Auteur Topic: Paul Turner [Kandidaat NL]  (gelezen 37376 keer)

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #100 Gepost op: 5-11-2012, 10:58:16 »
En ook onmogelijk denk ik zo.

Klopt er zijn maar een paar edities voorgekomen waarbij dat mogelijk was.

ER 1- Was nog wel wat vrijblijvender, maar toch werd er tactisch gestemd door bepaalde mensen waardoor het kamp tegen kamp werd.
ER 2- Richard had tactisch stemmen eigenlijk niet nodig. Dus deze editie had gekund.
ER 3- Puur tactisch Noord tegen Zuid
ER 4- Jutta's mazzel was dat er 5! finalisten waren ipv 3. Anders had ze het niet gered.
ER 5- Ondanks dat Frank geen complotsmeder was in deze serie, wist hij wel constant veilig te zijn en mee te stemmen met Peter, Mo, Matthias en Marjolein
Er 6- Marnix onschendbaar. Dus deze editie had gekund. Al was Marnix wel tot de samensmelting leider.
Er 7- Heel veel geluk met 100 mensen nodig. Daarnaast had Vinni praktisch elke week immuniteit. Had het misschien zonder niet gered.
ER 8- Onmogelijk... Hans wint namelijk altijd zoals hij zelf zei. Zijn hele leven bestaat uit alles winnen.
ER 9- Was tactisch. Marcel, Dennis en Esmeralda hebben volgens mij geen normale stem uitgebracht :P
ER 10- Voor de samensmelting erg tactisch daarna minder.
ER 11- Was ook vol met complotjes. Zie de exit van Esther, Jochem en Nicolas
ER 12- Hetzelfde verhaal
SDT- Idem dito. Blok van Richard, Jennifer, Pieter dat vanaf dag 1 al vast stond

Dus er zijn misschien 3 edities geweest die gewonnen konden worden door heel geliefd te zijn bij de anderen. De rest zou je zonder stemafspraken niet doorgekomen zijn omdat als je hier niet aan mee doet je binnen de kortste keren zelf een prooi wordt.



Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #101 Gepost op: 5-11-2012, 16:12:57 »
Klopt er zijn maar een paar edities voorgekomen waarbij dat mogelijk was.

ER 1- Was nog wel wat vrijblijvender, maar toch werd er tactisch gestemd door bepaalde mensen waardoor het kamp tegen kamp werd.
ER 2- Richard had tactisch stemmen eigenlijk niet nodig. Dus deze editie had gekund.
ER 3- Puur tactisch Noord tegen Zuid
ER 4- Jutta's mazzel was dat er 5! finalisten waren ipv 3. Anders had ze het niet gered.
ER 5- Ondanks dat Frank geen complotsmeder was in deze serie, wist hij wel constant veilig te zijn en mee te stemmen met Peter, Mo, Matthias en Marjolein
Er 6- Marnix onschendbaar. Dus deze editie had gekund. Al was Marnix wel tot de samensmelting leider.
Er 7- Heel veel geluk met 100 mensen nodig. Daarnaast had Vinni praktisch elke week immuniteit. Had het misschien zonder niet gered.
ER 8- Onmogelijk... Hans wint namelijk altijd zoals hij zelf zei. Zijn hele leven bestaat uit alles winnen.
ER 9- Was tactisch. Marcel, Dennis en Esmeralda hebben volgens mij geen normale stem uitgebracht :P
ER 10- Voor de samensmelting erg tactisch daarna minder.
ER 11- Was ook vol met complotjes. Zie de exit van Esther, Jochem en Nicolas
ER 12- Hetzelfde verhaal
SDT- Idem dito. Blok van Richard, Jennifer, Pieter dat vanaf dag 1 al vast stond

Dus er zijn misschien 3 edities geweest die gewonnen konden worden door heel geliefd te zijn bij de anderen. De rest zou je zonder stemafspraken niet doorgekomen zijn omdat als je hier niet aan mee doet je binnen de kortste keren zelf een prooi wordt.




Bedankt voor het analyseren.
Bij 3 expedities had de winnaar het MISSCHIEN zonder complotten gered.
De expeditie van dit jaar win je nooit zonder aan een complot te hebben meegedaan.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #102 Gepost op: 5-11-2012, 16:46:22 »
En toch vind ik dat sociaal gedrag wat meer gewaardeerd mag worden. Een prachtig mens zie ik in Paul.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #103 Gepost op: 5-11-2012, 16:55:41 »
Bedankt voor het analyseren.
Bij 3 expedities had de winnaar het MISSCHIEN zonder complotten gered.
De expeditie van dit jaar win je nooit zonder aan een complot te hebben meegedaan.

