Auteur Topic: Olivier Bisback [Kandidaat BE]  (gelezen 49914 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #140 Gepost op: 21-09-2012, 22:21:59 »
De Nederlanders stemmen ook alle Belgen eruit,niet? Of kan je zeggen dat er al één Nederlander een andere Nederlander heeft uitgestemd? Ik denk van niet. ::trots::
volgens mij zijn er 2 Nederlanders uitgestemd en zou de derde eruit gestemd worden. De Nederlanders stemmen nu alleen op een belg om zelf te overleven.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #141 Gepost op: 22-09-2012, 10:40:05 »
volgens mij zijn er 2 Nederlanders uitgestemd en zou de derde eruit gestemd worden. De Nederlanders stemmen nu alleen op een belg om zelf te overleven.
Een team bestaat uit 4 Belgen en 4 Nederlanders. De eerste Nederlander is eruit door het feit dat Zoë munten had ingezet, anders was het gelijk, zoals nu met Olivier het geval is. Maar bij het stemmen hebben zowel de Belgen als de Nederlanders tegen elkaar gestemd.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #142 Gepost op: 22-09-2012, 12:15:22 »
Een team bestaat uit 4 Belgen en 4 Nederlanders. De eerste Nederlander is eruit door het feit dat Zoë munten had ingezet, anders was het gelijk, zoals nu met Olivier het geval is. Maar bij het stemmen hebben zowel de Belgen als de Nederlanders tegen elkaar gestemd.

Word hier een beetje moe van. De Nederlanders hebben op Zoë gestemd omdat zij op dat moment (!) duidelijk de zwakste was (dat staat ook niet ter discussie, ze moest zelfs ondersteund worden). Als ze een Nederlands paspoort had, had ze alle stemmen gekregen. De Belgen hebben op Fajah gestemd omdat ze in beginsel niet op elkaar willen stemmen en dus een Nederlander eruit pikken. Het uitgangspunt is dus totaal verschillend. Dat het daarna van beide kanten een landenstrijd werd was onvermijdelijk, dat hebben de Belgen er nu eenmaal van gemaakt.

Erg storend dat er mensen zijn die dit maar blijven ontkennen of gewoon niet inzien.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #143 Gepost op: 22-09-2012, 12:30:32 »
Vind je het gek Debby we moeten wel anders hou je geen Nederlander meer over, en als ik eerlijk moet zijn vind ik dat Olivier tenminste wat ik gezien heb op tv, niet veel gepresteerd hebt net zo veel als ene Gene of Ruud of Tess of Joke, en die eliminatieproef heeft hij dik verkloot met zijn andere tactiek echt super stom eigen schuld ik ben blij dat hij er half uit is en nu nog verliezen tegen Fajah. ::rofl::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #144 Gepost op: 22-09-2012, 13:31:18 »
Ben benieuwd of Olivier extra ge-oefend heeft op wormen eten en vuur maken.. ;D

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #145 Gepost op: 22-09-2012, 16:17:06 »
Olivier <3 Echt de Ben "Coach" Wade van de lage landen.

Maar ik ben wel blij dat hij eruit ligt. Het is gewoon tè perfect. Als Fajah hem in het duel verslaat, dan ga ik pas echt schaterlachen.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #146 Gepost op: 22-09-2012, 20:01:46 »
Vind je het gek Debby we moeten wel anders hou je geen Nederlander meer over, en als ik eerlijk moet zijn vind ik dat Olivier tenminste wat ik gezien heb op tv, niet veel gepresteerd hebt net zo veel als ene Gene of Ruud of Tess of Joke, en die eliminatieproef heeft hij dik verkloot met zijn andere tactiek echt super stom eigen schuld ik ben blij dat hij er half uit is en nu nog verliezen tegen Fajah. ::rofl::

