Auteur Topic: Olivier Bisback [Kandidaat BE]  (gelezen 49930 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #120 Gepost op: 21-09-2012, 07:28:09 »
Natuurlijk zijn wij Nederlanders trots op Lodewijk, hij heeft immers 5 munten ipv de 4 van olivier.
En ik ben ook trots op Fatima omdat ze zwakte toonde, op min hee omdat ze een betere tactiek zag, op Paul omdat hij het team weer opkrikt en op Aagje omdat ze het zo goed deed in de proef ondanks dat ze het zwaar heeft.
Met andere woorden Nationaliteit maakt voor mij niet uit, als Nl zijnde. Ik vind de belgen in zuid net zo leuk.
Al heb ik nog mijn twijfels bij de broertjes.

Dat Rambo de stemmen kreeg vond ik geniaal.
Van mij mag hij lekker naar huis.  ::zwaai::
Irritant alfa mannetje en veel te fanatiek.
* kijk mij toch eens goed zijn *  ::ohno::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #121 Gepost op: 21-09-2012, 12:20:31 »
Als bepaalde mensen hier op het forum de NL-ers beschuldigen van tactisch zwak spel op de eerste eilandraad, dan kunnen we ook wel stellen dat de Belgen hier geblunderd hebben om er maar blind vanuit te gaan dat de Nederlander wel op Zoë zouden stemmen.

Maar goed, ik klaag niet... ;D

Tja hoogmoed komt ten val maar dat is in andere edities ook al bewezen.  De belgen werden iets te nonchalant.

Ook weer typisch hoe een counter op een complotgroepje bijna als geniaal of als heldendaad wordt beschreven terwijl het gewoon binnen de mogelijkheden zat door de overkill aan munten.

Dat Ruud en Tess daar met een beredeneerde gok (gelijke stand afdwingen is nog altijd een risico) en aardig wat toneel hiervan gebruikt van hebben gemaakt, is op zich goed gespeeld maar of het werkelijk de goede keuze is in het belang van het team wil ik gerust in twijfel trekken.
« Laatst bewerkt op: 21-09-2012, 12:53:13 door reaver »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #122 Gepost op: 21-09-2012, 12:26:51 »
Wat een flapdrol. Maar ik zie hem wel van Fajah winnen hoor, dus kan maar zo zijn dat hij nog een tijdje blijft. Fajah kon tenauwernood winnen van Willie en dat is een vadsige kerel, en Olivier super afgetraind, dus ja.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #123 Gepost op: 21-09-2012, 13:00:10 »
Ik kreeg bijna medelijden met hem. Hij keek zo beteuterd  ::rofl::

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #124 Gepost op: 21-09-2012, 13:25:43 »
Olivier is gewoon zo'n goed personage: echt iedereen heeft wel een mening over hem.
Jammer dat net hij werd weggestemd op dit moment. Deze serie heeft namelijk een geweldige "villain" in hem.
Ik had liever Gene zien gaan.

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #125 Gepost op: 21-09-2012, 14:19:21 »
Olivier is gewoon zo'n goed personage: echt iedereen heeft wel een mening over hem.
Jammer dat net hij werd weggestemd op dit moment. Deze serie heeft namelijk een geweldige "villain" in hem.
Ik had liever Gene zien gaan.

En waarom Gene? Iemand die het minst heeft gedaan in deze aflevering waren wel Tess en ook Zoë. Ik vind onterecht zelfs dat Olivier is weggestemd.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #126 Gepost op: 21-09-2012, 14:21:41 »
Olivier had nu wel gewild dat hij vorige week naar Willie had geluisterd  ;D

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #127 Gepost op: 21-09-2012, 14:27:08 »
Niet mee eens Debby wat heeft Olivier nou gepresteerd? Ik vind het zeer terecht dat hij eruit is de volgende Zoé graag! ::trots::

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #128 Gepost op: 21-09-2012, 14:38:15 »
Olivier heeft de proef verkloot, da`s vaak al een (extra) reden om iemand weg te stemmen. En zijn dominante ego wekt ook ergernis op.
Dat verbaasde gezicht was goud waard. Toont zich tegelijkertijd een slecht verliezer, maar da`s niet onverwacht. Hij had niet eens verwacht dat hij daar zou staan.

Die afvalproef zie ik hem ook nog wel verprutsen door zelfoverschatting. Ik gok dat hij die emmer vergeet te vullen.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #129 Gepost op: 21-09-2012, 14:50:37 »
Niet mee eens Debby wat heeft Olivier nou gepresteerd? Ik vind het zeer terecht dat hij eruit is de volgende Zoé graag! ::trots::

Niet mee eens Nicky. Olivier heeft wel gepresteerd en oke het is niet gelopen zoals hij had gehoopt. De volgende Zoë,tja de Nederlanders willen de Belgen eruit zeker maar dan mag Tess ook best vertrekken vind ik.

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #130 Gepost op: 21-09-2012, 14:52:23 »
Olivier heeft de proef verkloot, da`s vaak al een (extra) reden om iemand weg te stemmen. En zijn dominante ego wekt ook ergernis op.
Dat verbaasde gezicht was goud waard. Toont zich tegelijkertijd een slecht verliezer, maar da`s niet onverwacht. Hij had niet eens verwacht dat hij daar zou staan.

Die afvalproef zie ik hem ook nog wel verprutsen door zelfoverschatting. Ik gok dat hij die emmer vergeet te vullen.

