Auteur Topic: Olivier Bisback [Kandidaat BE]  (gelezen 49913 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #160 Gepost op: 23-09-2012, 20:46:49 »
Inderdaad,

en P.S. dat met de emmer vullen weet ik nog niet,ben een Belg dus moet nog 1 dag wachten  ::jaja::

http://www.expeditierobinson.net/forum/index.php?topic=46849.0

Wachten hoeft niet meer eigenlijk.  :P
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #161 Gepost op: 23-09-2012, 23:09:16 »
Mooie wending dat hij is weggestemd! ::ok:: Wat een arrogante kerel: altijd leuk als zo'n deelnemer dan tot zijn eigen verbazing ineens wordt weggestemd (deed heel in de verte denken aan de legendarische eilandraad met Geert).
Nu hoop ik dat hij de proef verliest, maar ik verwacht eigenlijk dat hij Fajah wel zal verslaan...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #162 Gepost op: 23-09-2012, 23:14:03 »
Mooie wending dat hij is weggestemd! ::ok:: Wat een arrogante kerel: altijd leuk als zo'n deelnemer dan tot zijn eigen verbazing ineens wordt weggestemd (deed heel in de verte denken aan de legendarische eilandraad met Geert).
Nu hoop ik dat hij de proef verliest, maar ik verwacht eigenlijk dat hij Fajah wel zal verslaan...
Op basis van?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #163 Gepost op: 23-09-2012, 23:18:58 »
Zoals iemand anders hier eerder al zei: Fajah won maar ternauwernood van de niet bepaald afgetrainde Willie... dus ik denk dat de fysiek sterke Olivier dan wel meer kans maakt in deze proef. Evenwicht kan wel een probleem worden, maar op snelheid zal hij het wel winnen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #164 Gepost op: 23-09-2012, 23:29:01 »
Zoals iemand anders hier eerder al zei: Fajah won maar ternauwernood van de niet bepaald afgetrainde Willie... dus ik denk dat de fysiek sterke Olivier dan wel meer kans maakt in deze proef. Evenwicht kan wel een probleem worden, maar op snelheid zal hij het wel winnen.
Ok, ik begrijp het. Ik verbaas me vaak hoe jullie het allemaal distilleren. Ik kijk wat simpeler denk ik, shame on me  ::schaam::

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #165 Gepost op: 24-09-2012, 17:07:20 »
Zoals iemand anders hier eerder al zei: Fajah won maar ternauwernood van de niet bepaald afgetrainde Willie... dus ik denk dat de fysiek sterke Olivier dan wel meer kans maakt in deze proef. Evenwicht kan wel een probleem worden, maar op snelheid zal hij het wel winnen.

Volgens mij is iemands lichamelijk zwaartepunt nogal belangrijk in het duel. Willy is nogal dik aan zijn buik en heeft dus een laag zwaartepunt. Misschien ook daardoor dat ie boing boing vanzelf ging op den duur. Olivier daarentegen heeft een gespierd bovenlichaam en daardoor een hoger zwaartepunt, waardoor hij volgens mij meer moeite zal hebben om zijn evenwicht te houden. We zullen zien maar ik denk dat ie eruit ligt! 

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #166 Gepost op: 24-09-2012, 17:20:37 »
Ik denk dat hij zo snel mogelijk die pinnen wil en dat water die emmer gaat denk ik bij hem ontploffen haha ik denk dat Fajah gaat winnen i hope so my fingers crossed. ::rofl::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #167 Gepost op: 24-09-2012, 19:50:25 »
misschien dat faya nu niet in het water valt..

ik hoop dat hij verliest, maar hij maakt vast wel kans.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #168 Gepost op: 24-09-2012, 20:35:44 »
misschien dat faya nu niet in het water valt..

