Auteur Topic: Joke van de Velde [Kandidaat BE]  (gelezen 45908 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #100 Gepost op: 15-11-2012, 23:42:53 »
Joke, joke ::ohno::. Ik wil haar even nomineren voor domste kandidaat van dit seizoen ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #101 Gepost op: 16-11-2012, 01:01:41 »
En dan zegt ze het nog op zo'n quasi-lief stemmetje. Brrr.
En dan die vooruitblik, wel echt shocking hoe boos ze is op Fajah. ::oink:: (die overigens helemaal gelijk had met die opmerking dat Joke een schijnheil is)

Fajah was degene die boos werd niet Joke

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #102 Gepost op: 16-11-2012, 01:09:40 »
Hoewel ik Joke erg begon te mogen te laatste afleveringen vind ik haar nu weer een stuk minder leuk.
Ze is totaal niet standvastig, en waait te veel mee.
Maar ze zit er nog altijd in, en veel mensen mogen haar op het eiland. Ze zit er denk ik nog wel ff in.
There's no show like a reality show ;)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #103 Gepost op: 16-11-2012, 07:01:42 »
Joke, joke ::ohno::. Ik wil haar even nomineren voor domste kandidaat van dit seizoen ::).

Nou... peggy komt toch ook wel in de buurt hoor. Samen misschien?
Ik vind haar ook niet leuk meer, bovendien is ze onbetrouwbaar. Ze beloofd Fatima niks te zeggen over die aanwijzing en 2tellen later staat ze het al door te lullen.
Nee joke mag ophoepelen.  ::zwaai::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #104 Gepost op: 16-11-2012, 07:44:04 »
Zo dom ook dat ze Fatima wil vertellen dat Min Hee ook beide aanwijzingen weet. Goed dat Min Hee dat tegenhield.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #105 Gepost op: 16-11-2012, 07:50:00 »
Fajah was degene die boos werd niet Joke
Sorry, ik dacht dat het sarcasme al overduidelijk was, maar de volgende keer zal ik het benadrukken met een emoticon. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #106 Gepost op: 16-11-2012, 14:31:15 »
Nou... peggy komt toch ook wel in de buurt hoor. Samen misschien?
Dat zeker, maar Peggy is (tot nu toe) veel meer te vertrouwen dan Joke.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #107 Gepost op: 16-11-2012, 16:32:10 »
Vanaf afl 1 al geen fan van Joke en waarom is vorige aflevering weer eens bevestigd ::niet-ok::

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #108 Gepost op: 16-11-2012, 17:16:16 »
Zo snel mogelijk weg alsjeblieft ::niet-ok::

Niet alleen is ze zo naïef om Fatima de aanwijzing te vertellen, ze bewijst ook nog even dat ze onbetrouwbaar is door Fatima's hint door te vertellen ondanks dat ze zei dat ze dat niet zou doen. Ik irriteer me op dit moment mateloos aan haar.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #109 Gepost op: 16-11-2012, 17:30:34 »
Op zich wel interessant als zo'n kandidaat er in zit, maakt het juist meer onvoorspelbaar

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #110 Gepost op: 16-11-2012, 17:46:02 »
Ik zeg het nogmaals Joke speelt het spel niet ze wilt te goed doen voor iedereen. Ze zit met haar zelf in de knoop...
#teamamaimiljaarde

