Auteur Topic: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]  (gelezen 40638 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #20 Gepost op: 22-09-2012, 20:47:13 »
Hij heeft in elk geval meer tactisch inzicht dan Tess.  :)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #21 Gepost op: 22-09-2012, 22:27:49 »
Ruud is ook een zelfverklaarde "superfan". Ik hoop alleen dat hij niet begint de zaken te overdenken en domme fouten begint te maken. Volgens mij heeft hij daar meer de neiging toe, itt Tess.   
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #22 Gepost op: 23-09-2012, 13:54:37 »
Ruud is ook een zelfverklaarde "superfan". Ik hoop alleen dat hij niet begint de zaken te overdenken en domme fouten begint te maken. Volgens mij heeft hij daar meer de neiging toe, itt Tess.   

Dat denk ik niet. Want Tess kwam met het idee om allebei op Zoë te stemmen en Ruud zei dat ze beter konden stemmen op iemand die het niet verwachtte. Hadden ze Tess haar idee gevolgd dat was het afgelopen geweest voor Tess. Ik heb wel vertrouwen in Ruud.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #23 Gepost op: 23-09-2012, 23:11:38 »
Leuk dat hij tactisch wel slim is; hopelijk komt hij straks na de herindeling in een kamp waar hij meer het voortouw kan nemen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #24 Gepost op: 27-09-2012, 22:25:35 »
Ruud's enthiousiasme en fanatisme zie ik graag ::ok::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #25 Gepost op: 28-09-2012, 01:18:27 »
Het deed hem wel bijna de das om vandaag... Maar ik zie het ook wel graag.

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #26 Gepost op: 28-09-2012, 08:12:01 »
Ik had een beetje de indruk dat hij Rambo zijn taak wou vervangen. Daarom heeft hij hem eruit gestemd, maar al bij al heeft hij het niet beter gedaan.

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #27 Gepost op: 28-09-2012, 10:14:43 »
Hij heeft hem eruit gestemd omdat er anders weer een Nederlander uitgevlogen zou zijn... ::)

Hij is lekker fanatiek, zie dat een stuk liever dan een zuchtende Gene die langzaam zijn schoenen aantrekt en zucht: Ach ja, de jeugd he (of zoiets), terwijl er een schat te vinden is... 8)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #28 Gepost op: 28-09-2012, 14:27:08 »
Hij is inderdaad lekker fanatiek, al moet hij er el voor oppassen dat hij niet overfanatiek wordt, dat het hele kamp hem weg wil hebben. Nu had hij alleen Zoë en Joke tegen zich, maar als hij niet oppast krijgt hij meerderen tegen zich.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #29 Gepost op: 28-09-2012, 16:43:32 »
Het kwam op mij eigenlijk een beetje vreemd over dat zo'n jonge gast van 22 ineens de leiding op zich neemt in een groep waarin het merendeel veel ouder is dan hij.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #30 Gepost op: 28-09-2012, 16:48:07 »
Maakt toch niet uit?

Er zijn mensen die met 20 al een groep kunnen leiden en er zijn met 50 die dat nog niet kunnen. Dat zit in je of dat zit het niet....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #31 Gepost op: 28-09-2012, 16:50:27 »
Maakt toch niet uit?

Er zijn mensen die met 20 al een groep kunnen leiden en er zijn met 50 die dat nog niet kunnen. Dat zit in je of dat zit het niet....

Hangt ervan af of die groep een jonkie als leider zou accepteren, ik persoonlijk zou serieus wat tegenwind bieden  ;)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #32 Gepost op: 28-09-2012, 17:00:17 »
Maakt toch niet uit?

Er zijn mensen die met 20 al een groep kunnen leiden en er zijn met 50 die dat nog niet kunnen. Dat zit in je of dat zit het niet....
Mja, bij hem kwam het in ieder geval een beetje knullig en geforceerd over op mij. Alsof hij zichzelf wilde bewijzen of zo.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #33 Gepost op: 28-09-2012, 18:07:55 »
Mja, bij hem kwam het in ieder geval een beetje knullig en geforceerd over op mij. Alsof hij zichzelf wilde bewijzen of zo.
ja eens. Hij heeft wat boekjes gelezen over survivalen geloof ik en wil zich nu echt gaan bewijzen. Komt bij mij nu erg streberig over. Is niet handig.

en die HAMBURGERS!!!! heeft hem ook bij het andere team voor joker doen staan.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #34 Gepost op: 29-09-2012, 13:29:49 »
Ik denk niet dat Ruud per se de leider probeerde te zijn maar eerder overenthousiast was over het zoeken naar de schat. Dat is toch superleuk om te doen. Ik zou ook weer even een klein kind worden hoor  :)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #35 Gepost op: 30-09-2012, 01:09:37 »
Ik vind hem meer een prater dan een doener. 

