Debby, we hebben toch allemaal luid en duidelijk gehoord dat Gene zei dat hij het alleen met Ruud moest doen bij de proef? Maw aan de vrouwen zou hij toch niets hebben?
Volgens mij maak jij er vooral een Ne-Be strijd, of een iedereen-is-onterecht-tegen-Gene strijd van, sorry.
Waarom zeg je nu trouwens 'zijn vlaamse vrouwelijke collega's? Waarom haal je die nationaliteit erbij?
Ik haal de nationaliteit er helemaal niet bij, dat stond zo in een vorig berichtje waar ik op reageerde. Lees bijlage aub voor je oordeelt
Het lijkt alsof zijn ware (ER)aard langzaamaan naar boven komt. Hij heeft het dus blijkbaar niet alleen op Ruud en Tess gemund, maar zijn
Vlaamse vrouwelijke collegae vindt hij blijkbaar ook niet goed genoeg om een proef mee te winnen. In een woord: zielig...
Dat hij aan de vrouwen niets zou hebben heeft hij toch helemaal niet gezegt, dat zijn woorden die jullie over hem denken.
Sorry ik maak er helemaal geen Ne-Be strijd van van nationaliteit interesseerd mij gewoon niet, maar eerlijkheid en redelijkheid wel. En ik vind Ruud zelfs best oke.