Auteur Topic: Tess Milne [Kandidaat NL]  (gelezen 67706 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #160 Gepost op: 18-10-2012, 11:35:46 »
Fajah is zelf een naief wicht.
Fajah is alles behalve naïef ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #161 Gepost op: 18-10-2012, 19:39:14 »
Fajah is zelf een naief wicht.
Weet je wel wat naïef betekent? Je kunt zeggen van Fajah wat je wil, maar als er iets is wat ze niet is is het wel naïef! ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #162 Gepost op: 18-10-2012, 21:30:08 »
Ik vond het wel opvallend dat ze het steeds over Fatima had, die zo tactisch speelde en nauwelijks over de broertjes. Terwijl die toch de meeste initiatieven nemen.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #163 Gepost op: 18-10-2012, 21:39:36 »
"Fatima stemt toch op de sterkste, waarom zou ze dan niet een vd 2 broertjes eruit stemmen"... ze snapt er nog steeds niks van he!

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #164 Gepost op: 18-10-2012, 22:30:23 »
Zo sterk komen de broertjes voor mij nou ook weer niet over. Tactisch misschien, maar verder niet echt...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #165 Gepost op: 18-10-2012, 22:49:59 »
Tess was niet echt handig bezig. Ze snapte het duidelijk niet toen ze het met Fajah over de stemafspraak van de broertjes en Fatima had.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #166 Gepost op: 18-10-2012, 23:07:47 »
Snape echt geen bal van het hele spel. Terwijl Fajah met haar wilde praten over hoe in het spel te blijven, was zij vooral blij omdat ze er nog in zat. "Wat goed he, dat we er nog in zitten!"

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #167 Gepost op: 19-10-2012, 00:23:04 »
Haha, inderdaad. Voor het eerst ben ik blij dat bij die eliminatieproef al van tevoren vaststaat dat Fajah 'm wint, want kanonnenvoer Tess in de samensmelting, dat wordt natuurlijk niks.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #168 Gepost op: 19-10-2012, 02:04:28 »
Nee, nu moet Fajah ook echt weer winnen. Tess kan geen tegenactie op touw zetten dus dan word het een afslachting ::niet-ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #169 Gepost op: 19-10-2012, 07:03:51 »
Ja Fajah moet echt winnen, Tess is gewoon niet goed genoeg voor dit spel. Ze snapt er gewoon niks van, het enige wat ze doet is kletsen over hoe goed het is dat ze er nog in zit. ( dankzij ruud)
Ik ben 100%voor Fajah in de proef.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #170 Gepost op: 19-10-2012, 10:42:00 »
Ik vind aan de ene kant dat Fajah verdient om te winnen in het duel omdat ze al zoveel duels gewonnen heeft, maar aan de andere kant gun ik het Tess zo om terug te komen, en de samensmelting te halen...

Tess heeft ook wel erg veel tegenstemmen gehad, en ze is nog altijd positief, ze heeft het gered tot nu toe, en ik gun het ze allebei, maar als ik moet kiezen ben ik toch echt voor Tess.

En dat is niet omdat ik blind ben voor haar zwakke kanten, maar omdat ik hoop dat ze het pokertrio kan laten zien dat ze niet alles in de hand hebben, en omdat ik het haar gewoon heel erg gun. ::bravo::

Mocht Fajah winnen vind ik dat ook terecht en verdient, en dan hoop ik dat ze het pokertrio versteld doet staan.
(hoewel ik Fatima wel erg leuk vind)
Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #171 Gepost op: 19-10-2012, 11:35:29 »
Ja Fajah moet echt winnen, Tess is gewoon niet goed genoeg voor dit spel. Ze snapt er gewoon niks van, het enige wat ze doet is kletsen over hoe goed het is dat ze er nog in zit. ( dankzij ruud)
Ik ben 100%voor Fajah in de proef.

