Auteur Topic: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]  (gelezen 39327 keer)

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #40 Gepost op: 12-10-2012, 15:32:31 »
Was Lodewijk dan echt nu al zo een groot gevaar? Je weet toch nooit wat voor soort proeven er nog komen, er zijn nog sterke kandidaten en na de samensmelting verandert toch nog veel. Het was mss wel een slim complot maar ik bekeek het toch maar met een wrang gevoel en vind het nogal oneervol en respectloos, op die manier trachten te winnen. Het komt trouwens toch meestal terug als een boomerang...


Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #41 Gepost op: 12-10-2012, 22:37:21 »
Als je zo naïef bent, verdien je het wel een beetje hoor

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #42 Gepost op: 12-10-2012, 22:39:20 »
Was Lodewijk dan echt nu al zo een groot gevaar? Je weet toch nooit wat voor soort proeven er nog komen, er zijn nog sterke kandidaten en na de samensmelting verandert toch nog veel. Het was mss wel een slim complot maar ik bekeek het toch maar met een wrang gevoel en vind het nogal oneervol en respectloos, op die manier trachten te winnen. Het komt trouwens toch meestal terug als een boomerang...
Kijk daar hoop ik nu op  >:D

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #43 Gepost op: 13-10-2012, 03:10:20 »
Veel mensen hebben gewoon niet door dat dit bij ons als kijkers weliswaar al tig keer was aangekondigd omdat we het hele complot vanaf het prille begin konden volgen, maar niet bij de deelnemers. Iedereen die Lodewijk in dit stadium van het spel al naïviteit verwijt snapt er in mijn ogen echt niks van.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #44 Gepost op: 13-10-2012, 09:36:41 »
Veel mensen hebben gewoon niet door dat dit bij ons als kijkers weliswaar al tig keer was aangekondigd omdat we het hele complot vanaf het prille begin konden volgen, maar niet bij de deelnemers. Iedereen die Lodewijk in dit stadium van het spel al naïviteit verwijt snapt er in mijn ogen echt niks van.

Precies, wij wisten allang wat er ging gebeuren omdat we hele complot vorige week al hebben zien smeden, het enige wat je hooguit naief zou kunnen noemen is dat hij maar niet door lijkt te hebben hoe zwaar die 5 munten van hem wegen.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #45 Gepost op: 13-10-2012, 10:15:52 »
Ik ben benieuwd hoe Lodewijk omgaat met de stemming, hij was zo te zien behoorlijk "pissed"..
En wat het voor gevolgen heeft in het kamp..

I-love-paars

  • Gast
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #46 Gepost op: 13-10-2012, 10:17:39 »
Ik denk ook dat hij het niet kon zien aankomen, omdat ze zo op zijn gevoel speelden.
Christophe: "Dat zal ik niet rap vergeten." (na de herindeling van de teams)

Maar, hij kan wel weten dat hij eigenlijk maar de 4de in de rang is na de broertjes en Fatima en dat hij zo ook nooit zou kunnen winnen.

Ik vind deze exit echt dubbel.
Het is langs een kant heel goed gespeeld van het poktertrio. Heel tactisch om een sterk iemand weg te stemmen.
Maar het voelt gewoon zo ambetant aan omdat ze eigenlijk altijd hebben meegelift op Lodewijk zijn rug: Lodewijk zorgde voor een mooi kamp, was toch 1 van de sterkste teamleden bij de proeven, nam ook vaak het voortouw bij het koken.Moesten die 3 ook getoond hebben dat ze sterk zijn in proeven, goede krachten in het kamp zijn, ... Dan was de exit helemaal anders.
Maar nu hebben ze zelf nog niets bewezen en altijd geprofiteerd van Lodewijk zijn talenten.
Had bv Min Hee Lodewijk weggestemd dan zou ik een ander gevoel hebben omdat zij zelf aantoont ook een goede robinson te zijn.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #47 Gepost op: 13-10-2012, 13:24:52 »
Grappig dat veel mensen vinden dat Lodewijk dit had kunnen zien aankomen...
Hij had het inderdaad niet makkelijk kunnen zien aankomen, maar hijzelf had (zover we uit de beelden kunnen opnmaken) ook nooit met de broertjes afgesproken wat de tactiek zou zijn. Hij ging er alleen maar vanuit dat hij veilig was.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #48 Gepost op: 13-10-2012, 13:27:12 »
Klopt, als ze samen naar de samensmelting willen, moet je toch afspreken op wie te stemmen.
Hij had toch naar het pokertrio toe moeten gaan en overleggen of het Peggy of Tess zou worden die weggestemd zou worden.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #49 Gepost op: 13-10-2012, 13:32:30 »
Maak er ook geen heilige van he! Hij wilde dat de tweeling en Fatima op Tess stemden zodat zij 4 de samensmelting zouden halen in de vorige aflevering. En ik vond zijn reactie op de eilandraad wel grappig ::rofl::

