Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Wellicht, maar gezien de invloed van munten etc. zouden Fatima/Christophe/Mattias en Peggy er goed aan doen om op Paul te stemmen. Zelfs als Paul beide munten inzet heeft hij 4 tegenstemmen, Min Hee zou daarentegen 3 tegenstemmen overhouden als ze haar munt inzet. Ik vraag me dan ook af wat de beredenatie van bovenstaanden is om op Min Hee te stemmen.
Dus of ze op Paul of Min Hee stemmen maakt verder geen reet uit.
Ik denk dat Paul wel redelijk ver zal geraken,hij komt zowel tactisch,mentaal en fysiek erg sterk over...
Wanneer is hij tactisch op jou over gekomen dan?
Ik snap niet waarom mensen juist voor Paul, Tess, MinHee, Joke, Peggy zijn..Enig tactisch inzicht hoort er wel bij... En als Paul iedereen te vriend houden en alleen maar gek doen.. tja..
Zijn grappigheid en persoonlijkheid is inderdaad een goede tactiek van Paul, jammer alleen dat hij tijdens de stemrondes tactisch inzicht lijkt te ontberen. Waarom had hij anders op Gene gestemd bij de laatste eilandraad in plaats van op een van het pokertrio zoals hij vorige aflevering zelf opperde?
ER winnen zonder 1 keer te hebben meegwerkt aan een complot is in mijn ogen de ultime eer.
Ik vind het juist tonen van karakter dat Paul (en Min-Hee ook) totaal niet tactisch lijkt te stemmen.ER winnen zonder 1 keer te hebben meegwerkt aan een complot is in mijn ogen de ultime eer.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
503 gasten en 3 vaste bezoekers