Helemaal mee eens. Tess is tactisch echt zwak. Ze heeft geluk dat ze Ruud en Fajah had als maatjes, want die hebben haar door het spel begeleid.
De aflevering was vooral zo voorspelbaar omdat Tess niet eens moeite heeft gedaan om zichzelf te redden door bijvoorbeeld het doelwit naar Peggy te schuiven en juist die vertrouwensband met Christophe te versterken. Ze had best een afspraak kunnen proberen te maken met het trio, vooral omdat ze wist dat ze het doelwit was.

Verder is het wel een lieve meid, hoor, maar ze mag er van mij nu onderhand wel uit.  ;)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #172 Gepost op: 19-10-2012, 14:03:36 »
Hoe Tess deze aflevering deed geeft mij niet echt het gevoel of ze een goed complot tegen het pokertrio kan opzetten. Hopelijk wint Fajah, die snapt het spel veel, maar dan ook veel beter dan Tess. Beetje(?) naïef die Tess.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #173 Gepost op: 19-10-2012, 14:09:31 »
Wel appart wat Expeditie Robinson doet met kandidaten eerst is Tess flink populair en nu is ze weer in het kwaad daglicht gezet ik vind Tess een super kandidaat en heeft nooit geklaagd over het is zwaar dat kan je van Zoé niet zeggen, Tess heeft alles gegeven wat erin zit dus kan ook met opgeheven hoofd naar huis..... ::jaja::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #174 Gepost op: 19-10-2012, 14:09:53 »
Buiten dat koeienoog heeft ze niet veel bijgedragen tot een bepaald team.

Imo ogen niet veel inhoud behalve in het bovenste onderdeel van haar bikini  >:D

 ::zwaai:: Tess had je had vroeger ipv Olivier moeten gaan.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #175 Gepost op: 19-10-2012, 14:12:30 »
Olivier heeft ook het hele kamp laten verliezen hoor Reaver hij zou het wel even doen om Joke sneller bij die platform te krijgen in zijn eentje te steunen nou dat was een fiasco, was super blij toen hij eruit ging ipv Tess what comes around comes around.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #176 Gepost op: 19-10-2012, 14:15:44 »
Olivier heeft ook het hele kamp laten verliezen hoor Reaver hij zou het wel even doen om Joke sneller bij die platform te krijgen in zijn eentje te steunen nou dat was een fiasco, was super blij toen hij eruit ging ipv Tess what comes around comes around.

Het gaat om de meerwaarde van het kamp.  Niet om het verprutsen van een proef, want dan had ruud de 2de eilandraad moeten gaan als je die gedachtegang wil doortrekken en dan had tess er waarschijnlijk ook uitgelegen om dat ze enkel dankzij ruud er nog inzit.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #177 Gepost op: 19-10-2012, 14:17:59 »
Het gaat om de meerwaarde van het kamp.  Niet om het verprutsen van een proef, want dan had ruud de 2de eilandraad moeten gaan als je die gedachtegang wil doortrekken en dan had tess er waarschijnlijk ook uitgelegen om dat ze enkel dankzij ruud er nog inzit.

Ik vind dat Olivier ook niet veel heeft betekend voor het kamp, Lodewijk daarin tegen veel meer die heeft hele hutten lopen bouwen dat zou die Olivier nooit kunnen!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #178 Gepost op: 19-10-2012, 14:20:03 »
Maar het gaat nu even om Tess Nicky, ik snap best dat je groot fan van haar bent, het is ook een leuke meid, alleen snapt ze het spelletje niet.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #179 Gepost op: 19-10-2012, 14:21:10 »
Ze snapt het spelletje niet nee maar wat kun je doen als je een pokertrio hebt je kan moeilijk met Peggy gaan samenspannen dan heb je nog 3-2 en als ze Lodewijk had benaderd had totaal geen zin gehad ze heeft ook alle grote pech dat ze elke keer in het verkeerde kamp zit ongelovelijk oneerlijk.