Citaat
Maar het voelt gewoon zo ambetant aan omdat ze eigenlijk altijd hebben meegelift op Lodewijk zijn rug: Lodewijk zorgde voor een mooi kamp, was toch 1 van de sterkste teamleden bij de proeven, nam ook vaak het voortouw bij het koken.Moesten die 3 ook getoond hebben dat ze sterk zijn in proeven, goede krachten in het kamp zijn, ... Dan was de exit helemaal anders.
Maar nu hebben ze zelf nog niets bewezen en altijd geprofiteerd van Lodewijk zijn talenten.
Is wel waar, maar dat was bij Olivier ook zo natuurlijk. Een deel van het spel.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #50 Gepost op: 13-10-2012, 13:37:01 »
Natuurlijk jij blij dat er weer een Hollander minder is.
Ik vond het jammer voor hem maar ik vind dat het Tess haar schuld is. Zij had het trio op moeten breken. Geen tactische zet van haar.
Lodewijk is een arm schaap en ik heb echt medelijden met hem, Faat en de tweeling hebben gewoon in zijn gezicht gelogen natuurlijk, maar hij was ook wel te goed van vertrouwen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #51 Gepost op: 13-10-2012, 15:13:03 »

Is wel waar, maar dat was bij Olivier ook zo natuurlijk. Een deel van het spel.
Olivier deed lang niet zoveel als Lodewijk. Die heeft het hele mangrove kamp gepimpt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #52 Gepost op: 13-10-2012, 17:11:56 »
Olivier deed lang niet zoveel als Lodewijk. Die heeft het hele mangrove kamp gepimpt.
Dat is wel heel kort door de bocht. Lodewijk heeft een beetje geknutseld, dat is waar. Maar heb je hem in een palmboom zien klimmen met een machete om eten voor het team te halen?

Trouwens, ze laten misschien 5 minuten van een persoon zien van beelden van 2 dagen. Wat je ziet is dus een selectie en zeker niet representatief. Als ze Lodewijk tonen die knutselt is dat omdat het interessanter is om te tonen dan een kamp dat futloos ligt te dagdromen, niet omdat hij dat dagelijks urenlang doet.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #53 Gepost op: 13-10-2012, 17:14:13 »
Dat is wel heel kort door de bocht. Lodewijk heeft een beetje geknutseld, dat is waar. Maar heb je hem in een palmboom zien klimmen met een machete om eten voor het team te halen?

Trouwens, ze laten misschien 5 minuten van een persoon zien van beelden van 2 dagen. Wat je ziet is dus een selectie en zeker niet representatief. Als ze Lodewijk tonen die knutselt is dat omdat het interessanter is om te tonen dan een kamp dat futloos ligt te dagdromen, niet omdat hij dat dagelijks urenlang doet.