ik hoop dat hij verliest, maar hij maakt vast wel kans.
de emmer viel in het water, fajah sprong erachter aan :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #169 Gepost op: 24-09-2012, 20:38:21 »
Hij is een professionele stuntman en was de eerste van de 16 om bij het groepsgedeelte van de eerste proef te geraken. Als het een nieuwe proef was met over een balk lopen en touwen pakken voor evenwicht met 1 arm enzo wint hij 100% zeker van Fajah. Nu heeft ze jammer genoeg ervaring met het werpen van die emmer en de snelheid van het leeglopen van de emmer enzo, dus het kan beide kanten uitgaan. Ik duim voor hem in ieder geval.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #170 Gepost op: 24-09-2012, 20:42:14 »
Dit heeft toch niets met ervaring te maken. Het lijkt me appeltje eitje voor Rambo om te winnen van Fajah.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #171 Gepost op: 24-09-2012, 20:53:42 »
op snelheid wint ie. Het enige wat hem kan weerhouden is evenwicht of de emmer des doods mwuahaha >:D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #172 Gepost op: 24-09-2012, 21:00:33 »
lijkt mij dat in zijn beroep evenwicht ook wel van belang is, dus daar zal hij niet zo moeite mee heeft, zou ik zeggen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #173 Gepost op: 25-09-2012, 07:44:01 »
Ik denk dat hij de proef gaat onderschatten en daar met een instelling van "dit doe ik wel even" gaat staan, en hem daardoor verliest...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #174 Gepost op: 25-09-2012, 08:00:55 »
dat denk ik ook Califax, en in dat zwaartepuntsverhaal zit ook wel iets...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #175 Gepost op: 25-09-2012, 11:48:51 »
Van mij mag hij wel winnen, ben wel een beetje klaar met Fajah.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #176 Gepost op: 25-09-2012, 13:54:51 »
Volgens mij is iemands lichamelijk zwaartepunt nogal belangrijk in het duel. Willy is nogal dik aan zijn buik en heeft dus een laag zwaartepunt. Misschien ook daardoor dat ie boing boing vanzelf ging op den duur. Olivier daarentegen heeft een gespierd bovenlichaam en daardoor een hoger zwaartepunt, waardoor hij volgens mij meer moeite zal hebben om zijn evenwicht te houden. We zullen zien maar ik denk dat ie eruit ligt! 

Zwaartepunt is idd belangrijk

Maar er is een verschil tussen ligging van het zwaartepunt en de afstand tussen het zwaartepunt en de bodem of balk.

Het middelpunt van afgetrainde mensen ligt gemiddeld net iets lager dan de navel.

Bij overgewicht is het torso meestal zwaarder in verhouding met de rest van het lichaam dus in principe zou het zwaartepunt een beetje iets hoger kunnen liggen tegenover een afgetraind persoon met geen overgewicht. (Tenzij de buik echt tot de knieën zou hangen) Persoonlijk zou ik het verschil verwaarloosbaar noemen. Iemand met overgewicht heeft dan meestal nog eens af te rekenen met een verhoogde druk op knieën en enkels wat de beweeglijkheid niet echt bevorderd en ook best belangrijk is bij deze proef.

Maar Willie en Fajah zijn kleiner dan Olivier en hun zwaartepuntafstand is korter tegenover dat van Olivier... aan de andere kant kan Olivier de touwen hoger nemen waar ze aan vasthangen dus heeft op dat punt voordeel qua stabiliteit.

Olivier heeft ook veel ervaring in vechtsporten waar evenwicht best belangrijk is, maar met gebrek aan eten is alles mogelijk.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #177 Gepost op: 25-09-2012, 14:45:42 »
Olivier heeft die balk eigenlijk helemaal niet nodig. Hij slingert zich gewoon van touw naar touw, net als Tarzan.. ;D

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #178 Gepost op: 25-09-2012, 19:20:06 »
Olivier heeft die balk eigenlijk helemaal niet nodig. Hij slingert zich gewoon van touw naar touw, net als Tarzan.. ;D

Dat zou ik wel beest vinden xD  ::ok::                                (beest = gaaf)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #179 Gepost op: 27-09-2012, 20:38:59 »
"Fajah heeft dit al eens gedaan, dus als ik revanche zou mogen nemen, dan zou ik winnen"
 ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: jezus wat ben ik blij dat deze man eruit is! Wat een enorme eigendunk mannetje zeg!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48