Auteur Topic: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]  (gelezen 39306 keer)

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #80 Gepost op: 17-10-2012, 12:36:41 »
Geweldig, en gelijk heeft 'ie ::tandpastasmiley:: Ook de afkeer waarmee hij 'pokertrio' zei in de vooruitblik vond ik mooi. Het is duidelijk dat hij ze alle drie goed zat is, zal mooie televisie opleveren als hij het duel wint ::rofl::

edit: oeps, lees net dat lemmyfan bijna hetzelfde zei, twee zielen één gedachte ;D

Haha,inderdaad ja,blij dat er nog iemand is die hetzelfde denkt ;)
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #81 Gepost op: 18-10-2012, 02:53:40 »
Dit was gewoon een van de allerbeste complotten in ER ooit, door mensen die het zowel aandurven als het inzicht hebben om écht rücksichtslos tactisch te werk te gaan.

Niet mee eens.
Zowel de Mangrove people als de andere kampleden komen achter dit complot, en niemand zal hen nog vertrouwen hoe aardig ze ook doen of hoe ze ook bereid lijken tot nieuwe complotten met anderen.
Het gevolg van deze move is imo dat ze er alledrie 1 voor 1 zullen worden uitgestemd. Als ze echt inzicht hadden hadden ze beseft dat ze hierna alleen nog elkaar konden vertrouwen, dat ze het vertrouwen van alle anderen voorgoed kwijt zouden zijn.
Dan kun je wel de sterkste speler eruit complotten (mits hij niet wint van Fajah) maar dan kun je zelf ook niet meer winnen, je hebt namelijk hoe dan ook telkens anderen nodig voor volgende rondes en die anderen hebben ze hiermee verspeelt.

De sterkste eruit stemmen is 1 ding, maar in zijn gezicht een vriend zijn, een sterke band veinzen, en dan zoiets doen ook nog eens bij iemand die zeer geliefd is werkt tegen je, getuigt niet van inzicht of slimheid zoals FMdeM claimt.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #82 Gepost op: 18-10-2012, 05:48:52 »
Lijkt me inderdaad niet zo'n slimme actie van Fatima en Tess..Zo houden ze alleen nog de broertjes als vrienden.
Met zulke "vrienden" heb je geen vijanden nodig..  >:D
« Laatst bewerkt op: 18-10-2012, 09:05:12 door bertje51 »

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #83 Gepost op: 18-10-2012, 06:39:18 »
Ik denk dat het poktertrio Tess er nog even gemakkelijk zal willen uitstemmen hoor...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #84 Gepost op: 18-10-2012, 09:39:35 »
Ik vraag me echt af of het ze snel de kop zal kosten. Misschien is de uitleg dat Lodewijk te sterk was met z'n vijf munten wel afdoende. Ik heb in de hele expeditie nog niemand behalve de broertjes zelf horen zeggen dat het toch wel een groot tactisch voordeel is om met twee broers samen op een eiland te zitten. Mensen denken er gewoon niet zo over na, over tactiek.

En complotten komen altijd uit na een eilandraad, dat is logisch. Maar om er iets aan te doen moet je wel de mankracht hebben. Aan de andere kant spelen de munten een erg grote rol dit jaar, dus dit seizoen is het vaak al genoeg om het complot aan te zien komen om je huid te redden.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #85 Gepost op: 18-10-2012, 09:44:21 »
De munten spelen nauwelijks een rol. Tot nu toe hebben slechts 2 mensen er iets aan gehad.. ;)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #86 Gepost op: 18-10-2012, 11:08:32 »
fajah is eruit gestemd door de munten,
willie is eruit gestemd door de munten,
olivier is eruit gestemd mede doordat hij teveel munten had,
zoe heeft zich een paar keer kunnen redden door haar munten,
lodewijk is eruit gestemd door zijn munten,

dus ze hebben best wel een grote rol hoor.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #87 Gepost op: 18-10-2012, 11:12:22 »
Inderdaad hebben Zoë en Tess zich kunnen redden dankzij het inzetten van hun munt(en)
Voor de rest was het vooral de dreiging van teveel munten hebben van iemand.. ;)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #88 Gepost op: 18-10-2012, 11:13:39 »
klopt,
maar de munten spelen ook een rol als bv lodewijk eruit gestemd word omdat hij er zoveel heeft.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #89 Gepost op: 18-10-2012, 11:17:05 »
Ik denk niet dat Lodewijk eruitgestemd werd omdat hij zoveel munten had, hij werd gewoon beschouwd als een te sterke tegenstander..

