Auteur Topic: Paul Turner [Kandidaat NL]  (gelezen 37392 keer)

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #80 Gepost op: 26-10-2012, 15:54:31 »
Wellicht, maar gezien de invloed van munten etc. zouden Fatima/Christophe/Mattias en Peggy er goed aan doen om op Paul te stemmen. Zelfs als Paul beide munten inzet heeft hij 4 tegenstemmen, Min Hee zou daarentegen 3 tegenstemmen overhouden als ze haar munt inzet. Ik vraag me dan ook af wat de beredenatie van bovenstaanden is om op Min Hee te stemmen.

Ik denk dat de pokeraars denken dat ze paul nog wel als compagnon kunnen krijgen in het verdere spel, daarbij denk ik niet dat ze Peggy zover krijgen om op Paul te stemmen. Ik denk dat Min Hee totaal geen stemmen verwacht dus ook geen munt zal inzetten. Dus of ze op Paul of Min Hee stemmen maakt verder geen reet uit.

Zal het wel jammer vinden als Min Hee eruit gaat  :(
« Laatst bewerkt op: 26-10-2012, 15:59:28 door muizje »

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #81 Gepost op: 26-10-2012, 18:36:01 »
Hoe zit 't ook alweer met die zwarte stemmen voor Paul. Die zijn toch alleen geldig voor de eerstvolgende eilandraad?..

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #82 Gepost op: 26-10-2012, 18:37:22 »
::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #83 Gepost op: 26-10-2012, 22:23:38 »
Dus of ze op Paul of Min Hee stemmen maakt verder geen reet uit.

Als de drie gedachtes die jij poneert kloppen niet nee, en daar wringt nu net de schoen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #84 Gepost op: 28-10-2012, 11:31:17 »
::jaja::

Ow echt???  Maar 1 x?  Dan komt het wel goed met Paul, hoop ik toch!  ::jaja::

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #85 Gepost op: 30-10-2012, 13:04:08 »
Paul is nog steeds één van mijn favorieten in het spel. Hij is nog steeds heel vermakelijk om naar te kijken, zorgt voor een leuke sfeer in de groep, is fysiek redelijk sterk zo te zien (vooral bij de zwemproef) en speelt het spel ook wel, wat bleek omdat hij de tweeling uit elkaar wilde hebben.

Wat mij betreft zeker een kandidaat om ver te geraken en ik denk dat hij die twee zwarte stemmen ook wel kan hebben :)

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #86 Gepost op: 30-10-2012, 13:23:14 »
Ik denk dat Paul wel redelijk ver zal geraken,hij komt zowel tactisch,mentaal en fysiek erg sterk over...
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #87 Gepost op: 1-11-2012, 22:28:54 »
Hij zal nu toch echt langzamerhand wel tactisch moeten gaan stemmen, die stem op Gene made no sense.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #88 Gepost op: 2-11-2012, 00:01:40 »
Aan de andere kant weet iedereen dat Paul slechts een joker is die random stemt en dus geen gevaar is. Dit kan hem juist heel erg ver brengen ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #89 Gepost op: 2-11-2012, 07:34:22 »
Juist DN, paul komt ver want hij is geen bedreiging.
Dus gaan eerst de bedreigingen eruit: fatima, chris, fajah en dan is hij pas aan de beurt.
Zijn catwalk loopje was super grappig trouwens en nog goed ook.  ::rofl::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #90 Gepost op: 2-11-2012, 11:01:06 »
Ik denk dat Paul wel redelijk ver zal geraken,hij komt zowel tactisch,mentaal en fysiek erg sterk over...
Wanneer is hij tactisch op jou over gekomen dan?
There's no show like a reality show ;)

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #91 Gepost op: 2-11-2012, 11:40:55 »
Ik snap niet waarom mensen juist voor Paul, Tess, MinHee, Joke, Peggy zijn..
Enig tactisch inzicht hoort er wel bij... En als Paul iedereen te vriend houden en alleen maar gek doen.. tja..

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #92 Gepost op: 2-11-2012, 11:43:29 »
Wanneer is hij tactisch op jou over gekomen dan?
Ik denk dat het nog over de aflevering ervoor gaat dat Paul zegt dat ze de broertjes moeten scheiden. Toen kwam hij best tactisch over. Jammer genoeg laat hij deze aflevering weer blijken dat het slechts een loze uitspraak was ::).

Ik snap niet waarom mensen juist voor Paul, Tess, MinHee, Joke, Peggy zijn..
Enig tactisch inzicht hoort er wel bij... En als Paul iedereen te vriend houden en alleen maar gek doen.. tja..
... dan is dat best tactisch :P. Je hebt hem op bepaalde momenten o.a. de huilbuien van Aagje echt zijn grappigheid tactisch zien inzetten. Mede daardoor zit hij er nog in ;). Tactisch is niet altijd stemmen controleren. Tactisch is zorgen dat je er niet uitgestemd word op wat van manier dan ook.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #93 Gepost op: 2-11-2012, 11:46:28 »
Zijn grappigheid en persoonlijkheid is inderdaad een goede tactiek van Paul, jammer alleen dat hij tijdens de stemrondes tactisch inzicht lijkt te ontberen. Waarom had hij anders op Gene gestemd bij de laatste eilandraad in plaats van op een van het pokertrio zoals hij vorige aflevering zelf opperde?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #94 Gepost op: 2-11-2012, 11:55:29 »
Zijn grappigheid en persoonlijkheid is inderdaad een goede tactiek van Paul, jammer alleen dat hij tijdens de stemrondes tactisch inzicht lijkt te ontberen. Waarom had hij anders op Gene gestemd bij de laatste eilandraad in plaats van op een van het pokertrio zoals hij vorige aflevering zelf opperde?

Of toch in elk geval een stemafspraak met Min Hee kunnen maken, die smeekte daar bijna om!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #95 Gepost op: 3-11-2012, 15:17:34 »
Ik vind het juist tonen van karakter dat Paul (en Min-Hee ook) totaal niet tactisch lijkt te stemmen.

ER winnen zonder 1 keer te hebben meegwerkt aan een complot is in mijn ogen de ultime eer.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #96 Gepost op: 3-11-2012, 15:20:22 »
ER winnen zonder 1 keer te hebben meegwerkt aan een complot is in mijn ogen de ultime eer.

En ook onmogelijk denk ik zo.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #97 Gepost op: 3-11-2012, 16:49:49 »
Ik vind het juist tonen van karakter dat Paul (en Min-Hee ook) totaal niet tactisch lijkt te stemmen.

ER winnen zonder 1 keer te hebben meegwerkt aan een complot is in mijn ogen de ultime eer.

Hoezo is dat de ultieme eer? Het hoort gewoon bij het spel. Je hebt de winst in mijn ogen niet eerder verdiend omdat je nooit een stemafspraak hebt gehad.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #98 Gepost op: 3-11-2012, 19:52:38 »
Vandaar dat ik ook zei ''in mijn ogen''

Offline BMS

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #99 Gepost op: 4-11-2012, 17:44:33 »
Na Fatima mag hij er van mij uit, niet een bijzondere speler imo, miss grappig (soms) maar daar is alles ook mee gezegd.