Auteur Topic: Olivier Bisback [Kandidaat BE]  (gelezen 49951 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #20 Gepost op: 7-09-2012, 09:45:26 »
Dat opgeheven vingertje ook erbij   ::rofl::



Ja. "Foutief! Foutief!"

Offline michi

  • Forumlid
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #21 Gepost op: 7-09-2012, 09:47:06 »
Zie hem er nog wel even inzetten. Als die duels allemaal krachtproeven zijn, zou hij zo wel eens de samensmelting kunnen halen

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #22 Gepost op: 7-09-2012, 15:17:43 »
Vermakelijke gast. Moet eerlijk zeggen dat ik me totaal niet stoor aan hem.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #23 Gepost op: 7-09-2012, 15:29:53 »
Moet zeggen dat ik me wel stoor aan hem  ::tandpastasmiley::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #24 Gepost op: 7-09-2012, 15:46:41 »
Zolang hij niet meer nuttig is, vliegt hij eruit, en misschien nog wel eerder ook. Word je toch doodmoe van als je de hele dag met hem op een eiland moet zitten.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #25 Gepost op: 7-09-2012, 16:46:57 »
Die kerel zou werkelijk het slechtste in mij naar boven halen als ik daar zou zitten.... ::rofl::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #26 Gepost op: 7-09-2012, 17:10:04 »
Denk dat het nog allemaal beetje zal meevallen.

Als je ziet naar zijn achtergrond qua vechtsporten en als trainer hiervan en als personal coach vind ik het niet verwonderlijk dat hij een zekere zelfdiscipline heeft en dit ook ergens verwacht van anderen.

En ik kan ergens begrijpen als er een jonge snaak een 'loze' uitspraak doet en zich er mits enig commentaar er even snel terug uit probeert te lullen voor ergernissen kan zorgen in zijn positie.


« Laatst bewerkt op: 7-09-2012, 17:29:45 door reaver »

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #27 Gepost op: 7-09-2012, 17:45:30 »
En ik kan ergens begrijpen als er een jonge snaak een 'loze' uitspraak doet en zich er mits enig commentaar er even snel terug uit probeert te lullen voor ergernissen kan zorgen in zijn positie.

Ik snap helemaal niet waarom jij het een 'loze' uitspraak vindt. Hij zegt dat hij op de zwakste stemt. Dat lijkt mij geen loze uitspraak; maar eentje die hout snijdt. Degene waarvan hij inschat dat die het zwakst is, die krijgt zijn stem.

Dat deze oude vent (om maar even een tegenwicht te geven voor 'jonge snaak') kennelijk de laatste decennia geen conversatie heeft gehad, en dus niet weet dat dat een normale opmerking is, ligt toch echt aan 'de oude vent', schijnt mij toe.

En tevens vond ik niet dat hij zich 'eruit' probeerde te lullen, maar overdondondert door een uit het niets komend suf verwijt, hield hij zich redelijk goed staande, dunkt mij.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #28 Gepost op: 7-09-2012, 18:12:03 »
Juistem!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #29 Gepost op: 7-09-2012, 18:28:23 »
Ik snap helemaal niet waarom jij het een 'loze' uitspraak vindt. Hij zegt dat hij op de zwakste stemt. Dat lijkt mij geen loze uitspraak; maar eentje die hout snijdt. Degene waarvan hij inschat dat die het zwakst is, die krijgt zijn stem.

Met loze uitspraak bedoel ik dat er te veel ruimte is voor interpretatie zoals Olivier heeft aangekaart

Zwakste van wat? Lichamelijk? Mentaal? Zwakste in het behouden van een afspraak, belofte? Zwakste in het ophouden om naar de wc te gaan? In het algemeen?, ... ?

Er is een groot verschil qua gevoelswaarde als je zegt 'Ik stem op de zwakste'  of 'ik stem op diegene die voor mijn gevoel het zwakste is op het gebied van ...' 

Het is net omdat er bepaalde zaken te open geïnterpreteerd kunnen worden dat er situaties als deze ontstaan.  Net zoals ik moet verklaren waarom ik het een loze uitspraak vind.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #30 Gepost op: 7-09-2012, 18:30:05 »
Olivier surft ook op expeditierobinson.net  ???
En wel onder de naam reaver :O

Niet lullig bedoelt hoor.
Maar het viel me op dat je de enige hier bent die vind dat ruud fout zit in deze situatie xD
« Laatst bewerkt op: 7-09-2012, 18:31:36 door Bjorrn »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #31 Gepost op: 7-09-2012, 18:43:51 »
Al jaren gaat het over "de zwakste" bij ER en iedereen weet wat dat inhoudt, maar nu ineens is het onduidelijk en multi-interpretabel? Schei toch uit.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #32 Gepost op: 7-09-2012, 19:25:32 »
Met loze uitspraak bedoel ik dat er te veel ruimte is voor interpretatie zoals Olivier heeft aangekaart

Zwakste van wat? Lichamelijk? Mentaal? Zwakste in het behouden van een afspraak, belofte? Zwakste in het ophouden om naar de wc te gaan? In het algemeen?, ... ?


