Auteur Topic: Olivier Bisback [Kandidaat BE]  (gelezen 49933 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #80 Gepost op: 14-09-2012, 17:00:14 »
Waarom kortzichtig? Ze kan ook gaan zitten slijmen voor de hele kleine kans dat ze toevallig de samensmelting haalt, maar ben je niet eerlijk tegenover jezelf en dan zit je je ook op te vreten.
Ze kan ook gewoon eerlijk zijn en zeggen wat ze denkt. Dat heb ik liever als schijnheilig gedoe om maar vriendjes met mensen te blijven. Liever iemand in mijn omgeving die zegt hoe hij ergens over denkt, als iemand die achter mijn rug om roddelt, maar in mijn gezicht lief en aardig doet.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #81 Gepost op: 14-09-2012, 17:04:30 »
Begin me meer te ergeren aan hem. Meneertje heeft een beetje last van grootheidswaanzin, en nog veel ergerlijker, hele slechte humor.

Vraag me af of hij er goed tegen zou kunnen om helemaal alleen te zijn. Hij heeft veel bevestiging nodig dat hij geweldig is, en dat hij grappig is.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #82 Gepost op: 14-09-2012, 17:11:51 »
Kortzicht omdat het op de lange duur tegen je gaat werken. ::vergroot::

Er zit natuurlijk een heel groot gebied tussen 'je hart op de tong hebben' en alles er zonder nadenken uitgooien en achterbaksheid en geroddel. Iets subtieler doet vaak wonderen.
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #83 Gepost op: 14-09-2012, 17:12:54 »
Bij die grap van Olivier zat ik maar te wachten op die clu van de grap... en die kwam maar niet. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #84 Gepost op: 14-09-2012, 17:36:38 »
Bij die grap van Olivier zat ik maar te wachten op die clu van de grap... en die kwam maar niet. ::)

Nee, er was ook niemand die lachte, maar dat heeft hij dan weer totaal niet in de gaten wat op zich weer hilarisch is.  ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #85 Gepost op: 14-09-2012, 17:40:01 »
Dus ze moesten met 5 in die boom kruipen want anders hangt hij Rambo uit.

Nee, je wilt me niet goed begrijpen maar dat is ook niet erg verder.

Die grap idd, en dan vertelt hij er maar bij dat die van Urbanis is, dus echt wel leuk ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #86 Gepost op: 14-09-2012, 18:29:35 »
Kortzicht omdat het op de lange duur tegen je gaat werken. ::vergroot::

Er zit natuurlijk een heel groot gebied tussen 'je hart op de tong hebben' en alles er zonder nadenken uitgooien en achterbaksheid en geroddel. Iets subtieler doet vaak wonderen.

Bij mij flapt het er ook altijd eerst uit en daarna denk ik: "Goh, dat had ik nou niet moeten doen..." Maar ja, dan is het al te laat :P

Dus wat dat betreft herken ik het wel van Fajah. En eerst nadenken werkt bij mij ook niet, dus ik denk dat dat voor Fajah ook wel geldt :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #87 Gepost op: 14-09-2012, 19:32:38 »
In mijn ogen een mislukt acteur die graag 'de man' uithangt en sociaal veel tekort schiet volgens mij. Als je zijn reactie hoort op het gestook van Willy, komt niet goed volgens mij...(Ivm Ruud die absoluut vuur wou maken)
Ik ben een Belg maar mijn stem zou toch naar hem gaan denk ik. Belgie vs Nederland, jammer toch dat het zo is.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #88 Gepost op: 15-09-2012, 11:01:52 »
Rambi heeft een levensgevaarlijke rode vruchtjes-ding na een felle worsteling met zijn machete geveld..
Yes!  Yes! Yes!.. ;D
« Laatst bewerkt op: 16-09-2012, 10:57:21 door bertje51 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #89 Gepost op: 15-09-2012, 11:34:12 »
Rambi heeft een rode vruchtjes-ding met zijn machete geveld..
Yes!  Yes! Yes!.. ;D
dat vond ik zooo overdreven.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #90 Gepost op: 15-09-2012, 18:19:09 »
Enorm Onpopulaire Mening

...... Ik ben een fan van Olivier  ::schaam::

