Auteur Topic: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]  (gelezen 39300 keer)

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #120 Gepost op: 18-10-2012, 22:22:34 »
Jammer dat hij eruit ligt, vond het ook erg sneu voor hem, ook wat Fajah op de eilandraad nog zei. Hij was een leuke kandidaat vond ik!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #121 Gepost op: 18-10-2012, 23:32:13 »
Ik moet zeggen dat ik wel even schrok toen fajah zij dat Lodewijk snachts in "bed" heeft moeten huilen.
Hij zat er dus wel heel erg mee.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #122 Gepost op: 18-10-2012, 23:40:47 »
Ja precies, dat had ik ook. Ik schrok toen ook wel even. Hij nam het blijkbaar toch persoonlijk op en dat snap ik ook wel, het was een rotstreek zeker omdat ze ook op zijn gevoel hadden ingespeeld.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #123 Gepost op: 19-10-2012, 01:53:55 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #124 Gepost op: 19-10-2012, 02:11:33 »
Vond het toch wel erg zielig :(.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #125 Gepost op: 19-10-2012, 02:14:33 »
Hij was een van mijn favoriete deelnemers, en ik vind het jammer dat hij er op zo'n manier uitging..
Dan nog liever had ik gezien dat hij na de samensmelting een moeilijke proef had verloren of zo..
« Laatst bewerkt op: 19-10-2012, 04:29:26 door bertje51 »

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #126 Gepost op: 19-10-2012, 08:15:08 »
Lodewijk is er kapot van:  ;)  http://www.expeditierobinson.nl/video/3e890754-54f4-4aab-b8a8-a38fa7f4246e

Zie dat hij Matthias juist helemaal vertrouwde door dat onderonsje op het strand!

Offline Maan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #127 Gepost op: 19-10-2012, 09:17:15 »
DE Robinson van 2012 blijft voor mij gewoon Lodewijk. ::ok::
Goed gedaan kerel ! Je kunt met opgeheven hoofd naar huis.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #128 Gepost op: 19-10-2012, 11:03:17 »
Zie dat hij Matthias juist helemaal vertrouwde door dat onderonsje op het strand!

Klopt, maar ik zou zweren dat het Chris was die dat zei.
Als het niet Chris was dan haalt het programma al 7 afleveringen de tweeling door elkaar.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #129 Gepost op: 19-10-2012, 12:40:39 »
Het was Christophe die het zei.

Hier zie je beide naast elkaar. Christophe staat links, Matthias rechts:



Matthias kijkt doorgaans wat donkerder, omdat zijn wenkbrauwen dikker zijn. Ook heeft hij zijn haar altijd wilder (zie je nu niet met die pet :P). Christophe heeft zijn haar altijd strak met een scheiding ;)

En hij is wat boller qua gezicht:

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #130 Gepost op: 19-10-2012, 13:11:39 »
Oke, Zie dat hij Matthias een van de tweelingbroertjes juist helemaal vertrouwde door dat onderonsje op het strand!  ::tandpastasmiley::

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #131 Gepost op: 19-10-2012, 14:43:40 »
Op het eerste gezicht lijkt het een sterke tactische zet om Lodewijk voor de samensmelting te lozen omdat het opzich na de samensmelting ieder voor zich is en je weinig aan Lo de Bouwer hebt en hij hoogswaarschijnlijk met zijn 5 munten fijnloos tot de finale zou zijn doorgedrongen, maar idd zoals hier ook al eerder gemeld heeft nu iedereen door dat Fatima en de broertjes niet te vertrouwen zijn. Maargoed, met ze'n 3en en wellicht Peggy erbij hebben ze wel een groepje dat moeilijk kapot te spelen is denk ik.

Maar alles is mogelijk en er komt dalijk nog 1 proef zoals ik al had verwacht die bepaald wie er nog afvalt voor de samensmelting, dit is een inviduele proef en dan kan je er donder opzeggen dat er een fysiek zwakkere kandidaat alsnog afvalt voor de samensmelting, en waarom zou dit niet Fatima kunnen zijn? Als je haar zag klungelen met dat kleine muurtje...