Als dat het probleem was, dan had hij daar toch even naar kunnen vragen? Lijkt me vrij normaal om dan even een nadere precisering te vragen en niet gelijk hoog van de toren te blazen.

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #33 Gepost op: 7-09-2012, 19:30:33 »
Al jaren gaat het over "de zwakste" bij ER en iedereen weet wat dat inhoudt, maar nu ineens is het onduidelijk en multi-interpretabel? Schei toch uit.

De reactie van Olivier wordt gewoon opgeblazen en blijkbaar is het voor sommige moeilijk om zich in beide partijen in te leven.

De 'zwakste' is idd multi-interpretabel maar ook al jaar en dag een cliché antwoord om zich niet te verbranden, als er dan iemand dat cliché wil doorbreken, (wat op zich interessante TV kan opleveren) is het ook niet goed.

Het kan best zijn dat er algemeen aangenomen wordt dat iemand dat niet meer op zijn of haar benen kan staan als de zwakste door kan gaan maar ER is een spel waar meerdere facetten meespelen en de zwakste zijn op sociaal gebied of niet als betrouwbaar worden geschat is even nefast in alle stadia bij dit spel.

Als dat het probleem was, dan had hij daar toch even naar kunnen vragen? Lijkt me vrij normaal om dan even een nadere precisering te vragen en niet gelijk hoog van de toren te blazen.

Dat had hij kunnen doen, maar we weten ook niet wat er op korte tijd tussen die 2 heeft gespeeld, het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat iemand enkel op een uitspraak wordt geviseerd...
« Laatst bewerkt op: 7-09-2012, 19:55:31 door reaver »

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #34 Gepost op: 7-09-2012, 19:41:41 »
Dat had hij kunnen doen, maar we weten ook niet wat er op korte tijd tussen die 2 heeft gespeeld, het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat iemand enkel op een uitspraak wordt geviseerd...

ja, zo lust ik er nog wel eentje. Misschien hebben ze eerst een robbertje geworsteld en heeft Olivier verloren. Ja, dan snap ik het wel dat hij het zegt.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #35 Gepost op: 7-09-2012, 19:50:25 »
ja, zo lust ik er nog wel eentje. Misschien hebben ze eerst een robbertje geworsteld en heeft Olivier verloren. Ja, dan snap ik het wel dat hij het zegt.

Geweldige voorspelling  ;D


Een greep uit zijn palmares;

Olivier Bisback, voormalig drievoudig Belgisch kampioen taekwondo is een zwarte gordel, 5e dan taekwondo en een zwarte gordel, 1e dan in hapkido.

Legde zich later ook toe op jiu jitsu, kobudo, full contact, kick boxing en boxing.

bron --> hier
« Laatst bewerkt op: 7-09-2012, 19:57:05 door reaver »

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #36 Gepost op: 7-09-2012, 20:27:24 »
ja, dat was ook de grap, eigenlijk.

Dat hij meer body dan brains is, dat hadden we al begrepen. :P
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #37 Gepost op: 7-09-2012, 21:48:41 »
reaver, misschien moet je eerst de aflevering even zien?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #38 Gepost op: 7-09-2012, 22:11:33 »
Met loze uitspraak bedoel ik dat er te veel ruimte is voor interpretatie zoals Olivier heeft aangekaart

Zwakste van wat? Lichamelijk? Mentaal? Zwakste in het behouden van een afspraak, belofte? Zwakste in het ophouden om naar de wc te gaan? In het algemeen?, ... ?

Er is een groot verschil qua gevoelswaarde als je zegt 'Ik stem op de zwakste'  of 'ik stem op diegene die voor mijn gevoel het zwakste is op het gebied van ...' 

In zijn geval betekende dat : ik stem op dat vrouwtje wat mij belachelijk zat te maken en niet op degene die ik moest ondersteunen om uit de mangrove te komen...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier Bisback [Kandidaat BE]
« Reactie #39 Gepost op: 8-09-2012, 01:32:01 »
De 'zwakste' is idd multi-interpretabel maar ook al jaar en dag een cliché antwoord om zich niet te verbranden, als er dan iemand dat cliché wil doorbreken, (wat op zich interessante TV kan opleveren) is het ook niet goed.

O ja, dat wou hij natuurlijk doen, dat cliché doorbreken. Hou nou maar gewoon op. Je hoeft het echt niet met de rest eens te zijn, maar om telkens met een geheel nieuw argument te komen is ook weer niet nodig.