Een teken dat de Belgen sterker zijn de de Nederlanders he. En nu wordt ik de heisa België-Nederland stillaan moe. We zullen zien volgende week, ik hoop dat Olivier wint, iedereen heeft zowat genoeg van die arrogante Faya.Hebben volgens jou nog niets gepresteerd, Olivier, Gene, Ruud, Tess, Joke. Wie dan wel Faya en Willie, inderdaad met hun grote mond om anderen te vernederen en sorry de Belgen zijn niet zo arrogant om mensen uit te schelden en zeker Olivier en Gene niet. ::zwaai::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #147 Gepost op: 22-09-2012, 20:15:37 »
Nee, Olivier en Gene fluisteren liever naar alle Belgen op wie ze moeten gaan stemmen.. ;D

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #148 Gepost op: 22-09-2012, 22:22:39 »
iedereen heeft zowat genoeg van die arrogante Faya.
ik heb nochtans allesbehalve genoeg van die arrogante Fayah <3
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #149 Gepost op: 23-09-2012, 01:36:00 »
ik vind haar ook niet arrogant. ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #150 Gepost op: 23-09-2012, 10:45:04 »
ik heb nochtans allesbehalve genoeg van die arrogante Fayah <3

Ik ook niet, ik zie Fajah graag blijven, hopelijk wint ze van Olivier  ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #151 Gepost op: 23-09-2012, 12:13:11 »
Een teken dat de Belgen sterker zijn de de Nederlanders he. En nu wordt ik de heisa België-Nederland stillaan moe. We zullen zien volgende week, ik hoop dat Olivier wint, iedereen heeft zowat genoeg van die arrogante Faya.Hebben volgens jou nog niets gepresteerd, Olivier, Gene, Ruud, Tess, Joke. Wie dan wel Faya en Willie, inderdaad met hun grote mond om anderen te vernederen en sorry de Belgen zijn niet zo arrogant om mensen uit te schelden en zeker Olivier en Gene niet. ::zwaai::

Wat heeft stemmen of complotten smeden te maken met sterker zijn, Fajah kan niets gepresteerd hebben omdat, ze na 1 aflevering er al meteen word uitgestemd dus die heeft niets kunnen laten zien en met betreft Willie tsjah die heeft zijn postuur niet mee maar zou heus wel iets kunnen, scheelde maar weinig met Fajah trouwens die proef. Wat heeft Gene nou gepresteerd die loopt alleen maar achter de kont van Olivier aan en Zoé is een arrogante vrouw achter de ellebogen hopelijk gaat die gauw weg....

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #152 Gepost op: 23-09-2012, 16:00:02 »
Word hier een beetje moe van. De Nederlanders hebben op Zoë gestemd omdat zij op dat moment (!) duidelijk de zwakste was (dat staat ook niet ter discussie, ze moest zelfs ondersteund worden). Als ze een Nederlands paspoort had, had ze alle stemmen gekregen. De Belgen hebben op Fajah gestemd omdat ze in beginsel niet op elkaar willen stemmen en dus een Nederlander eruit pikken. Het uitgangspunt is dus totaal verschillend. Dat het daarna van beide kanten een landenstrijd werd was onvermijdelijk, dat hebben de Belgen er nu eenmaal van gemaakt.


Aan de hand van het artikel zou ik eerder durven beweren dat door haar reactie op de situatie van Zoë zichzelf tot een target heeft gemaakt en ook al was het die bedoeling niet, het is in slechte orde gevallen. Ook door constant te zeuren dat zij en willie geen munten hebben en een makkelijke prooi zijn heeft dat getriggerd, indien ze Belgische was geweest en zo'n botte opmerking had gemaakt tijdens een medische interventie en zo zat te zeuren had ze ook stemmen gehad... (denk aan Bea ER2009)
De vraagstelling van Dennis, het commentaar van Ruud en de bekentenis van Fajah over haar pact met Willie op de eerste eilandraad heeft de Belgen verder geld voor hun eieren doen kiezen.  Als je weet dat de andere kant ook in blok stemmen tegen 1 persoon uit je alliantie waarom zou je dan je solidie basis opblazen met de kans dat de anderen direct na de samensmelting of bij een shuffle tegen je gaan stemmen?