Lodewijk eruit stemmen voor de samensmelting is opzich tactisch een goede keuze als je echt voor de WINST wilt gaan, ik weet niet of ik het over mijn hart zou krijgen om zo'n sympathiek iemand als Lodewijk. (vriendelijkste vent in het programma..) eruit zou kunnen stemmen. Maar Expeditie Robinson doet gekken dingen met je, sommige gaan wel over lijken en willen gewoon winnen, koste wat het kost!!! Maar als je echt een topper bent, echt een waardige winnaar van deze expeditie, moet je gewoon de finale tegen de STERKSTE durven te spelen..

Maar Lodewijk had natuurlijk ook kunnen weten dat 3 pokerspelers waarvan 2 ook nog eens broertjes samen in het team zetten om problemen zal vragen, dan weet je al dat je die niet 100% kunt vertrouwen ongeacht wat ze zeggen. En hij had 5 munten, had er wel 3 kunnen missen, zou toch wel een aantal proeven hebben gewonnnen na de samensmelting...

Vond het trouwens ook weer raar dat Gene en Ruud naar het andere kamp gaan... informatie zoeken o.a.... zou niet mogen!!
« Laatst bewerkt op: 19-10-2012, 14:46:15 door Carter »

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #132 Gepost op: 19-10-2012, 16:58:51 »
Erg jammer dat hij eruit ligt.
Ik vond het wel vreemd dat iedereen zich afvroeg of Lodewijk er nog wel voor ging in dat duel tegen Fajah. Waarom zou hij er niet voor gaan?? Ik zou er juist alles aan doen om die lui terug te pakken.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #133 Gepost op: 19-10-2012, 17:16:46 »
Erg jammer dat hij eruit ligt.
Ik vond het wel vreemd dat iedereen zich afvroeg of Lodewijk er nog wel voor ging in dat duel tegen Fajah. Waarom zou hij er niet voor gaan?? Ik zou er juist alles aan doen om die lui terug te pakken.

Uhm, wie vroeg zich dat af dan volgens jou ???

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #134 Gepost op: 19-10-2012, 17:17:41 »
Jammer dat hij eruit ligt, want ik had wel willen zien wat voor vuurwerk het zou hebben gegeven na de samensmelting. Maar goed, Fajah had natuurlijk het spel al gespeeld, en daarnaast duurde het ook wel erg lang voor hij wat water in de emmer had.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #135 Gepost op: 19-10-2012, 17:20:01 »
Jammer dat hij eruit ligt, want ik had wel willen zien wat voor vuurwerk het zou hebben gegeven na de samensmelting. Maar goed, Fajah had natuurlijk het spel al gespeeld, en daarnaast duurde het ook wel erg lang voor hij wat water in de emmer had.

Het voordeel voor Fajah is dat zij al weet dat ze de emmer ondersteboven in het water moet mikken, voor Lodewijk duurde dat een paar gooien en toen ging ook het touw nog mee, toen dat bij Fajah gebeurde sprong ze er gewoon huppekee achtereen maar Lodewijk ging keurig trapje af, trapje op de emmer halen, dat kostte hem kostbare tijd.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #136 Gepost op: 19-10-2012, 17:34:15 »
Uhm, wie vroeg zich dat af dan volgens jou ???


Toen Fajah terug kwam in het kamp vroegen de broertjes (volgens mij?) of Lodewijk er nog wel voor was gegaan.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #137 Gepost op: 19-10-2012, 17:37:36 »
Toen Fajah terug kwam in het kamp vroegen de broertjes (volgens mij?) of Lodewijk er nog wel voor was gegaan.

Nou dat is wel wat anders als dat "iedereen" zich volgens jou afvroeg of hij er wel voor was gegaan, ik heb het niet meegekregen maar ik kan me zo voorstellen dat die vraag dan voort is gekomen uit schuldgevoel.

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #138 Gepost op: 19-10-2012, 17:43:41 »
Jammer dat Lodewijk eruit ligt, meest sympathieke kandidaat in jaren. Petje af, voor mij de winnaar van ER 2012.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #139 Gepost op: 19-10-2012, 18:04:32 »
Nou dat is wel wat anders als dat "iedereen" zich volgens jou afvroeg of hij er wel voor was gegaan, ik heb het niet meegekregen maar ik kan me zo voorstellen dat die vraag dan voort is gekomen uit schuldgevoel.

De rest van het kamp was daar ook benieuwd naar