Auteur Topic: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]  (gelezen 40625 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Gepost op: 11-08-2012, 10:35:11 »
Voornaam: Ruud
Achternaam: Feltkamp
Nationaliteit: Nederlandse
Leeftijd: 22
Geboortedatum: 2 oktober 1989
Geboorteplaats: Amsterdam
Beroep:  Acteur


VOLLEDIG PROFIEL

« Laatst bewerkt op: 12-08-2012, 21:27:11 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #1 Gepost op: 5-09-2012, 09:30:33 »
Veel te veel haar voor zo'n klein hoofdje. Ziet er niet uit.

Wel leuk dat het een echte ER-fan is die meedoet.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2012, 22:49:43 »
Vond het heel knap dat hij zo rustig bleef toen Olivier hem aan het beleren was.
Ik weet zeker dat ik een heel ander antwoord had gegeven,
een minder slim antwoord dat wel... ;)
There's no show like a reality show ;)

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2012, 22:53:07 »
Respect voor zijn reactie op Oliviers opmerking.
Mag er nog wel een tijdje in blijven wat mij betreft.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2012, 22:59:36 »
Olivier had wel een punt wat mij betreft, de 'zwakste' is een kwestie van perspectief. Dat Ruud zijn reactie probeerde goed te praten door te wijzen op het recht voor zijn raap zijn van Nederlanders is natuurlijk enkel een zwaktebod, hij was zich er wel van bewust was dat hij het foutief had verwoord.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2012, 23:04:29 »
Als je gelijk hebt betekent dat nog niet dat je met een ik-weet-het-beter-dan-jou-toontje de ander mag onderbreken.
Totaal onnodig en irritant gedrag. Iedereen snapt heus wel wat Ruud bedoelde.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #6 Gepost op: 6-09-2012, 23:08:58 »
Als je gelijk hebt betekent dat nog niet dat je met een ik-weet-het-beter-dan-jou-toontje de ander mag onderbreken.
Totaal onnodig en irritant gedrag. Iedereen snapt heus wel wat Ruud bedoelde.

Olivier mag doen wat wij wil, in het kader van het spel is het niet verstandig maar hij hoeft zich echt niet aan één of andere sociale etiquette te houden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #7 Gepost op: 6-09-2012, 23:09:43 »
Als je gelijk hebt betekent dat nog niet dat je met een ik-weet-het-beter-dan-jou-toontje de ander mag onderbreken.
Totaal onnodig en irritant gedrag. Iedereen snapt heus wel wat Ruud bedoelde.
Inderdaad. Ruud zei 'Ik stem op de zwakste', dan is het toch logisch dat hij bedoeld dat hij stemt op degene die hij het zwakst vind. Olivier deed echt moeilijk om niks.
There's no show like a reality show ;)

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #8 Gepost op: 6-09-2012, 23:13:00 »
Olivier had een punt door te zeggen dat de zwakste een kwestie van perspectief was.

Maar.....pff, moest hij er zo over doorzeuren? Ruud gaf hem eigenlijk meteen gelijk, wilde duidelijk zichzelf verbeteren maar kwam er gewoon niet meer tussendoor. Olivier is tot nu toe mijn minst favoriete man in ER. En Ruud komt gewoon lekker enthousiast over tot nu toe.

Offline livingsin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #9 Gepost op: 6-09-2012, 23:14:58 »
Helemaal mee eens!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #10 Gepost op: 7-09-2012, 08:07:01 »
Wel leuk dat het een echte ER-fan is die meedoet.

Ik dacht gelijk toen hij vertelde dat ie al jaren keek 'zou hij ook hier meelezen dan' ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #11 Gepost op: 7-09-2012, 11:23:57 »
Ik ga er vanuit dat
Olivier had een punt door te zeggen dat de zwakste een kwestie van perspectief was.
Dan ga ik ervanuit dat hij de rest van de serie dit vol houdt. Als iemand zegt: "dit is lekker", dat hij dan zegt "Neehee, jij vindt dat lekker". "Oh wat is de sterrenhemel mooi." "Neehee, jij vindt die sterrenhemel mooi." Als hij dat de hele tijd, en alle keren zegt, dan heeft zal ik er niet over zeuren dat dit geneuzel is, dan is het gewoon een tik van hem. Maar het is gewoon gezeur. Oeps ik bedoel: Ik vind dit gezeur.