Oh, maar dan heeft Olivier dus 1 keer die boom beklommen, en ook niet urenlang alle bomen van het eiland afgegaan.  ::)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #54 Gepost op: 13-10-2012, 20:45:40 »
Ik vind dit echt zeer jammer voor Lodewijk  ::ohno::
Hij was echt mijn favoriet,en ik hoop gewoon dat hij Fajah verslaat ( sorry Fajah-fans ) en het pokertrio eens samen met de 4 andere leden in de samensmelting het pokertrio gewoon wegstemt uit wraak.
Hopelijk wordt Fatima als 1ste weggestemd,ik had haar al niet echt graag door haar geoverdreven reacties en nu nog dit!?
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #55 Gepost op: 13-10-2012, 21:31:03 »
Dat is wel heel kort door de bocht. Lodewijk heeft een beetje geknutseld, dat is waar. Maar heb je hem in een palmboom zien klimmen met een machete om eten voor het team te halen?

En als een idioot op z'n borst zien slaan terwijl hij oerkreten uitstoot omdat hij een trosje vruchten uit een boom had gemept...   nee, dat heb ik maar een persoon eerder zien doen...  ::tandpastasmiley::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #56 Gepost op: 13-10-2012, 21:37:42 »
Dat is wel heel kort door de bocht. Lodewijk heeft een beetje geknutseld, dat is waar. Maar heb je hem in een palmboom zien klimmen met een machete om eten voor het team te halen?

Trouwens, ze laten misschien 5 minuten van een persoon zien van beelden van 2 dagen. Wat je ziet is dus een selectie en zeker niet representatief. Als ze Lodewijk tonen die knutselt is dat omdat het interessanter is om te tonen dan een kamp dat futloos ligt te dagdromen, niet omdat hij dat dagelijks urenlang doet.
beetje geknutseld? Hij heeft een bank gemaakt, het dak gefixed etc. Je kon echt zien dat er wat gedaan is in het kamp. En aan de andere teamleden te horen is Lodewijk ook echt de hele dag bezig. ( oa Min hee en haar opmerking over dat lodewijk een duracel konijntje is).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #57 Gepost op: 13-10-2012, 23:34:43 »
beetje geknutseld? Hij heeft een bank gemaakt, het dak gefixed etc. Je kon echt zien dat er wat gedaan is in het kamp. En aan de andere teamleden te horen is Lodewijk ook echt de hele dag bezig. ( oa Min hee en haar opmerking over dat lodewijk een duracel konijntje is).
Nou inderdaad.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #58 Gepost op: 14-10-2012, 00:12:56 »
Misschien is het handiger van iedereen op niet op ZZ*star* meer in te gaan, het komt er bij hem op neer dat hij altijd gelijk heeft en iedereen met een andere mening heeft ongelijk.

Nog even ontopic, ik hoop echt dat Lodewijk van Fajah wint en het pokertrio er één voor één uitwerkt. Ben ook erg benieuwd naar de reacties volgende week van Lodewijk, maar ook van het andere team als ze bij de proef zien dat Lodewijk er niet meer is.

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Lodewijk Hoekstra [Kandidaat NL]
« Reactie #59 Gepost op: 14-10-2012, 08:57:53 »
beetje geknutseld? Hij heeft een bank gemaakt, het dak gefixed etc. Je kon echt zien dat er wat gedaan is in het kamp. En aan de andere teamleden te horen is Lodewijk ook echt de hele dag bezig. ( oa Min hee en haar opmerking over dat lodewijk een duracel konijntje is).
Wel, ik denk dat op een onbewoond eiland eten belangrijker is dan een "gepimpt" kamp. Maar wie ben ik om daarover te oordelen ::)

En als een idioot op z'n borst zien slaan terwijl hij oerkreten uitstoot omdat hij een trosje vruchten uit een boom had gemept...   nee, dat heb ik maar een persoon eerder zien doen...  ::tandpastasmiley::
Ik denk niet dat zijn kampgenoten het recht hadden om dat idioot vonden. Anders hadden ze beleefd moeten weigeren ervan mee te eten. Iemand uitlachen om zijn inspanning maar er wel mee van profiteren is namelijk laag bij de gronds.
« Laatst bewerkt op: 14-10-2012, 11:19:05 door Lukie4, Reden: stuk verwijderd was off-topic »