Auteur Topic: Paul Turner [Kandidaat NL]  (gelezen 37370 keer)

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #120 Gepost op: 8-11-2012, 22:21:14 »
Zou het een oplossing zij geweest  als hij steeds op zichzelf zou hebben mogen stemmen? Dan had hij niemand iets hoeven ontnemen en was steeds gewoon afhankelijk van het stemgedrag van de anderen.
Ja, maar alsnog.. Je kon al de hele aflevering iedere keer zien, dat als er tactisch gepraat werd, dat ie d'rvandoor ging.. Ook met dat met Joke praten over dat op Fajah stemmen.. Hij kon daar gewoon niet tegen..

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #121 Gepost op: 8-11-2012, 22:22:06 »
Zou het een oplossing zij geweest  als hij steeds op zichzelf zou hebben mogen stemmen? Dan had hij niemand iets hoeven ontnemen en was steeds gewoon afhankelijk van het stemgedrag van de anderen.
Reken er maar niet op dat dag mag.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #122 Gepost op: 8-11-2012, 23:10:29 »
Ik hoopte zo dat hij even Joke apart zou nemen en eerlijk zou zeggen wat Chris en de anderen de hele dag daarvoor hadden besproken...

Ja, dat hoopte ik ook, maar ik denk dat hij zich buiten beide fronten en complotten wilde houden. Ik vond het een geweldige kandidaat en jammer dat hij opgegeven heeft.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #123 Gepost op: 9-11-2012, 00:10:09 »
Wel jammer dat ie weg is :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Duco

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #124 Gepost op: 9-11-2012, 05:29:31 »
Haha arme man, hij liep echt kokhalzend weg door de manier waarop Chris en Fatima Joke aan het bespelen waren

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #125 Gepost op: 9-11-2012, 07:09:33 »
Haha arme man, hij liep echt kokhalzend weg door de manier waarop Chris en Fatima Joke aan het bespelen waren

En terecht, ik prijs hem daarom, je zal maar zulke types IRL tegenkomen!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #126 Gepost op: 9-11-2012, 07:14:31 »
Heel jammer van Paul. Je zag ook echt dat hij het niet leuk vond dat Fatima en Chris Joke aan het manipuleren waren en daarvoor al Peggy. Hij ging lekker een boekje liggen lezen. Wat een geweldige vent.
Snap goed dat de manier waarop het nu gaat niet leuk is voor hem en dat hij de benen neemt. Technisch gezien is het opgeven ja, maar zo zie ik het niet. Net als met Aagje. Ik kon de reden goed begrijpen.
Als je je doel hebt bereikt voor jezelf en echt niet meer wil dan is het toch fijn om een ander nog een weekje langer te kunnen laten blijven, die wel wil blijven.

Paul dank je wel voor je leuke karakter, je was fantastisch en ik zal je nog lang missen in dat slangenest wat nu Expeditie Robinson heet ::bravo::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #127 Gepost op: 9-11-2012, 09:57:29 »
Ik vind het dapper dat Paul zo bij zichzelf is gebleven tijdens de expeditie. Hij vond dat stemmen niet leuk en kiest er dus bewust voor om dan zelf uit de expeditie te gaan, bewonerenswaardig!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #128 Gepost op: 9-11-2012, 10:08:06 »
Haha arme man, hij liep echt kokhalzend weg door de manier waarop Chris en Fatima Joke aan het bespelen waren
::jaja:: , dat vond ik ook erg hypocriet van hem.
Doe dan niet mee.

Maar nog steeds leuke vent.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #129 Gepost op: 9-11-2012, 10:10:37 »
Niks mis mee, hij kan het met opgeheven hoofd doen naar mijn mening, heeft niet lopen klagen (ja toen het hem expliciet gevraagd werd) niet zielig lopen doen,  niet lopen janken, dat is toch het beeld wat ik vooral heb bij de opgevers, dat heb ik bij hem helemaal niet, hij geeft gewoon eerlijk toe dat hij niet grof tactisch wil/kan spelen en nu dat moment daar is liever naar huis wil, prima toch!