Ik kan hem gewoon niet serieus nemen. De man is een wandelende parodie van zichzelf. Alles wat hij doet is ofwel zó belachelijk ofwel zó over-de-top dat het grappig is, vind ik.  ::rofl::

 
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #91 Gepost op: 16-09-2012, 02:10:31 »
Enorm Onpopulaire Mening

...... Ik ben een fan van Olivier  ::schaam::

Ik kan hem gewoon niet serieus nemen. De man is een wandelende parodie van zichzelf. Alles wat hij doet is ofwel zó belachelijk ofwel zó over-de-top dat het grappig is, vind ik.  ::rofl::

 

Ach, weet je wat het vaak is. De onpopulaire kandidaten zijn wel de mensen waardoor je naar ER blijft kijken. Omdat je je zo lekker kan ergeren of juist lachen. En ze zorgen vaak voor deining in de groep. Een ER met twee harmonieuze teams en een samensmelting zonder ruzies, dan word het toch erg saai op een bepaald moment.
Dus hoe erg ik me ook aan Olivier irriteer, het maakt wel interessante televisie. En ben tegelijk blij dat ik niet samen met hem op een eiland zit.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #92 Gepost op: 16-09-2012, 11:01:28 »
De logica van Olivier (op de terugweg van de expeditie)over de Eilandraad:
Olivier tegen Willie: "We nemen niet de slechtste, niet de stomste, maar de minst leuke"
Uiteindelijk wordt Willie er dus uit gestemd.. ::)
« Laatst bewerkt op: 16-09-2012, 11:05:52 door bertje51 »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #93 Gepost op: 16-09-2012, 12:23:38 »
Ik kan Olivier ook zeer waarderen als karakter! Onvoorspelbaar, excentriek, polariserend en controversieel. Erg goed gecast. Als sterkere speler zou ik hem ook graag in het spel willen houden, hij functioneert prima als schild en is uiteindelijk zijn eigen grootste vijand.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

I-love-paars

  • Gast
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #94 Gepost op: 16-09-2012, 13:38:59 »
De logica van Olivier (op de terugweg van de expeditie)over de Eilandraad:
Olivier tegen Willie: "We nemen niet de slechtste, niet de stomste, maar de minst leuke"
Uiteindelijk wordt Willie er dus uit gestemd.. ::)

Hij bedoelde dat het stemmen niet leuk is.
Want je moet dan verplicht stemmen, ook al wil je het niet.
En dan heb je soms niet meteen een reden om te stemmen. Soms denken mensen die stemmen krijgen misschien dat ze dom, slecht, ... zijn. Maar hij bedoelde dus dat al je dan toch moet stemmen dat je niet op iemand stemt omdat hij dom of slecht is maar wel omdat het moet.


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #95 Gepost op: 16-09-2012, 20:54:11 »
De logica van Olivier (op de terugweg van de expeditie)over de Eilandraad:
Olivier tegen Willie: "We nemen niet de slechtste, niet de stomste, maar de minst leuke"
Uiteindelijk wordt Willie er dus uit gestemd.. ::)
::rofl:: Goed gevonden
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #96 Gepost op: 20-09-2012, 08:12:03 »
http://www.telegraaf.nl/prive/12968201/__Olivier_Bisback_niet_geliefd__.html

Staat maar een klein stukje online, maar zo te lezen leest hij mee op dit forum...
Heeft iemand de telegraaf thuis liggen met de mogelijkheid dit artikel in te scannen?

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #97 Gepost op: 20-09-2012, 08:42:42 »
Sorry ik ga iedereen hier tegenspreken. Ik vind Olivier top in ER. Gelukkig hebben ze er zo iemand bij. Ik zag Willie Wartaal niet in die boom klimmen achter die rode besjes. Dus wij Belgen zijn best trots op Olivier ::trots::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #98 Gepost op: 20-09-2012, 08:56:58 »
Dus wij Belgen zijn best trots op Olivier ::trots::
Dit vind ik nou zo grappig; het zou niet in me op komen om te zeggen: wij Nederlanders zijn best trots op Peggy.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #99 Gepost op: 20-09-2012, 09:34:45 »
Dit vind ik nou zo grappig; het zou niet in me op komen om te zeggen: wij Nederlanders zijn best trots op Peggy.

Is er een reden om trots op haar te zijn? Voorlopig nog niet teveel van haar gezien. Jullie mogen trots zijn op Lodewijk  ;D