Auteur Topic: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]  (gelezen 40623 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #100 Gepost op: 12-11-2012, 16:36:51 »
Hij won niet ;D

Op maandag 18 juni werd de award voor meest sexy man van Nederland uitgereikt in het College Hotel in Amsterdam. Jan Kooijman mocht de award in ontvangst nemen en mag zich met recht de meest sexy man noemen.


In totaal kwamen er 25.00 stemmen binnen op de verkiezing. De runner-ups voor de titel waren Thomas Berge en Dean Saunders.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #101 Gepost op: 12-11-2012, 17:05:34 »
Gelukkig won Jan Kooijman hem want als ik de runner ups zie dan euhm nee ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #102 Gepost op: 12-11-2012, 17:57:31 »
Lekker hoor, Jan Kooijman.   ::jaja::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #103 Gepost op: 15-11-2012, 13:42:03 »
Ik denk ook dat hij in aflevering 11 in de problemen komt (voorstukje van aflevering heeft min hee het denkelijk over hem. en ook zijn vraag aan Gene om als team te stemmen.)

Ook maakt hij imo een tactische blunder tegenover Min Hee over de munt, Gene had er geen probleem mee om de tip te delen.  Maar je kan geen loyaliteit verwachten als je niets in de plaats geeft.  De reden dat Min Hee haar aantal munten niet wil zeggen is haar keuze maar hij vergeet dat Min Hee een groot aandeel heeft gehad in het winnen van 2 groepsproeven en zich op dat vlak al meer bewezen in leiding geven dan de 2 trieste pogingen van hem waarbij hij echt wel voor een groot deel verantwoordelijk voor was voor het verlies van deze.

Komt me nog steeds over als een betweterig jonkie dat niet eens wil luisteren naar de motivatie van anderen en steeds zijn zin wil krijgen.  -->
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
  ::tandpastasmiley::


« Laatst bewerkt op: 15-11-2012, 16:26:15 door reaver »

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #104 Gepost op: 15-11-2012, 21:41:05 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::Ruud

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #105 Gepost op: 15-11-2012, 21:43:31 »
 ::zwaai::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #106 Gepost op: 15-11-2012, 21:52:21 »
Jammer, 1 van de betere eruit...

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #107 Gepost op: 15-11-2012, 22:00:22 »
Vandaag bleek wel weer dat het Nederlanders en Belgen door elkaar mengen in 1 programma niet succesvol kan zijn (tenzij men elkaar al kent van voor het programma zie Fatima en Christophe).

Sportieve kandidaat die Ruud. Jammer dat hij maar 8e is geeindigd.
When life knocks you down, fight back!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #108 Gepost op: 15-11-2012, 22:02:40 »
Lekker hoor, Jan Kooijman.   ::jaja::

 ::rofl::

Verkeerde topic Miek... :P
Geniet nooit met mate...

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #109 Gepost op: 15-11-2012, 22:05:10 »
Hij ging er net uit voordat ik me echt aan hem begon te ergeren. Ik weet niet of ik daar nu blij mee moet zijn of niet.

Maar toen hij rende om voor Peggy aan te komen, dat snap ik nog wel. Peggy probeert dan voor te dringen, ook dan begrijp ik zijn reactie. Maar als je vervolgens 10 seconden lang niks doet om daarna Peggy nog verder te irriteren dat ze hem niet zo moet opjagen vind ik je gewoon irritant.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Duco

  • Forumlid
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #110 Gepost op: 15-11-2012, 23:24:36 »
Jammer, Ruud had het van mij mogen winnen. Voor mij de beste kandidaat van de afgelopen 3 robinsons.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #111 Gepost op: 15-11-2012, 23:44:32 »
Hoewel ik bij de hele expeditie pro-Ruud ben geweest, heb ik me deze aflevering zooooo ontzettend zitten te irriteren aan hem ::niet-ok::. Arrogantie ten top. En dan ook nog eens zo dom het spel spelen. Ik ben blij dat ie weg is ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #112 Gepost op: 15-11-2012, 23:45:20 »
Hoewel ik bij de hele expeditie pro-Ruud ben geweest, heb ik me deze aflevering zooooo ontzettend zitten te irriteren aan hem ::niet-ok::. Arrogantie ten top. En dan ook nog eens zo dom het spel spelen. Ik ben blij dat ie weg is ::zwaai::

 ::ok::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #113 Gepost op: 16-11-2012, 00:02:59 »
Hij ging er net uit voordat ik me echt aan hem begon te ergeren. Ik weet niet of ik daar nu blij mee moet zijn of niet.