Dit is de 2de proef die hij naar mijn gevoel verprutst heeft en heeft imo enorm veel geluk gehad op de eilandraad...

Hij en Tess werden ook door gene terechtgewezen op het vlot dat het niet netjes was om het verlies van de paal en ladderproef geheel in Oliviers zijn schoenen te schuiven omdat ze tijdens de proef gezegd hebben dat het werkt maar dan achteraf met de vinger naar Olivierte wijzen.


Maarja elke reden is goed als verdediging en hun plannetje is gelukt.

Persoonlijk hoop ik dat hij er snel uitgaat want hij begint me beetje te irriteren.

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #36 Gepost op: 30-09-2012, 06:05:36 »
In welk opzicht heeft hij de proef dan verprutst?
Hij is wat overmoedig geweest, maar deed verder toch niets verkeerd?

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #37 Gepost op: 30-09-2012, 12:39:34 »
Dankzij Ruud hebben ze wel de schat gevonden. Hij doet tenminste wél iets met zijn zelftoegeworpen rol als "leider". 
Als het aan de rest had gelegen waren ze niet eens gaan zoeken, tenminste er waren er verschillende bij die tijd zat hadden en niet van plan waren om direct te gaan zoeken, "de jeugd van tegenwoordig"...
Ruud kan je irritant vinden, of wat dan ook maar uiteindelijk zaten ze wel allemaal lekker worstjes te eten, zelfs het sap werd opgedronken. En oh wat was het even gezellig!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #38 Gepost op: 30-09-2012, 13:53:51 »
Ik vind hem meer een prater dan een doener. 

Dit is de 2de proef die hij naar mijn gevoel verprutst heeft en heeft imo enorm veel geluk gehad op de eilandraad...

Hij en Tess werden ook door gene terechtgewezen op het vlot dat het niet netjes was om het verlies van de paal en ladderproef geheel in Oliviers zijn schoenen te schuiven omdat ze tijdens de proef gezegd hebben dat het werkt maar dan achteraf met de vinger naar Olivierte wijzen.


Maarja elke reden is goed als verdediging en hun plannetje is gelukt.

Persoonlijk hoop ik dat hij er snel uitgaat want hij begint me beetje te irriteren.


Welnee ze stelden olivier verantwoordelijk voor het verlies van de proef omdat hij dat ook grotendeels was. Hij paste de tactiek aan, hij verpestte de voorsprong door niet te luisteren. Daar doelde Tess en Ruud op, op het feit dat Olivier niet luisterde. Dat Gene het meteen weer voor zijn behemelde olivier opneemt zegt veel over hem.
Vond dat terecht stellen van Gene naar Ruud en Tess toe tenenkrommend om naar te kijken. Vooral Joke en Zoe die daar maar zwijgend bij stonden. Doe je mond toch eens open.
Ruud heeft niks verprutst, hij deed het goed bij de proef, er schoot alleen een plank los. Kan gebeuren lijkt mij.
Olivier was stront eigenwijs bij de proef met de platformen en Tess en Ruud besloten dat het na 4x zeggen dat het niet werkte hem toch maar te laten gaan omdat hij toch niet luisterde.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #39 Gepost op: 30-09-2012, 13:58:48 »
In welk opzicht heeft hij de proef dan verprutst?
Hij is wat overmoedig geweest, maar deed verder toch niets verkeerd?

Hij was verantwoordelijk voor het knopen van de touwen en als dan een touw lost...

Dankzij Ruud hebben ze wel de schat gevonden. Hij doet tenminste wél iets met zijn zelftoegeworpen rol als "leider". 
Als het aan de rest had gelegen waren ze niet eens gaan zoeken, tenminste er waren er verschillende bij die tijd zat hadden en niet van plan waren om direct te gaan zoeken, "de jeugd van tegenwoordig"...
Ruud kan je irritant vinden, of wat dan ook maar uiteindelijk zaten ze wel allemaal lekker worstjes te eten, zelfs het sap werd opgedronken. En oh wat was het even gezellig!


Met een kaart is het natuurlijk makkelijk.  In de plaats van zich te organiseren, kwam hij meer over als een kip zonder kop.  We weten ook niet hoelang die zoektocht heeft geduurd en of ze paar keer verloren zijn gelopen dus vind het allemaal relatief.