Maar goed de meerderheid van reacties vinden de countermove van Tess en Ruud met Olivier als slachtoffer super... we zullen zien wat het gaat opleveren... 9 kansen op 10 volgt er een herverdeling waarbij ze terug nieuwe kansen krijgen en dan is het 'gerechtvaardigde' wraak om de Belgen er een voor een uit te stemmen ...

Als dan 1 van de 2 uiteindelijk wint hebben we ER 2010.2 dankzij de inmenging van de productie  :-\\


De enige fout dat Olivier verweten kan worden is dat hij een munt vergeten in te zetten maar dit kon evengoed Gene of Joke overkomen.  Over het verprutsen van de proef, daar was ruud vorige keer nog meer schuldig aan en toen hebben de Belgen Ruud gered en hem nog een kans gegeven in het team bij de proeven en waren ze nu ook van plan.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #153 Gepost op: 23-09-2012, 16:39:36 »

Als dan 1 van de 2 uiteindelijk wint hebben we ER 2010.2 dankzij de inmenging van de productie  :-\\
En jij stelt dat ze dat alleen doen om de Nederlanders te helpen? Het is namelijk vrij logisch dat ze dit doen aangezien straks heel kamp noord uitgeroeid is en de helft van kamp zuid al niet meer mag meedoen aan de proeven :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #154 Gepost op: 23-09-2012, 20:16:03 »
Ik hoop eigenlijk wel dat hij Fajah verslaat,ik krijg meer stress van Fajah als van Olivier.
Nadeel is wel,mocht Olivier alle proeven winnen,en naar de samensmelting gaan,heeft hij wel 4 munten,en dat is gigantisch veel...
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #155 Gepost op: 23-09-2012, 20:19:49 »
Ik hoop eigenlijk wel dat hij Fajah verslaat,ik krijg meer stress van Fajah als van Olivier.
Nadeel is wel,mocht Olivier alle proeven winnen,en naar de samensmelting gaan,heeft hij wel 4 munten,en dat is gigantisch veel...



Mja we weten nog niet of ze ze kwijt zijn of niet.  Eigenlijk zouden ze minstens 1 of de helft van hun munten mogen inleveren indien ze er hebben.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #156 Gepost op: 23-09-2012, 20:23:24 »
En dat dacht ik dus ook...
Ik vind toch dat ze minstens de helft moeten afgeven,neem nu Lodewijk,stel nu als kamp zuid verliest,en hij wordt eruitgestemd,maar hij wint alle duels nog tot het einde,heeft hij maar 5 munten...
Zoiets is bijna voor elke eilandraad 1,en ik denk niet dat Lodewijk er erg rap uitgestemd zal worden in de samensmelting dmv immuniteit bij het winnen van de proeven.
Ik zie Lodewijk in de samensmelting nog ver gaan mocht hij gewoon 2 of meer proeven met immuniteit winnen.
Zelfde met Olivier,mocht hij Lodewijk verslaan,is Olivier toch wel de fysiek sterkste van ER,of niet?
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #157 Gepost op: 23-09-2012, 20:27:59 »
hmm om eerlijk te zijn, Olivier lijkt me wel het type die eens zou kunnen vergeten zijn emmer bij te vullen.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #158 Gepost op: 23-09-2012, 20:30:29 »
Zelfde met Olivier,mocht hij Lodewijk verslaan,is Olivier toch wel de fysiek sterkste van ER,of niet?

Met fysieke kracht kom je er niet alleen eh, ze hebben beide survivalskills, maar denk dat Lodewijk iets meer technisch inzicht heeft in de games. En Olivier puur op snelheid misschien wel een voordeel kan hebben.  

« Laatst bewerkt op: 23-09-2012, 20:47:47 door reaver »

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #159 Gepost op: 23-09-2012, 20:32:50 »
Inderdaad,

en P.S. dat met de emmer vullen weet ik nog niet,ben een Belg dus moet nog 1 dag wachten  ::jaja::
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!