Maar toen hij rende om voor Peggy aan te komen, dat snap ik nog wel. Peggy probeert dan voor te dringen, ook dan begrijp ik zijn reactie. Maar als je vervolgens 10 seconden lang niks doet om daarna Peggy nog verder te irriteren dat ze hem niet zo moet opjagen vind ik je gewoon irritant.

Hij stond gewoon als eerst bij die streep dus hij mag ook als eerst gooien. Peggy zit hem al na een seconde op te jagen, niet zo gek dat Ruud dan wacht totdat hij zijn concentratie terug vind.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #114 Gepost op: 16-11-2012, 00:13:37 »
Hubris.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #115 Gepost op: 16-11-2012, 00:28:01 »
Wel mooi dat hij zelf ook onmiddellijk inzag en toegaf dat z'n arrogantie hem de kop had gekost en dat hij het niet slim had gespeeld. Eigenlijk stak hij vooral de hand in eigen boezem, daarom vond ik de opmerking van Joke over dat wijzen ook een beetje misplaatst. Net als die blabla van Chris. Natuurlijk had Ruud hier en daar een verwijtje naar anderen, maar nogmaals, hij zocht het toch voor het overgrote deel bij zichzelf.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #116 Gepost op: 16-11-2012, 01:32:32 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #117 Gepost op: 16-11-2012, 01:40:09 »
In het begin vond ik hem echt tof, maar de laatste afleveringen begon hij me echt te irriteren.
Hij was te vol van zichzelf, en stak dit ook niet onder stoelen of banken.
Toen hij opnieuw zat te lachen op de eilandraad was mijn irritatie ten top.
Mooi om te zien hoe die binnen enkele seconden van zijn gezicht af werd geveegd.

Maar, de manier waarop hij met zijn verlies omging heeft mij zijn respect voor hem terug doen winnen.
Hij zei precies de dingen over zichzelf waar aan ik me irriteerde.
Oke, hij nam enkele andere mensen mee in zijn afscheidspraatje, niet heel netjes.
Maar wel begrijpelijk op zo'n moment.
De opmerking van Joke over het wijzen doet me niet zo veel, maar Christophe had ik wel van die bank kunnen trappen met zijn gezever.
There's no show like a reality show ;)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #118 Gepost op: 16-11-2012, 06:45:32 »
Chris had toch gewoon gelijk? hij had zijn woord niet gegeven aan Ruud voor het tegencomplot dus kon hij het ook niet breken. Hij kwam over als een slechte verliezer en ik vond het niet sportief van hem dat hij ging uithalen naar de rest. Ik snap het wel hoor maar toch niet sportief, je hebt verloren klaar.
Hij zou met jaren robinson kijk ervaring toch moeten weten dat als je denkt goed te zitten dat je naar huis gaat. Waarom verwachtte hij eigenlijk geen stemmen? Min hee zou sowieso op hem stemmen, dat wist hij, samen met die andere 2. Vertrouwde hij echt op Fatima en Chris?
Lijkt me niet slim.
ik vond Min hee ook irritant met de rijst. Wat een gezeur.
Ze zegt hetzelfde als Ruud en daar dan ruzie over gaan maken? ::ohno::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #119 Gepost op: 16-11-2012, 09:19:33 »
Van mij had hij niet weg gehoeven, maar wat wel grappig was was dat hij dacht helemaal veilig te zitten maar ondertussen door bijna iedereen werd weg gestemd. Dat zijn toch de leukere momentjes van ER altijd. Knap dat hij zijn verlies zo goed kon dragen. Heel sportief!