Anders word je toch alleen maar als speelbal gebruikt door de mensen die dat wel kunnen.   ::jaja::
ik snap dat 'opgeheven hoofd' niet. Ik vind dat een heel raar moreel trekje toch, om opgeven zo te benoemen. Je weet waar je aan begint. En als je alleen maar meedoet om even tot jezelf te komen, zoals hij aangeeft, ga dan in een klooster ztten en val ons er met zo'n spel niet lastig mee, zou ik zeggen.
« Laatst bewerkt op: 9-11-2012, 14:19:25 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #130 Gepost op: 9-11-2012, 13:10:03 »
Eens met schulz: als je een persoonlijk doel wil bereiken anders dan winnen moet je niet meedoen aan e.r.
Maar toch vind ik Paul een schatje.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #131 Gepost op: 9-11-2012, 14:20:53 »
Eens met schulz: als je een persoonlijk doel wil bereiken anders dan winnen moet je niet meedoen aan e.r.
Maar toch vind ik Paul een schatje.

Als je mee doet aan ER dan kan dat ook voor de ervaring zijn. Niet iedereen gaat puur voor de winst. De meeste willen dat natuurlijk wel maar het is ook heel leuk om een keer mee te maken.

Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij de opgave van Paul. Aan de ene kant is het wel mooi dat hij zegt dat hij dingen wilt geven aan mensen en niet wilt afpakken.
Aan de andere kant zegt hij ook dat hij heimwee heeft naar zijn carriere etc. wat ik wel weer een slappe reden vind.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #132 Gepost op: 9-11-2012, 14:36:48 »
Zou het een oplossing zij geweest  als hij steeds op zichzelf zou hebben mogen stemmen? Dan had hij niemand iets hoeven ontnemen en was steeds gewoon afhankelijk van het stemgedrag van de anderen.

Dit is neem ik aan een grapje?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #133 Gepost op: 9-11-2012, 15:29:59 »
ik snap dat 'opgeheven hoofd' niet. Ik vind dat een heel raar moreel trekje toch, om opgeven zo te benoemen. Je weet waar je aan begint. En als je alleen maar meedoet om even tot jezelf te komen, zoals hij aangeeft, ga dan in een klooster ztten en val ons er met zo'n spel niet lastig mee, zou ik zeggen.

Dus omdat ik vind dat hij zich nergens voor hoeft te schamen en het bewonder dat hij zichzelf is gebleven en niet mee heeft gedaan aan de door hem verafschuwde bedriegerij en het gekonkel klopt er iets niet aan mijn moraal???


Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #134 Gepost op: 9-11-2012, 15:40:58 »
Dus omdat ik vind dat hij zich nergens voor hoeft te schamen en het bewonder dat hij zichzelf is gebleven en niet mee heeft gedaan aan de door hem verafschuwde bedriegerij en het gekonkel klopt er iets niet aan mijn moraal???
nee, dat is geheel niet wat ik beweer.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #135 Gepost op: 9-11-2012, 16:18:25 »
Ik vind het jammer dat Paul is vertrokken.
Misschien is hij pas tijdens de expeditie tot de ontdekking gekomen dat hij op "turning point" is gekomen. Hij zal toch heus wel meegedaan hebben met de bedoeling zo ver mogelijk te komen.
Kleurrijk figuur met een heel groot en goed hart!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #136 Gepost op: 9-11-2012, 16:52:30 »
ER is misschien wel een spel, maar er zijn natuurlijk talloze kandidaten geweest die het helemaal niet als spel zien, Zij deden/doen mee om de ervaring, om het overleven, of om bepaalde persoonlijke doelen te halen die niets te maken hebben met de winst van het spel. En meestal kun je prima op die manier je expeditie beleven, maar dit jaar wordt iedereen opgeslokt door Het Grote Tactische Denken, dus lukt dat niet. Ik begrijp ook wel dat Paul geen zin had in al die flauwekul omdat dat simpelweg niet in zijn karakter past. Hij is gewoon zichzelf gebleven en voor mensen die zichzelf blijven kan ik altijd respect opbrengen.

Wel leek het erop alsof hij het programma uit werd geluld door Evi, maar dat zal van tevoren wel besproken zijn.