Auteur Topic: Paul Turner [Kandidaat NL]  (gelezen 37389 keer)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #60 Gepost op: 9-10-2012, 02:22:24 »
Paul zat met grote ogen van verbazing bij de eilandraad..Daar waar hij enige stemmen tegen zichzelf verwachtte zag hij tot zijn verwondering dat Ruud de een na de andere stem kreeg..
Hij zal wel gedacht hebben: wat is dit kamp voor een wespennest?  ???

Offline Vahnstad

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #61 Gepost op: 9-10-2012, 20:12:24 »
Niet mijn favoriet, maar mag van mij zeker de samensmelting halen :)

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #62 Gepost op: 12-10-2012, 13:03:41 »
Hij blijft me steeds verbazen. Hij leek wel een dolfijn tijdens die proef met een vlechtje op zijn voorhoofd  ::rofl::

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #63 Gepost op: 12-10-2012, 15:44:27 »
Ging echt wel snel door het water vond ik.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #64 Gepost op: 12-10-2012, 16:09:12 »
Ik dacht eerst, die Paul dat wordt niks. Maar hij is goed voor de sfeer in het kamp en ook nog sterk in de proeven. Wow, die kan zwemmen!

Ben van mn vooroordeel af. Paul, goed bezig!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #65 Gepost op: 12-10-2012, 16:27:51 »
Ik vind hem ook wel leuk. Hij is in elk geval niet flauw en gaat er wel voor.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #66 Gepost op: 13-10-2012, 13:36:56 »
Zo lang hij niet gemaakt grappig probeert te doen is hij een leuke kandidaat die meer in zijn mars heeft dan ik vooraf had verwacht!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #67 Gepost op: 13-10-2012, 13:38:19 »
Een van mijn favorieten. Wat een leuke man, lekker gek, lekker open en een mentale topper.
Net als Min hee kan hij snel de knop omzetten.
Wat ik alleen niet snap is dat iemand zei op de eilandraad dat ze geen contact mochten hebben met het andere kamp. Hoe kan het dan dat paul en ruud gezellig op bezoek zijn geweest daar?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #68 Gepost op: 13-10-2012, 15:53:16 »
Ik vind Paul altijd zo grappig, hij komt altijd precies op tijd met zijn grapjes, en maakt daarmee iedereen weer blij.

Vooral hoe hij zich iedere keer uitdrukt, en hoe hij zich schminkt. ::rofl::
Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline oliviavia

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #69 Gepost op: 25-10-2012, 21:35:27 »
Paul, you have to win this!!!

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #70 Gepost op: 25-10-2012, 21:36:16 »
Ik heb zo'n vermoeden dat Paul de slaapproef verliest. Getuige zijn tweet: 'Ooooooops'

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #71 Gepost op: 25-10-2012, 22:06:05 »
Ik heb zo'n vermoeden dat Paul de slaapproef verliest. Getuige zijn tweet: 'Ooooooops'
Dat vermoeden heb ik ook. Tijdens de aflevering leek het er verdacht veel op dat zijn blokje als eerste in het water viel.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #72 Gepost op: 25-10-2012, 22:33:18 »
Paul kan dat wel lijden. Ik zie niemand op Paul stemmen momenteel

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #73 Gepost op: 25-10-2012, 22:35:45 »
Ik denk dat voor het trio+Peggy Min Hee target is en voor de rest een van de broertjes of Fatima ;p Ik denk dat ze 't eerder sneu voor 'm vinden dat ie twee stemmen heeft dan dat ze d'r iets mee doen XD

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #74 Gepost op: 25-10-2012, 22:38:49 »
Paul kan dat wel lijden. Ik zie niemand op Paul stemmen momenteel

Wellicht, maar gezien de invloed van munten etc. zouden Fatima/Christophe/Mattias en Peggy er goed aan doen om op Paul te stemmen. Zelfs als Paul beide munten inzet heeft hij 4 tegenstemmen, Min Hee zou daarentegen 3 tegenstemmen overhouden als ze haar munt inzet. Ik vraag me dan ook af wat de beredenatie van bovenstaanden is om op Min Hee te stemmen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #75 Gepost op: 26-10-2012, 07:49:55 »
Wellicht, maar gezien de invloed van munten etc. zouden Fatima/Christophe/Mattias en Peggy er goed aan doen om op Paul te stemmen. Zelfs als Paul beide munten inzet heeft hij 4 tegenstemmen, Min Hee zou daarentegen 3 tegenstemmen overhouden als ze haar munt inzet. Ik vraag me dan ook af wat de beredenatie van bovenstaanden is om op Min Hee te stemmen.

Omdat ze Min Hee (terecht) als een bedreiging zien!

Overigens heeft nog steeds niemand me met zekerheid kunnen vertellen hoeveel munten ze nog heeft.  ::ohno::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #76 Gepost op: 26-10-2012, 09:03:51 »
2 toch? naar mijn gevoel heeft ze 2 torens beklommen. Maar kan het mis hebben.
Ze zien Paul niet als een bedreiging en Min Hee wel. Paul kan daardoor nog wel eens ver gaan komen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #77 Gepost op: 26-10-2012, 09:27:04 »
Dat ze Min Hee een bedreiging vinden is een open deur die ik al had ingetrapt. De pokerspelers moeten echter kijken naar wie ze er het makkelijkste uit kunnen krijgen en niet naar de grootste bedreiging, hun spel begint namelijk veel te doorzichtig te worden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #78 Gepost op: 26-10-2012, 09:55:37 »
Dat ze Min Hee een bedreiging vinden is een open deur die ik al had ingetrapt. De pokerspelers moeten echter kijken naar wie ze er het makkelijkste uit kunnen krijgen en niet naar de grootste bedreiging, hun spel begint namelijk veel te doorzichtig te worden.

Dat ben ik met je eens. Het enige dat voor hun van belang is, is dat ze de eerste 2 stemmingsrondes overleven. Dan staat het 4-4 in personen ( er vanuitgaande dat Peggy het pact trouw blijft)
Ze zitten in zekere zin niet zelf in de machtspositie om te kiezen wie er gaat omdat ze nog steeds een minderheid hebben. Ze moeten hopen op verdeeldheid binnen de andere groep en daar op inhaken.

Weten ze bijv dat Ruud of Fajah stemmen krijgen van anderen dan moeten ze daar als collectief op inhaken. Want vier stemmen zal in de meeste gevallen denk ik niet genoeg zijn om iemand te elimineren. En dat zeker niet 2x.

Als ik heel eerlijk ben denk ik dat ze te vroeg geweest zijn met het elimineren van Lodewijk. Die was zo hondstrouw en goedgelovig dat ze hem ( ondanks de munten) later hadden kunnen wegsturen. Als ze Peggy ipv Lodewijk hadden weggestemd dan had niemand van Noord dat raar gevonden omdat je dan de sterkste vier over gehad had.

Maar goed, ik ben benieuwd. Ik ben allang blij dat er tactisch gedacht wordt deze expeditie door het trio, ruud, fajah en gene. Stukken interessanter dan 2 jaar terug toen Tatiana en Antony duel na duel moesten spelen zonder daar zelf wat aan te veranderen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Paul Turner [Kandidaat NL]
« Reactie #79 Gepost op: 26-10-2012, 14:23:37 »
Paul kan dus ook tactisch denken ::bravo::. Hij begon er over dat de broertjes gescheiden moeten worden. Valt me dan toch weer mee van hem ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human