Dat weet je niet. Paul en Minhee hebben (nog) niet aan een complot meegedaan
De enige winnaar die geen moment heeft meegedaan aan een complot en er ook fel op tegen was is Marnix (2005)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #104 Gepost op: 5-11-2012, 17:31:27 »
En toch vind ik dat sociaal gedrag wat meer gewaardeerd mag worden. Een prachtig mens zie ik in Paul.

Echt een lieverd!   ::jaja::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #105 Gepost op: 5-11-2012, 21:23:32 »
En toch vind ik dat sociaal gedrag wat meer gewaardeerd mag worden. Een prachtig mens zie ik in Paul.

Je ziet hem genieten van het eiland en dat vind ik als kijker heel veel waard. Ik vond Paul bij TVOH echt 3x niets (kan niet tegen dat overdreven gedoe), maar nu op het eiland lijkt het me een hele fijne man om mee om te gaan!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #106 Gepost op: 5-11-2012, 21:26:51 »
Je ziet hem genieten van het eiland en dat vind ik als kijker heel veel waard. Ik vond Paul bij TVOH echt 3x niets (kan niet tegen dat overdreven gedoe), maar nu op het eiland lijkt het me een hele fijne man om mee om te gaan!
::jaja::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #107 Gepost op: 6-11-2012, 09:37:29 »
@jorge

In ER2 was Richard volgens mij de grote Godfather die precies bepaalde wie eruit ging. Hij had een paar mensen die hem blind volgden en dan heb je al snel een meerderheid te pakken. Alleen liep hij er niet zo mee te koop dat het op deze manier ging.

In mijn herinnering ging het althans zo, maar het kan zijn dat die wat gaten vertoont na meer dan tien jaar.  :P

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #108 Gepost op: 8-11-2012, 21:55:47 »
Jammer dat Paul weg wilde, al verbaast het me niet. Wat een leuke man ::bravo::

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #109 Gepost op: 8-11-2012, 21:58:49 »
Jammer dat 'ie eruit is, maar hij is tenminste eerlijk tegen zichzelf, iets wat ik zeer waardeer. Prachtkerel. ::ok::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #110 Gepost op: 8-11-2012, 21:59:05 »
 :\'(
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #111 Gepost op: 8-11-2012, 22:00:05 »
Ik heb me minder aan hem geërgerd dan ik in het begin dacht.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #112 Gepost op: 8-11-2012, 22:00:19 »
Paul, liefie, het is een troost om te weten dat er nog mensen zijn zoals jij!   ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #113 Gepost op: 8-11-2012, 22:01:06 »
Bijzonder figuur.
Jammer dat hij wegging, maar het is toch opgeven ::niet-ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #114 Gepost op: 8-11-2012, 22:02:22 »
Bijzonder figuur.
Jammer dat hij wegging, maar het is toch opgeven ::niet-ok::
ben ik het weer eens met Schulz ::oink::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #115 Gepost op: 8-11-2012, 22:09:24 »
Opgever  ::jaja:: , maar het blijft een leukerd!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #116 Gepost op: 8-11-2012, 22:09:50 »
Beetje jammer dat hij het persoonlijke en het spel niet goed uit elkaar kan houden. Hoe aardig en lief hij ook moge zijn, hij hoort natuurlijk niet in een expeditie thuis met zo'n instelling. ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #117 Gepost op: 8-11-2012, 22:10:35 »
Niks mis mee, hij kan het met opgeheven hoofd doen naar mijn mening, heeft niet lopen klagen (ja toen het hem expliciet gevraagd werd) niet zielig lopen doen,  niet lopen janken, dat is toch het beeld wat ik vooral heb bij de opgevers, dat heb ik bij hem helemaal niet, hij geeft gewoon eerlijk toe dat hij niet grof tactisch wil/kan spelen en nu dat moment daar is liever naar huis wil, prima toch!

Anders word je toch alleen maar als speelbal gebruikt door de mensen die dat wel kunnen.   ::jaja::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #118 Gepost op: 8-11-2012, 22:18:33 »
Zou het een oplossing zij geweest  als hij steeds op zichzelf zou hebben mogen stemmen? Dan had hij niemand iets hoeven ontnemen en was steeds gewoon afhankelijk van het stemgedrag van de anderen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #119 Gepost op: 8-11-2012, 22:20:10 »
Ik hoopte zo dat hij even Joke apart zou nemen en eerlijk zou zeggen wat Chris en de anderen de hele dag daarvoor hadden besproken...
Keep calm and eat chocolates!