Ik denk niet dat alleen Olivier deze proef heeft verkloot. Ze zijn een team en bij verlies is iedereen daar even schuldig aan. Dat is mijn mening. Laat het Nederland-België toch eens opzij, het zijn gewoon allemaal mensen of het nu Nederlanders of Belgen zijn, doet dat ertoe.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #131 Gepost op: 21-09-2012, 14:55:29 »
En waarom Gene? Iemand die het minst heeft gedaan in deze aflevering waren wel Tess en ook Zoë. Ik vind onterecht zelfs dat Olivier is weggestemd.

Om het plan van Tess en Ruud te laten slagen, moesten zij op Olivier, Gene of Joke stemmen. Joke vond ik wel prima deze aflevering en Olivier vind ik goed entertainment, dus hoopte ik dat Tess en Ruud Gene's naam hadden opgeschreven. ;)

Ik vind het ook niet onterecht dat Olivier is weggestemd, maar dat had ik ook niet gevonden als elk willekeurig ander van Noord was weggestemd. De persoon die weggestemd wordt is vrijwel altijd te zwak op sociaal, fysiek, mentaal of strategisch gebied in vergelijking met de anderen, want anders zou die persoon niet zijn weggestemd.
Olivier was strategisch te zwak (geen munt ingezet, terwijl hij de gelijke stand aan had kunnen zien komen) en sociaal te zwak (luistert niet in de proef, te arrogant tegenover Tess en Ruud én niet het sociaal inzicht dat hij juist daarom een doelwit is) en is daarom uiteindelijk weggestemd.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #132 Gepost op: 21-09-2012, 15:01:03 »
Ik denk niet dat alleen Olivier deze proef heeft verkloot. Ze zijn een team en bij verlies is iedereen daar even schuldig aan. Dat is mijn mening. Laat het Nederland-België toch eens opzij, het zijn gewoon allemaal mensen of het nu Nederlanders of Belgen zijn, doet dat ertoe.

Mja, Olivier beslist op eigen houtje dat hij het alleen kan, een aantal zegt dat dat niet kan, maar hij houdt koppig vol. Lijkt me dat hij toch een groot deel heeft aan het mislukken.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #133 Gepost op: 21-09-2012, 15:19:31 »
Olivier heeft de proef deels verknald. Dat hij erop afgerekend wordt is niet correct, want Ruud had de vorige proef volledig verknald. Als er dus iemand verdiende eruit te gaan was het Ruud.

Hopelijk werkt hij er volgende week Fajah uit, ik vrees dat ik iets naar mijn TV gooi als ze de proef overleeft en nog een week blijft.
« Laatst bewerkt op: 21-09-2012, 15:21:49 door ZZ*Star* »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #134 Gepost op: 21-09-2012, 15:51:35 »
Die afvalproef zie ik hem ook nog wel verprutsen door zelfoverschatting. Ik gok dat hij die emmer vergeet te vullen.

Haha, dit dacht ik ook meteen. Als Olivier die proef verliest, dan is dat omdat die emmer leeg is. Ik zie het ook al helemaal voor me dat hij door zelfoverschatting een extra rondje te veel maakt.

Het maakt mij niet zoveel uit wie er wint, ik ben van zowel Fajah als Olivier geen fan.

Offline oliviavia

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #135 Gepost op: 21-09-2012, 16:45:54 »
zelden zo'n narcistische brul aap gezien. De glorie willen in zijn eentje en daardoor het hele team ondermijnen. En dan die on-ge-loof-lijke domme "grappen" van hem. Lagere School niveau.
Fajah heeft hem mooi door! ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #136 Gepost op: 21-09-2012, 16:53:40 »
Ik denk niet dat alleen Olivier deze proef heeft verkloot. Ze zijn een team en bij verlies is iedereen daar even schuldig aan. Dat is mijn mening. Laat het Nederland-België toch eens opzij, het zijn gewoon allemaal mensen of het nu Nederlanders of Belgen zijn, doet dat ertoe.
als jouw favorieten dat nou ook eens zouden beseffen ::). Dan zouden ze niet alle nederlanders er één voor één uit stemmen :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #137 Gepost op: 21-09-2012, 19:52:01 »
Niet mee eens Nicky. Olivier heeft wel gepresteerd en oke het is niet gelopen zoals hij had gehoopt. De volgende Zoë,tja de Nederlanders willen de Belgen eruit zeker maar dan mag Tess ook best vertrekken vind ik.

Nou Tess heeft meer gepresteerd dan ene Joke of Zoé, ik weet niet of je het weet maar de belgen willen de nederlanders eruit werken vind je het gek dan Tess en Ruud een complot gesmeed hebben zo hou je geen Nl-er meer over geweldige actie van ze, en Olivier heeft gepresteerd met wat dan?

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #138 Gepost op: 21-09-2012, 22:14:35 »
als jouw favorieten dat nou ook eens zouden beseffen ::). Dan zouden ze niet alle nederlanders er één voor één uit stemmen :P.

De Nederlanders stemmen ook alle Belgen eruit,niet? Of kan je zeggen dat er al één Nederlander een andere Nederlander heeft uitgestemd? Ik denk van niet. ::trots::

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #139 Gepost op: 21-09-2012, 22:19:35 »
Nou Tess heeft meer gepresteerd dan ene Joke of Zoé, ik weet niet of je het weet maar de belgen willen de nederlanders eruit werken vind je het gek dan Tess en Ruud een complot gesmeed hebben zo hou je geen Nl-er meer over geweldige actie van ze, en Olivier heeft gepresteerd met wat dan?

Opnieuw hetzelfde, de Nederlanders willen de Belgen er ook uit werken. Vooral Olivier is een doorn in hun oog en waarom? Ookal gaat Olivier eruit, hij mag met opgeheven hoofd in de spiegel kijken.::tandpastasmiley::