Het zou een punt gehad hebben als Ruud de anderen zijn mening aan het opdringen was. Dan is zo'n opmerking meer op zijn plaats. Ik bedoel natuurlijk, dan vind ik zo'n opmerking meer op z'n plaats.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #12 Gepost op: 7-09-2012, 11:41:34 »
Maar het is gewoon gezeur. Oeps ik bedoel: Ik vind dit gezeur.


 ::rofl::
There's no show like a reality show ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #13 Gepost op: 7-09-2012, 12:47:55 »
Bepaalde uitspraken (al dan niet slecht verwoord) kunnen de doodsteek zijn binnen dit spel.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dat Olivier hier op ingespeeld heeft (al dan niet zeurend), is voor Olivier zelf tevens ook een mes dat   langs 2 kanten kan snijden.

Het zal Ruud iig stof tot nadenken hebben gegeven om voorzichtiger om te gaan met uitspraken.


Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #14 Gepost op: 7-09-2012, 14:05:00 »
Bepaalde uitspraken (al dan niet slecht verwoord) kunnen de doodsteek zijn binnen dit spel.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dat Olivier hier op ingespeeld heeft (al dan niet zeurend), is voor Olivier zelf tevens ook een mes dat   langs 2 kanten kan snijden.

Het zal Ruud iig stof tot nadenken hebben gegeven om voorzichtiger om te gaan met uitspraken.



Ik mag toch hopen van niet, zoals hij zelf al zei, wij zijn in Nederland wat meer recht voor z'n raap.  ::jaja::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #15 Gepost op: 7-09-2012, 15:39:55 »
Inderdaad knap hoe hij zich totaal niet liet provoceren door dat gezanik van die Bisback.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #16 Gepost op: 7-09-2012, 17:22:00 »
Ik mag toch hopen van niet, zoals hij zelf al zei, wij zijn in Nederland wat meer recht voor z'n raap.  ::jaja::

En 'sommige' Belgen vragen, willen of eisen graag soms iets meer verduidelijking om misverstanden qua uitspraken te voorkomen. 

Aangezien hij toegeeft dat hij het fout verwoord had met dat recht voor z'n raap reden spreekt hij zichzelf een beetje tegen want iemand iemand die recht voor z'n raap is trekt niet direct zijn woorden terug in.  Maar dat is slechts mijn persoonlijke interpretatie.   ;)


Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #17 Gepost op: 7-09-2012, 18:16:33 »
Hij nam niks terug, hij verduidelijkte z'n uitspraak gewoon. Wat helemaal niet nodig was, want de hele wereld behalve Olivier Bisback snapte gewoon wat die bedoelde. Als zo'n fanaat met z'n opgeheven vingertje zes keer "foutief!" roept, kun je er vol gas tegenin gaan of je kunt erboven staan en op een nette manier verduidelijken wat je bedoelt zonder meteen al een vijand te maken. Kortom, wat Ruud deed.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #18 Gepost op: 7-09-2012, 22:01:36 »
Hij nam niks terug, hij verduidelijkte z'n uitspraak gewoon. Wat helemaal niet nodig was, want de hele wereld behalve Olivier Bisback snapte gewoon wat die bedoelde. Als zo'n fanaat met z'n opgeheven vingertje zes keer "foutief!" roept, kun je er vol gas tegenin gaan of je kunt erboven staan en op een nette manier verduidelijken wat je bedoelt zonder meteen al een vijand te maken. Kortom, wat Ruud deed.

 ::jaja::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ruud Feltkamp [kandidaat NL]
« Reactie #19 Gepost op: 22-09-2012, 19:49:34 »
Jammer dat er nog geen opmerking is over zij complot tegen olivier dat gelukt is.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.