gangnam style dus het zal in de genen zitten betreft die rijst  ;D