Auteur Topic: Joke van de Velde [Kandidaat BE]  (gelezen 45927 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #20 Gepost op: 21-09-2012, 20:50:04 »
en ze ging maar door ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #21 Gepost op: 22-09-2012, 01:51:15 »
En dan met al die blauwe plekken weer op de harde bamboestokken van het platform moeten slapen  :(  . Best wel zielig.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #22 Gepost op: 24-09-2012, 16:31:52 »
Complimenten voor Joke tijdens deze aflevering. Voor haar doorzettingsvermogen had ze het op zijn minst verdiend om de vlonder te halen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline buzzybus

  • Forumlid
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #23 Gepost op: 26-09-2012, 17:20:11 »
Idd, en dan kwamen ze toe bij Fajah en zeggen: "we hebben verloren, want zij hadden aagje".
Dus eigenlijk steek je het op Joke dan. Ik vond ze enorme balans hebben ondanks dat de rest vh team
die plank erg scheef hielden..

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #24 Gepost op: 26-09-2012, 17:47:43 »
Dat betekent nietdat ze bedoelen dat Joke het slecht deed,
het betekent eerder dat hoe goed Joke ook was, ze toch geen kans maakten.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline buzzybus

  • Forumlid
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #25 Gepost op: 26-09-2012, 17:51:01 »
Dat betekent nietdat ze bedoelen dat Joke het slecht deed,
het betekent eerder dat hoe goed Joke ook was, ze toch geen kans maakten.

Als zij aagje hadden, hadden ze wel gewonnen bedoelen ze dus, terwijl ik vond dat het
aan de rest lag die die plank zo scheef hielden

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #26 Gepost op: 26-09-2012, 18:52:44 »
Als zij aagje hadden, hadden ze wel gewonnen bedoelen ze dus, terwijl ik vond dat het
aan de rest lag die die plank zo scheef hielden

Ze bedoelden daar juist niet mee dat Joke slecht was, integendeel, ze formuleren het juist zo dat ze respect tonen aan Joke, maar dat ze (helaas) niet opgewassen was tegen Aagje.
Totaal niet aanvallend tegen Joke dus. (oeps, ik bedoel: ik vind het niet aanvallend tegenover Joke)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #27 Gepost op: 26-09-2012, 19:39:57 »
''Jij veralgemeniseerd soms rangirangi!''
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #28 Gepost op: 26-09-2012, 20:22:17 »
Joke moet zich los wikkelen van Zoé inderdaad Bjorn Joke is erg sterk ze heeft wel haar best gedaan op dat platform.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #29 Gepost op: 27-09-2012, 00:13:48 »
Kan me tot dusver eigenlijk het beste identificeren met Joke. Sympathieke, rustige en mentaal zeer sterke dame die op mij het meest volwassen overkomt van haar kamp. En naar eigen zeggen kan ze zich ook nog makkelijk aanpassen aan een groep. Denk dat zij heel ver gaat komen in het spel.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

I-love-paars

  • Gast
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #30 Gepost op: 5-10-2012, 18:24:31 »
Jammer dat Joke zo weinig lof krijgt!

Ze doet het nochtans enorm goed.
Bij die eetproef heeft ze ook gemakkelijk iets opgegeten van 4 punten, maar daar wordt niets over gezegd?
Terwijl er wel gestoeft wordt op Min Hee en Tess bijvoorbeeld.

Bij de proef met de stelten in het water deed ze het ook goed, heeft ze veel blauwe plekken opgelopen waarschijnlijk, maar gezien Aagje gewoon top is valt haar prestatie niet op, jammer!

Het is ook een hele lieve, Willie was zelfs een beetje verliefd op haar! ::rofl::

Vind dat Joke meer respect en waardering verdient!



Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #31 Gepost op: 5-10-2012, 20:23:42 »
Volgens mij heb ik heel wat complimenten aan het adres van Joke zien voorbij komen over haar presatie bij de steltproef! Ik zou daar zelfs een schepje bovenop willen doen en stellen dat ze niet onderdeed voor Aagje, maar dat het verlies van haar kamp kwam doordat de steltdragers minder bedreven waren dan die van het andere kamp.

Maar voor wat betreft de eetproef: ik snap echt niet dat het koeienoog en dat rare slijmerige goedje (visingewanden?) een gelijk aantal punten waard was. Het koeienoog leek me tien keer zo moeilijk. Daarbij moest je eerst een oog aanstaren, dan keihard kauwen, vervolgens kreeg je dat vreselijke zwarte vocht en dan moest er toch nog een vrij groot brok worden doorgelslikt.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

I-love-paars

  • Gast
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #32 Gepost op: 12-10-2012, 08:32:32 »
Ik vind dat ze in deze proef ook weer getoond heeft dat ze het toch wel goed doet! ::ok::

Offline Senorita_88

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #33 Gepost op: 12-10-2012, 11:34:08 »
Ik hoop dat Joke er binnenkort uitvliegt, ik vind persoonlijk dat ze vaak zuur kijkt en weinig toevoegt aan de afleveringen.

Daarmee wil ik niet zeggen dat ze niet haar best doet tijdens de proeven, maar vind haar niet zo boeiend om naar te kijken.
Arienne

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #34 Gepost op: 12-10-2012, 11:53:36 »
Ik wil haar wel een compliment geven over haar lijf.  ::)

Voor de rest heeft ze nog niet zoveel van zichzelf laten zien, vind ik. Het komt een beetje vlak over.

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #35 Gepost op: 12-10-2012, 12:16:31 »
Ik vond dat ze deze aflevering nochtans veel in beeld kwam, vooral als 'commentator' tijdens de proef. Zuur leek ze me allerminst, eerder euforisch en blij dat ze eindelijk eens een proef had gewonnen. :)

Ze deed de proef ook opmerkelijk goed naar mijn mening (misschien dankzij de peptalk van Min Hee?  :P). Ze heeft al getoond dat ze veel klappen kan verdragen om daarna weer zonder gedoe op te staan en verder te doen. Van mij verdient ze de samensmelting. Ik denk eerlijk gezegd dat Gene momenteel de 'zwakste' is in team rood op basis van 'hoe goed lig je in de groep?'.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #36 Gepost op: 12-10-2012, 20:05:05 »
Ik hoop dat Joke er binnenkort uitvliegt, ik vind persoonlijk dat ze vaak zuur kijkt en weinig toevoegt aan de afleveringen.

Wat een sterk argument!

Offline Vahnstad

  • Forumlid
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #37 Gepost op: 12-10-2012, 20:23:58 »
Wat een sterk argument!
Omdat jij voor Joke bent.

Hij heeft echter gelijk. Ik had Joke actiever verwacht. Als je je irriteert aan Gene, doet dat dan maar zeker met Joke. Joke begon met op Ruud te stemmen.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #38 Gepost op: 12-10-2012, 21:44:11 »
Omdat jij voor Joke bent.

Hij heeft echter gelijk. Ik had Joke actiever verwacht. Als je je irriteert aan Gene, doet dat dan maar zeker met Joke. Joke begon met op Ruud te stemmen.

Verwachtingen stellen ligt aan jezelf en ik irriteer mij niet echt meer aan Gene laat staan dus aan Joke. De stemmingen in het rode kamp was idd Belgie vs Nederland maar dat is volgens mij een foutje aan ER...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Joke van de Velde [Kandidaat BE]
« Reactie #39 Gepost op: 12-10-2012, 22:56:33 »
Ik word echt niet blij van iemand die constant zuur in de camera kijkt. Dat kan best een reden zijn om het niet erg te vinden als diegene vertrekt.
Wilt niet zeggen dat ik hetzelfde vind, maar ik vind Joke ook niet echt interessant.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48