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #90 Gepost op: 18-10-2012, 11:29:57 »
Ik denk niet dat Lodewijk eruitgestemd werd omdat hij zoveel munten had, hij werd gewoon beschouwd als een te sterke tegenstander..

Dat speelde wel degelijk een rol hoor, dat hebben ze alledrie duidelijk vermeld tijdens het bespreken van het complot!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #91 Gepost op: 18-10-2012, 11:48:35 »
Idd
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #92 Gepost op: 18-10-2012, 15:55:40 »
Als er geen munten zouden zijn was Lodewijk er misschien nog in geweest...
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #93 Gepost op: 18-10-2012, 15:58:10 »
Als er geen munten zouden zijn was Lodewijk er misschien nog in geweest...

Dat zegt helemaal niets, want er zijn wel vaker sterke kandidaten uitgestemd (vaak zelfs al in de eerste of tweede aflevering). Lodewijk is alleen een dubbel gevaar: fysiek sterk en daarnaast ook nog in het bezit van veel munten. Ik vind het niet meer dan logisch dat ze hem eruit hebben gestemd, alleen de manier waarop verdient geen schoonheidsprijs (doordat Christopher op zijn gevoel speelde door te zeggen dat hij zijn steun niet snel zou vergeten).

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #94 Gepost op: 18-10-2012, 16:08:27 »
Met het fysiek maak je idd wel een punt.
Mocht Lodewijk nu nog in de samensmelting geraken zijn Christophe Mattias en Fatima nog altijd nergens,want dan zitten ze nog met de 5 muntige Lodewijk...
Als ik eerlijk mag zijn,denk ik dat mocht Lodewijk winnen tegen Fajah,hij wel eens kans zou maken op de titel,door zijn groot aantal munten en kracht ( waardoor hij ten minste wel 1 keer immuniteit wint ) is hij wel erg sterk..
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #95 Gepost op: 18-10-2012, 19:31:29 »
Zonder munten was Olivier er waarschijnlijk nog in. Dan hadden Zoë en Fajah de proef met het tasje moeten doen, waarin Zoë volgens mij favoriete was. Dan ging Willy er uit, dan Tess die zich dan niet had kunnen redden. Het is moeilijk om te voorspellen hoe de kampen dan heringedeeld zouden worden.

Terugkijkend is het dus inderdaad jammer dat er munten waren, maar het houdt het natuurlijk spannender en maakt het tactischer en dus leuker om naar te kijken.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #96 Gepost op: 18-10-2012, 19:45:25 »
Zonder munten was Olivier er waarschijnlijk nog in. Dan hadden Zoë en Fajah de proef met het tasje moeten doen, waarin Zoë volgens mij favoriete was. Dan ging Willy er uit, dan Tess die zich dan niet had kunnen redden. Het is moeilijk om te voorspellen hoe de kampen dan heringedeeld zouden worden.

Terugkijkend is het dus inderdaad jammer dat er munten waren, maar het houdt het natuurlijk spannender en maakt het tactischer en dus leuker om naar te kijken.
Hoezo zou Zoë dan favoriete zijn? Ze stond bij de eerste proef toch al heel lang bij de tasjes als ik me niet vergis?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #97 Gepost op: 18-10-2012, 20:26:28 »
Hoezo zou Zoë dan favoriete zijn? Ze stond bij de eerste proef toch al heel lang bij de tasjes als ik me niet vergis?
Zoë lijkt mij een rustiger en logischer persoon dan Fajah. Ik kan mij ook voorstellen dat Zoë georganiseerder te werk is gegaan dan Fajah en dus meer kans heeft om de oplossing van de vorige keer onthouden te hebben en sneller te reproduceren.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #98 Gepost op: 18-10-2012, 20:32:15 »
Lullig voor Lodewijk, vind het echt oprecht sneu. Mooi ook om te zien dat Fajah het echt jammer vind om van hem te winnen.
Jammer Lodewijk maar ik vond je echt een topper.  ::joehoe::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #99 Gepost op: 18-10-2012, 20:37:38 »
tja,van wat ik lees,echt jammer voor Lodewijk,maar toch zal hij mijn favoriet blijven...

Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!