I-love-paars

  • Gast
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #111 Gepost op: 16-11-2012, 21:18:48 »
Ik ben volledig met je akkkoord Er-fan2012.
Ik zei het ook tegen mijn vriend. Ze is wel betrouwbaar. Maar wil gewoon goed doen voor iedereen. En dat kan je niet.
Ze is te lief en weet inderdaad niet wat te doen.
Ze is nog altijd mijn favoriet, al laat ze wel veel steken vallen de laatste 2 afleveringen.
Al een geluk dat Min Hee haar inderdaad tegenhield om dat te vertellen.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #112 Gepost op: 16-11-2012, 21:47:08 »
Ik vind Joke helemaal niet te lief, ik verdenk haar ervan lief te spelen, maar bikkelhard te zijn.. ;)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #113 Gepost op: 16-11-2012, 22:05:34 »
Ik vind Joke helemaal niet te lief, ik verdenk haar ervan lief te spelen, maar bikkelhard te zijn.. ;)
Je haalt me de woorden uit de mond. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #114 Gepost op: 17-11-2012, 07:50:52 »
Echt niet slim van Joke om van de 5-3 naar de 3-3 over te stappen, maar als het geweten begint te knagen valt het wel te begrijpen vind ik. Aanwijzingen uitwisselen leek ook niet slim maar de munt is er toch maar mooi door gevonden...
Staat wel vast dat ze toch wel aan geloofwaardigheid en betrouwbaarheid verloren heeft wegens te goedgelovig zijn tov de rest van het pokertrio, dat zichzelf al als verliezers had uitgeroepen maar als puntje bij paaltje komt volgens mij opnieuw even smerig tactisch zal voor de dag komen!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #115 Gepost op: 22-11-2012, 18:05:44 »
Ik vind Joke ook echt achterbaks nu en ik snap haar ook niet. :P Ten eerste hadden ze toen toch afgesproken om die clue niet door te vertellen? Ze doet het toch. ::ohno:: En vervolgens verbreekt ze haar belofte aan Fatima en vertelt ze de clue meteen aan Min Hee! ::ohno:: compleet achterbaks!!
Inderdaad al een geluk dat Min Hee haar tegen hield dat ze nu niet tegen Fatima mocht gaan vertellen dat ze het haar had verteld. Had ze dat gedaan, dat was echt wel héél erg dom geweest zijn. :P Dat ze dat uit zichzelf niet inzag snap ik niet...

Edit: En ze vertelt het dan nog door terwijl ze een aantal afleverigen terug tegen Min Hee iets zei van "Ik ben een levend graf. Ik zal iemands vertrouwen niet schaden" ofzoiets, bedacht ik me net nog... ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 24-11-2012, 23:44:14 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #116 Gepost op: 22-11-2012, 19:17:27 »
Ik vind Joke ook echt achterbaks nu en ik snap haar ook niet. :P Ten eerste hadden ze toen toch afgesproken om die clue niet door te vertellen? Ze doet het toch. ::ohno:: En vervolgens verbreekt ze haar belofte aan Fatima en vertelt ze de clue meteen aan Min Hee! ::ohno:: compleet achterbaks!!
Inderdaad al een geluk dat Min Hee haar tegen hield dat ze nu niet tegen Fatima mocht gaan vertellen dat ze het haar had verteld. Had ze dat gedaan, dat was echt wel héél erg dom geweest zijn. :P Dat ze dat uit zichzelf niet inzag snap ik niet...
Meteen weet je natuurlijk niet zeker. Ze stoppen een paar (ik dacht 2-4) dagen in één aflevering, dus ze laten alleen de belangrijkste dingen zien. (mag ik toch hopen?)
Het kan dus zomaar zijn dat ze het pas een paar uut later of de volgende dag heeft verteld, al geloof ik je meteen als je me vertelt dat ze het geen 5 minuten voor haar kan houden. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #117 Gepost op: 22-11-2012, 19:27:52 »
Meteen weet je natuurlijk niet zeker. Ze stoppen een paar (ik dacht 2-4) dagen in één aflevering, dus ze laten alleen de belangrijkste dingen zien. (mag ik toch hopen?)
Het kan dus zomaar zijn dat ze het pas een paar uut later of de volgende dag heeft verteld, al geloof ik je meteen als je me vertelt dat ze het geen 5 minuten voor haar kan houden. ;)

Ik ben het eens met volgens mij alle reacties die je zonet geplaatst hebt  ::ok::
Maar los daarvan wil ik je graag even complimenteren  ::bravo::
Want de manier waarop je je mening geeft is echt op een nette en respectvolle manier.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #118 Gepost op: 22-11-2012, 19:30:02 »
Ik ben het eens met volgens mij alle reacties die je zonet geplaatst hebt  ::ok::
Maar los daarvan wil ik je graag even complimenteren  ::bravo::
Want de manier waarop je je mening geeft is echt op een nette en respectvolle manier.


+1   ::ok::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #119 Gepost op: 22-11-2012, 20:13:09 »
Ik ben het eens met volgens mij alle reacties die je zonet geplaatst hebt  ::ok::
Maar los daarvan wil ik je graag even complimenteren  ::bravo::
Want de manier waarop je je mening geeft is echt op een nette en respectvolle manier.

+1   ::ok::
Dankjulliewel! (bestaat dat woord trouwens? ik gebruik het altijd als meervoud van dankjewel, maar het klinkt zo raar. ::rofl::)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.